Dirt Rally 2.0

Nyt heitetty käsijarru paikalleen ja tulihan käsiä ohjaamoon lisää kertaheitolla. G29:n vaihekepistä sekventtaali ja rattiläpyskät pois pelistä.
Ajoa joutunut melko kovasti rauhottamaan että pysyy tiellä! Tosi mukava lisämauste tähän peliin!

Veteraani-harrastajalle lakki päästä :cool:
Veteraani vetelee Truthmasterin TH8 H-kaavio vaihteilla ja G27.n keppivaihteesta tein kässärin, tosin on/off mallia. Kääntösäde 900 ratin asetuksissa ja kait se peli pienentää sitä uudemmissa pirsseissä.
Huomaako siinä uudessa kässärissä sitä analogisuutta verrattuna ihan on/off nappikässäriin?
 
Veteraani vetelee Truthmasterin TH8 H-kaavio vaihteilla ja G27.n keppivaihteesta tein kässärin, tosin on/off mallia. Kääntösäde 900 ratin asetuksissa ja kait se peli pienentää sitä uudemmissa pirsseissä.
Huomaako siinä uudessa kässärissä sitä analogisuutta verrattuna ihan on/off nappikässäriin?
Tällä hetkellä saa niin huonosti kiinni tuohon pöytään tuon kepin että vähän vaikea sanoa. Saturaation joutu laittaan 50 että pysyy paikallaan. @iigor testasi sitä alussa "vakio säädöillä" enemmälti ja vakuuttui toiminnasta.
 
Oma TH8:sta lahosi ohjainkortti kahteen kertaan, niin laitoin sen vaihtoon. Nyt fanan shifteri menossa ja se kyllä tuntuu hyvinkin rahan arvoiselta Thrustmasteriin verrattuna. Etenkin kun sekventiaali ja H-kaavioiden välillä saa vaihdeltua lähes saumattomasti.
 
World Series Rally Qualifier Round 5 (USA North Fork Pass, Group A)

ihan ok ajo, tavoite oli 5:43 mutta tuli tehtyä pieniä virheitä niin en ihan siihen päässyt
 
Onko muilla ongelmia että peli nykii tasaisesti, 144hz näyttö, 9700K, gtx 1080, 16gb raam

E:
Omat stutteroinnit taisi hävitä tällä fixillä. Pitää vielä testailla lisää, mutta nopean testauksen perusteella vaikuttaisi vihdoinkin pyörivän sulavasti.

täytyy kokeilla, ja pitäisikö tämä ja muut tärkeät säädöt lisätä aloituspostaukseen
 
Viimeksi muokattu:
Omat stutteroinnit taisi hävitä tällä fixillä. Pitää vielä testailla lisää, mutta nopean testauksen perusteella vaikuttaisi vihdoinkin pyörivän sulavasti.

Tällä hävisi stutterit tosiaan! Ihan eri fiilis vetää, kun voi kaasu pohjassa mennä isolla vaihteella eikä tule mitään mahdottomia spinnejä, koska ehtii ratilla vastaohjata.
 
noissa clubi kisoissa ei vissiin tiedä milloin on huollot?
karmea pettymys,4wdsuomi Puolan kutosen puolessa välissä vähän puuta päin ja kone topoliksi, seiskan sai vielä nilkutettua maaliin mutta pakko keskeyttää kun ei kule auto 1llä 30iä enempää.
toki se nyt ei olisi auttanut kun ei lähtenyt kunnolla enää käyntiin kasi pätkän maalissa.
 
noissa clubi kisoissa ei vissiin tiedä milloin on huollot?
karmea pettymys,4wdsuomi Puolan kutosen puolessa välissä vähän puuta päin ja kone topoliksi, seiskan sai vielä nilkutettua maaliin mutta pakko keskeyttää kun ei kule auto 1llä 30iä enempää.
toki se nyt ei olisi auttanut kun ei lähtenyt kunnolla enää käyntiin kasi pätkän maalissa.
kyllä ne huollot näkee ek-listasta(event details menu), jakoavaimen kuva ek-kuvakkeessa tarkoittaa huoltoa ennen kyseistä ek:ta.
 
Meikä se taas spämmää: Huomenna, Ti 22.10 klo.8, alkaa uusi kausi. Neljäs kausi ajetaan poikkeuksellisesti H3-luokan takapotkuisilla. Tarkemmat infot Fb:ssä.
 
Onko minkäänlaisia FFB suosituksia t300rs ratille? Toistaiseksi aika vakioilla, laskin wheel friction kohtaa vain.
 
Onko minkäänlaisia FFB suosituksia t300rs ratille? Toistaiseksi aika vakioilla, laskin wheel friction kohtaa vain.
Omat asetukset oli nämä tuolla ratilla, ei kovin voimakkaat pelissä kun ajan myös isoilla asteilla niin ei saa olla liian raskas jos aikoo ajaa pitempään ilman taukoja.

Control Panel
overall strength 95
periodic 95
constant 95
dampers 95
springs 95
auto-center OFF
allow game to do changes: YES

In Game
self aligning torque 42
wheel friction 42
tire friction 42
suspension 30
collision 0

wheel center = toimii jos asetus on päällä, tämä vain keskittää ratin startissa tai resetin jälkeen jos se ei ole suorassa, ei vaikuta ajon aikana (joku 25% on riittävä)
soft lock = toimii vain jos asetus on päällä ja tämä rajoittaa ratin pyörimisen tiettyihin kohtiin jos käyttää näitä vaihtuvia asteita autojen mukaan, jos käytät tätä niin silloin laita 100-150%
 
Itse ainakin pelaan ihan sujuvasti ps4:n ohjaimella ja hyvin menee, toki autot vaikuttaa. Takaveto on ehkä vähän liikaa, mutta etuveto ja neliveto on aika onnistuneita. Esim R2 Fiesta on todella hyvä ajaa, B-ryhmän autot taas on jo siinä rajoilla.
 
Itse ainakin pelaan ihan sujuvasti ps4:n ohjaimella ja hyvin menee, toki autot vaikuttaa. Takaveto on ehkä vähän liikaa, mutta etuveto ja neliveto on aika onnistuneita. Esim R2 Fiesta on todella hyvä ajaa, B-ryhmän autot taas on jo siinä rajoilla.
Jos takavedot tuottaa ongelmia niin laskee differential driving lockia reilummin, aloittaa esim. 25% tai alle, sitten braking lock 10% ja preload 10Nm paikkeille. Nostaa sitten driving lockia jos ajo helpottuu vähitellen (jos on nostanut driving lockia jo esim. 40% niin sitten laittaa braking lock 20% ja preload 20Nm paikkeille). Stratoksessa driving lock menee ylös 80% asti ja jos käyttää sitä niin braking lock alle 50% ja preload n. 50Nm.
 
Onko tätä peliä järkevä ostaa, jos aikoo vaan pelata ohjaimella?
Hyvin pitkälti siitä kiinni mitä hakee. Kun kysyt että jos aikoo pelata niin miksikäs ei, pelaamistahan se tuolloin on mutta jos haluaa ajaa ajosimulaattori pelillä niin sitten tietysti ratti, polkimet, shifteri ja mielellään vielä käsijarrukin niin voi simuloida oikeata kilvanajoa.
Ja simulaattori värkkeihinhän saa sitten menemään rahaa enemmän kun halvemman pään oikeaan kilpa-autoon. Ja nyt ennen kun vänkääminen alkaa niin tarkoitan noita alle kymppitonnin vanhoja ralliautoja.:confused2:
 
Meikä se taas spämmää: Huomenna, Ti 22.10 klo.8, alkaa uusi kausi. Neljäs kausi ajetaan poikkeuksellisesti H3-luokan takapotkuisilla. Tarkemmat infot Fb:ssä.

Ei haittaa spämmit. Laadukkaan sarjan olet luonut ja valinnut pätkät ym. hyvin. Peruspelissä ei rengasvalintoja olekaan juuri tarvinnut miettiä. Joutuu ajamaan varovasti kovaa, niin kuin oikeassa rallissa... Saa nähdä uskaltaako sitä takapotkulla lähteä viivoille, kun on siltä osalta vielä harjoittelu vaiheessa:)
 
Mikäs tossa mättää kun auto vetää vasemmalle g920 ratin kanssa? Joutuu siis kääntämään rattia oikealle että menee suoraan. Aiemmin oli pelistä Windows store versio game passilla ja siinä toimi normaalisti. Nyt tuli hankittua super deluxe steam alesta niin alkoi tuo ongelma. Kaikenlaisia asetuksia yritin muutella/resetoida defaultteja, usbia irti ja takasin yms. Mutta ei tunnu auttavan. Windowsin kalibrointia ratille kokeilin myös. Toinen kysymys miten tuon soft lockin saa käyttöön kun herjaa että calibration needed, mutta mitään kalibrointia en pelistä löytänyt?
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs tossa mättää kun auto vetää vasemmalle g920 ratin kanssa? Joutuu siis kääntämään rattia oikealle että menee suoraan. Aiemmin oli pelistä Windows store versio game passilla ja siinä toimi normaalisti. Nyt tuli hankittua super deluxe steam alesta niin alkoi tuo ongelma. Kaikenlaisia asetuksia yritin muutella/resetoida defaultteja, usbia irti ja takasin yms. Mutta ei tunnu auttavan. Windowsin kalibrointia ratille kokeilin myös. Toinen kysymys miten tuon softa lockin saa käyttöön kun herjaa että calibration needed, mutta mitään kalibrointia en pelistä löytänyt?

Kokeile kalibroida ratti myös pelissä: Input settings valikosta valitse Connected devices välilehti, paina G920 kohdalla Device options ja sieltä Calibrate device. Input reporting välilehdeltä samaisesta valikosta näkee, minkälaisen inputin peli ratilta saa.
 
Mikäs tossa mättää kun auto vetää vasemmalle g920 ratin kanssa? Joutuu siis kääntämään rattia oikealle että menee suoraan. Aiemmin oli pelistä Windows store versio game passilla ja siinä toimi normaalisti. Nyt tuli hankittua super deluxe steam alesta niin alkoi tuo ongelma. Kaikenlaisia asetuksia yritin muutella/resetoida defaultteja, usbia irti ja takasin yms. Mutta ei tunnu auttavan. Windowsin kalibrointia ratille kokeilin myös. Toinen kysymys miten tuon softa lockin saa käyttöön kun herjaa että calibration needed, mutta mitään kalibrointia en pelistä löytänyt?[/QUOTE

Ootko koittanu kalibroida laitehallinnan puolella peliohjainasetuksista?
 
Kokeile kalibroida ratti myös pelissä: Input settings valikosta valitse Connected devices välilehti, paina G920 kohdalla Device options ja sieltä Calibrate device. Input reporting välilehdeltä samaisesta valikosta näkee, minkälaisen inputin peli ratilta saa.
Perskules, löysin nyt vasta sun ohjeiden kautta tän pelin oman kalibroinnin! Onkohan se Soft Lock menny ollenkaan päälle kun siellä on ollu se kalibrointi pyyntö ku oon laittany Soft Lockia päälle?
Ilmankos on tuntunu noilla nykyautoilla et kaikki ei oo ihan niinku pitäs.:confused2:
 
Ei haittaa spämmit. Laadukkaan sarjan olet luonut ja valinnut pätkät ym. hyvin. Peruspelissä ei rengasvalintoja olekaan juuri tarvinnut miettiä. Joutuu ajamaan varovasti kovaa, niin kuin oikeassa rallissa... Saa nähdä uskaltaako sitä takapotkulla lähteä viivoille, kun on siltä osalta vielä harjoittelu vaiheessa:)

Thanks, rohkeasti vaan mukaan. H3 takavetoiset on parhaita ajaa, varsinkin Bemmi on suoraan pakasta vedettynäkin, hyvin tasapainossa. Kisat on vielä suunniteltu, suhkot helpoiksi, kun huollot aina 2 pätkän jälkeen ja vain 5 EK:ta, 2 lyhyttä ja 3 pitkää.
 
Viimeksi muokattu:
Omat asetukset oli nämä tuolla ratilla, ei kovin voimakkaat pelissä kun ajan myös isoilla asteilla niin ei saa olla liian raskas jos aikoo ajaa pitempään ilman taukoja.

Control Panel
overall strength 95
periodic 95
constant 95
dampers 95
springs 95
auto-center OFF
allow game to do changes: YES

In Game
self aligning torque 42
wheel friction 42
tire friction 42
suspension 30
collision 0

wheel center = toimii jos asetus on päällä, tämä vain keskittää ratin startissa tai resetin jälkeen jos se ei ole suorassa, ei vaikuta ajon aikana (joku 25% on riittävä)
soft lock = toimii vain jos asetus on päällä ja tämä rajoittaa ratin pyörimisen tiettyihin kohtiin jos käyttää näitä vaihtuvia asteita autojen mukaan, jos käytät tätä niin silloin laita 100-150%

Laitan testiin. Ite ajan myös isoilla asteilla, tai annan pelin valita auton mukaan. Tästä huolimatta tosin tykkään myös suhteellisen voimakkaasta forcesta.
 
Kokeile kalibroida ratti myös pelissä: Input settings valikosta valitse Connected devices välilehti, paina G920 kohdalla Device options ja sieltä Calibrate device. Input reporting välilehdeltä samaisesta valikosta näkee, minkälaisen inputin peli ratilta saa.

Juu kiitoksia vinkistä, näköjään sai hiiren oikealla klikkaamalla tuon Calibrate device esille. Näytti tosiaan input reportingissa - 5%. Sain toimimaan kalibroimalla pelissä ja Windowsissa. Olikin hieman hankala ajaa tuolla - 5% ratilla mitä sen 4 stagea eilen vedin :btooth:
 
Viimeksi muokattu:
Mite se tuo 4wdsuomi sarja, lukee että ilman ajoapuja. Mutta jos filtteröi sieltä tulosluettelosta assist off ni kuljettajat vähenee.ite en käytä, huijaamista kuten ajo muista kuin ohjaamo kuvakulmasta
 
Mite se tuo 4wdsuomi sarja, lukee että ilman ajoapuja. Mutta jos filtteröi sieltä tulosluettelosta assist off ni kuljettajat vähenee.ite en käytä, huijaamista kuten ajo muista kuin ohjaamo kuvakulmasta

Empä tiedä noista ajoavuista, taitaa hidastaa, tosin helpompi päästä maaliin.
 
Mite se tuo 4wdsuomi sarja, lukee että ilman ajoapuja. Mutta jos filtteröi sieltä tulosluettelosta assist off ni kuljettajat vähenee.ite en käytä, huijaamista kuten ajo muista kuin ohjaamo kuvakulmasta
Oho! Täytyypä katella mitä toi tarkottaa?
 
Jotkin OSD/HUD elementit saatetaan laskea ajoavuiksi myös, esim graafiset nuotit, se Dial (OSD mittaristo), progress bar/timer.
 
Jahas..pitääpä ajella kokeeksi ilman.
Edit: tuo osd/hud ei selitä sitä kyllä. Ajan itse (pumo) se mittari etenemisjana ja nuottit esillä ja olin listalla jos oli filtteröity ilman apuja.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas..pitääpä ajella kokeeksi ilman.
Edit: tuo osd/hud ei selitä sitä kyllä. Ajan itse (pumo) se mittari etenemisjana ja nuottit esillä ja olin listalla jos oli filtteröity ilman apuja.

Todennäköisesti oot samalla vaihtanut stagea yms. Itse en nimittäin ole huomannut moista muutosta, kun käynyt filtteröimässä listoja. Esim nyt Wales/ EK1, 55 kuskia, EK5 53 kuskia, ilman filtteriä ja samat lukemat antaa, kun laittaa filtteriin "Assists OFF"
 
Todennäköisesti oot samalla vaihtanut stagea yms. Itse en nimittäin ole huomannut moista muutosta, kun käynyt filtteröimässä listoja. Esim nyt Wales/ EK1, 55 kuskia, EK5 53 kuskia, ilman filtteriä ja samat lukemat antaa, kun laittaa filtteriin "Assists OFF"
Samat kokeilut ja havainnot tein minäkin.
 
Pelannut alusta asti steering saturation 100:lla ja soft lock päällä.
Nyt kokeilin 360 asteen (G29 vakioratilla steering saturation 40, itellä 46 350mm ratilla) kääntösädettä ja soft lock pois.
Onpahan paljon helpompi ajaa ja vaikkei tuohon ole vielä täysin tottunut, niin selkeästi parempia aikoja sai ajettua.
 
Pelannut alusta asti steering saturation 100:lla ja soft lock päällä.
Nyt kokeilin 360 asteen (G29 vakioratilla steering saturation 40, itellä 46 350mm ratilla) kääntösädettä ja soft lock pois.
Onpahan paljon helpompi ajaa ja vaikkei tuohon ole vielä täysin tottunut, niin selkeästi parempia aikoja sai ajettua.
Itselläkin 900 vs 540 oli joku 1s/km nopeampi Dr1.0 Opel Kadettilla Ruotsissa kun joku kerta testasin. Vanhempien autojen kohdalla tuo ero voi olla renkaista johtuvaa, kun niitä ajetaan vain moderneilla renkailla/pidolla (eikä vintage renkailla/pidolla) niin keskituntinopeudet on ehkä 5-15km/h korkeammat jolloin pienempi kääntöaste yksinkertaisesti toimii paremmin.
 
540 asteella fanatecissa softlock on ja steering sat 100.
En vaan osaa sillä autolla ajaa kun se menee ilman käsiäkin niin eri tahtiin.
Kokeilin ilman softlocckia en huomannut eroa.
Steersat 50 niin olipa hullua ajaa, jopa 75 on liian härö,paluu takaisin 100.
 
540 asteella fanatecissa softlock on ja steering sat 100.
En vaan osaa sillä autolla ajaa kun se menee ilman käsiäkin niin eri tahtiin.
Kokeilin ilman softlocckia en huomannut eroa.
Steersat 50 niin olipa hullua ajaa, jopa 75 on liian härö,paluu takaisin 100.
Soft lock asetus on turha jos käyttää 540astetta koska pelissä ei ole autoja joissa asteet menisi alle 540 soft lockilla.
 
Nyt kun rateista puhetta niin tässä varoittava esimerkki G27.lla ajeleville!
Meninpä latailemaan ja asentamaan uudemman Logitech Gaming softwaren siinä toivossa että tulis jotain hyvää mukana mutta kävikin päinvastoin. Rupes ratti toimimaan ihan ihmeellisesti eikä Dirtissäkään voinu ees kalibroida. Laitehallinnasta hävis profiler valikko ja ratti oli joka käynnistyksen jälkeen erilainen, kiva ajaa clubi kisaa pertsiillään olevalla ratilla.
Oli aika hakeminen että löysin oikean "vanhan" ajurin lgs_5.10.217 jolla palautu profiler valikko ja sain muutkin säädöt takasin kohalleen.
 
Viimeksi muokattu:
Jos nyt ostan nuo kausipassit 1 ja 2 niin tuleeko ne vanhat kentät ykkösosasta pelattavaksi uratilaan, eli heittääkö peli välillä ajamaan niissäkin? Eihän tarvitse aloittaa uraa alusta tai mitään?
Kummassakin passissa lukee että 3 rataa per passi. Tarkoittaako tämä että tulee yksi pätkä vaikkapa Walesista, vai aivan kaikki samat vaihtoehdot mitä oli ykkösosassakin koskien Walesia? En ymmärrä nyt yhtään miten tämä menee.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä season 2:ssa tulee koko Wales, eli samat pätkät kun oli ykkösessä.
Noi radat tarkoittaa varmaan rally cross ratoja.
Uratilan pätkistä en tiedä mutta mutu tuntuma olis että jos olet uratilassa jonkun Championshipin jo aloittanut niin tuskin ainakaan kesken sinne mitään pätkiä tuuppaa.
 
Jos nyt ostan nuo kausipassit 1 ja 2
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Lisäosien radat tulevat urassa satunnaisesti ajettavaksi kun aloitat UUDEN championshipin.
Jos ei tule mieluisia ratoja, niin pitää aloittaa ensimmäinen, palata päämenuun ja sieltä Abandon Championship ja aloittaa uusi, jolloin peli arpoo uudet radat.
Harmi kun ei ole shuffle painiketta, jolla voisi arpoa kunnes itselle mieluisat tai voisi itse valita haluamansa maat kuten Customissa.
 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Lisäosien radat tulevat urassa satunnaisesti ajettavaksi kun aloitat UUDEN championshipin.
Jos ei tule mieluisia ratoja, niin pitää aloittaa ensimmäinen, palata päämenuun ja sieltä Abandon Championship ja aloittaa uusi, jolloin peli arpoo uudet radat.
Harmi kun ei ole shuffle painiketta, jolla voisi arpoa kunnes itselle mieluisat tai voisi itse valita haluamansa maat kuten Customissa.
Radat, erikoiskokeet vai rallit / maat? Oisko tuolla rallycross puolella radat ja ralli puolella erikoiskokeet ja rallit / maat, niin pysyis nää käsitteet vähän kohillaan ettei aloittajat mee ihan sekasin, tai siis enempää sekasin kun nehän on jo sekasin kun on tämmöseen ryhtyny.:confused2:
 
Radat, erikoiskokeet vai rallit / maat? Oisko tuolla rallycross puolella radat ja ralli puolella erikoiskokeet ja rallit / maat, niin pysyis nää käsitteet vähän kohillaan ettei aloittajat mee ihan sekasin, tai siis enempää sekasin kun nehän on jo sekasin kun on tämmöseen ryhtyny.:confused2:
o_O
Kaikki sekaisin, niin maat kuin EK:t.
Rallissa rallia ja rallicrossissa rallicrossia.
Tämä siis uran puolella.
 
Näytti uusin päivitys tulleen:
Version 1.10


Content:

  • New Location: Jämsä, Finland - Available November 5 (Season 3)
  • New Location: Killarney International Raceway, South Africa - Available November 19 (Season 4)
  • New Location: Lydden Hill, UK - Available December 3 (Season 4)
  • New Liveries: Season 3, Stage 3 - Available November 5 (Season 3)
  • New Liveries: Season 4, Stage 1 - Available December 3 (Season 4)

VR:

  • Optimised overall SteamVR performance, to match that of Oculus SDK.
  • Reassigned Oculus SDK preset graphics settings, to use VR config file (same file used by SteamVR in previous versions).

Microsoft Store PC version:

  • Added ability to change game language.

Achievements:

New Achievement: Finnesse - Roll your car and continue in Finland.

  • New Achievement: Flying Finn - Get airborne 100 times in Finland.
  • New Achievement: Greece Lightning - Win an Event in Greece by over a minute with Hardcore Damage enabled.
  • New Achievement: Have a Break - Buy a Kitcar.
  • Past & Present: Resolved issue where Achievement would not unlock when a player retires from the final Event.

Locations:

  • Ribadelles, Spain: Adjusted sunset time on loading screen.
  • Ribadelles, Spain: Corrected specific pace note in Italian language.
  • Yas Marina Circuit, Abu Dhabi: Adjusted various Track Reset lines
    (note: Leaderboards will be reset for this Location during update rollout).
  • Yas Marina Circuit, Abu Dhabi: Resolved issue where black boxes were appearing behind cars at Dusk.
  • Yas Marina Circuit, Abu Dhabi: Made numerous minor improvements and bug fixes.
  • Estering, Germany: Added spotter callout reminder for final lap, if the player has not yet taken their Joker.
  • Powys, Wales: Resolved issue where dust-based visual effects were not appearing when player rejoined track.

Cars:

  • BMW M2 Competition: Added ability to repair Turbo components in My Team.
  • Peugeot 206 Rally: Added exhaust flame visual effects.

Audio:

  • Volkswagen Golf Kitcar: Updated exhaust audio.
  • Added ability to disable post-Stage comments at Finish Line.
  • Resolved issue where audio was missing from internal camera views in Time Trial.
  • Resolved issue where podium crowd audio was too quiet after winning Rallycross Finals.

Broadcast Mode:

  • Added ability to use Trackside cameras.
  • Added ability to select a specific player to spectate and follow through multiple Stages/Races.
  • Made numerous minor improvements and bug fixes.

Clubs:

  • Added UI indicator to show if a Championship has enabled Hardcore Damage setting.
  • Added UI indicator to show if a Championship has enabled Force Cockpit Camera setting.
  • Added UI indicator to show if a Championship has enabled Allow Assists setting.

Hardware:

  • Ensured that Handbrake Deadzone and Handbrake Saturation settings work correctly across all game modes.
  • Added input reporting slider for when players are configuring handbrake settings.

My Team:

  • Corrected UI display of Staff members in My Team after a player resets their RaceNet data.

Miscellaneous:

  • Made several minor bug-fixes throughout title.
  • Made several minor stability improvements throughout title.
 
ei tarvi klubi kisaa ajella, racenet vaihteeks pskana.
edit:
jaa ne eventit pelaa muttei klubi kisa. jonku virheen antaa eikä retryllä mene, muilla sama vika?
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Tahtoisiko joku selventää asiaa että minkä tähden kaikkialla kehoitetaan vääntämään thrustmasterin control panelissa (t300rs) spring ja damper 0%? syy "koska se on parempi" ei riitä, vaan mieluiten joku ihan oikea selitys tälle, jos jollain sattuu semmoista löytymään. Hyödyt / haitat.
 
Hei. Tahtoisiko joku selventää asiaa että minkä tähden kaikkialla kehoitetaan vääntämään thrustmasterin control panelissa (t300rs) spring ja damper 0%? syy "koska se on parempi" ei riitä, vaan mieluiten joku ihan oikea selitys tälle, jos jollain sattuu semmoista löytymään. Hyödyt / haitat.
Itsellä ainakin oli damper ja spring sliderit 95%, jos nuo kaksi on 0%:ssa niin sitten pelin Wheel ja Tire friction slideri arvot ei muuta mitään. Tällä hetkellä Tire Friction ei taida muutenkaan toimia(kuten ei myöskään tire slip) mutta Wheel frictionissa isompi arvo tekee ratista raskaamman kääntää.

Kuitenkin pelkästään Wheel frictionilla saa ehkä hieman hillittyä self aligning torquen aiheuttamaa ratin heilumista puolelta toiselle hitaassa vauhdissa.

Omat asetukset oli nämä T300 ratilla, ei kovin voimakkaat pelissä kun ajan myös isoilla asteilla niin ei saa olla liian raskas jos aikoo ajaa pitempään ilman taukoja.

Control Panel
overall strength 95
periodic 95
constant 95
dampers 95
springs 95
auto-center OFF
allow game to do changes: YES

In Game
self aligning torque 42
wheel friction 42
tire friction 42
suspension 30
collision 0

wheel center = toimii jos asetus on päällä, tämä vain keskittää ratin startissa tai resetin jälkeen jos se ei ole suorassa, ei vaikuta ajon aikana (joku 25% on riittävä)
soft lock = toimii vain jos asetus on päällä ja tämä rajoittaa ratin pyörimisen tiettyihin kohtiin jos käyttää näitä vaihtuvia asteita autojen mukaan, jos käytät tätä niin silloin laita 100-150%
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 564
Viestejä
4 500 252
Jäsenet
74 221
Uusin jäsen
anuelisabeth

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom