Meinasit, että samat ongelmat ei muka koske busseissa käytettäviä lithium akkuja? Kyse ei ollut mistään lentokoneen teknisestä viasta, vaan viasta akusssa/sen elektroniikassa. Vastaavat löytyy sieltä bussistakin. Ehkä ne lentokoneessa olevat osat on "hieman" tarkemmin speksattu ja testattu vs. jossain bussissa olevat osat. Laatu on siis luultavasti aika paljon parempi lentokoneen osissa ja silti ne kärähtelee. Taidat itse trollata. Joo lithium palot ei olekkaan mitenkää vaarallisia muualla kuin lentokoneessa
Oletko koskaan katsonut miten iloisesti jo pienetkin lithium akut palaa? Linja-autossa akku ei ole enää pieni. Kummasti on vaan taloja suomessa palanut kun se tasapainolaudan akku on kärähtänyt syystä x. Missä on muka testattu, miten ne akut kestää pikalaatamista? Kuten sanoin, niin ne teslat ym. ladataan käytännössä aina normilatauksella, ei pikalatauksella, vai kuinka monella teslan omistajalla on kotona/töissä tesla supercharger, jolla pikaladata se tesla? Se ei ole mikään läppä, kannattaa lukea ihan perusteet lithiumakuista. Jos akku ladataan täyteen 30min, niin akku kuluu enemmän kuin hitaammalla latauksella. Tämä on ihan yleinen fakta, aivan turha alkaa siitä väittelemään.