Vaikean ekan bossin ideahan on ohjata pelaaja tutkimaan maailmaa levutuksen kautta, nostan hattua systeemille. Tai no sellaiset ei tykkää joiden tyyli että nopiaan vaan läpi. Mutta avoimen maailman tutkiminenhan on se hienous kun tämä ei ole putkijuoksu kuitenkaan. Ja Margitilla peli sanoo suoraan että "ehei, et juokse tätä läpi
". Leveliä tuli sitäkin kautta kun eksyin sinne helvetinmaisemiin liian heikkona, mutta jästipäänä siellä opettelin vihujen liikkeitä, ja sniikkailu toimii yllättävän hyvin tässä, eli ekan iskun jos saa salaa selkään on loppu jo helpompaa. Pahinta sitten toki kun vihuja tulee yhtäaikaa päälle, sitten alkaa rytmi seota.
Tätä pelatessa on vaan pakko hyväksyä että sivutehtäviä menee ohi, en ole kyllä varmaan montaakaan vielä tehnyt. Minibosseja kyllä taas monia ennen ekaa oikeaa bossia.
Pomotaisteluissakin on sitten pelaajilla kokemuksissa eroja, huomaa että jotkut varmaan helpompia maagilla, jotkut meleukolla ynm.
Ekan bossin jälkeen kolusin linnan läpi, hieman ärsytti kun kaiken muun linnasta tapoin ja löysin mutta se vika mölli joka on linnan aukealla kettinki jalassa, sai viimesen millihelan kohdalla minuun iskun ja kuolin. Yritin ohjata sitä siihen kaatuneen patsaan kohtaan jotta se rikkoisi sen ja saisin itemin mutta ei toiminut se ja meni henki siinä myös.
Ei kyllä jaksa mennä uudestaan linnaa läpi, vaikka tallennus siellä sisällä onkin. Tämän pelin suola, juuri kun luulit että putsasit kaiken niin henki pois
Muuten, noita myrkytyksiä, kasveja ynm vastaan ei kai ole mitään asua tyyliin Fallout, joka antaisi 100 prosentin immuniteetin? Eli vaan lääkkeitä popsien mennään?
Parista luolasta pitänyt peruuttaa kun lääkkeet loppuu ja joku 60 prossan immuuniasu ei oikein toimi. Tai sitten käsittänyt tuon systeemin väärin.