Sama juttu. Silti ne eläkeläismainokset tienvarressa tai vaikka ilmaisjakelussa eivät ole turhia.En ole "nähnyt" yhtään vaalimainosta kaduilla. Ehkä ennemminkin eläkeläisten juttu joilla ei ole atk:ta käytössä.
Ei vaan kiinnosta pysähtyä tuijottelemaan pärstäkertoimia. Oman ehdokkaani juttuihin olen tutustunut netin kautta.
Mainontaa täytyy suunnata laajasti eri kansanosiin, koska kilpailijatkin tekevät niin. Aina muutama suuhengittäjä äänestää kivan pärstäkuvan perusteella, tai vaikka siksi että on kuullut tai lukenut ehdokkaan nimen ennenkin.
Minua hieman perssuna hävetti kuulla radiosta "Bensan hinta alas. Perussuomalaiset." Jouduin muistuttamaan itseäni, että millään puolueella ei ole mahdollisuuksia, jos kaikki kallut äänestävät kilpailijaa. Ei populismi ole mikään demarien yksinoikeus.
Olen siis sitä mieltä, että polttoaineen hintaa tulee veronkevennyksin laskea ja sekoitevelvoitteesta luopua, mutta tuollainen yksittäinen iskulause mainoksena herättää silti myötähäpeää. Kuulostaa tyypilliseltä vappusatas-puheelta. Viinaa ja kaikkea siistiä kaikille, kymppitonnin palkka ja 20 tunnin työviikko jne SKP.