Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, vieläkö myös DR2:ssa liigoja pyöritetään tuon superpaskan Racenet-sivuston kautta?
Ollaan tässä Elite-porukan kanssa pistetty pystyyn huvikseen DR-liiga mutta tuo Racenet-sivusto on kyllä jäätävää paskaa käytettävyydeltään, uskomatonta että se on edelleen samaa ripulia kuin 4 vuotta sitten kun DR julkaistiin..
Jos tässä olisi paremmin hoidettu tuo liigan pyörittäminen kuin ykkösessä, niin voisin jopa katsoa läpi sormien tuota DLC-rahastusta.
Mulla oli vastaava tilanne kun jäi ETS2.n jälkeen ON/OFF käsijarru päälle.on tuorein, ja jotenkin se nyt sattui tähän indexin yhteyteen, tosin en oculuksella aiemmin kovin paljoa ole ajanutkaan tätä ennen. ainoastaan näytöllä.
rattinakin pääasiassa se mukana tullut pyöreä malli. toki olen tuota mclarenia aiemmi käyttänyt ongelmitta.
tosin nyt kävin miettimään kun käkkäri on mapattu tohon toiseen ratin analogiseen vipuun. voiko sillä keskikytkimen asennolla olla vaikutusta onko handbrake vai mappable, en muista kummassa se oli. pitää iltasella testata.
on se vaan noilla laseilla ajamine huomattavasti hienompaa ja helpompaa. pitänee kohta koittaa tulla raceclubiin kisailemaa
Voipitääkö nää club rallit ajaa koko ralli kerralla vai voiko quitata mainmenuu?
Miten saan nauhoitettua ajoni?
Tähän ei malta olla tarttumatta. Miten tuon sadekelin renkaan kesto/kuluminen. Kestääkö nätisti ajettuna useamman pitkän kuivan pätkän?Urassa on yleensä 3 pätkää ja huolto eli soralla käytännössä aina soft.
Clubeissa voi olla 6 pätkää, huolto ja toiset 6 pätkää. Siinä tulee ainakin mediumeille käyttöä.
Jos on usea kuiva asfalttipätkä ja yksi märkä niin valinta onkin kinkkisempi. Sadekelin rengas pitää kohtuu hyvin kuivalla, mutta märällä muulla kuin sadekelinrenkaalla ajo on sitten tosiaan kieli keskellä suuta.
Varmaankin Nvidia:n Shadowplay oisi aika helppo, jos vihreän tallin näyttistä löytyy. Pitäisi itselläkin laittaa päälle, kun innostunut ajamaan tuota 4wd-clubia... Hyvät kisailut Ruotsissa tähän mennessä. Mukava oisi saada tännekin videota kärkipään kuskeista (esim. KarikFIN), kun kiinnostaa nuo ajolinjat, jarrutukset ja vauhti ylipäätään. Myös käytetyistä säädöistä olisi mukava saada tietoa, jos joku vaivautuu kirjoittelemaanMiten saan nauhoitettua ajoni?
Tässä taitaa olla. Kovaa menoa kyllä, huhhuh! Propsit @karik134Varmaankin Nvidia:n Shadowplay oisi aika helppo, jos vihreän tallin näyttistä löytyy. Pitäisi itselläkin laittaa päälle, kun innostunut ajamaan tuota 4wd-clubia... Hyvät kisailut Ruotsissa tähän mennessä. Mukava oisi saada tännekin videota kärkipään kuskeista (esim. KarikFIN), kun kiinnostaa nuo ajolinjat, jarrutukset ja vauhti ylipäätään. Myös käytetyistä säädöistä olisi mukava saada tietoa, jos joku vaivautuu kirjoittelemaan
Ollaan sit varmaan melko samalla tasolla, mulla ihan samat aikaerot.jää kärjelle tasaisesti sen 15s lyhyellä pätkällä ja 30s pitkällä, että mistä ne erot oikeasti tulee...
Ollaan sit varmaan melko samalla tasolla, mulla ihan samat aikaerot.
Kertovat että jotkut olisivat lahjakkaita ja jotkut eivät, ei kuulemma treenauskaan välttämättä auta
En osaa kertoa renkaista tarkempaa infoa, kokeilemallahan tuo varmaan selviää mikä on itselle se paras kuivalla ja märällä asfaltilla.
Paljon haukutaan ajotuntumaa bitumilla, mutta mun mielestä se on ihan kelpo!
On noita tullut katseltua, siksi tuli kyseinen kuski juuri mieleen, kun varsin informatiivistä videota yleensä löytyy ja ajelee auton mukaisella setupilla myöskin noita eikä 180 asteen kääntösäteellä ja viiksivaihteilla
Mutta ihan tuosta 4wd-sarjan ruotsista olin oikeastaan kiinnostunut, kun jää kärjelle tasaisesti sen 15s lyhyellä pätkällä ja 30s pitkällä, että mistä ne erot oikeasti tulee... Kun kuitenkin kärkipään kuskeilla (kuten muillakin) tuo nauhoitus velvoite...
Rattianimaatio käsillä ei toimi kuin 540asteeseen asti. Jos käytät enemmän kuin 540 niin laita pelin asetuksiin preferences: Wheel Only niin pyörii 1:1 esim 1080asteella. Tieten tee ratin kalibrointi pelissä myös oikein ohjeiden mukaan.Onko fanatecin käyttäjiä?
Pakko pitää ratin asetuksissa 540astetta kun se on autolla ihan eritahtiin kuvan kanssa.niin onko jossain asetus mitä en ole huomannut
Tähän ei malta olla tarttumatta. Miten tuon sadekelin renkaan kesto/kuluminen. Kestääkö nätisti ajettuna useamman pitkän kuivan pätkän?
Ja onko myös sadekelillä softi paras pidoltaan, jos pitää muuta valita? Ymmärtääkseni pehmeä viittaa rengasseokseen, ja renkaan profiili muutoin olisi aika vastaava (eli ei mitään slicksejä paitsi ehkä asfaltilla)?
Jonkin verran moottoriurheilua tulee seurattua (mm-rallia esimerkiksi) ja simuja pelailtua, mutta on itellä vielä opittavaa säätöpuolessa etenkin
Tämä, henkilökohtaisesti koin muutaman clubin liian totiseksi vääntämiseksi ja nautiskelen enemmän haastekisoja ajaen. Varmaan ihan vain henkilökohtainen mielipide.Pääasia, että ajaminen on hauskaa.
Tämä. Ajoin jotain monthly eventtiä ehkä 4-5 pätkää, ja vielä olisi ollut monta (en kuitenkaan keskeyttänyt, en vain ajanut loppuun). Niin siitä räpsäistiin mulle vajaa 500k crediittiä. Mun varat kolminkertaistui... Vähän turhan helposti saa hynkkyä.Urapuolella niitä credittejä vaan kertyy turhan paljon
Tämä, henkilökohtaisesti koin muutaman clubin liian totiseksi vääntämiseksi ja nautiskelen enemmän haastekisoja ajaen. Varmaan ihan vain henkilökohtainen mielipide.
Sekä rallissa että RX:ssä olen Masters tasolla ja niitäkin vielä tarkoitus tahkoa yrityksenä mahdollisimman hyvä sijoitus. Niiden läpäisystähän ei saa mitään extraa.
Urapuolella niitä credittejä vaan kertyy turhan paljon, mulla 30milj. ja oon koittanut haalia kaikki autot ja kerryttää niihin täydet viritykset.
On tullut nyt osallistuttua myös noihin MM-kisoihin, vaikka sijoitus rallissa on joitain satoja ja RX puolella reilusti tuhannen yläpuolella.