- Liittynyt
- 13.04.2017
- Viestejä
- 113
Pitää olla bulkathos ase setti ww setin lisäksi että lähtee toimimaan. Sitten oli joku passiivi mikä anto ragea kun lyöt monsua.Himottas toi ww barbi mut fury on aina loppu. Mikä avuksi?
Pitää olla bulkathos ase setti ww setin lisäksi että lähtee toimimaan. Sitten oli joku passiivi mikä anto ragea kun lyöt monsua.Himottas toi ww barbi mut fury on aina loppu. Mikä avuksi?
No toisella kerralla saat korkeamman vaikeustason, mutta edes Expert ei ole kovin vaikea. Masterissa on jo vähän tekemistä, jos ei käy tuuria varusteiden löytymisessä. Jos löydät kovat kamat niin sekin on liian helppoa.Se oli jo vaikealla. Ei kait suurempaa edes vielä saanut.
Mutta ei tätä peliä enää toista kertaa jaksa läpi mennä.
Joo harmi vaan että Adventure Modssakaan ei ole oikeastaan mitään järkevää tekemistä. Aika nopeasti alkaa maistumaan puulta 1% parannukset hahmon dmg tai kestävyys jne. Ne peruskamat saa kuitenkin niin helvetin nopeesti. Ja Ancientit aika nopeesti perää. Sen jälkeen hinkataan parempi statteja, pieniä parannuksia paragoneista ja gem leveleistä.Tarinatila on vain pieni osa D3:sta, varsinainen pelaaminen tapahtuu adventure modessa.
En tykkää että peliä pitää pelata loputtomiin. Elämä on niin lyhyt.Pääseekö näitä pelejä ikinä läpi...
Mut... Taso 70 ihan nurkan takana, adventure mode ja paragonit.. . Älä vielä lopeta
No alkoi jo niin puulta maistumaan tää peli ROS:n puolella kampanjaa. En jaksanut enää kunnolla tutkia luolastojakaan ja juoksin vaan vihollisten ohi. Olisi ehkä pitänyt vaan katsoa youtubesta tän pelin tarina.Tarinatila on vain pieni osa D3:sta, varsinainen pelaaminen tapahtuu adventure modessa.
Nailuj's Evol puuttuu yhä, mutta GR55 meni silti kivuttomasti.
Ja tänään sitten ancienttina sama. En mä sitä enää tarvitseTein uuden hahmon nimeltä Lottoaja, levutin nelostasolle ja 1150 shardin kuluttua Circle of Nailuj's Evol
Sehän on aivan perus, että kun sulla on jokin itemi niin saat sitä siitä alkaen useampia.Ja tänään sitten ancienttina sama. En mä sitä enää tarvitse
Siis D3 on juurikin mahtava tuolla tapaa.No kyl mulla oli alkuajatuksena just tuo Brycifanin juttu, että pelaan lähinnä juonen takia ku Diablot tullut elämänaikana muutenki nii pelatuksi. Kun pääjuoni oli pelattu nii en kyl kokenut, että ei olis ollut sen 10euron arvonen mitä tästä maksoi. Toki sit sorruin pelaamaan päälle 350h adventureakin, mutta eniveis. Paljolti tähän upposi itellä nii paljon aikaa ihan sen vuoksi, että on semmonen peli että voi kuunnella esim. verkkoluentoja ja katella urheilua samalla eikä nii tartte keskittyä pelaamiseen. Saas nähä tuleeko nyt yleisurheilun MM:n aikaan asenneltua vielä vai meniskö välillä vaikka Borderlandsilla.
Tasker and Theo enää puuttuu, katotaan vaan niin sitä on pilvin pimein tarjolla heti kun saan senSehän on aivan perus, että kun sulla on jokin itemi niin saat sitä siitä alkaen useampia.
Toi on mun mielestä siis oikeasti joku juttu. Vaihtoehtoisesti RNG tekee tuollaisen efektin
Hyvin todennäköisesti.Tasker and Theo enää puuttuu, katotaan vaan niin sitä on pilvin pimein tarjolla heti kun saan sen
Season journeyestä saa ekan setin ns. ilmaiseksi Diablo 3: Season 11 Journey TrackerMistäs noita setti paloja saikaan nykyään? Ennen oli että piti tehdä grxx niin sai sen ekan että pääs alkuun vai onko ne poistettu nykyään?
Hcllä tätä taas jaksaa niin ei ihan tarvi silmät kiinni räiskiä menemään.
Näinpä. Joku geneerinen MoM + Vaal Pact + Scorching Ray CwC berserker tulee tehtyä ekana hahmona, hauska nähdä monesko hahmo selviää hengissä uusista bosseista.Illalla sitten poe 3.0 kimppuun uudella innolla
Ei voi. Top 1000 on top 1000 ja mitään muuta ei näe ainakaan pelin sisältä. En tiiä onko sitten laajempaa boardia jossain muualla.Voiko tota leaderboardsia jotenkin sorttaa tyyliin settien mukaan? Kun nyt tota necron top 1000 on pelattu vaan tolla yhellä setillä, ni olis hieno tietää miten muilla seteillä tai kamoilla on pärjätty.
Ihtelläki se plus 400h kympin hintaan nii ei huono. Toki ei voi verrata tätä 400h johonki 10h metroon joka pelataa intensiivisesti ruutua tapittamalla, mutta eniveis.Jaa, se ois season journey tehty. Kaikki muu on aina melko helppoa, mutta conquestit on aina vähän 50/60. Nyt oli kuitenkin oikeastaan helpot 3x, eli 50M kultaa, GR75 solo, ja T10 Nepha alle 2min.
Kaikkihan meni ekalla yrityksellä..........
GR80 solo tähän mennessä, katsotaan jaksaako enempää puskea.
Huomasin muuten että kyllähän pelista on rahansa edestä pelattavaa saanut. 795 tuntia on nyt yhteensä kellossa. Eihän se paljoa ole jos huomioi pelin iän, ainakaan joillekkin helkkaristi tahkoaville.
Nerffit ois voinu sinällään olla parempia mutta kun siellä on blizzun toimistolla mietitty, että pistetäänkö ton mittanen lista nerffejä vai buffeja niin ei se oo mahtanu hirveän vaikea valinta olla. Pelaajat kuitenkin ehkä ottaa paremmin vastaan buffeja kautta linjan kuin nerffejä kautta linjan vaikka nerffit ois todellisuudessa se parempi vaihtoehto.Seuraava pätsi tuo aika paljon muutoksia tasapainoon:
https://us.battle.net/d3/en/blog/20976068
Nerffi olisi ehkä ollut parempi jatkuvan power creepin sijaan, mutta tyhjää parempi silti. Tärkeintä olisi saada luokat ja setit tasapainoon.
Hitto, täytyypä myöntää etten edes ajatellu tuolta kantilta. Ja näin rehellisyyden nimissä täytyy myös sanoa, että ton paskamyrskyn oisin voinut poppareiden kanssa katsella läpi.Siinähän sitä olisikin ollut pelaajille selostamista, kun ensin kovimmat vetelee GR 90-100+ ja nerffien jälkeen tiputaan parikymmentä alaspäin esimerkiksi. Joista toisilla seteillä vielä lisää.
Paskamyrskyä olisi ollut kiinnostavaa seurata, mutta sitten taas kun olisi halunnut mennä pelaamaan, niin olisi ottanut aivoon kun "ainiin tämä buildihan ei sitten enää toimikaan".Hitto, täytyypä myöntää etten edes ajatellu tuolta kantilta. Ja näin rehellisyyden nimissä täytyy myös sanoa, että ton paskamyrskyn oisin voinut poppareiden kanssa katsella läpi.
Tämä kyllä täysin totta myös.Paskamyrskyä olisi ollut kiinnostavaa seurata, mutta sitten taas kun olisi halunnut mennä pelaamaan, niin olisi ottanut aivoon kun "ainiin tämä buildihan ei sitten enää toimikaan".
Ja kyllä tuo crusaderi hieman paremmin tuntui Invokerilla toimivan, mutta ei se nyt silti ihan siltä "ja nyt me tuplasimme sen" kuitenkaan tuntunut. Täytyisi varmaan muitakin korjattuja itemeitä vielä jaksaa testailla.
Tuli tuossa mieleen miten yksi korjaus jota eniten kaipaan on tuo möllien määrä per rifti/grifti, tuota saisivat säätää reippaammin että sitä tapettavaa olisi oikeasti. Monta kertaa esim. kaverien kanssa pelatessa on tullut huomattua miten saa koko riftin/griftin juosta läpi ja ei tarvitse tappaa yhtäkään elite päkkiä ja/tai muutama mölli siellä täällä. On siinä toki sitten se että onko taas liian hmm "helppoa" saada esim. deathsbreatheja kasaan, jolloin voivat nostaa tarvittavien materiaalien määriä resepteissä. Ja tuo olisi taas ihan plus miinus nolla tilanne.
Perus rifteissä tuo RNG menis vielä, mut ai että ottaa pannuun GR'ssä tuo... Tuntuu että aina kun on lähdössä hakemaan enkkoja niin sitten on tuota tyhjää umpikujien välissä.Tämä kyllä täysin totta myös.
Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
Pelkkiä numeroita.. tosin eipä sitä jotkut tajua kun on olevinaan parempi vetää GR100 kuin GR90 vaikka eroa vain numeroissa..Siinähän sitä olisikin ollut pelaajille selostamista, kun ensin kovimmat vetelee GR 90-100+ ja nerffien jälkeen tiputaan parikymmentä alaspäin esimerkiksi. Joista toisilla seteillä vielä lisää.
Tämä todellakin "pari" kertaa käynyt mielessä. Ja tätähän kehuivat parantaneensa juurikin samassa pätsissä necron kanssa muistaakseni.Tämä kyllä täysin totta myös.
Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
Isommat numerot on vaan paljon kivempia numeroita kuin ne pienemmät (tsykologia, se on jännää). Siinä on myös aikamoinen ero lämässä (buildissa/classissa/setissä/muissa itemeissä) kun toinen tekee GR100 ja toisella jumittaa jo GR90. Unohtamatta miten saa enemmän expaa ja korkeampia gemi levuja.Pelkkiä numeroita.. tosin eipä sitä jotkut tajua kun on olevinaan parempi vetää GR100 kuin GR90 vaikka eroa vain numeroissa..
Paras olisi kai jos olisi jonkunlainen cappi GR sekä paragon levuissa sekä gemeissä niin voisi sen capin sisällä ehkä muutella asioita hieman vapaammin.
En nyt tiedä millä tasolla pelailet, mutta kun tuonne T13 "pääsee" farmaamaan, niin DB:tä tulee suhteessa paljon enemmän kuin muita "scrap-metalleja". Itellä ainakin varastot täynnä DB:tä kun taas ne muut loppuu jatkuvasti, vaikka kuinka kerää kaiken ja tuhoaa. Kanais cubessa ne mittasuhteet niihin materialeihin on vähän kehno kun 1:2 (DB:t vs scrap-metallit).Tämä kyllä täysin totta myös.
Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
Ihan siellä 75-80+ gr tasolla vähän hahmosta riippuen, että farmaaminen ei tosiaankaan ole ongelma. Eikä DB varsinkaan. Ihan vain tuon nyt mainitsin kun tuossa yläpuolella pohdiskeltiin että meniskö DB farmaaminen liian helpoksi, että ite ainakin otan mieluusti enemmän otuksia sillä kustannuksella että joku saa nopeammin farmattua DB:tä ynnä muuta craftimatskua.En nyt tiedä millä tasolla pelailet, mutta kun tuonne T13 "pääsee" farmaamaan, niin DB:tä tulee suhteessa paljon enemmän kuin muita "scrap-metalleja". Itellä ainakin varastot täynnä DB:tä kun taas ne muut loppuu jatkuvasti, vaikka kuinka kerää kaiken ja tuhoaa. Kanais cubessa ne mittasuhteet niihin materialeihin on vähän kehno kun 1:2 (DB:t vs scrap-metallit).
Tuotahan on myös devit rankasti ajatelleet.Isommat numerot on vaan paljon kivempia numeroita kuin ne pienemmät (tsykologia, se on jännää).
Kyllähän ne Blizzulla ovat joutuneet asiaa miettimään jo pitkään, WoW:ssa joutuivat hieman pienentämään numeroita kun se alkoi käydä liian rankaksi servereille (en jaksanut etsiä linkkiä, sori). Ja tuskinpa kauhean kaukana tuokaan on Diablon kohdalla. Ei ole helppoa.Tuotahan on myös devit rankasti ajatelleet.
Siitä oli ihan blog post myös. https://us.battle.net/d3/en/blog/19996041/engineering-diablo-iiis-damage-numbers-1-22-2016
On tuossa muutakin asiaa, mutta myös noita psykologisia asioita mainitaan.
Juu, kyllähän ne numerot alkaa olla melko naurettavalla tasolla. Mutta näyttäähän se nyt kivemmalta että tekee 32 miljardia damagea ku että tekis 3200 damagea vaikka vaikutus olisi täsmälleen sama. Muistaa sen kun vähän puristivat tosiaan wowin puolella kasaan niitä numeroita niin hyvin toimi mutta tuntu se silti vähä pahalta alkuun ku numerot oli niin mitättömiä.Kyllähän ne Blizzulla ovat joutuneet asiaa miettimään jo pitkään, WoW:ssa joutuivat hieman pienentämään numeroita kun se alkoi käydä liian rankaksi servereille (en jaksanut etsiä linkkiä, sori). Ja tuskinpa kauhean kaukana tuokaan on Diablon kohdalla. Ei ole helppoa.
Maksimi paragoni takas. Ihan vitun tylsä ja turha systeemi toi nykynen. Sama ku ei ois ollenkaan mulle ainakin.Tämä todellakin "pari" kertaa käynyt mielessä. Ja tätähän kehuivat parantaneensa juurikin samassa pätsissä necron kanssa muistaakseni.
Isommat numerot on vaan paljon kivempia numeroita kuin ne pienemmät (tsykologia, se on jännää). Siinä on myös aikamoinen ero lämässä (buildissa/classissa/setissä/muissa itemeissä) kun toinen tekee GR100 ja toisella jumittaa jo GR90. Unohtamatta miten saa enemmän expaa ja korkeampia gemi levuja.
Joko se taso on liian matala tai sitten se on niin korkea ettei sillä ole mitään väliä, niin en todellakaan ole tuon puolella. Ja tuskinpa väsäävät toista seasonia jossa tasot lukittu. Meillähän oli joskus se hahmokohtainen maksimi paragoni.
Noita isoja numeroita on vaan ihan mahdoton käsitellä. "teinkö äsken 33 222 334 221 vai 33 221 232 112 .. Onkohan tää uusi ase kovempi ? " jne.Juu, kyllähän ne numerot alkaa olla melko naurettavalla tasolla. Mutta näyttäähän se nyt kivemmalta että tekee 32 miljardia damagea ku että tekis 3200 damagea vaikka vaikutus olisi täsmälleen sama. Muistaa sen kun vähän puristivat tosiaan wowin puolella kasaan niitä numeroita niin hyvin toimi mutta tuntu se silti vähä pahalta alkuun ku numerot oli niin mitättömiä.
Kuten totesin niin ihan naurettaviahan nuo numerot tosiaan on. Mutta kun se tuntuu pelaajasta kivemmalta (ainakin niistä jotka ei niin välitä siitä tarkemmasta säätämisestä) kun on isoja numeroita vaikka toiminnallisuus olisi pohjimmiltaan sama. Tuon uskosin oikeasti olevan se suurin syy miksei asialle ole ainakaan vielä tehty mitään. Saa nähdä miten tulevaisuudessa.Noita isoja numeroita on vaan ihan mahdoton käsitellä. "teinkö äsken 33 222 334 221 vai 33 221 232 112 .. Onkohan tää uusi ase kovempi ? " jne.
Tai sitten voisi puolittaa GR tasojen määrä (no eihän sitä voi kun ne on loputtomat).. mutta siis jokainen GR tason nosto vastaisi kahden tason nostoa. Eli kun vedät GR50 niin vedätkin GR100. Tässä tulisi jo vähän jännempää kun nostaa tasoa ylemmäs niin rankemmin nousee vaikeus. Samaten gemiä kun levuttaa niin saisit tuplasti efektiä per gem level. (Gem 50 = 100).
Aah ok kiva että on "joku" kattoKuten totesin niin ihan naurettaviahan nuo numerot tosiaan on. Mutta kun se tuntuu pelaajasta kivemmalta (ainakin niistä jotka ei niin välitä siitä tarkemmasta säätämisestä) kun on isoja numeroita vaikka toiminnallisuus olisi pohjimmiltaan sama. Tuon uskosin oikeasti olevan se suurin syy miksei asialle ole ainakaan vielä tehty mitään. Saa nähdä miten tulevaisuudessa.
Ja GR leveleillä itseasiassa on maksimi ainakin konsolien puolella ja se on 150. Tonnehan ei tosiaan ole päässeet kuin huijarit ja pc:llä se ei ole yhtä helppoa kuin konsoleilla joten asiaa ei ole voitu pc:llä varmistaa mutta oletus tosiaan on että sama katto on olemassa myös pc:llä.
Tuleeks se toughness sulla vitality/lifestä vai sitten armor/resistansseista pääsääntöisesti? Se max hp-pool ei oo aina hyvästä, koska ei vaikuta damage takeniin mitenkään, mutta nostaa toughnessia ikään kuin "vääristämällä" todellista kestävyyttä.No niin munkki rupee olemaan iskussa. Mitähän lähtis parantaan äijällä? Hctä tosiaan pelaan. Kaveri delas kolme kertaa riftin aikana mutta onneksi hänellä oli firebird setti niskassa niin aina heräs uudestaan henkiin =)
Toughness pyörii siellä 300miljoonassa kaikki buffit päällä mutta ei tunnu riittävän.
Se tulee lähinnä itemeistä missä tulee dmg reductionia yhteensä 90% +kun tuon ultin heittää päälle niin 50% lisää siihen sit vielTuleeks se toughness sulla vitality/lifestä vai sitten armor/resistansseista pääsääntöisesti? Se max hp-pool ei oo aina hyvästä, koska ei vaikuta damage takeniin mitenkään, mutta nostaa toughnessia ikään kuin "vääristämällä" todellista kestävyyttä.
Miten olet laskenut tuon 90%? Kolme 50% reductionin itemiä on vähän alle 90% damage reductionia (1 - 0.5 ^ 3 = 87.5%).Se tulee lähinnä itemeistä missä tulee dmg reductionia yhteensä 90% +kun tuon ultin heittää päälle niin 50% lisää siihen sit viel
Kunhan muistelin. Aseesta tais tulla 50% ,sweeping windistä 50%,kuutios 40% + ulti 50%+ life regenit ja poison iskut healaa xx % takas helaa. Resit on siin 1200 tjsMiten olet laskenut tuon 90%? Kolme 50% reductionin itemiä on vähän alle 90% damage reductionia (1 - 0.5 ^ 3 = 87.5%).