Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko mahdollista saada konepelti kuvakulma mukaan? Jotenki tuo cockpitti ei nyt maistu, kun ei saa siirrettyä näkymää riittävän lähelle tuulilasia niinkuin dr1:ssä.
4WD Suomi-Sarjan, testi-kauden lopputulokset! Sunnuntaina sitten tulille rallisprint, Up to 200cc luokalla. Äsken sain valittua rallit ja ek:t sitä varten.
Kisan järjestäjällä valittavissa, vain ohjaamo- tai vapaa-näkymä, joten pysytään pelkässä ohjaamo-näkymässä. Onneksi ohjaamossa on kaksi eri näkymää, joista toista voi liikutella ja toinen on taas kiinteä, yleensä vähän lähempänä tuulilasia. Esim. Itse ajan tuolla lähemmällä kuvakulmalla ja ratti poistettuna häiritsemästä näkymää.
Oletko kokeillut muuttaa FOV:ta jos olet PC:lle? Tuo vie näkymää lähemmäs rattia kun viet slideria vasemmalle(alin asetus 30astetta vertikaalista fov:ta ja jokainen pykälä oikealle on 4astetta ennemmän, suurin asetus 70astetta). Oliko seuraavassa päivityksessä jossa tulee uudet dash-camit jotka on kait ne samat kuin dr1.0 dash-cam.Osassa autoista missä voi liikutella niin kuvakulma jää vielä kauemmas mitä tuossa kiinteässä. Mitä sillä on ylipäätään väliä millä kukakin nyt ajaa, tuskin sillä mestaruuksia ratkaistaan ja varmasti enemmän hyötyä saa auton säätämisellä. Itse ainakin jätän sitten ajamatta koska tuo kuvakulma vaan vie ajonautinnon.
Tähän sais tulla korjaus jossain vaiheessa. Ihan kaikissa kartoissa ei ole onneksi kovin paha, mutta monissa kuitenkin ärsyttävää tuo kirkkauden vaihtelu.
En ymmärrä miksi ei ole asetusta, jolla tuon efektin saa pois.
Ainakaan itsellä ei hirveämmin auttanut se konffin säätö 0.1 arvoon
Kova luotto CMn tekemiseenkäytetään sittenkin pelin omaa pisteytystä, niin pysyy tilastot kunnossa,
Ajonautinto saavutti aivan uuden ulottuvuuden kun vaihtoi G29:n Fanatecin Forza Motorsport Wheel Bundleen.
Vielä kun toi tulis myyntiin ROG Strix XG43UQ | Monitors | ASUS Global
Joo onhan tätä monessa arviossa puhuttu vähintään yhtä hyväksi fysiikoiltaan kuin Dirt 2.0. Jotkut puhuu jopa "dirt killer" nimityksellä enkä yhtään ihmettele.Kannattaa laittaa WRC 8 pc-versio testiin, demoahan tästä ei ole mutta eipä se kokeilua välttämättä estä.
Pirun hyvältä tuntui mitä pari tuntia testailin ja kyllä ainakin itse pelaan tästä lähtien WRC 8 jos rallihammasta kolottaa.
Väittäisin että WRC 8 on fyysiikoiltaan ihan yhtä hyvä kuin DR2, aika erilaisilta nuo pelit tuntuu mutta kummatkin pyrkii realismiin, en ole ikinä ralliautoa ajanut niin mahdotonta sanoa kumpi on realistisempi.
Ainut mikä harmittaa on Epic yksinoikeus.
Kova luotto CMn tekemiseen
Meillä joskus ykkösessä hajosi kausi kesken niin ettei pystynyt enää kukaan jatkamaan.![]()
Kannattaa laittaa WRC 8 pc-versio testiin, demoahan tästä ei ole mutta eipä se kokeilua välttämättä estä.
Pirun hyvältä tuntui mitä pari tuntia testailin ja kyllä ainakin itse pelaan tästä lähtien WRC 8 jos rallihammasta kolottaa.
Väittäisin että WRC 8 on fyysiikoiltaan ihan yhtä hyvä kuin DR2, aika erilaisilta nuo pelit tuntuu mutta kummatkin pyrkii realismiin, en ole ikinä ralliautoa ajanut niin mahdotonta sanoa kumpi on realistisempi.
Konsoliversiota ei kannata edes ratilla kokeilla koska se on 30fps.
Ainut mikä harmittaa on Epic yksinoikeus.
Niin, vieläkö myös DR2:ssa liigoja pyöritetään tuon superpaskan Racenet-sivuston kautta?
Ollaan tässä Elite-porukan kanssa pistetty pystyyn huvikseen DR-liiga mutta tuo Racenet-sivusto on kyllä jäätävää paskaa käytettävyydeltään, uskomatonta että se on edelleen samaa ripulia kuin 4 vuotta sitten kun DR julkaistiin..
Jos tässä olisi paremmin hoidettu tuo liigan pyörittäminen kuin ykkösessä, niin voisin jopa katsoa läpi sormien tuota DLC-rahastusta.
Mulla oli vastaava tilanne kun jäi ETS2.n jälkeen ON/OFF käsijarru päälle.on tuorein, ja jotenkin se nyt sattui tähän indexin yhteyteen, tosin en oculuksella aiemmin kovin paljoa ole ajanutkaan tätä ennen. ainoastaan näytöllä.
rattinakin pääasiassa se mukana tullut pyöreä malli. toki olen tuota mclarenia aiemmi käyttänyt ongelmitta.
tosin nyt kävin miettimään kun käkkäri on mapattu tohon toiseen ratin analogiseen vipuun. voiko sillä keskikytkimen asennolla olla vaikutusta onko handbrake vai mappable, en muista kummassa se oli. pitää iltasella testata.
on se vaan noilla laseilla ajamine huomattavasti hienompaa ja helpompaa. pitänee kohta koittaa tulla raceclubiin kisailemaa![]()