Auttakaapas miestä mäessä. Rogue, buildina twisting blades. Mikä tässä olisi nyt pras vaihtoehto, rollaanko tuon +All Stats pois jotta tilalle tulisi mahdollisesti esim Core Skill Damage vai säästänkö sen ja lähden rollaamaan Vulnerable damagea ylöspäin? Ensimmäinen bow jossa statsit on edes vähän sinne päin.
Pelaan myös twisting blades roguee, shadow imbuementilla.
Mun on ainakin pakko pitää just tuossa crossbowssa all stats, koska ei riitä muuten mitenkään rare nodejen bonusten str/int vaatimuksiin.
Ne vaatimukset kun nousee aika korkeaksi myöhemmissä paragon boardeissa.
Toi all statsihan nousee johonkin tyyliin +84 paikkeille kun upgreidaa. Tuossa kun pidän niin mun tarvitse sitten enää mistään muualta ottaa str tai int. Toki niitä tulee sieltä boardeista sitten jonkun verran, mutta mistään muusta itemistä ei tarvitse.
En sitten tiedä olisko tähän fiksumpi tapa kuin crossbow all stats, mutta ainakaan paragon puusta en saa kiepattua reittejä niin että vaan sieltä tulisi tarpeeksi.
Varmaan jostain build guideista selviäisi optimein tapa, mutta toistaiseksi jättänyt itse lukematta.
Itse kun käytän vielä klooni ultia, niin rullaisin vulnia paremmaksi.
Core skill damage olisi korkeampi arvoltaan, mutta en tiedä yhtään päteekö se esim. imbuement damageen (kai?) tai esimerkiksi kloonin damageen.
Toki jos pätee, niin sitten core skill damage olisi parempi vaihtoehto.
Tietenkin sama se jos tuota slottia rullaa anyway, niin ottaa sieltä sitten sen mitä saa. Korkeampi vuln tai parempi core skill damage. Niin holtittoman kallista rullaa pitkään, että todennäköisesti ottaa mitä saa. Voihan se olla ettei saa kumpaakaan ja roll maksaa jo useita miljoonia laaki.
Voin toki olla ihan väärässä ja hakoteillä kaikesta, mutta tässä omat ajatukset.
Ehkä joku on laskenut että aseiden affixit tuo enemmän bonusta kuin rare nodejen bonus efektit minkä myötä all stats pois, mutta tiedä häntä.