Digijärjestelmäkamerat/rungot ja objektiivit -yleisketju

Toki jos meinaa tehdä tuollaista, niin mikä alkaa olemaan ero noiden "harmaan kaupan" sivujen kautta ostettuun? Ne nyt sentään ainakin sanovat tarjoavansa myös takuupalvelut Euroopassa ja verkon palautteiden perusteella on myös lupaukset toteutuneet.

Kyllähän nuo periaatteessa tullauttaa pitäisi, mutta jos tulet ilman laatikoita ja kuitteja ja toteat, että tavara oli mukana jo mennessä, niin eipä sillä tulimiehellä ole oikein mahdollisuuksia, puhumattakaan kiinnostusta, lähteä väittämään vastaankaan. Olettaen siis, että ylipäätään kävisi sellainen ihme, että joutuisit tullimiehen tarkasteluun.
Varmaan kuitenkin valtion byrokratian kanssa käy niin, että pitää itse pystyä todistamaan ostopaikka ja hinta. Harvoin jää viranomaisten kanssa vääntäessä voitolle. Uudennäköinen laite, ei kuittia mukana, nappaavat laitteen talteen todisteita odottaessa. Saat haettua laitteen takaisin myöhemmin esim. uudelleen tulostetun kuitin, luottokorttilaskun tms. kanssa. Tai sitten hattu kouraan ja "tuli tehtyä tälleen tyhmästi" + sanktiot.

Miksi lintukuvaajat käärii noi putket tollasaeen cameo-kuosiin? En oikein usko että linnut mustaa putkea pelkäisi, varsinkin kun yleisesti käytössä pitkät putket, jolloin ne on myös kaukana. Siinä takana varmasti joku ajatus joka ei aukea mulle.

Miksi lintukuvaajat käärii noi putket tollasaeen cameo-kuosiin? En oikein usko että linnut mustaa putkea pelkäisi, varsinkin kun yleisesti käytössä pitkät putket, jolloin ne on myös kaukana. Siinä takana varmasti joku ajatus joka ei aukea mulle.
Sitä mäkin olen ihmetellyt. Enemmän ne sitä kuvaajaa pelkäävät, vaikka olisi pelkkää cameota päällä ja naamakin maalattu. Eihän ne sitä paitsi näe siitä putkesta kuin sen etulinssin. Sehän siitä pitäisi pistää stealth-modeen.

Sitä mäkin olen ihmetellyt. Enemmän ne sitä kuvaajaa pelkäävät, vaikka olisi pelkkää cameota päällä ja naamakin maalattu. Eihän ne sitä paitsi näe siitä putkesta kuin sen etulinssin. Sehän siitä pitäisi pistää stealth-modeen.
Oon miettinyt samaa. Linnut kyllä on ihan törkeän säikkyjä kun heiluttelee vähänkin putkea. Kai ne enemmän liikkeestä kuin väristä säikähtää? Ehkä camo jossain suojassa/pusikossa on sellainen että liikettä ei niin huomaa versus jos jossain avoimessa tilassa vaikka polunkeskellä nostelee kameraa kohti puunlatvoja. Liekö vaan putken suojana camot ettei tule naarmuja rymytessä?

Statistiikka

Viestiketjuista
289 057
Jäsenet
79 589
Uusin jäsen
scongs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom