Joo siis itse joskus unelmoin, että olisi suoraan aloitus 70 ja jotkut raret päälle ja vaihtoehtona Story mode 1-70, johon olisi säädetty "staattinen" vaikeustaso. Eli tyyliin Act1 alku Hard, Act2 Expert ja Act3+ voisi olla jonkunlainen Expertin HP mutta Masterin damage tms.Tämä asia on pitkään ollut melkoinen mielipiteiden jakaja. Osa tykkää, toisille se on ärsyke. Loppujen lopuksi se on aikalailla merkityksetön osa koko seasonia.
Minua ei haittaisi, jos voisi aloittaa suoraan tasolta 70. Tosin hahmolle pitäisi myös antaa automaagisesti jonkinlainen tason 70 aloitusgeari, muuten ei pysty tekemään yhtään mitään vahinkoa vihollisille ja omaa hahmoa oneshotataan jatkuvasti.
Itse olen monesti vaiko melkein aina pelannut tuon story moden läpi seasonin alussa Diablo2 tyyliin, ja viimeaikoina aloittanu Masterilla. Alku on vähän nihkeetä kun mobeilla liikaa HP ja loottia ei saa oikein mitään.
Sitten tuolle jonkulainen Diablo2 tyyllinen leaderboardi ja jos vedät storyssa 1-70 niin kovat rewardit toki (bounty juttuja yms.) siihen päälle, jotka missaat vs adventure mode.
Sitten levutuksessa voisi olla jotain järkeä.. muutenhan tuo on vähän ajanhukkaa ja muutenkin turha koska on tehty niin nopeaksi.
Mutta eipä nyt enää tietysti mitään väliä kun ei peliä juuri pelaakkaan.