Diablo 4

Muistaakseni luin patch noteista, että pitäisi olla varma droppi ja jos ei ole sitä saanut ekalla kaadolla, niin tulee patchin yhteydessä takautuvasti.
 
Mitäs uutta "kontenttia" tässä pelissä nykyään sitten on? Kampanjaa ei lasketa, eikä kiinnosta tuo viidakon ykä clässi.
 
Kävin Lilithin pari päivää sitten (T2 vaikkei tosiaan väliä) eikä antanut sparkkia, että jos pitäisi antaa niin taitaa bugata.
Sparkin saaminen Lilithin taposta bugitteli aiemmin, mutta eilen tulleen 2.0.3 patchin ohessa se tuli sitten takautuvasti ensimmäisellä kerralla kun peliin meni päivittämisen jälkeen.
 
eikös noissa ollut maksimirolli?
joo se damage oli maksimi 300% mutta ne muut statsit oliki huonompia. Jos olisin ollut viisas, niin aina kun saa jonku hyvän itemin, niin kannattaisi merkitä se favoritiksi. Sillähän se käytännössä oli vaa kadonnu multa.
Kun ei tosiaan tule koskaa katottua sentarkemmin mitä itemiä saa ja tulee vahingossa vaa vaihdettua jokin toinen itemi equippiin. En tiedä olisiko tuolla ollut jonkinlaista vaihtoarvoa. Eniten siinä itemissä ärsytti nähdä se level 59. Kun 60 on maksimi.
 
Pääsin uuteen paikkaan ja tapoin paljon bosseja. Mutta matka päättyy tämmöseen oveen. Jos seison tässä niin oikeanpuoleinen ovi aukeaa. Mutta jos astun pois tuo ovi menee kiinni. Siis mitä täällä täytyy tehdä?

1729272268763.png
 
Pääsin uuteen paikkaan ja tapoin paljon bosseja. Mutta matka päättyy tämmöseen oveen. Jos seison tässä niin oikeanpuoleinen ovi aukeaa. Mutta jos astun pois tuo ovi menee kiinni. Siis mitä täällä täytyy tehdä?

1729272268763.png

Olla kaveri tai kavereita
 
No voi vittujen kevät minkä ovat keksineet. Tuonne paikkaan ei kyllä ei sais ees yksinäistä ihmistä päästää kävelemään.

Muistaakseni tässä seasonissa tai expansionissa tuli se group finder, eli kaikilla pitäisi olla mahdollisuus mennä sinne. En ole kokeillut itse tuota lfg työkalua.
 
Pääsin uuteen paikkaan ja tapoin paljon bosseja. Mutta matka päättyy tämmöseen oveen. Jos seison tässä niin oikeanpuoleinen ovi aukeaa. Mutta jos astun pois tuo ovi menee kiinni. Siis mitä täällä täytyy tehdä?

1729272268763.png
Kaverin pitäs juosta tuohon siniselle lätkälle, että ovi aukeais.
Tuonne Dark Citadeliin tarvii vähintään 2 pelaajaa, että noita pystyy läpi menemään.
 
Kaverin pitäs juosta tuohon siniselle lätkälle, että ovi aukeais.
Tuonne Dark Citadeliin tarvii vähintään 2 pelaajaa, että noita pystyy läpi menemään.
Joo se party finderi on tosi hyvä. Kokoajan tuli pelaajia sinne jos joku lopetti. Oli 4 pelaajaa ja kukaan ei tienny mitä piti tehdä.
Mutta 1 tunti 45 minuuttia pelasin tuota ja pääsin kaikki läpi siellä.

Tuota paikkaa tulee kyllä uudelleenki pelattua. Oikein mukavaa oli porukalla pelata.
 
1 tunti 45 minuuttia?

Taitaa jäädä itseltä pelaamatta... kiitos ruuhkavuodet.
 
1 tunti 45 minuuttia?

Taitaa jäädä itseltä pelaamatta... kiitos ruuhkavuodet.
No niitä on 3 eriä luolaa siinä pääkylässä. Että ei se yhden dungeonin pelaaminen nii kauan kestäny. Se viimeinen luola joka on oikealla puolella niin sitä piti ryhmässä pelata 6 kertaa uudestaa ku ei tajuttu sitä millää.

suosittelen ettet katso youtubesta yhtää mitää että oot niiin pihalla koko touhusta ettei mitää tolkkua :D Mutta kerran kun ne pelas niin vähän tajuski jotain. Välillä siinä teleporttaa toiseen realmiin tai jotain ja sit ollaa päärealmissa, en oikein sitä tajunnu. Enkä kyllä tiiä tuliko ees kaikki tapettua mitä piti. Mutta lootti tuli jossai kohtaa ja oletan että se päätty siihen
 
Diablo 4 ja 1h45min tarkoittaa varmaan normaalisti 20min...
Siinä niitä kuolemien määrää ei voinut käsittää. Ja aika paljon lifeä tuntu vihollisilla olevan tai sit meillä oli liian vähän damagea. Mutta oikein hyvä paikka oli ja menen uudemmankin kerran pelaamaan. Tuli uniikkia itemiä palkinnoksi ja legendaarisia missä oli tähtiä.
Pitää toivoa että seuraavalla kerralla mukaan joinaa joku viimosen päälle kehitetty hahmo kaveriksi.
 
Siinä niitä kuolemien määrää ei voinut käsittää. Ja aika paljon lifeä tuntu vihollisilla olevan tai sit meillä oli liian vähän damagea. Mutta oikein hyvä paikka oli ja menen uudemmankin kerran pelaamaan. Tuli uniikkia itemiä palkinnoksi ja legendaarisia missä oli tähtiä.
Pitää toivoa että seuraavalla kerralla mukaan joinaa joku viimosen päälle kehitetty hahmo kaveriksi.

Ihan mielenkiinnosta, millä vaikeusasteella pelaat?
 
Sinänsä aika kovan oloinen rinkula.
Aika iso läjä vigoria lisää, plus samassa vigorin kerrytys ja vielä sen lisäksi poison lyö huomattavasti nopeammin damagen tiskiin.
 
Tappamalla mörköjä ja olemalla lähistöllä kun partyssa olija tappaa mörköjä.
Eli se oli niin yksinkertaista, oletan että toi on ainakin bossien ulkopuolella sitten aina aktiivinen.
Kova multiplier kyllä.

Mites bossit, vai onko perus et bossin lyöminen lasketaan tappamiseksi kuten monessa muussa powerissa nykyään?
 
glyphit ovat tällä hetkellä jotain luokkaa lvl 39. Onko tuo lvl 45 niin kova päivitys, että alkaa ihan oikeasti näkymään muutosta?

Torment 2 menee helposti ja kolmonen melko hikisesti. Oon pyrkinyt uppaamaan gearin kuntoon masterworkingilla ja kaiken pitäisi olla suht kunnossa.

Pitissä kun veivaa tason 50 asti alkaa jo hieman käymään työstä, saakohan tuolla edes level 45 glyphit?
 
glyphit ovat tällä hetkellä jotain luokkaa lvl 39. Onko tuo lvl 45 niin kova päivitys, että alkaa ihan oikeasti näkymään muutosta?

Torment 2 menee helposti ja kolmonen melko hikisesti. Oon pyrkinyt uppaamaan gearin kuntoon masterworkingilla ja kaiken pitäisi olla suht kunnossa.

Pitissä kun veivaa tason 50 asti alkaa jo hieman käymään työstä, saakohan tuolla edes level 45 glyphit?

Tasolla 46 päivittyy glypheissä kantama viiteen ruutuun, joten saa enemmän bonuksia.
 
glyphit ovat tällä hetkellä jotain luokkaa lvl 39. Onko tuo lvl 45 niin kova päivitys, että alkaa ihan oikeasti näkymään muutosta?

Torment 2 menee helposti ja kolmonen melko hikisesti. Oon pyrkinyt uppaamaan gearin kuntoon masterworkingilla ja kaiken pitäisi olla suht kunnossa.

Pitissä kun veivaa tason 50 asti alkaa jo hieman käymään työstä, saakohan tuolla edes level 45 glyphit?
Ehdottomasti kaikki lvl 46. Ei ole iso homma.
 
Nojoo... Annoin vielä D4:lle mahdollisuuden ja kyllähän tätä pelaa. Ovat näköjään onnistuneet optimoimaan peliä kun esimerkiksi inventoryä avatessa peli ei enää jäädy. Levutuskin tuntuu paremmalta kuin ennen, mutta varmaan tämän seasonin jälkeen tulee pysyttyä Eternalissa.
 
Nyt kun Destiny 2 autismi laitettu tauolle, niin tuli mieleen kysellä, et onko tuolla klaaninsa tilaa? Tätä tulee kans silloin tällöin naksuteltua, tosin ruuhkavuodet rajoittaa peliaikaa. Ja varsinaisesti tuo endgame kokonaan aloittamatta. :beye: Porukassa aina mieluisampaa, peli kuin peli kyseessä.
 
Nyt kun Destiny 2 autismi laitettu tauolle, niin tuli mieleen kysellä, et onko tuolla klaaninsa tilaa? Tätä tulee kans silloin tällöin naksuteltua, tosin ruuhkavuodet rajoittaa peliaikaa. Ja varsinaisesti tuo endgame kokonaan aloittamatta. :beye: Porukassa aina mieluisampaa, peli kuin peli kyseessä.

Tilaa on tällä hetkellä 10 hengelle. Minulle privalla bnet-tagia niin voin lisätä klaaniin.

Muutama hassu mytikki tullut:

1729378646636.png
 
Mites kun Diablo ostettuna battle nettiin niin onkohan mahdollista jotenkin naittaa sitä Steamin kanssa niin että voisi steamin rahalla ostaa lisäriä? Peli varmasti saadaan listaan näkymään mutta se ei taida olla tuohon ratkaisu jos sellaista on olemassakaan.
 
Mites kun Diablo ostettuna battle nettiin niin onkohan mahdollista jotenkin naittaa sitä Steamin kanssa niin että voisi steamin rahalla ostaa lisäriä? Peli varmasti saadaan listaan näkymään mutta se ei taida olla tuohon ratkaisu jos sellaista on olemassakaan.
Lisenssit on alustapohjaisia, joten niitä ei pysty siirtämään.
Steamin listaanhan sen saisi varmasti samalla tavalla kuin muutkin Steamin ulkopuolelta ostetut pelit, mutta se ei tosiaan auttane lisäosaa ostaessa jos peruspelin lisenssi on eri alustalla.
 
Voi jumalauta että voi olla rikki tuo classi. Ja koko blizzard sekaisin.
 
Voi jumalauta että voi olla rikki tuo classi. Ja koko blizzard sekaisin.
No on aikapahasti. Ja itse spiritbornilla pääsin just vasta Torment 2 tasolle pitissä. En varmasti tuota buildia lähde pelaamaan, onhan tällä spiritbornilla aivan varmasti vaikka minkälaisia kivoja buildeja jotka vastaa tehoiltaa muiden hahmojen luokkaa.
 
Olihan työmaa mutta nyt on tutorial läpi kun Pit 65 kaatui roguella. Vähän tuollainen sekabuild, Robin Victimize Dance of Knives yhdistettynä M1pyn Stun Grenade variaatioon. M1Pyn buildissa ei siis käytetä Victimizea ja Robin buildissa ei Stun Grenadea. Bossille meni aikaa 5min 30sek ja bossissa varmaan saman verran lisää, single target DPS sakkaa ja resistancen puute pakotti pelaamaan bossin varovasti. Nyt vain gearin ja glyphien uppaamista.

Ja kun on omin avuin päästy T4 niin nyt voi klaani kantaa Uber bossien läpi, summoning materiaaleja löytyy :tup:
 
Olihan työmaa mutta nyt on tutorial läpi kun Pit 65 kaatui roguella. Vähän tuollainen sekabuild, Robin Victimize Dance of Knives yhdistettynä M1pyn Stun Grenade variaatioon. M1Pyn buildissa ei siis käytetä Victimizea ja Robin buildissa ei Stun Grenadea. Bossille meni aikaa 5min 30sek ja bossissa varmaan saman verran lisää, single target DPS sakkaa ja resistancen puute pakotti pelaamaan bossin varovasti. Nyt vain gearin ja glyphien uppaamista.

Ja kun on omin avuin päästy T4 niin nyt voi klaani kantaa Uber bossien läpi, summoning materiaaleja löytyy :tup:
73 tainnut itsellä mennä tällä seasonilla läpi roguella. Kestoa löytyy kyllä, mutta dmg alkaa hiipumaan poislukien bossit.
 
Ja sieltä pit 150 läpi! :kippis:

1729457240495.png


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


 
Viimeksi muokattu:
Kärsivällisyys palkittiin vihdoinkin. Vielä kun tippuisi edes yhden GA:n amuletti missä Hellbent Commander. Infernal Hordes tullut turhankin tutuksi Obduciten kiilto silmissä.
20241020230348_1.jpg
 
Kärsivällisyys palkittiin vihdoinkin. Vielä kun tippuisi edes yhden GA:n amuletti missä Hellbent Commander. Infernal Hordes tullut turhankin tutuksi Obduciten kiilto silmissä.
20241020230348_1.jpg
Onko tuo doombringer hyvä johkin buildiin? Salvagesin itse yhden.
 
Ei kerennyt pitkin entinen tulos happanemaan, kun uusi ennätys napsahti:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Top-90 ollaan atm:

Buildiksi vaihtui Mekunan QV:
 
Itse sain tänään myös doombringerin. Mietin jos whirlibarbille löisi sen kätöseen ja ton dust devil aspectin aseesta johonkin toiseen paikkaan. Nousee varmasti damage jonkin verran ja ennen kaikkea kestävyys paljonkin.
 
Itse sain tänään myös doombringerin. Mietin jos whirlibarbille löisi sen kätöseen ja ton dust devil aspectin aseesta johonkin toiseen paikkaan. Nousee varmasti damage jonkin verran ja ennen kaikkea kestävyys paljonkin.
Whirlibaballa mulla toi oli ainakin yhdellä kaudella juuri käytössä. Tällä kaudella noita on jo kolme tippunut, mutta eipä ole ollut käyttöä.
 
Pit 150 vedetty kahdella spiritbornilla duona 7.34!
@MPEK

Ohessa klippi lopun bossifightista:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Spiritbornin vertailua muihin classeihin, lähinnä kovimpien dps-luokkien osalta, spoilerissa (Englanniksi)

Just watched a video from NickTew where he went over another build version of quill volley and with all the new discoveries/bugs etc. people are starting to hit for over 100 Trillion damage. And appearantly it can go even as high as 200 trillion+.

Just to put this into perspective: Many A or even S tier builds from other classes hit for roughly 1 billion which is considered decent. A top geared minion necro, which got a HUGE buff this season due to the Mendeln ring change, can hit for roughly for 500mil, maybe can be pushed to 1 bil by going full glass cannon.

Just an example to showcase in what kind of dimensions we are currently:

Lets say both builds have 1 attackspeed/s. The target has 500 Trillion HP.

  • a spiritborn needs 5 seconds to kill the target.
  • a 1 bil/s dps build needs 5 days and 19 hours of non stop DPS
  • now lets say you do 10 times the dmg, so 10 bil DPS. just for science. That would still take you almost 14 hours.
On top of that you are basically invincible even without res capping in pit 150s due to blockcap for fun, perma shield, buttloads of hp, etc. and have insane mobility along with it.

I know balancing a new class, or even classes in general, isnt easy but holy god did they fuck it up it with spiritborn.

And if people say "why do u care how much dmg another class does?" This is an ARPG, a game thats all about grinding content repeatedly. And if you do something over and over while doing 0.001% (not an exaggeration btw) of the dmg from another class, with the same level of gear it just feels silly. I think thats not a hard concept to grasp.

I will say, that I think spiritborn is overall a very well designed class in terms of variety, fun and "feel". I enjoy playing it myself and I wish other classes would get a similar touch up soon. But numberwise its a comical blunder.

Lähinnä tämä on huvittavaa, taisi ollakin puhetta:

Lets say both builds have 1 attackspeed/s. The target has 500 Trillion HP.

  • a spiritborn needs 5 seconds to kill the target.
  • a 1 bil/s dps build needs 5 days and 19 hours of non stop DPS
  • now lets say you do 10 times the dmg, so 10 bil DPS. just for science. That would still take you almost 14 hours.
Taisi olla maininta, että tuo 1 miljardi dps olisi ollut rogue tai necro, mutta joku tosi kovan dps:n classi kuitenkin. Tai siis anteeksi, mihin oli totuttu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 840
Viestejä
4 891 357
Jäsenet
78 887
Uusin jäsen
coerthas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom