Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään alkaa
season 11
Mitenkäs on porukoille consumableja tässä seasonissa tippunut? Itsellä +450 paragonia eikä yhtään tullut, kaverilla taas puolestaan jo 2.
Nosta vaikeustasoa.
Varsinainen peli alkaa kun tulee taso 70 mittariin ja pääsee tekemään greater riftejä.
Ei, ovat vain leiskoiltaan ja vihollisiltaan satunnaisia luolastoja.
D3:sta ei pelata tarinan takia.
--
Hieno tuo S11:n palkkiopetti:
Kun tarina on klaarattu nii eipä siihen oo itellä tullut tartuttua vaikka lähinnä tarinoita peleissä yleensä pelailenki. Aluksi olin itekki hyvin sillä linjalla, että tarina pariin kertaan läpi ja se on siinä. Sit 300h myöhemmin nii ei oo tullu kateltua taaksepäin =PHmm jaahas voi perse. Onko niissä sit muka välivideoita ja tarina?
Ite pakko kysyä, että mikä on ultrawiden tilanne D3:ssa PC:llä?
Joo-o. Tuota en non-seasonissa necroa pelatessa saanut sitten koskaan.Esine, joka tuntuu olevan kiven alla, on Ring of Nailuj's Evol. Perkuleen RNG.
Esine, joka tuntuu olevan kiven alla, on Ring of Nailuj's Evol. Perkuleen RNG.
Eikö se vissiin tarinassa tule vasta Act V, eli RoS.Outoa että Reaper of Souls lisäosassa toi enchanter Myriam puhui mulle kuin olisi vasta mut tavannut.
Vihdoin pääsi takomaan eilen.
Sinänsä jännä tuuri, että ensimmäinen upgrade rare oli juurikin se Jesseth scythe, ja kun sain kaverin boostatessa blood shardit kuuteen 25 hintaisen itemiin niin heti Jesseth kilpi. Näppärästi valmiina kun saa ilmaisen setin.
Eikö se vissiin tarinassa tule vasta Act V, eli RoS.
Sen enchantment pömpeli voi olla ennen tapaamista, jos on ollut aiemmin, mutta muistaakseni tarinaa pelatessa se akka ei siellä itse ole kunnes tapaat sen.
Teet lvl 4 (kuulemma lvl 1 pitäs kans toimia) necron ja gamblaat ringei shardeilla. Tolla levelillä loot tablessa 2 legendary ring, joista toinen siis Ring of Nailuj's Evo, eli pitäs kohtuu helposti tulla. Tietenkin RNG on ainakin omalla kohdalla ollut huono, kuten aina tuntuu olevan....Esine, joka tuntuu olevan kiven alla, on Ring of Nailuj's Evol. Perkuleen RNG.
Eipä kyllä mitään muuta ole säädetty. Fullscreenillä eka suurin mahdollinen reso käyttöön mutta en tiedä onko merkitystä?Ryssinköhän jotakin, kun skilli-ikonit ovat jotenkin väärissä paikoissa: kaikki hieman oikealla. Ennen formatointia toimi reso juuri kuten pitää. Oliko tuossa jotain muistettavaa kuin Windowed Fullscreenin päällepisto?
Pelailin huvikseni tarinan läpi nyt seasonissa Necromancerilla ja kyllähän tuo enchanter heilui joka kaupungissa jo tarinamoodissa. Ja Act V:ssä löydettäessä sitten taas jutteli kuin ei olisi koskaan tavattukaan. Shen kuitenkin ilmaantui paikalle vasta Act II:ssa löytämisen jälkeen niinkuin pitikin.Joo, en mä nyt enää muista miten se meni. Pelasin tarinan vain kerran nyt RoS julkaisun jälkeen.
Olisi se kuitenkin niin, että ensimmäisen kerran se tulee vastaan Act V:
You first encounter her on the quest Souls of the Dead, in Gideon's Row of Act V after you have killed Drygha.Pelaat vissiin ylipäätään tarinaa ekaa kertaa.... ?
En mä nyt oikein tiedä miten toi sitten menee.
Toi akka kuitenkin lisättiin vasta RoS, eli Act V, eli eihän sen periaatteessa pitäisi sitä ennen olla käytössä ellei pelaa non-season ja aiemmin vetänyt kaiken läpi.
Joo, en mä nyt enää muista miten se meni. Pelasin tarinan vain kerran nyt RoS julkaisun jälkeen.
Olisi se kuitenkin niin, että ensimmäisen kerran se tulee vastaan Act V:
You first encounter her on the quest Souls of the Dead, in Gideon's Row of Act V after you have killed Drygha.Pelaat vissiin ylipäätään tarinaa ekaa kertaa.... ?
En mä nyt oikein tiedä miten toi sitten menee.
Toi akka kuitenkin lisättiin vasta RoS, eli Act V, eli eihän sen periaatteessa pitäisi sitä ennen olla käytössä ellei pelaa non-season ja aiemmin vetänyt kaiken läpi.
Pelailin huvikseni tarinan läpi nyt seasonissa Necromancerilla ja kyllähän tuo enchanter heilui joka kaupungissa jo tarinamoodissa. Ja Act V:ssä löydettäessä sitten taas jutteli kuin ei olisi koskaan tavattukaan. Shen kuitenkin ilmaantui paikalle vasta Act II:ssa löytämisen jälkeen niinkuin pitikin.
Onhan tuolla enchanterilla kasa ennustavia kommentteja tarinaan liittyen että kaipa se osittain tarkoituksella on mukana alusta asti vaikka ei nyt ihan loogisesti toimikaan.
Enpä tiedä missä välissä se on tuonne tarinamoodiin tungettu jatkuvasti paikalla olevaksi, mutta RoS julkaisun aikaan oli tosiaan ainoastaan Act V:ssä kuten muistelet.
RNG tuntuisi olevan kohillaan kun nyt 50 paragoniin kaksi ramaladnis giftiä. Muuten aika nihkeää.
Esine, joka tuntuu olevan kiven alla, on Ring of Nailuj's Evol. Perkuleen RNG.
Joo-o. Rinkulaa tarvitsin myös.Teet lvl 4 (kuulemma lvl 1 pitäs kans toimia) necron ja gamblaat ringei shardeilla. Tolla levelillä loot tablessa 2 legendary ring, joista toinen siis Ring of Nailuj's Evo, eli pitäs kohtuu helposti tulla. Tietenkin RNG on ainakin omalla kohdalla ollut huono, kuten aina tuntuu olevan....
Vihdoinkin peli läpi! level 69 asti pääsin.
Nyt tätä peliä ei tartte enää koskaan pelata.
Himottas toi ww barbi mut fury on aina loppu. Mikä avuksi?
No toisella kerralla saat korkeamman vaikeustason, mutta edes Expert ei ole kovin vaikea. Masterissa on jo vähän tekemistä, jos ei käy tuuria varusteiden löytymisessä. Jos löydät kovat kamat niin sekin on liian helppoa.Se oli jo vaikealla. Ei kait suurempaa edes vielä saanut.
Mutta ei tätä peliä enää toista kertaa jaksa läpi mennä.
Joo harmi vaan että Adventure Modssakaan ei ole oikeastaan mitään järkevää tekemistä. Aika nopeasti alkaa maistumaan puulta 1% parannukset hahmon dmg tai kestävyys jne. Ne peruskamat saa kuitenkin niin helvetin nopeesti. Ja Ancientit aika nopeesti perää. Sen jälkeen hinkataan parempi statteja, pieniä parannuksia paragoneista ja gem leveleistä.Tarinatila on vain pieni osa D3:sta, varsinainen pelaaminen tapahtuu adventure modessa.
Pääseekö näitä pelejä ikinä läpi...
Mut... Taso 70 ihan nurkan takana, adventure mode ja paragonit.. . Älä vielä lopeta
Tarinatila on vain pieni osa D3:sta, varsinainen pelaaminen tapahtuu adventure modessa.
Nailuj's Evol puuttuu yhä, mutta GR55 meni silti kivuttomasti.
Tein uuden hahmon nimeltä Lottoaja, levutin nelostasolle ja 1150 shardin kuluttua Circle of Nailuj's Evol
Sehän on aivan perus, että kun sulla on jokin itemi niin saat sitä siitä alkaen useampia.Ja tänään sitten ancienttina sama. En mä sitä enää tarvitse
Siis D3 on juurikin mahtava tuolla tapaa.No kyl mulla oli alkuajatuksena just tuo Brycifanin juttu, että pelaan lähinnä juonen takia ku Diablot tullut elämänaikana muutenki nii pelatuksi. Kun pääjuoni oli pelattu nii en kyl kokenut, että ei olis ollut sen 10euron arvonen mitä tästä maksoi. Toki sit sorruin pelaamaan päälle 350h adventureakin, mutta eniveis. Paljolti tähän upposi itellä nii paljon aikaa ihan sen vuoksi, että on semmonen peli että voi kuunnella esim. verkkoluentoja ja katella urheilua samalla eikä nii tartte keskittyä pelaamiseen. Saas nähä tuleeko nyt yleisurheilun MM:n aikaan asenneltua vielä vai meniskö välillä vaikka Borderlandsilla.