Koska hahmo joutui sinne, kun aloitin pelin käytännössä 4 päivää ennen uutta seasonia. Pidän tätä vähän kuin harjoitustyyppinä enkä aloittanut uutta sekä samalla suoritti kampanjan.Miksi pelata eternalia? Seasonissa sentään omat tehtävänsä, joissa saa edes hetken menemään. Ja muutenkin kaikki season kohtainen kama yms. En ole itse ikinä eternalia ymmärtänyt.
Pelaan Roguena ja löytyy esim. Death's Pavane housut jotka ovat ymmärtääkseni S11 Unique tavaraa. En itse edes ymmärrä Seasonin ja Eternalin eroa tämän perusteella.
Battle passkin löytyy. Vähän veikkaan, että omalta osaa peli on taputeltu tältä osin - ja tulen yrittämään uuden seasonin alussa uudelleen.
Tämä tiedossa, mutta maksoin pelistä joten pelasin kampanjat läpi jonkinlaisella mielenkiinnolla.Ei näissä peleissä tarina ole juurikaan se pääpointti, ainakaan itelle. Parempia pelejä kyllä löytyy jos sitä hakee.
Oiskohan tämä se way to go. Itteltä loppui osaaminen T1:ssä, jolloin ensimmäinen tajuamani asia olikin että ahaa, glyphit täytyy olla vähintään tasolla 15 jotta pääsee eteenpäin ja päätyikin icyveinsin sekä maxrollin maailmaan.Itse diggaan aina tässä ja path of exilessä rollailla joka siisoni uuden hahmon, tsekkailla uudet mekaniikat, minmaxxailla hahmo ja siinä samalla ymmärtää peliä paremmin. Kyllä nyt jo pystyy ihan omasta päästä keksimään buildin jolla tässäkin T4 pärjää. Sitten on tietysti aina taustalla se että millon vaan voi tippua ultimaattinen itemi. Tämä se näissä peleissä koukuttaa.
Vähän mälsää kyllä mennä metabuildien mukaan. Mikä tahansa toimii alemmilla vaikeusasteilla, mutta sinnepäin koottu hahmolla raja tulee vastaan vaikeusasteiden noustessa.
Tulin mätkimään örkkejä enkä pohtimaan miten hittaan miljoonan. Taitaakin olla väärä ajatusmalli peliin.