Diablo 3

Tämä asia on pitkään ollut melkoinen mielipiteiden jakaja. Osa tykkää, toisille se on ärsyke. Loppujen lopuksi se on aikalailla merkityksetön osa koko seasonia.

Minua ei haittaisi, jos voisi aloittaa suoraan tasolta 70. Tosin hahmolle pitäisi myös antaa automaagisesti jonkinlainen tason 70 aloitusgeari, muuten ei pysty tekemään yhtään mitään vahinkoa vihollisille ja omaa hahmoa oneshotataan jatkuvasti.
Joo siis itse joskus unelmoin, että olisi suoraan aloitus 70 ja jotkut raret päälle ja vaihtoehtona Story mode 1-70, johon olisi säädetty "staattinen" vaikeustaso. Eli tyyliin Act1 alku Hard, Act2 Expert ja Act3+ voisi olla jonkunlainen Expertin HP mutta Masterin damage tms.
Itse olen monesti vaiko melkein aina pelannut tuon story moden läpi seasonin alussa Diablo2 tyyliin, ja viimeaikoina aloittanu Masterilla. Alku on vähän nihkeetä kun mobeilla liikaa HP ja loottia ei saa oikein mitään.

Sitten tuolle jonkulainen Diablo2 tyyllinen leaderboardi ja jos vedät storyssa 1-70 niin kovat rewardit toki (bounty juttuja yms.) siihen päälle, jotka missaat vs adventure mode.

Sitten levutuksessa voisi olla jotain järkeä.. muutenhan tuo on vähän ajanhukkaa ja muutenkin turha koska on tehty niin nopeaksi.

Mutta eipä nyt enää tietysti mitään väliä kun ei peliä juuri pelaakkaan.

Tuo toki olisi hyvä olla säädettävissä, jossakin pelissähän noin taitaa olla.
Se tavallaan on jo säädettävissä, ota vain petti pois käytöstä. Mutta joo, olisi hyvä olla varsinaiset säädöt, mitä petti poimii ja tekee.

Tätä on tullut pelailtua switchillä. Hahmona Necro (lelvel 70) ja tällä hetkellä riftit ja greater riftit menee joten kuten tasolla T2. Olen chapteriä 4 aloittamassa. Käsittääkseni ekan setin saa kun chapterit 1-4 on suoritettu? Chapterissä 4 on kohtia jotka pitää suorittaa tasolla T4 tai enemmän ja toi on liikaa meikäläiisen buildille, joka lienee kaikkea muuta kuin optimaalinen. Miten siis parantaa tilannetta? Grindata riftejä ja toivoa että jotain parempaa osuu kohdalle ? Vai jotain muuta?

njs

Tätä on tullut pelailtua switchillä. Hahmona Necro (lelvel 70) ja tällä hetkellä riftit ja greater riftit menee joten kuten tasolla T2. Olen chapteriä 4 aloittamassa. Käsittääkseni ekan setin saa kun chapterit 1-4 on suoritettu? Chapterissä 4 on kohtia jotka pitää suorittaa tasolla T4 tai enemmän ja toi on liikaa meikäläiisen buildille, joka lienee kaikkea muuta kuin optimaalinen. Miten siis parantaa tilannetta? Grindata riftejä ja toivoa että jotain parempaa osuu kohdalle ? Vai jotain muuta?
Onko sulla skillit laitettu jonkun ohjeen mukaan vai ihan itse säätäny?

Jos olet chapterit 2 ja 3 suorittanut niin sulla pitäs olla ekasta setistä 4 palaa ja voit alkaa tuosta katsomaan mitä itemeitä tarviit: Diablo 3 Season 28 Trag'Oul Death Nova Necromancer Guide - Maxroll.gg

Mutta joo, käytännössä grindausta että parempaa tavaraa tippuu.

Olen itse säätänyt skillit, eli ohjetta ei ole käytetty. Lisäksi 2 eri setti-osaa on, mutta ne on eri seteistä (yksi niistä on Trag'Oul setistä)...voi tietty olla että jotkut setin osat on jääneet huolimattomuuttani huomaamatta tms. Missä vaiheessa ne olisi pitänyt saada? Heti kun chapteri on suoritettu vai jonkun arkun mukana...?

Viimeksi muokattu:

The Groke

Kärttyinen mörkö
Olen itse säätänyt skillit, eli ohjetta ei ole käytetty. Lisäksi 2 eri setti-osaa on, mutta ne on eri seteistä (yksi niistä on Trag'Oul setistä)...voi tietty olla että jotkut setin osat on jääneet huolimattomuuttani huomaamatta tms. Missä vaiheessa ne olisi pitänyt saada? Heti kun chapteri on suoritettu vai jonkun arkun mukana...?
Legacy of Dreams (tai Nightmare -sormussetti jos sen löytää) voi olla melkoinen pelastusrengas ennen kuin hyvin toimiva kamasetti alkaa olla kasassa.

Necrolla on sen verran isoja vahinkoboosteja antavia esineitä, että T4 pitäisi olla läpijuoksua jopa ilman LoN-sormuksia tai LoD-kiveä. Esim. Maltorius' Petrified Spike tai Nayr's Black Death käyttöön ja viholliset kuolee melkein itsestään T4-tasolla.

Jos löytyy Haunted Visions -amuletti, vaikka olisi paskarolleilla, ota heti käyttöön. Pysyvät Simulacrumit helpottavat kummasti.

njs

Kun chapterin saa valmiiksi (2, 3, 4) niin vasempaan alakulmaa tulee ikoni mistä palat saa:
1682077508450.png

Oiskohan se switchissä jotenkin eri tavalla, koska en tollasta ikonia sillä pelatessa huomannut...

RaBBit

Tukijäsen
Oiskohan se switchissä jotenkin eri tavalla, koska en tollasta ikonia sillä pelatessa huomannut...
Löytyskö tuolta?

In game menu open Season Journey, select chapter, press Y to view rewards and you will be able to claim them.

Mistä sais tehokkaat aseet noihin bossien lyömiseen?

Ollu aika paljon vaikeuksia voittaa nyt noita kun level on joku vajaa 40..Act IV kai menossa

vaikeustasoa pienemmälle jos master+ ja/tai vendorilta/blacksmithiltä korkein mahdollinen sopiva ase omalle buildille, tarvittaessa level up blacksmithille jos ei riittävän korkeiden aseiden craftaus onnistu.

Tänään starttaa viimeinen uutta sisältöä tuova seasoni, S30 eteenpäin teemoja kierrätetään. SSF, täältä tullaan.

S30 tuo myöskin sitten Alttarin takaisin pysyvästi. Huhujen mukaan S30 toisi lisäksi ison balanssipäivityksen kun uutta sisältöä ei tule.

Inehmo|

SSF Crusader lähtee parin tunnin päästä tulille.

Toivottavasti Johanna tulee apuun levuttamisessa. :hammer:

Tulee huone täynnä goblineja niin voi veljet ja veljenpojat kun tulee kamaa ovista, ikkunoista ja monitoimilaitteista.
Jep. Tuli itsellekin yksi tuollainen vastaan ja kaiken lootin lisäksi napsahti Avarice-conquesti ihan vahingossa.

Olihan siinä taas tekemistä yhdelle viikonlopulle. Pidemmän päälle riftejä puuduttavampaa noiden portalien farmaus.
Kyllä huomaa, että pelaajakato on melkoinen. Itselle jäi käteen euroopan eka dynasty vaikka ssf moodilla pelasin ja tein tuota conquestia pelkästään season journeytä ajatellen.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
225 249
Jäsenet
68 052
Uusin jäsen
JL24

Hinta.fi

Ylös Bottom