Digijärjestelmäkamerat/rungot ja objektiivit -yleisketju

Tulee siinä classic mukana.

Ilmoituksessa on erikseen mainittu: Please note: Lightroom Classic and Photoshop are not included. These products are available with the Adobe photo subscription.

Kuvassahan näkyy molemmat, joten voihan tuo olla mahdollista, mutta miksi sitten mainita ettei sisälly.

Tällainen paketti on, jossa ainakin sanotaan Classicin tulevan mukana
Automaattinen uusiutuminen ja luottokortin numeron antaminen Adobelle ei kiinnosta.

Automaattinen uusiutuminen ja luottokortin numeron antaminen Adobelle ei kiinnosta.
Ymmärrän. Mutta eikös sen tilauksen voi perua hyvissä ajoin heti 14 päivän katumisajan jälkeen, jolloin tilaus päättyy ilman automaattista uusimista maksetun jakson päättyessä?
edit en ole sitten ihan varma, meneekö se noin vai päättyykö käyttöoikeus heti.

Itse ajattelin kalenteroida LR+PS tilauksen vuositilauksen perumisen pari päivää ennen maksetun jakson päättymistä varmuuden vuoksi uusimisen välttämiseksi, jotta ehtii bongailla uudet BF-tarjoukset seuraavaksi vuodeksi.

Ymmärrän. Mutta eikös sen tilauksen voi perua hyvissä ajoin heti 14 päivän katumisajan jälkeen, jolloin tilaus päättyy ilman automaattista uusimista maksetun jakson päättyessä?
edit en ole sitten ihan varma, meneekö se noin vai päättyykö käyttöoikeus heti.

Itse ajattelin kalenteroida LR+PS tilauksen vuositilauksen perumisen pari päivää ennen maksetun jakson päättymistä varmuuden vuoksi uusimisen välttämiseksi, jotta ehtii bongailla uudet BF-tarjoukset seuraavaksi vuodeksi.
Voi perua aikaisemmin, mutta aika alkaa juosta ostohetkestä, toisin kuin tuolla toisella versiolla jonka aloitusajankohdan pystyy itse päättämään.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 557
Jäsenet
80 303
Uusin jäsen
Riikonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom