Diablo 4

Olikos tuossa mitään suurta päivitystä erikseen, minkä pitää nyt ottaa huomioon. Oli aikamoinen tekstimäärä

Ei ainakaan buildeihin vaikuttavia muutoksia näyttänyt olevan, joillekin hahmoluokille voi olla pieni buffi, kun korjattu joitakin bugeja kun ei ole jotkut asiat antaneet aiottua bonusta (en tiedä onko sitten merkityksellisiä). Gem shardien maksimi cäppi nousee merkittävästi, ei sanottu miten paljon. Pääasiassa erilaisia bugikorjauksia.
 
Eihän mikään pakota pelaamaan spiritbornella tai sellaisen kanssa? Tuo nyt on ihan 100% varma tieto, että aina blizzardin peleissä uusi classi / itemi mikä tahansa on alkuun aivan rikkinäisen ylivoimainen.
Jotain tämän tyyppistä vastausta uumoilinkin. Ei toki pakota, mutta T4 torment -pomojen, obduciten farmaus T4 hordeissa jne on pirusti nopeampaa spiritillä. Sitten takaraivossa jatkuvasti tieto siitä, että "sillä toisella classilla tää olis jo taputeltu aikaa sitten". Nauraa piteillekin tuo buildi. Kyllä eroja saa olla ja uusi classi vaikka vähän parempi, mutta spiritillä luvut ovat biljoonissa ja barbaarilla kun pelasin niin puhuttiin kymmenistä miljoonista yleensä...

Edit. Ja siis tuo spiritbornhan on siis "rikki" atm. Luvut niin eri tasolla vrt. muut. Eivät ilmeisesti korjaa classia pelaajien halusta, mutta eivät myöskään buffaa muita. Se vaan tekee sen, että tämä season oli nyt nähty parin viikon pelailulla, kun kaikki mahdollinen saavutettu. Sekunteja ei jaksa jostain 150 pittirunista hieroa pois. No, ehtii pelailla muita pelejä tässä.
 
Viimeksi muokattu:
eilen pelasin ekaa kertaa pittiä. On aika helppo se vaikein taso, muistaa vaa painaa kapulassa liipasin pohjaan ja sitten vaa kahden rytmeissä vaa painaa 4 muuta nappia vuorotellen. Onnistuu hyvin kyllä telkkarin kattominen samaan aikaan, otin sen Disney+:n niin kuluu joutevammin aika pelatessa.

/ (oho nyt puhuin väärästä, eihän pitin korkein taso ole nuin helppo... Tarkoitin että pelasin ekaa kertaa Infernal Hordea)
 
eilen pelasin ekaa kertaa pittiä. On aika helppo se vaikein taso, muistaa vaa painaa kapulassa liipasin pohjaan ja sitten vaa kahden rytmeissä vaa painaa 4 muuta nappia vuorotellen. Onnistuu hyvin kyllä telkkarin kattominen samaan aikaan, otin sen Disney+:n niin kuluu joutevammin aika pelatessa.

/ (oho nyt puhuin väärästä, eihän pitin korkein taso ole nuin helppo... Tarkoitin että pelasin ekaa kertaa Infernal Hordea)
Ajattelinkin, että jos pittiä vedit 150 levulla ja samalla disneytä katsoen, niin melkoinen meedio :rofl:
 
Kyllä muuttui muuten pelaaminen kun latasi tuon ugly bastardsin ja earthquake-buildin kanssa peliin.
 
Ajattelinkin, että jos pittiä vedit 150 levulla ja samalla disneytä katsoen, niin melkoinen meedio :rofl:
Eipä tuo Pit 150 näytä kovin vaikea olevan kun leaderboardin mukaan Spiritbornilla ennätys on tällä hetkellä 2min 31sek. Verrokkina toisella classilla korkein tehty Pit on 120 ja sekin 13min 7sek. Toki onhan sanomattakin selvää että suurin kilpailu tällä seasonilla on nimenomaan Spiritbornilla.

 
eilen pelasin ekaa kertaa pittiä. On aika helppo se vaikein taso, muistaa vaa painaa kapulassa liipasin pohjaan ja sitten vaa kahden rytmeissä vaa painaa 4 muuta nappia vuorotellen. Onnistuu hyvin kyllä telkkarin kattominen samaan aikaan, otin sen Disney+:n niin kuluu joutevammin aika pelatessa.

/ (oho nyt puhuin väärästä, eihän pitin korkein taso ole nuin helppo... Tarkoitin että pelasin ekaa kertaa Infernal Hordea)
Eihän Hordessa ole enää vaikeustasoja, vaan se määräytyy sun maailman tason mukaan. Toki kompasseissa on eroja, kuinka monta "tasoa" siinä on.
 
Onko tuo Nahantu jotenkin bugisempi kuin muut alueet?
Teen nyt sitä ekaa tarinanpätkää joesta nousemisen jälkeen neljättä kertaa kun ekalla kerralla peli päätti laittaa pusikon minun ja reitin väliin, toisella kerralla vaan yhtäkkiä seuraava steppi olikin taas eka ja kolmannella kerralla kuolema nollasi tehtävän. Aarregoblinitkin on tuossa ekan juoksentelun aikana kolmesti vaan ilmestyneet ja kadonneet kesken kaiken.
 
Eipä tuo Pit 150 näytä kovin vaikea olevan kun leaderboardin mukaan Spiritbornilla ennätys on tällä hetkellä 2min 31sek. Verrokkina toisella classilla korkein tehty Pit on 120 ja sekin 13min 7sek. Toki onhan sanomattakin selvää että suurin kilpailu tällä seasonilla on nimenomaan Spiritbornilla.

Spiritborn on niin buginen tällä hetkellä että tekee damagea satoja kertoja enemmän kun mikään muu clässi
 
Onko tuo Nahantu jotenkin bugisempi kuin muut alueet?
Teen nyt sitä ekaa tarinanpätkää joesta nousemisen jälkeen neljättä kertaa kun ekalla kerralla peli päätti laittaa pusikon minun ja reitin väliin, toisella kerralla vaan yhtäkkiä seuraava steppi olikin taas eka ja kolmannella kerralla kuolema nollasi tehtävän. Aarregoblinitkin on tuossa ekan juoksentelun aikana kolmesti vaan ilmestyneet ja kadonneet kesken kaiken.
Itse huomannu vain että jotkut kohdat pitänyt pelata uudestaan läpi. Peli ei tallenna ellei juttele tehtäviä kokonaan loppuun saakka.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 723
Viestejä
4 459 189
Jäsenet
73 822
Uusin jäsen
divinephos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom