Diablo 3

Mistä sais tehokkaat aseet noihin bossien lyömiseen?

Ollu aika paljon vaikeuksia voittaa nyt noita kun level on joku vajaa 40..Act IV kai menossa
 
vaikeustasoa pienemmälle jos master+ ja/tai vendorilta/blacksmithiltä korkein mahdollinen sopiva ase omalle buildille, tarvittaessa level up blacksmithille jos ei riittävän korkeiden aseiden craftaus onnistu.
 
pSXUqbs.jpg

https://us.diablo3.blizzard.com/en-us/blog/23999068

Time unravels before your very eyes in Season 29 Visions of Enmity, which goes live on September 15 at 5 p.m. PDT/CET/KST.
 
Tänään starttaa viimeinen uutta sisältöä tuova seasoni, S30 eteenpäin teemoja kierrätetään. SSF, täältä tullaan.

S30 tuo myöskin sitten Alttarin takaisin pysyvästi. Huhujen mukaan S30 toisi lisäksi ison balanssipäivityksen kun uutta sisältöä ei tule.
 
SSF Crusader lähtee parin tunnin päästä tulille.

Toivottavasti Johanna tulee apuun levuttamisessa. :hammer:
 
Olihan siinä taas tekemistä yhdelle viikonlopulle. Pidemmän päälle riftejä puuduttavampaa noiden portalien farmaus.
Kyllä huomaa, että pelaajakato on melkoinen. Itselle jäi käteen euroopan eka dynasty vaikka ssf moodilla pelasin ja tein tuota conquestia pelkästään season journeytä ajatellen.
 
Vähän harmittaa, että nuo fissuret jäi pysyvästi. Vie vähän pelihuumoria se älytön lootin määrä eikä mitään muuta ei kannata enää tehdä, jos haluaa optimoida grindausta. Rifteissä ja bounteissa sentään on vähän enemmän vaihtelua. No SSF mennään kuitenkin ainakin yksi viikonloppu.
 
Minusta taas Fissuret ovat loistava lisä pysyväksi ominaisuudeksi. Noiden bountymateriaalien grindaus varsinkin soolona on bountien kautta todella puuduttavaa ja eikä erityisen palkitsevaa. Täysi T16 bountykierros tuottaa 22x jokaista materiaalia ja soolona tuo vie puolisen tuntia mininissään. Yksi Fissure voi tuottaa jopa lähes kolminkertaisen määrän materiaaleja ja vie ehkä maks. 10 min.
 
My point exactly. Ei tarvi tehdä bounteja, kun matskuja saa fissureista. Ei tarvi tehdä riftejä, kun lootit saa fissureista. Ei tarvi tehdä griftejä, kun gemiupit saa suoraan level 125. Optimipeli on fissurea fissuren perään. Loppuun koitetaan puskea pari kertaa korkeeta griftiä ja todetaan, että ei siinä ole enää mitään järkeä.
Ei ole tarkoitus kuulostaa niin kyyniseltä. D3 voisi olla edelleen ihan huippupeli, mutta nuo jatkuvat buffit on tuhonneet kaiken ekonomian eikä kehittäjien suunnalta ole rohkeutta edes yhden kauden ajaksi muuttaa kertoimia järkevämpään suuntaan.
 
Tuleepa niitä GR:iä tehtyä paragonin toivossa. Ja siinä samalla tulee loottia.

Ja ne kaiketi vähän nerffas noita fissureitakin? Ainakin DeathBreatheja ei enää putoo samaan tahtiin?

Petti kun loottaa kaikki roskaitemit niin onhan noi fissuret varmaan melkosia matsku-koneita. :joy:
 
Pätsi on ulkona, mutta toisin pätsinootit sanovat, Alttari ja Fissuret eivät non-seasonissa. :rage:
 
Oli kyllä normaalia huonompi tuuri itemien kanssa, oli Yang's Recurve (bow) tiukassa, niin hidasti menoa kummasti. Tuli tehtyä koko Season Journey, vaikka ei tuo portrait sinänsä kiinnostanutkaan. Onneksi Conquestit oli helppo tehdä yksin.
 
Alkaa olla alttari täysin tehty. Staff of herding pitäis jaksaa farmata ja sit 3 primalia vielä niin siinäpä se.

4h20min meni siihen, että oli 6p Inna kasassa ilman, että käytin Challenge Rift Cachea. Levutin ja tein season journeyn Necrolla ja sit vaihdoin munkkiin kun sai suoraan setin päälle.

Jaksaa aina yllättää miten huono mä olen tossa levuttamisessa kaikkien näiden vuosien jälkeen. :kahvi:
 
Tuntuu olevan aika vähän pelaajia enää. Serverit ei lagita entiseen malliin seasonin alotuksessa ja leaderboardeille pääsee helpommin tuhannen tai jopa sadan joukkoon.
S28 vedin alotuksen oikein asenteella ilman CR cachea ja noin 2h päästä oli 6p setti. Nyt vedin suht rennosti ilman CR cachea ja ilman Necroa jne + huonolla tuurilla. Joku 5 tuntia meni samaan.

Vaan eipä tuolla ekan päivän nopeudella ole juuri väliä pidemmällä tähtäimellä jollei halua kilpailla jossain Conquest listoille. Nyt on DH:lla tehty suht helpot 140 solo + 150 4p. Perus kamat alkaa olla kasassa ja kehitys muuttunut melko hitaaksi - ja seasonia vielä jokunen kuukausi jäljellä.
 
Eilen tuli avattua alttari kokonaan ja season journeykin on lähes kokonaan tehty, vain jonkun settiluolan perussuoritus tulisi jaksaa tehdä.

Se huono puoli soul shardeissa on, että normaaleja kiviä ei saa samalla tahdilla augmentteja varten kun ei voi käyttää Broken Crownia tuplaamassa droppeja. Pitää vain kylmästi pistää ylimääräiset shardit salvageksi ja toivoa, että saisi suoraan flawless royal kiven.
 
Pari primalia tarttis, että sais alttarin viimeiset paskeet auki. Parin minuutin GR:iä olen hakannut mutta RNG on minut hylännyt. :tdown:
 
RNG on aina RNG, se ei koskaan ole avuksi silloin kun olisi tarpeen. Itseä vähän harmittaa kun tuli pistettyä salvageksi alttarin takia lähes täydellisesti rollanneet UE saappaat (Dex, Vit, All Resist, Multishot%), toissijaisia affikseja en muista, mutta ei olleet optimit. Jos olisin malttanut odottaa, ehkä olisin voinut säästää nuo.

Staff of Herding oli taasen yhtä RNG:tä. Vaikka Gibbering Gemstonen droppia on boostattu, meni siinä yhä aikansa kun liian usein joko väärä luola spawnasi tai sitten Chiltara ei spawnannut. :darra: Muut osat ei ollut ollenkaan pahoja, esim. Liquid Rainbow löytyi muistaakseni toisella kerralla kun Mysterious Cave spawnasi.
 
Tuli itsellä mieleen sellainen henkilökohtainen haaste, että aloitetaan softilla (hc:llä alttari kasassa) nollista ja mennään ilman settejä (poislukien tomen sivut alttariin) tappiin asti. Ehkä siitä saisi muutaman päivän lisää mielenkiintoista peliaikaa.
 
One more year vai mitä se oli. Seuraava season tulille huomenna. Ei mitään merkittäviä muutoksia, mutta jos sitä taas yhden viikonlopun jaksaisi hakata muutaman kuukauden tauon jälkeen.


Henkilökohtainen tavoite on wizardilla mennä kokonaan ilman settejä ja katsotaan, kuinka pitkälle sitä jaksaa.
 
Pitäähän sitä taas lähteä seasoni ainakin alottamaan. Necrolla tietenkin, koska "season of necromancer". Olisivat saaneet laittaa jonkun kivemman teema, mutta eiköhän tätäkin vähän aikaa jaksa taas.
 
Johan sitä taas yhden seasonin pelaskin muuta kuin Necroa niin hyvä ei muuta kuin kovaa ajoa Necrolla. :hammer:
 
Ei ole vuosiin tullut tätä piestyä ja kun bongasin että tähän tulee vieläkin kausia niin pitihän se pistää tulille. Pelasin Wizardin jonnekin 800+ paragoneille ja mukavaahan tuo oli pitkästä aikaa. GR 103 loppui kiinnostus, ilmeisesti tähän ei ole vuosien saatossa oikein muuta end game aktiviteettiä lisätty?
 
Ei ole vuosiin tullut tätä piestyä ja kun bongasin että tähän tulee vieläkin kausia niin pitihän se pistää tulille. Pelasin Wizardin jonnekin 800+ paragoneille ja mukavaahan tuo oli pitkästä aikaa. GR 103 loppui kiinnostus, ilmeisesti tähän ei ole vuosien saatossa oikein muuta end game aktiviteettiä lisätty?
No niin no eikä kai tässä oikein muuta end gamea ole kuin mahdollisimman korkean GR:n saavuttaminen, ja sekin on tätä nykyä melkein millä buildilla tahansa GR150 ja joillain buildeilla sitten GR150 mahdollisimman nopeasti.

Jos et ole vuosiin pelannut niin onhan tuohon aika paljon kaikkea uutta tullut, kuten Altar of Rites, Visions of Enmity ja Echoing Nightmare mutta eipä noita oikein voi "end gameksi" kutsua mutta huomattavia QOL-päivityksiä kyllä. Lisäksi setteihin ja itemeihin tullut varmaan satoja päivityksiä ja jos oikein kauan sitten olet viimeksi pelannut niin uusia settejäkin tullut.
 
No niin no eikä kai tässä oikein muuta end gamea ole kuin mahdollisimman korkean GR:n saavuttaminen, ja sekin on tätä nykyä melkein millä buildilla tahansa GR150 ja joillain buildeilla sitten GR150 mahdollisimman nopeasti.

Jos et ole vuosiin pelannut niin onhan tuohon aika paljon kaikkea uutta tullut, kuten Altar of Rites, Visions of Enmity ja Echoing Nightmare mutta eipä noita oikein voi "end gameksi" kutsua mutta huomattavia QOL-päivityksiä kyllä. Lisäksi setteihin ja itemeihin tullut varmaan satoja päivityksiä ja jos oikein kauan sitten olet viimeksi pelannut niin uusia settejäkin tullut.
Joo noi uudet jutut oli kyllä kivoja, mutta aika vähän niitäkään loppupeleissä tarvitsi kun varustus oli 95% kunnossa ja taskut täynnä materiaaleja. Altaria täytin siihen asti että olis pitänyt saada se rift challengeista saatava cache. Kokeilin niitä muutamaa eikä vaan luonnistunut lennosta vaihtaa hahmoa että jaksais edes harjoitella.
 
Joo noi uudet jutut oli kyllä kivoja, mutta aika vähän niitäkään loppupeleissä tarvitsi kun varustus oli 95% kunnossa ja taskut täynnä materiaaleja. Altaria täytin siihen asti että olis pitänyt saada se rift challengeista saatava cache. Kokeilin niitä muutamaa eikä vaan luonnistunut lennosta vaihtaa hahmoa että jaksais edes harjoitella.
Ei ne yleensä ole kovin hankalia (mutta joskus ovat toki ihan haista vittu -osastoa), kun katsoo jonkun Youtube-videon, joka näyttää parhaan reitin ja selittää, että miten buildia pelataan.
 
Toki Diablo 3 on yli 10 vuotta vanha peli ja Diablo 4 vähän alle vuoden vanha. Muistaakseni 3 oli saman ikäisenä astetta kehnompi peli kuin 4 nyt.

Diablo 3 oli kyllä julkaisu hetkellä surkeassa jamassa mutta siihenhän tuli lisälevy vissiin vuosi julkaisun jälkeen? En muista ihan tarkalleen. Lisälevyn kanssa oli jo paljon parempi.
 
D3 on myös jo 12 vuotta vanha ja oli oikeasti pelattavassa kunnossa vasta pari vuotta julkaisun jälkeen. D4 on alle vuoden vanha ja varmasti paranee ajan kuluessa, eri asia onkin sitten se, pystyykö vastaavanlaiseen käännökseen kuin D3.
 
Diablo 3 oli kyllä julkaisu hetkellä surkeassa jamassa mutta siihenhän tuli lisälevy vissiin vuosi julkaisun jälkeen? En muista ihan tarkalleen. Lisälevyn kanssa oli jo paljon parempi.
Piti ihan Googlesta tarkastaa, Reaper of Souls julkaistiin vähän alta pari vuotta pääpelin julkaisun jälkeen.
 
Odotettavissa isoja boosteja buildeihin, kaikissa etherealeissa on kuitenkin +100% tai isompi vahinkoboosti muiden bonusten lisäksi.
 
D3 on myös jo 12 vuotta vanha ja oli oikeasti pelattavassa kunnossa vasta pari vuotta julkaisun jälkeen. D4 on alle vuoden vanha ja varmasti paranee ajan kuluessa, eri asia onkin sitten se, pystyykö vastaavanlaiseen käännökseen kuin D3.
Nojoo..kyllä se 1.02 oli jo ihan ok kun tuli paragon levut ( se eka oikeesti vaikeahko lvl 100 ). Lisäksi paremmat legendaryt ja sitte se mf bonus jos tapoit useemman bossin tms. Silti vielä vaikeustaso infernolla taisi olla, muutamaa nerffiä lukuunottamatta aika kova.
Myöhemmin tuli sitte se hellfire ring eventti ja monster powerit mistä en ite oikeen välittäny.. kuten en myöskään lisärin vaikeustasoista. Niitä vain oli liikaa.

Nythän D4 mennyt ihan samaan että on niitä dungeoneita, missä todella paljon vaikeustasoja..

Mielummin vähemmän tasoja ja sitte isompi steppi vaikeudessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 714
Viestejä
4 493 380
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom