Diablo 3

Kellään ollut nyt seasonissa sellaista, että ekan kerran kun pelin käynnistää ja menee peliin niin jää latamaan loputtomasti? Siis ei itse Diablo jää lataamaan, vaan pelin tekeminen.
Sitten kun task managerista sulkee dipen, ja menee uudestaan niin toimii joka kerta.

Joka kerta tosin ollut toisella näytöllä joku striimi tai muu video, joten mietin liittyisikö ongelmaan.

Ihan fullscreen pelaan, ei borderless.
 
Sehän on aivan perus, että kun sulla on jokin itemi niin saat sitä siitä alkaen useampia. :D
Toi on mun mielestä siis oikeasti joku juttu. Vaihtoehtoisesti RNG tekee tuollaisen efektin

Tasker and Theo enää puuttuu, katotaan vaan niin sitä on pilvin pimein tarjolla heti kun saan sen :tup:
 
Nyt taisi tulla kyllä yksi lyhyimmistä seasoneista itselle. To->Ti ja noin 600 paragon, enää ei vaan jaksa.
Necromancer oli alkuun hauska, mutta aika moni asia siinäkin (nykyisellään) tökkii:
- 4 armor settiä josta nerffien jälkeen vain 2 on käyttökelpoisia.
- 2 "toimivaa" endgame buildia, joista kumpikaan ei oikeen nappaa loppuun asti...

Trag'Oul:
Karmeaa aidsia koko buildi, kaikki damage 2min cooldownien varassa (täydellisillä cd reduction itemeillä noin ~35-40sec tjsp). Ilman cooldowneja ainoa mitä voi tehdä on juosta vihollisia karkuun...

Rathma pet build:
Toisaalta ihan okei buildi, joskin omaan makuun hieman liian "hyperaktiivinen", nappeja saa hakata niin että jännetuppi tulehtuu pelkästä ajatuksesta.
Buildin omaan makuun isoin miinus tulee siitä, että jo gr80 tasolla (omalla gearillani) joutuu kalastelemaan riftejä, koska lähes kaikki one shottaa osuessaan (hyppivät viholliset, ampujat sekä monet elite affiksit tekevät riftistä insta failin).

Kai tuota tulee vielä pelattua seuraavissa seasoneissa, jos vaikka saisivat noita muita settejä balansoitua käyttökelpoisiksi.
 
Necro ei sytyttänyt. Druid kehiin niin alkaa toimimaan. Paitsi jos ei ole werebearia
 
GR75 tehty (1. conquest itselle samalla) ja nyt ajattelin ruveta säätämään barbaarilla kun tuolla DH:lla riittävästi pelattu.

Edit: Ja tuollainen onnistui tippumaan, ensimmäinen näistä primaleista joista on ollut jotain hyötyä.

primal-ancient-barb.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mistäs noita setti paloja saikaan nykyään? Ennen oli että piti tehdä grxx niin sai sen ekan että pääs alkuun vai onko ne poistettu nykyään?

Hcllä tätä taas jaksaa niin ei ihan tarvi silmät kiinni räiskiä menemään.
 
Jospa se sitten olisi tämä season paketissa, sain jopa tuon journeyn tehtyä kokonaan. Paragoneja kertyi jotain karvan yli 700 ja solo gr progress tais olla 88. Ehkä joku 90 olisi mennyt hyvällä mapilla ja varsinkin jos loput ancientit olisi jaksanut enchanttailla vielä, voihan se olla että sitä vielä innostuu yrittämään jossain välissä.
Rathma pet necrolla pelailin ja oli kyllä ihan mukavaa, hiukan jäi harmittamaan että rathma setistä ei juuri ancient paloja dropannut. Kypäriä varsinkin tuli ostettua kadalalta aikamoiset läjät(kaikkia muita kypäriä kyllä ancienttina löytyy parikin kappaletta) ja cubessa vielä rerollattua parikymmentä kertaa.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/muunisti-2125/hero/96873337

Illalla sitten poe 3.0 kimppuun uudella innolla :)
 
Tuli kans eilen pelailtua viimeinen erä tätä seasonia, ihan yllättävän hyvin maistui kaiken kaikkiaan tämä setti. Edellisen kerran tuli season 8 aikoihin pelattua vähän enemmän. Armory on kyllä ehkä parhaita lisäyksiä peliin sitten edellisen pelikerran - itselläni oli soolo / party buildit erikseen ja sitten toki vielä avainten farmaukseen / bountyjen farmaukseen omat buildit.

Yritettiin eilen illasta vielä 103 saada alas kahden partylla (Legacy of Nightmares witch doctor + Trag'Oul necromancer), mutta ei natsannut joten 102 jäi parhaaksi. Kolmen partyssa meni 101 (support WD + 2x necro). Soolona taisi jäädä LoN buildilla johonkin 82-83 tienoille kun ei riittänyt energia avainten farmaamiseen partyn ulkopuolista käyttöä varten. Jos ei PoE olisi tullut nyt niin varmaan tuota olisi pitänyt joka itemiin farmata 80 level Caldesann's Despair korkeampien GR-rankkien toivossa.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/kaarlos-2502/hero/96808498

Illalla sitten poe 3.0 kimppuun uudella innolla :)

Näinpä. Joku geneerinen MoM + Vaal Pact + Scorching Ray CwC berserker tulee tehtyä ekana hahmona, hauska nähdä monesko hahmo selviää hengissä uusista bosseista.
 
Voiko tota leaderboardsia jotenkin sorttaa tyyliin settien mukaan? Kun nyt tota necron top 1000 on pelattu vaan tolla yhellä setillä, ni olis hieno tietää miten muilla seteillä tai kamoilla on pärjätty.
 
Voiko tota leaderboardsia jotenkin sorttaa tyyliin settien mukaan? Kun nyt tota necron top 1000 on pelattu vaan tolla yhellä setillä, ni olis hieno tietää miten muilla seteillä tai kamoilla on pärjätty.
Ei voi. Top 1000 on top 1000 ja mitään muuta ei näe ainakaan pelin sisältä. En tiiä onko sitten laajempaa boardia jossain muualla.
 
Jaa, se ois season journey tehty. Kaikki muu on aina melko helppoa, mutta conquestit on aina vähän 50/60. Nyt oli kuitenkin oikeastaan helpot 3x, eli 50M kultaa, GR75 solo, ja T10 Nepha alle 2min.
Kaikkihan meni ekalla yrityksellä..........

GR80 solo tähän mennessä, katsotaan jaksaako enempää puskea.

Huomasin muuten että kyllähän pelista on rahansa edestä pelattavaa saanut. 795 tuntia on nyt yhteensä kellossa. Eihän se paljoa ole jos huomioi pelin iän, ainakaan joillekkin helkkaristi tahkoaville.
 
Jaa, se ois season journey tehty. Kaikki muu on aina melko helppoa, mutta conquestit on aina vähän 50/60. Nyt oli kuitenkin oikeastaan helpot 3x, eli 50M kultaa, GR75 solo, ja T10 Nepha alle 2min.
Kaikkihan meni ekalla yrityksellä..........

GR80 solo tähän mennessä, katsotaan jaksaako enempää puskea.

Huomasin muuten että kyllähän pelista on rahansa edestä pelattavaa saanut. 795 tuntia on nyt yhteensä kellossa. Eihän se paljoa ole jos huomioi pelin iän, ainakaan joillekkin helkkaristi tahkoaville.
Ihtelläki se plus 400h kympin hintaan nii ei huono. Toki ei voi verrata tätä 400h johonki 10h metroon joka pelataa intensiivisesti ruutua tapittamalla, mutta eniveis.
 
Seuraava pätsi tuo aika paljon muutoksia tasapainoon:
https://us.battle.net/d3/en/blog/20976068

Nerffi olisi ehkä ollut parempi jatkuvan power creepin sijaan, mutta tyhjää parempi silti. Tärkeintä olisi saada luokat ja setit tasapainoon.
Nerffit ois voinu sinällään olla parempia mutta kun siellä on blizzun toimistolla mietitty, että pistetäänkö ton mittanen lista nerffejä vai buffeja niin ei se oo mahtanu hirveän vaikea valinta olla. Pelaajat kuitenkin ehkä ottaa paremmin vastaan buffeja kautta linjan kuin nerffejä kautta linjan vaikka nerffit ois todellisuudessa se parempi vaihtoehto.
 
Täytyy käydä crusaderilla testaamassa tuota PTR puolta, kun seasoni puolella ei Invokeri niin kivasti toimi kuin toivoisi. Mielelläni näkisin viilailua setteihin joita ei liiemmin käytetä, niin saisi vähän vaihtelua seasoniinkin.

Siinähän sitä olisikin ollut pelaajille selostamista, kun ensin kovimmat vetelee GR 90-100+ ja nerffien jälkeen tiputaan parikymmentä alaspäin esimerkiksi. Joista toisilla seteillä vielä lisää. :D
 
Siinähän sitä olisikin ollut pelaajille selostamista, kun ensin kovimmat vetelee GR 90-100+ ja nerffien jälkeen tiputaan parikymmentä alaspäin esimerkiksi. Joista toisilla seteillä vielä lisää. :D

Hitto, täytyypä myöntää etten edes ajatellu tuolta kantilta. Ja näin rehellisyyden nimissä täytyy myös sanoa, että ton paskamyrskyn oisin voinut poppareiden kanssa katsella läpi. :lol:
 
Hitto, täytyypä myöntää etten edes ajatellu tuolta kantilta. Ja näin rehellisyyden nimissä täytyy myös sanoa, että ton paskamyrskyn oisin voinut poppareiden kanssa katsella läpi. :lol:
Paskamyrskyä olisi ollut kiinnostavaa seurata, mutta sitten taas kun olisi halunnut mennä pelaamaan, niin olisi ottanut aivoon kun "ainiin tämä buildihan ei sitten enää toimikaan". :p

Ja kyllä tuo crusaderi hieman paremmin tuntui Invokerilla toimivan, mutta ei se nyt silti ihan siltä "ja nyt me tuplasimme sen" kuitenkaan tuntunut. Täytyisi varmaan muitakin korjattuja itemeitä vielä jaksaa testailla.

Tuli tuossa mieleen miten yksi korjaus jota eniten kaipaan on tuo möllien määrä per rifti/grifti, tuota saisivat säätää reippaammin että sitä tapettavaa olisi oikeasti. Monta kertaa esim. kaverien kanssa pelatessa on tullut huomattua miten saa koko riftin/griftin juosta läpi ja ei tarvitse tappaa yhtäkään elite päkkiä ja/tai muutama mölli siellä täällä. On siinä toki sitten se että onko taas liian hmm "helppoa" saada esim. deathsbreatheja kasaan, jolloin voivat nostaa tarvittavien materiaalien määriä resepteissä. Ja tuo olisi taas ihan plus miinus nolla tilanne.
 
Paskamyrskyä olisi ollut kiinnostavaa seurata, mutta sitten taas kun olisi halunnut mennä pelaamaan, niin olisi ottanut aivoon kun "ainiin tämä buildihan ei sitten enää toimikaan". :p

Ja kyllä tuo crusaderi hieman paremmin tuntui Invokerilla toimivan, mutta ei se nyt silti ihan siltä "ja nyt me tuplasimme sen" kuitenkaan tuntunut. Täytyisi varmaan muitakin korjattuja itemeitä vielä jaksaa testailla.

Tuli tuossa mieleen miten yksi korjaus jota eniten kaipaan on tuo möllien määrä per rifti/grifti, tuota saisivat säätää reippaammin että sitä tapettavaa olisi oikeasti. Monta kertaa esim. kaverien kanssa pelatessa on tullut huomattua miten saa koko riftin/griftin juosta läpi ja ei tarvitse tappaa yhtäkään elite päkkiä ja/tai muutama mölli siellä täällä. On siinä toki sitten se että onko taas liian hmm "helppoa" saada esim. deathsbreatheja kasaan, jolloin voivat nostaa tarvittavien materiaalien määriä resepteissä. Ja tuo olisi taas ihan plus miinus nolla tilanne.
Tämä kyllä täysin totta myös.

Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. :p Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
 
Tämä kyllä täysin totta myös.

Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. :p Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
Perus rifteissä tuo RNG menis vielä, mut ai että ottaa pannuun GR'ssä tuo... Tuntuu että aina kun on lähdössä hakemaan enkkoja niin sitten on tuota tyhjää umpikujien välissä.
Omasta mielestä paras buffi koko peliin olisi että saisivat GR "rift kalastelun" pois, toki nykysysteemillä se lienee sula mahdottomuus. (eri buildit kärsii eri tyyppisistä vihollisista jo niin paljon)
 
Siinähän sitä olisikin ollut pelaajille selostamista, kun ensin kovimmat vetelee GR 90-100+ ja nerffien jälkeen tiputaan parikymmentä alaspäin esimerkiksi. Joista toisilla seteillä vielä lisää. :D
Pelkkiä numeroita.. tosin eipä sitä jotkut tajua kun on olevinaan parempi vetää GR100 kuin GR90 vaikka eroa vain numeroissa..

Paras olisi kai jos olisi jonkunlainen cappi GR sekä paragon levuissa sekä gemeissä niin voisi sen capin sisällä ehkä muutella asioita hieman vapaammin.
 
Tuo on kyllä jännä homma GR/NR mobien kanssa.
Tosiaan kuten Gremmy jo totesi, on aiemmin jo sanottu että sitä tiheyttä olisi fiksattu. Samaa mieltä siitä, että tuntuu lähinnä siltä ettei mitään tapahtanut tai just jopa niin että huonommin mobeja. :D
 
Tämä kyllä täysin totta myös.

Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. :p Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.
Tämä todellakin "pari" kertaa käynyt mielessä. :lol::p Ja tätähän kehuivat parantaneensa juurikin samassa pätsissä necron kanssa muistaakseni.

Pelkkiä numeroita.. tosin eipä sitä jotkut tajua kun on olevinaan parempi vetää GR100 kuin GR90 vaikka eroa vain numeroissa..

Paras olisi kai jos olisi jonkunlainen cappi GR sekä paragon levuissa sekä gemeissä niin voisi sen capin sisällä ehkä muutella asioita hieman vapaammin.
Isommat numerot on vaan paljon kivempia numeroita kuin ne pienemmät (tsykologia, se on jännää). Siinä on myös aikamoinen ero lämässä (buildissa/classissa/setissä/muissa itemeissä) kun toinen tekee GR100 ja toisella jumittaa jo GR90. Unohtamatta miten saa enemmän expaa ja korkeampia gemi levuja.

Joko se taso on liian matala tai sitten se on niin korkea ettei sillä ole mitään väliä, niin en todellakaan ole tuon puolella. Ja tuskinpa väsäävät toista seasonia jossa tasot lukittu. Meillähän oli joskus se hahmokohtainen maksimi paragoni.
 
Tämä kyllä täysin totta myös.

Kovastihan ne on aina välillä väittäneet parantaneensa griftien möllimääriä mutta kyllä se ainakin itsestä on tuntunu aina siltä, että joko ei ole tapahtunut mitään muutosta tai on vain menty huonompaan suuntaan. Osaltaan vaikuttaa varmasti kans se kun yhdessä välissä ilmeisesti levittivät otukset tasaisemmin mutteivat lisänneet määriä ollenkaan niin tulee just niitä 3 otusta -> tyhjää -> 4 otusta -> tyhjää -> jne. riftejä mitkä on niin ihania että ihan voisi käydä kunnolla rutistamassa tästä päätöksestä vastuussa olleita. :p Ja vaikka nyt sattuisikin helpottamaan db:n yms keräämistä niin kyllä se vain ihan rehellisesti pelinautintoa lisäisi kun ei tarvisi hakemalla hakea sitä tapettavaa.

En nyt tiedä millä tasolla pelailet, mutta kun tuonne T13 "pääsee" farmaamaan, niin DB:tä tulee suhteessa paljon enemmän kuin muita "scrap-metalleja". Itellä ainakin varastot täynnä DB:tä kun taas ne muut loppuu jatkuvasti, vaikka kuinka kerää kaiken ja tuhoaa. Kanais cubessa ne mittasuhteet niihin materialeihin on vähän kehno kun 1:2 (DB:t vs scrap-metallit).
 
En nyt tiedä millä tasolla pelailet, mutta kun tuonne T13 "pääsee" farmaamaan, niin DB:tä tulee suhteessa paljon enemmän kuin muita "scrap-metalleja". Itellä ainakin varastot täynnä DB:tä kun taas ne muut loppuu jatkuvasti, vaikka kuinka kerää kaiken ja tuhoaa. Kanais cubessa ne mittasuhteet niihin materialeihin on vähän kehno kun 1:2 (DB:t vs scrap-metallit).
Ihan siellä 75-80+ gr tasolla vähän hahmosta riippuen, että farmaaminen ei tosiaankaan ole ongelma. Eikä DB varsinkaan. Ihan vain tuon nyt mainitsin kun tuossa yläpuolella pohdiskeltiin että meniskö DB farmaaminen liian helpoksi, että ite ainakin otan mieluusti enemmän otuksia sillä kustannuksella että joku saa nopeammin farmattua DB:tä ynnä muuta craftimatskua.
 
Tuotahan on myös devit rankasti ajatelleet.
Siitä oli ihan blog post myös. https://us.battle.net/d3/en/blog/19996041/engineering-diablo-iiis-damage-numbers-1-22-2016

On tuossa muutakin asiaa, mutta myös noita psykologisia asioita mainitaan.
Kyllähän ne Blizzulla ovat joutuneet asiaa miettimään jo pitkään, WoW:ssa joutuivat hieman pienentämään numeroita kun se alkoi käydä liian rankaksi servereille (en jaksanut etsiä linkkiä, sori). Ja tuskinpa kauhean kaukana tuokaan on Diablon kohdalla. Ei ole helppoa. :p
 
Kyllähän ne Blizzulla ovat joutuneet asiaa miettimään jo pitkään, WoW:ssa joutuivat hieman pienentämään numeroita kun se alkoi käydä liian rankaksi servereille (en jaksanut etsiä linkkiä, sori). Ja tuskinpa kauhean kaukana tuokaan on Diablon kohdalla. Ei ole helppoa. :p
Juu, kyllähän ne numerot alkaa olla melko naurettavalla tasolla. Mutta näyttäähän se nyt kivemmalta että tekee 32 miljardia damagea ku että tekis 3200 damagea vaikka vaikutus olisi täsmälleen sama. Muistaa sen kun vähän puristivat tosiaan wowin puolella kasaan niitä numeroita niin hyvin toimi mutta tuntu se silti vähä pahalta alkuun ku numerot oli niin mitättömiä. :D
 
Tämä todellakin "pari" kertaa käynyt mielessä. :lol::p Ja tätähän kehuivat parantaneensa juurikin samassa pätsissä necron kanssa muistaakseni.


Isommat numerot on vaan paljon kivempia numeroita kuin ne pienemmät (tsykologia, se on jännää). Siinä on myös aikamoinen ero lämässä (buildissa/classissa/setissä/muissa itemeissä) kun toinen tekee GR100 ja toisella jumittaa jo GR90. Unohtamatta miten saa enemmän expaa ja korkeampia gemi levuja.

Joko se taso on liian matala tai sitten se on niin korkea ettei sillä ole mitään väliä, niin en todellakaan ole tuon puolella. Ja tuskinpa väsäävät toista seasonia jossa tasot lukittu. Meillähän oli joskus se hahmokohtainen maksimi paragoni.
Maksimi paragoni takas. Ihan vitun tylsä ja turha systeemi toi nykynen. Sama ku ei ois ollenkaan mulle ainakin.

Levutus vaikeuden voisi ottaa mallia Diablo2 .. 90 ihan ok vedellä.. 95 menee viel mutta maksimi levulle vitulline urakka.

Ja sitten paragonista saatavat skillipojot silleen ettei niin haittaa vaikka ei ihan kaikkia pisteitä saisikaan. Eli kuten D2 hahmo on periaatteessa valmis level 90 ja loput 9 skilliä on enää hienostelua ja täydellisyyden hipomista.

Sitten kun olisi jotenkin järkeviä skillejä vielä noi paragonit. Nyttehän ne on ihan tylsää paskaa. Laitat vaan pojoa ja jossain vaiheessa kaikki on tapissa paitsi ne 2 mitkä on loputtomia.

Juu, kyllähän ne numerot alkaa olla melko naurettavalla tasolla. Mutta näyttäähän se nyt kivemmalta että tekee 32 miljardia damagea ku että tekis 3200 damagea vaikka vaikutus olisi täsmälleen sama. Muistaa sen kun vähän puristivat tosiaan wowin puolella kasaan niitä numeroita niin hyvin toimi mutta tuntu se silti vähä pahalta alkuun ku numerot oli niin mitättömiä. :D
Noita isoja numeroita on vaan ihan mahdoton käsitellä. "teinkö äsken 33 222 334 221 vai 33 221 232 112 .. Onkohan tää uusi ase kovempi ? :)" jne.

Mobeilla trijoonaa helaa.. ei mitää järkee.

Vaikeustasoja on imo ihan liikaa. GR vaikeus vois alkaa tasolta 50 ja loppua 100. Eli olisi vaan 50 GR tasoa (1-50). Ne ekat 50 ihan turhia.. ehkä ekat 70 jo kohta.

Tai sitten voisi puolittaa GR tasojen määrä (no eihän sitä voi kun ne on loputtomat).. mutta siis jokainen GR tason nosto vastaisi kahden tason nostoa. Eli kun vedät GR50 niin vedätkin GR100. Tässä tulisi jo vähän jännempää kun nostaa tasoa ylemmäs niin rankemmin nousee vaikeus. Samaten gemiä kun levuttaa niin saisit tuplasti efektiä per gem level. (Gem 50 = 100).

Saman voisi tehdä Torment levuille.. puolet pois ihan turhan paljon noita. Jokainen nosto olisi jyrkempi. Etenkin Normal ja Hard veke. Sellasta facerollia ettei mitää järkee.
 
Noita isoja numeroita on vaan ihan mahdoton käsitellä. "teinkö äsken 33 222 334 221 vai 33 221 232 112 .. Onkohan tää uusi ase kovempi ? :)" jne.

Tai sitten voisi puolittaa GR tasojen määrä (no eihän sitä voi kun ne on loputtomat).. mutta siis jokainen GR tason nosto vastaisi kahden tason nostoa. Eli kun vedät GR50 niin vedätkin GR100. Tässä tulisi jo vähän jännempää kun nostaa tasoa ylemmäs niin rankemmin nousee vaikeus. Samaten gemiä kun levuttaa niin saisit tuplasti efektiä per gem level. (Gem 50 = 100).
Kuten totesin niin ihan naurettaviahan nuo numerot tosiaan on. Mutta kun se tuntuu pelaajasta kivemmalta (ainakin niistä jotka ei niin välitä siitä tarkemmasta säätämisestä) kun on isoja numeroita vaikka toiminnallisuus olisi pohjimmiltaan sama. Tuon uskosin oikeasti olevan se suurin syy miksei asialle ole ainakaan vielä tehty mitään. Saa nähdä miten tulevaisuudessa.

Ja GR leveleillä itseasiassa on maksimi ainakin konsolien puolella ja se on 150. Tonnehan ei tosiaan ole päässeet kuin huijarit ja pc:llä se ei ole yhtä helppoa kuin konsoleilla joten asiaa ei ole voitu pc:llä varmistaa mutta oletus tosiaan on että sama katto on olemassa myös pc:llä.
 
Kuten totesin niin ihan naurettaviahan nuo numerot tosiaan on. Mutta kun se tuntuu pelaajasta kivemmalta (ainakin niistä jotka ei niin välitä siitä tarkemmasta säätämisestä) kun on isoja numeroita vaikka toiminnallisuus olisi pohjimmiltaan sama. Tuon uskosin oikeasti olevan se suurin syy miksei asialle ole ainakaan vielä tehty mitään. Saa nähdä miten tulevaisuudessa.

Ja GR leveleillä itseasiassa on maksimi ainakin konsolien puolella ja se on 150. Tonnehan ei tosiaan ole päässeet kuin huijarit ja pc:llä se ei ole yhtä helppoa kuin konsoleilla joten asiaa ei ole voitu pc:llä varmistaa mutta oletus tosiaan on että sama katto on olemassa myös pc:llä.
Aah ok kiva että on "joku" katto :)

Joo .. itsellä ollu dmg numerot jo pitkään piilossa... samoin mobin HP numerot. Siitä palkista näkee prosentuaalisesti paljon tekee damaa :)

Joskus kun kokeilee jotain niin saattaa laittaa numerot päälle että voi katella onko millää tavalla parempi kuin edellinen.
 
Voi kullin kana. Sinne kaatu eka season hc crusader. Just kun peli oli kivaa kun sai hommat skulaa. Noh uutta matoa koukkuun vaikka munkilla.

Tuo softi ei jaksa kiinnostaa paskan vertaa eikä siinä ole mitään fiilistäkään. Mukavempi pelata kun ei saa juosta kuin aivoton apina joka paikas.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin munkki rupee olemaan iskussa. Mitähän lähtis parantaan äijällä? Hctä tosiaan pelaan. Kaveri delas kolme kertaa riftin aikana mutta onneksi hänellä oli firebird setti niskassa niin aina heräs uudestaan henkiin =)

Toughness pyörii siellä 300miljoonassa kaikki buffit päällä mutta ei tunnu riittävän.
 
No niin munkki rupee olemaan iskussa. Mitähän lähtis parantaan äijällä? Hctä tosiaan pelaan. Kaveri delas kolme kertaa riftin aikana mutta onneksi hänellä oli firebird setti niskassa niin aina heräs uudestaan henkiin =)

Toughness pyörii siellä 300miljoonassa kaikki buffit päällä mutta ei tunnu riittävän.
Tuleeks se toughness sulla vitality/lifestä vai sitten armor/resistansseista pääsääntöisesti? Se max hp-pool ei oo aina hyvästä, koska ei vaikuta damage takeniin mitenkään, mutta nostaa toughnessia ikään kuin "vääristämällä" todellista kestävyyttä.
 
Tuleeks se toughness sulla vitality/lifestä vai sitten armor/resistansseista pääsääntöisesti? Se max hp-pool ei oo aina hyvästä, koska ei vaikuta damage takeniin mitenkään, mutta nostaa toughnessia ikään kuin "vääristämällä" todellista kestävyyttä.

Se tulee lähinnä itemeistä missä tulee dmg reductionia yhteensä 90% +kun tuon ultin heittää päälle niin 50% lisää siihen sit viel
 
Se tulee lähinnä itemeistä missä tulee dmg reductionia yhteensä 90% +kun tuon ultin heittää päälle niin 50% lisää siihen sit viel

Miten olet laskenut tuon 90%? Kolme 50% reductionin itemiä on vähän alle 90% damage reductionia (1 - 0.5 ^ 3 = 87.5%).
 
Miten olet laskenut tuon 90%? Kolme 50% reductionin itemiä on vähän alle 90% damage reductionia (1 - 0.5 ^ 3 = 87.5%).

Kunhan muistelin. Aseesta tais tulla 50% ,sweeping windistä 50%,kuutios 40% + ulti 50%+ life regenit ja poison iskut healaa xx % takas helaa. Resit on siin 1200 tjs

Siel ne on kaikki profiilis.
 
Se oli sitten kolmas kerta Conqueror. Conquesteina tuli suoritettua Avarice ja Divinity, edellinen oli helppo ja jälkimmäinen koetteli hieman kasettia.

Nyt voikin hyvillä mielin jäädä odottelemaan 2.6.1 pätsiä ja seuraavaa seasonia.
 
Jahas, taitaa olla Season sitten taputeltu. Pitkästä aikaa menin HC-seasonille ja olipa kyllä ihan eri fiilarit softikseen verrattuna. Aiemmin HC:lla pelimotivaation tappaneet lagipiikit ja disconnectit loistivat poissaolollaan. Aikansa kuitenkin kutakin..... porukkapeleistä ovat kamut jo kaikonneet seasonilta ja nyt sitten ykkösmunkin kohtasi kuolo. Ehti sentään munkilla GR 87 läpi ja Leaderboardseilla hetkellisesti sinne TOP 10 joukkoon, vaikka tokihan tuo tuolta vielä valuu alaspäin :)
S11ending.jpg
 
Kovasti on kyllä deja vu fiilis ku lukee noita ptr noteja, tuntuu ihan oikeasti siltä että samat notet oli viimeksikin listassa. >_>

EDIT: Ja jostain syystä sitten päättivät, että kaikkea muuta voi kyllä buffata mutta crusan captain america buildia pitää nerffata... :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Näissä PTR-nooteissa kannattaakin lukea vain ne punaisella merkityt. Ne ovat uusia muutoksia. ;)

Voisivat seuraavassa PTR-pätsissä tehdä jotain myös Legacy of Nightmares -setille. Näiden luokkasettien jatkuvien buffien takia LoN-buildit tulevat kuolemaan aika tehokkaasti.
 
Näissä PTR-nooteissa kannattaakin lukea vain ne punaisella merkityt. Ne ovat uusia muutoksia. ;)

Voisivat seuraavassa PTR-pätsissä tehdä jotain myös Legacy of Nightmares -setille. Näiden luokkasettien jatkuvien buffien takia LoN-buildit tulevat kuolemaan aika tehokkaasti.
Juu, ei toimi pää ihan näin vasta heränneenä. :p Ei tosiaan muistanu, että sama ptr edelleen menossa. :D
 
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20759227193#1
Hey everyone,

BlizzCon draws near, and we wanted to give you an update about Diablo’s presence at the show. Last year at BlizzCon, we kicked off Diablo’s 20th anniversary by announcing the old-school cathedral dungeon (if you missed that the first time around, it’s coming back in January) and unveiling Rise of the Necromancer. This year, we want to give you a heads-up that while Diablo will be on the show floor, we won’t be making any new Diablo announcements. There will be a time for that at some point in the future, but that time is not now.

However, in addition to the special BlizzCon Diablo III in-game reward, we’ll also have Diablo panels for attendees and Virtual Ticket holders, and, as always, we look forward to a weekend filled with fun and revelry with the heroes who call Sanctuary home.

Patch 2.6.1 is on the horizon. Looking beyond that, we’re hard at work on the future of Diablo and exploring what’s next for the franchise. Please be patient. Our passion for Sanctuary burns as bright as the High Heavens and as hot as the Burning Hells—and we’re excited to hunker down and get working!

Until next time,
The Diablo Development Team

Ei uusia Diablo-aiheisia julkistuksia luvassa Blizzconissa.
 
Ei ole ei, MUTTA:

There will be a time for that at some point in the future, but that time is not now.
Hmm hmm.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 378
Viestejä
4 493 486
Jäsenet
74 122
Uusin jäsen
Elmeri Hannukainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom