Dirt Rally 2.0

Jumakauta, toi viimeinen päivitys olikin mennyt kokonaan ohi. Tämä peli ehtikin jo aiheuttaa elämäni multivitutuksen huipentumat, kun loppukesästä riffeillä riffeillä kokeilin. Rysölän 3600x@1080ti hyvä että med/low asetuksilla pyöri (steamin versio) Nyt näytti ainakin tän päivän dayliessissä toi Ruotsikin pyörivän ultralla ihan hyvin :D Vois taas syventyä tähän peliin :D :D :D

Ja reset vr napinkin ne on jo saanu aikaan, Nyt on kyllä jo touhutippa housuissa. Jopo keulii jo aika kovaa :D
 
Peli ei edennyt ennen viimeistä päivitystä VR moodissa latausruutua pidemmälle omalle koneella (i5 6core / 2060).
Josko nyt sitten toimisi paremmin :eek:
Jos em. ongelmasta olet kärsinyt, ei se ole vieläkään korjaantunut. Mutta sen saa kyllä manuaalisesti toimimaan, kun fyysisessä maailmassa käyt hiirellä aktivoimassa Dirt Rallyn ikkunan Desktopilta. Tämän jälkeen kontrollit pelissä lähtevät toimimaan ja pääsee eteenpäin.
 
Jos em. ongelmasta olet kärsinyt, ei se ole vieläkään korjaantunut. Mutta sen saa kyllä manuaalisesti toimimaan, kun fyysisessä maailmassa käyt hiirellä aktivoimassa Dirt Rallyn ikkunan Desktopilta. Tämän jälkeen kontrollit pelissä lähtevät toimimaan ja pääsee eteenpäin.
Oho, kiitos kovasti!
 
Jos em. ongelmasta olet kärsinyt, ei se ole vieläkään korjaantunut. Mutta sen saa kyllä manuaalisesti toimimaan, kun fyysisessä maailmassa käyt hiirellä aktivoimassa Dirt Rallyn ikkunan Desktopilta. Tämän jälkeen kontrollit pelissä lähtevät toimimaan ja pääsee eteenpäin.
Mulla autto tohon ongelmaan aiemmalla päivitysversiolla se kun käynnistin SteamVR.n ensin käynnistysvalikosta ja sen jälkeen itse pelin.
 
Mulla autto tohon ongelmaan aiemmalla päivitysversiolla se kun käynnistin SteamVR.n ensin käynnistysvalikosta ja sen jälkeen itse pelin.
Kiitos vinkistä. Täytyypä itselläkin kokeilla tuota kunhan seuraava setti VR-lagituskorjauksia tulee.
 
Ajeleeko täällä joku Oculus Questilla? Miten tuo 72Hz virkistystaajuus taipuu nopeatempoiseen ralli- tai rata-ajoon? Resoluutio Questissa taitaa olla ihan riittävä ettei mittaristot yms ole ihan lukukelvotonta?
 
kyllä tuo uusin päivitys paransi indexillä ainakin stutterointia.
mites ajeletteko noita clubi kisoja vakio säädöillä vai onko joku mitä kannattaa säätää vähintään?
se vakio ainakin lancia delta hf on vähän levoton ajaa vakiona mutten oikein tiedä mistä lähteä liikkeelle..
 
Mites toi Staff osasto eli talli kisainsinööreineen ja mekaanikkoineen? Onko niin että jos palkkaat niitä niin ne väsää parempia default säätöjä autoihin sen mukaan paljonko mekatsujen tasoa on nostanu, vai mikä niissä on idea?
 
En tiedä onko niistä muuta virkaa kuin auton korjaaminen nopeammassa ajassa huoltotauoilla.
 
Mites toi Staff osasto eli talli kisainsinööreineen ja mekaanikkoineen? Onko niin että jos palkkaat niitä niin ne väsää parempia default säätöjä autoihin sen mukaan paljonko mekatsujen tasoa on nostanu, vai mikä niissä on idea?

En tiedä onko niistä muuta virkaa kuin auton korjaaminen nopeammassa ajassa huoltotauoilla.
Taitaa kehityskin nopeutua. Näin ykkösessä oli.
 
Suomi-sarjassa ensimmäiset 3ek:ta hyvällä tatsilla omiin taitoihin nähden(tuuria) ja sitten tilttas racenet. 4ek meni hylkyyn eikä antanut ajaa.
Tiltin jälkeen pääsi huoltoon, jossa unohti laittaa setupit uusiksi ja sittepä kisasta ei ollukkaa enää kerrottavaa. Ei löytynyt enään urheiluhenkeä ajamaan loppuunasti :facepalm:
 
Mulla pieniä häiriöitä kun koitan saada VR:n pelittämään Riftillä... Olisko ideoita seuraaviin? ( Rift ja Steamin kautta ajan )
- Peli pyörii hyvin high asetuksellakin mutta mikä asetus tahansa niin vauhdin tuntu on mitätön kabiinissa. Jos vertaa ykköseen niin selkeesti hiljempaa mennään. Ei pätki
- Saiko niitä nuotteja jotenkin ylemmäs tai stabiloitua niin ettei heilu samaan tahtiin ku auto. Välillä lähössä handbrake näkyy polkimilla vaikka resetoitu kuva.
- Oliko sille horisontin lukitukselle oma asetus jossain vai pitikö puljata sillä camera shakella?
- Kässäriä kun vetää lähdössä tulee Steamin latausympyrä ja hetken päästä ollaan Steam VR home:ssa ja kun taas vetää niin palaa takas peliin. Ei vaikutusta vaikka vaihtelee näppäimiä. Ei vaikutusta vaikka vaihtoi tuolta VR home:sta kotiin ohjauksen näppikselle, oli aiemmin peliohjain josta tehty kässärille ohjaus.
- Löytykö jostain ohjetta jolla VR kuva paras mahdollinen, eli kaikki turha graffoista nollille ja oleelliset käyttöön.

Olihan paljo asiaa mutta kiva ois saaha tuo VR:kin pelittää :tup:
 
Mulla pieniä häiriöitä kun koitan saada VR:n pelittämään Riftillä... Olisko ideoita seuraaviin? ( Rift ja Steamin kautta ajan )
- Peli pyörii hyvin high asetuksellakin mutta mikä asetus tahansa niin vauhdin tuntu on mitätön kabiinissa. Jos vertaa ykköseen niin selkeesti hiljempaa mennään. Ei pätki
- Saiko niitä nuotteja jotenkin ylemmäs tai stabiloitua niin ettei heilu samaan tahtiin ku auto. Välillä lähössä handbrake näkyy polkimilla vaikka resetoitu kuva.
- Oliko sille horisontin lukitukselle oma asetus jossain vai pitikö puljata sillä camera shakella?
- Kässäriä kun vetää lähdössä tulee Steamin latausympyrä ja hetken päästä ollaan Steam VR home:ssa ja kun taas vetää niin palaa takas peliin. Ei vaikutusta vaikka vaihtelee näppäimiä. Ei vaikutusta vaikka vaihtoi tuolta VR home:sta kotiin ohjauksen näppikselle, oli aiemmin peliohjain josta tehty kässärille ohjaus.
- Löytykö jostain ohjetta jolla VR kuva paras mahdollinen, eli kaikki turha graffoista nollille ja oleelliset käyttöön.

Olihan paljo asiaa mutta kiva ois saaha tuo VR:kin pelittää :tup:
Oletko ladannut 1.9 päivityksen?
Steamin pelilistauksesta Dirt Rally 2.0 ja klikkaus Pelaa ruutuun niin aukeaa vaihtoehto valikko.
Siellä on alkuvalikossa kolme vaihtoehtoa pelin käynnistykselle ja alimmaisena käynnistys Oculus VR tilassa. Käytä sitä kun kerran Rift maskina. SteamVR.ää ei tarvitse ollenkaan kun käynnistät pelin tuossa Oculus VR tilassa.

Edit. Onko sulla SteamVR.n käynnistys bindattu jollekkin ohjaimen namiskalle? Se ainakin kannattais poistaa.
 
Viimeksi muokattu:
Oletko ladannut 1.9 päivityksen?
Steamin pelilistauksesta Dirt Rally 2.0 ja klikkaus Pelaa ruutuun niin aukeaa vaihtoehto valikko.
Siellä on alkuvalikossa kolme vaihtoehtoa pelin käynnistykselle ja alimmaisena käynnistys Oculus VR tilassa. Käytä sitä kun kerran Rift maskina. SteamVR.ää ei tarvitse ollenkaan kun käynnistät pelin tuossa Oculus VR tilassa.

Edit. Onko sulla SteamVR.n käynnistys bindattu jollekkin ohjaimen namiskalle? Se ainakin kannattais poistaa.

Nyt rupes solmut pikkuhiljaa aukenee..
Kyllä tuo 1.9 taitaa olla ladattuna kerta Reset VR sai oman napin samalla kun aiemmin latailin.
Oli ohjain bindattu käynnistämään Steam VR, sekin korjaantui ja käynnistäminen Oculus VR tilassa toi sitä vauhtiakin ainakin mun silmille. :)

Vielä tuohon horisontin lukitukseen palaan.. Tällä hetkellä kun ajaa niin penkki ja kuski ku kanki autossa ja auto pomppii ja heiluu miten sattuu, samalla nuotit elää omaa elämää sen mukaan miten auto hyppii.. Samoiten jos onnistuu kaataa laitteet niin kori lähtee pyörimään ympäri vaikka kuski pysyis paikallaan. Oliko tohon jotain erillistä asetusta ihan pelitiedostoissa?

Mutta iso kiitos, ollaan jo lähellä! :tup:
 
Vissiin aika haastavaa tuon äänibugin fiksaaminen. Ennen 1.9 -versiota 2 - 3 stagen jälkeen katosi kaikki muut äänet paitsi kivien ropina. Nyt 1.9 -versiossa katoaa enää moottorin äänet. Äänet saa takaisin vain pelin uudelleenkäynnistyksellä.
 
Vielä tuohon horisontin lukitukseen palaan.. Tällä hetkellä kun ajaa niin penkki ja kuski ku kanki autossa ja auto pomppii ja heiluu miten sattuu, samalla nuotit elää omaa elämää sen mukaan miten auto hyppii.. Samoiten jos onnistuu kaataa laitteet niin kori lähtee pyörimään ympäri vaikka kuski pysyis paikallaan. Oliko tohon jotain erillistä asetusta ihan pelitiedostoissa?

Mutta iso kiitos, ollaan jo lähellä! :tup:

"Camera shaker" asetus minimiin eli NO shaker! Ja katse tiehen eikä mihinkään mittareihin, se vaan hidastaa menoo.:tup:
 
Vissiin aika haastavaa tuon äänibugin fiksaaminen. Ennen 1.9 -versiota 2 - 3 stagen jälkeen katosi kaikki muut äänet paitsi kivien ropina. Nyt 1.9 -versiossa katoaa enää moottorin äänet. Äänet saa takaisin vain pelin uudelleenkäynnistyksellä.
Täällä ei ole äänibugia tänään eikä eilen havaittu ollenkaan vaikka on tullu ajeltua tuntikaupalla molempina päivinä.:tup:
 
Vissiin aika haastavaa tuon äänibugin fiksaaminen. Ennen 1.9 -versiota 2 - 3 stagen jälkeen katosi kaikki muut äänet paitsi kivien ropina. Nyt 1.9 -versiossa katoaa enää moottorin äänet. Äänet saa takaisin vain pelin uudelleenkäynnistyksellä.
No nyt iski sama bugi. Kuvakulmaa vaihtamalla tuli moottoriäänet takaisin:tup:
 
Rento peli on tämä, mutta aika ankeaa että vielä 1.9 versiossa on näinkin pahoja ongelmia: Melkein joka toisella taipaleella moottorin äänet häviävät kokonaan. Ei auta vaikka sammuttaa pelin ja käynnistää uudelleen, liittyy ilmeisesti tallennukseen jotenkin. Aika omituista ajaa ilman moottorin ääntä.
En tajunnut kokeilla kuvakulman vaihtamista joten koitan sitä ensi kerralla.
 
Kokeilin eilen VR:ää (Steam versio pelistä). Lähti nyt ilman ongelmia käyntiin oculuksen librarysta ja pyöri kovin jouhevasti oletusasetuksilla. GG
 
Miten tämä vertautuu ekaan Dirt Rallyyn? Tuli hommattua simuvehkeet ja vr lasit taas niin mietin ostoa. Kävin tuota ekaa ajamassa vähän ja noita kenttiä on kyllä niin vähän että jokaisen maan muistaa vielä ulkoa vaikka ei oo reilusti yli vuoteen pelattua. Onko kakkosessa enemmän stageja ja onko täs vielä se dirt 4 random generaattori radoille? Miten ajotuntuma?
 
Miten tämä vertautuu ekaan Dirt Rallyyn? Tuli hommattua simuvehkeet ja vr lasit taas niin mietin ostoa. Kävin tuota ekaa ajamassa vähän ja noita kenttiä on kyllä niin vähän että jokaisen maan muistaa vielä ulkoa vaikka ei oo reilusti yli vuoteen pelattua. Onko kakkosessa enemmän stageja ja onko täs vielä se dirt 4 random generaattori radoille? Miten ajotuntuma?
Emopelissä on 2*16 pitkää (9-15km) EK.ta, jotka ovat semisti ärsyttäviä, mutta kyllä niitä ajelee. Ehkä Espanjan pätkät niistä ehkä mukavimpia, kun ovat asfalttia pelkästään. Jos kaikki DLC:t ostelet, niin suurimman osan DR1:n radoistakin saa tähän peliin (suosittelen laittamaan jos suinkin mahdollista). Ajotuntuma on tässä minusta ottanut selvän askeleen eteenpäin DR1:stä. DR1 radatkin jotenkin mukavempia ajella. Kaikissa teissä on paljon enemmän yksityiskohtaa joka vaikuttaa pitoon ja ajettavuuteen, kuten sorateiden urat. Etenkin Monten jää- ja lumikohdat ovat huomattavasti enemmän tarkkuutta vaativia mitä DR1:n versiossa.
Graafisesti peli on edellistä visuaalisempi ja omaan makuun paremman näköinen. HDR efektit ehkä ovat välillä hieman epäoptimaaliset, mutta eivät pääsääntöisesti haittaa liian pahasti ajamista.
Dirt4 random generaattoria ei ole, mutta jos pelin kaikkine DLC sisältöineen hommaat, niin kyllä tässä ajettavaa riittää vaivatta joulun yli. Itse olen vasta reilut 80 tuntia peliä jyystänyt ja vielä on paaaljon opeteltavaa radoissa. Ja etenkin etuvetoisilla autoilla ajaminen vaatii vielä merkittävästi lisää ajotunteja, jotta niillä oppisi pääsemään kilpailukykyisiin aikoihin.

EDIT: sori. Sähläsinkin nyt maiden ja ratojen määrien kanssa. Anyway. Jatkakaa :D
 
Viimeksi muokattu:
^DR 2.0:ssa on sama määrä originaali ek-km kuin 1.0:ssakin eli kaksi pitkää 8-16km ek:ta per maa (6 uutta maata: Argentina, Australia, New Zealand, Poland, Spain, USA) joita ajetaan molempiin suuntiin ja puolikkaina molempiin suuntiin ihan kuten DR1.0:ssakin. Lyhimmät pitkät ek:t on Argentiinassa(7-8km) joka on myös hitain keskituntinopeudeltaan (R5 autolla n.80km/h) ja pisimmät on Puolassa(14-16km) ja siellä on korkeimmat keskituntinopeudet (R5 n.130km/h).

Ostamalla dlc:t saa myös kaikki DR1.0 maat ja ek:t paitsi Suomen joka tulee myöhemmin.

Fysiikat
- Yleensä ottaen autot on hivenen hitaampia kun pitoa soft renkaillakin on vähemmän (esim. DR2.0 2000cc / DR1.0 2000s luokan Citroen C4/Ford Focus 2007 Walesissa n. 0,5s/km hitaampia).
- Aikaero takavetoisen (esim. Ford Escort MKII) ja nelivetoisen (esim. Citroen C4) välillä on suurempi ja realistisempi kuin DR1.0:ssä.

- Nyt sadekelillä pitoa on vähemmän ja se vaikuttaa ek-aikoihin paljon enemmän kuin DR1.0.ssa(esim. R5 n. +1,5s/km Walesissa).

- Pelissä on rengas vaihtoehdot(soft, medium, hard, asfaltille lisäksi wet), renkaiden kuluminen vaikuttaa aikoihin ja auton ajettavuuteen.

- Hardcore damagella autoon tulevat vauriot vaikuttaa enemmän, esim rikot jäähdyttimen ja jos pitää ajaa vielä 10km niin sun moottori on aika hajalla tuon jälkeen. Lisäksi Terminal damage tulee helpommin, ehkä jopa alle 80km/h osumista puihin, kiviin, aitoihin (Dr1.0 taisi vaatia n.130-150km/h vauhdin)

- Vararenkaita voi valita mukaan 0-2kpl (jotka myös vaikuttaa auton kokonaispainoon) ja jos käytät ne niin niitä ei enää ilmesty tyhjästä lisää vaan vasta seuraavassa huollossa saat lisää tai valita määrän taas. Jos saa rengasrikon eikä vaihda niin autoa on vaikeampi ajaa ja ne on paljon hitaampia jos esim rikot etu/takavetoisesta vetävän renkaan etkä vaihda(n.10-15s/km hitaampia).
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs nyt on halvin kombo hankkia ps4lle peli ja kaikki radat?

Ilmeisesti ostaa deluxe edition ja erikseen 3-4 seasonit?
 
Mikäs nyt on halvin kombo hankkia ps4lle peli ja kaikki radat?

Ilmeisesti ostaa deluxe edition ja erikseen 3-4 seasonit?

Jos pelkkä ralli kiinnostaa niin taitaa tulla huomattavasti halvemmaksi ostaa emopeli ja DLC yksittäin.
 
Mikäs nyt on halvin kombo hankkia ps4lle peli ja kaikki radat?

Ilmeisesti ostaa deluxe edition ja erikseen 3-4 seasonit?
Super Deluxessa on kaikki, mutta hinta ainakin tällä hetkellä melko suolainen.
Pelistä on ajoittain -50% alennuksia vuorotellen eri alustoilla.

Näyttää PS4:lle saavan Deluxen 35 eurolla, siihen päälle S03-04 passi, niin kokonaishinta vain 60eur eli ei paha.

HDR tukea ei PC:llä ole.
 
Osaakohan täällä kukaan antaa hiukan vinkkejä? Aloitin viime viikolla pelaamaan ja toistaiseksi ajelen Xbox ohjaimella.
60-luvun autoilla cruisailu oli mahtavaa ja voitin useamman kilpailun, mutta heti kun siirrytään 70-90 luvulle niin tuntuu siltä että mopo lähtee aivan käsistä. Esim Ford Escort MK3:lla tuntuu ettei pysty edes hipaisemaan kaasua niin auto lentää 100 kierrosta ympäri suoraan puuhun ja mutkissa ei ole pitoa nimeksikään.
Pitääkö tässä jokaista rataa kohti osata säätää juuri 100% tarkat tuningit vai onko kyse vain siitä että tod näk en hallitse kaasun käyttöä ärhäkkäämmillä autoilla ja pitää vain yksinkertaisesti harjoitella?

Edit: Jos on myös suosituksia "helpoille" autoille niin vinkkejä otetaan vastaan. :D
 
Säätöihin tuskin tarvitsee koskea. Ehkä alkuun voi helpottaa jos kokeilee säätää jarrubalansia pykälän tai pari eteenpäin. Muutoin autot pitäisi olla pääsääntöisesti ihan kohtuullisesti säädetty defaulttina, jotta niillä voi harjoitella ajamaan. Itse en tosin ole pädillä koskaan ajellut, niin en osaa sanoa onko sillä miten vaikea opetella ajoa.
 
Tietääkös joku voiko tätä peliä striimata oculuksen Facebook striimaus toiminnolla? Steam versio kyseessä.
 
Osaakohan täällä kukaan antaa hiukan vinkkejä? Aloitin viime viikolla pelaamaan ja toistaiseksi ajelen Xbox ohjaimella.
60-luvun autoilla cruisailu oli mahtavaa ja voitin useamman kilpailun, mutta heti kun siirrytään 70-90 luvulle niin tuntuu siltä että mopo lähtee aivan käsistä. Esim Ford Escort MK3:lla tuntuu ettei pysty edes hipaisemaan kaasua niin auto lentää 100 kierrosta ympäri suoraan puuhun ja mutkissa ei ole pitoa nimeksikään.
Pitääkö tässä jokaista rataa kohti osata säätää juuri 100% tarkat tuningit vai onko kyse vain siitä että tod näk en hallitse kaasun käyttöä ärhäkkäämmillä autoilla ja pitää vain yksinkertaisesti harjoitella?

Edit: Jos on myös suosituksia "helpoille" autoille niin vinkkejä otetaan vastaan. :D

Autojen setupit voi kyllä vaatia hieman muutoksia jotta niistä tulee parempia ajettavuudeltaan.

Jos tarkoitit H2 rwd:n Escort MKII:sta niin siihen ei saa takarenkaille negatiivista rengaskulmaa(camber) jolloin pidon määrä on huonompi takana mutkissa/sivuluisussa ja tuo puutos vaatii ehkä hieman muutosta ajotyyliin.
Jos spinnailet kaasun käytön vuoksi niin lasket differential driving lockia % alaspäin kunnes on hyvä, joissakin takavetoisissa se on aika voimakas (40-50% tai ylikin) ja tuomalla sen alas n. 20-30%:iin kaasunhallinta helpottuu mutta tuolla on hidastava vaikutus aikoihin. Voit vähitellen nostaa driving lock % kun opit hallitsemaan kaasunkäytön paremmin.

Lisäksi Escort MKII:n tasauspyörästön braking lock % voi olla liian voimakas joka voi aiheuttaa massiivisen sivuluisun mutkiin kääntäessä+jarruttaessa. Monessa pelin takavetoisessa voi olla tämä differential: braking lock % liian suurella jos perä lähtee jarrutuksissa(+kääntäessä) liian voimakkaasti alta.

esim. jos asetat Escort MKII:n driving lockin 30% niin laita braking lock n.10-15% ja sitä preloadia ehkä pitää myös laskea tuolloin

Täältä löydät mun säätöjä autoihin Dirt Rally 2.0, all personal best (karik134)
(valitse DR2.0 lokaatio ja scrollaa sillä välilehdellä alaspäin ja ek-pätkien alapuolella on setupit)

tässä ehkä vanhempien luokkien parhaimmat autot tai ne joilla ehkä kannattaa aloitella

- H1 fwd: Mini tai Fulvia (Fulviassa ratti vasemmalla)
- H2 fwd: kumpi tahansa (VW on ratti vasemmalla jos ajat ohjaamonäkymästä)
- H2 rwd: Fiat 131 Abarth (tähän saa laitettua negatiivista rengaskulmaa taakse vs Ford/Opel joihin ei saa, moottori on edessä jonka ansiosta ajettavuus on parempi kuin Renault Alpinessa)
- H3 rwd BMW E30 M3
- Gr B rwd: Lancia 037
- Gr B 4wd: Lancia Delta S4 (kaikki on vaikeita ajaa täysillä, vain pidemmillä suorilla voi oikeasti ajaa kaasu pohjassa)
- Gr A: kaikki on ok (Lancia nopein)
- F2 Kit Car: kumpi tahansa (Peugeot nopeampi)

Ehkä noiden H1 fwd jälkeen kannattaisi ajella H2 fwd -> R2 etuveto -> F2 Kit Car-> moderni neliveto(Gr A, 2000cc, R4, R5) ja jättää nuo vaikeammat takavetoiset(H2 rwd, H3 rwd, Gr B rwd) luokat ja Gr B 4wd autot myöhemmäksi, kun ek:t on tutumpia niin niitä voi olla helpompi ajella. Mutta jos multa löytyy setuppi noihin takavetoisiin niin ainahan voit kokeilla että onko parempi/helpompi ajaa niillä säädöillä kuin vakiona.
 
Viimeksi muokattu:
Osaakohan täällä kukaan antaa hiukan vinkkejä? Aloitin viime viikolla pelaamaan ja toistaiseksi ajelen Xbox ohjaimella.
60-luvun autoilla cruisailu oli mahtavaa ja voitin useamman kilpailun, mutta heti kun siirrytään 70-90 luvulle niin tuntuu siltä että mopo lähtee aivan käsistä. Esim Ford Escort MK3:lla tuntuu ettei pysty edes hipaisemaan kaasua niin auto lentää 100 kierrosta ympäri suoraan puuhun ja mutkissa ei ole pitoa nimeksikään.
Pitääkö tässä jokaista rataa kohti osata säätää juuri 100% tarkat tuningit vai onko kyse vain siitä että tod näk en hallitse kaasun käyttöä ärhäkkäämmillä autoilla ja pitää vain yksinkertaisesti harjoitella?

Edit: Jos on myös suosituksia "helpoille" autoille niin vinkkejä otetaan vastaan. :D

Karik134 antoikin jo hyvät neuvot, mutta tässä omat vinkit. Takapotkuiset H2 ja GT autot pelin vaikempia hallita. Ekkeri vielä H2 luokan haastellisin, kun pitoo vähän ja tehoja suhteellisen paljon. Neuvona, säädä takaveitoisissa lukkoo reilusti pienemmälle, tyyliin 12% niin ei lähde niin helposti lapasesta. Sitten kun opit käyttämään kaasua sopivasti, niin lisäilet lukon prosenttia ittelle sopivaksi. Onneksi tässä pelissä on harvinaisen helpot ja selkeesti havaittavat säädöt. Defauteilla pärjää jo pitkälle. Sitten vaan säätää omaan ajotyyliin sopivaksi, kunhan on riittävän sinut auton kanssa.

4WD Suomi-Sarja -SS EURO CUP- Pistetilanne 2/4
 
Tuli ajettua Qualifier Round 4, Spain: Comienzo De Bellriu, R-GT: BMW M2 Competition


Ei välttämättä nopein auto, Aston Martin ja Porsche todennäköisesti parempi valinta tuohon jos niitä osaa ajaa. Ehkä olisi voinut ajaa Astonilla mutta tein treenivedot BMW:llä ja ei jaksanut treenata enää toisella autolla.
 
Onko muilla äänien kanssa tullut tänään ongelmia? Mulla ei kuulu moottorin ääniä ollenkaan :confused:
 
Piti vähän pelailla, vaan eipä tarvitse kun RaceNet taas vaihteeksi tökkii.
 
RaceNet on kyllä ollut parikin päivää melko tahmeassa jamassa. Mutta sekin on jotenkin niin pieni murhe, kun kumminkin muutaman yrityksen jälkeen aina pääsee kumminkin pelaamaan ja VR toimii niin hyvin. Tuntuu niinkuin VR:n kanssa olisi joku wall-hack käytössä, kun ajo muuttuu niin paljon helpommaksi. Tuntuu daily rallyissäkin keskimääräinen sijoitus parantuneen huomattavasti. Tai sitten RaceNet bugituksen takia paremmat kuskit eivät vain pääse pelaamaan...
 
Olen tässä asentanut tuon windows store version tästä kolme kertaa tällä viikolla niin aina onnistunut herjaamaan seuraavana päivnä että kovalevy on offlines tai puuttuu kokonaan. Ainut millä pelin saa toimimaan on uudelleen asennus. No en maksanu tuosta kuin 1e xbox game passia. Pitääpi ostaa steam salesta tuo.
 
Jaahas...nyt loppu Suomi-sarjan ajot sitten siihen, että Racenet jumahti kunnolla ja laittoi 8 pätkälle hylkäyksen. En siis tuota rataa ehtinyt edes aloittaa. Yritti vain ladata rataa, kunnes antoi yhteysvirheen.
 
Jaahas...nyt loppu Suomi-sarjan ajot sitten siihen, että Racenet jumahti kunnolla ja laittoi 8 pätkälle hylkäyksen. En siis tuota rataa ehtinyt edes aloittaa. Yritti vain ladata rataa, kunnes antoi yhteysvirheen.

Mulla teki viimeselle EK:lle. Pääsin ohittamaan tuon sillain, että menin windowsin puolelle ja käytin nettejä sun muuta auki kiinni. Nakkasin myös wlan pois päältä vaikka ei ollut edes käytössä(piuha käytössä)

Vaikia sanoa mikä nuista "auttoi" mutta huutamista riitti. Koin Kreikassa jo saman kohtalon.
 
Laittakaa viestiä suoraan Codemastersille esim Twitterin kautta että tuon Racenetin suhteen tapahtuisi joskus jotain korjausta, ei täällä siitä itkeminen mitään auta.
Twitter, Facebook, Instagram, mikä tahansa sosiaalinen media nykypäivänä on paras tapa saada viesti perille suoraan devaajille.
 
Laittakaa viestiä suoraan Codemastersille esim Twitterin kautta että tuon Racenetin suhteen tapahtuisi joskus jotain korjausta, ei täällä siitä itkeminen mitään auta.
Twitter, Facebook, Instagram, mikä tahansa sosiaalinen media nykypäivänä on paras tapa saada viesti perille suoraan devaajille.

Tämä +1, tai Codemastersin foorumilla huutelu voi auttaa vähän. Toivottavasti tulee sen verta noottia niskaan, että laittaavat systeemit parempaan kuntoon.

Sama kohtalo oli ittellä nyt, su iltana. Flying Finn kisan aloitus meni reisille, Racenetin pätkäsyn takia ja pääsin aloittamaan kisan suoraan EK2:lta. Ajelin sitten loppu rallin terveisiä, kun sain kerrankin säädettyä Ekkerin mieluisaksi.
 
Viimeksi muokattu:
No mulla tuo oli vasta ensimmäinen kerta kun tuli Racenetin kanssa isompia ongelmia. Ajelin tuon rallin nyt kuitenkin loppuun.
 
Ajattelin tämän ostaaOculuksella ajettevaksi. Siis onko Oculus ja Steam versiot erilaiset? Merkittävääkin eroa?
Steamista tuo lähtee alennuksessa alle 20 ja Oculus kaupassa näky maksavan yli 50€.
 
Ajattelin tämän ostaaOculuksella ajettevaksi. Siis onko Oculus ja Steam versiot erilaiset? Merkittävääkin eroa?
Steamista tuo lähtee alennuksessa alle 20 ja Oculus kaupassa näky maksavan yli 50€.
Nyt kannattaa ostaa ehdottomasti jo Steam versio kun saivat siihen täyden Oculus tuen. Oculus storen versio on vajaa eli siihen ei vielä saa DLC.tä eli lisäosia, ja vaikuttaa pahasti siltä ettei tule saamaankaan.
Käynnistä peli sitten Oculus VR vaihtoehdolla ei SteamVR.llä. VR graffa-asetuksista onkin tuolla aiemmin jo juttua ja Codemastersin foorumilta löytyy lisää.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 195
Viestejä
4 863 950
Jäsenet
78 616
Uusin jäsen
Kappe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom