Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota samaa itsekin hieman toivoin, kaipa sitä on jäätävä odottelemaan että yhteisö vääntää jonkin epävirallisen systeemin ja/tai kääntää katseen muiden peleihin, kun ei Activision Blizzardilta sitä tarvitse ainakaan odottaa. Ensi vuoden Activision Blizzconissa saataneen taas joku remaster.Olis tullut edes se D2 remake. Diablo ykkönen ja kakkonen oli itselle niitä isoimpia pelejä ja tähän on tultu :/.
Ajattelin ihan samaa, ei esiintyminen todellakaan ollut mitä muistaakseni ennen oli, nyt huomattavasti epävarmempaa. Ei toki mikään ihme niin.Huomasitteko, kuinka vaivaantuneen oloinen Wyatt Cheng oli lavalla kun julkisti Immortalin? Äijällä oli ihan hirveästi vaikeuksia ylläpitää pokerinaamaa tietäen, että tämä mobiilipaska on kaikkea muuta kuin fanit odottivat.
Todennäköisesti, en muista ainakaan tämmöistä failia tässä tulleen.Onko kaikkien aikojen huonoin thumbs up - thumbs down suhde Blizzardin videolle.
375:8900.
Vissiin joku muukin tutkinut firmaa nyt.Sama firma, joka tehnyt ton Diablo Immortalin on jo tehnyt vastaavan mobiilipelin
https://netease-na.com/crusaders-of-light
Eli re-skinnattua paskaa Diablon nimellä.
Joo, tohon olis pitäny vastaa että "on, on mulla vessaharjakin, mut emmä sillä hampaita pese"Voi lol.. "Eikö teillä ole puhelimia?" Se oli hyvin hoidettu.
Onko kaikkien aikojen huonoin thumbs up - thumbs down suhde Blizzardin videolle.
375:8900.
Minusta taas ”tosifanit” nolaavat itsensä kuvitellessaan, että vain heillä ja heidän arvostamillaan asioilla on väliä.Ei tietenkään ole oikeus vaatia mitään, mutta nolasivat vain itsensä, kun eivät yhtään tiedä mitä asiakkaansa haluavat.
Samaten TES Bladesin ja TES 6nBethesdan mobiili julkaisu (Fallout: shelter) meni huomattavasti paremmin, kun se tehtiin Fallout 4 julkistuksen rinnalla.
Itsellä taas on vaikea nähdä miten tämän artikkelin kirjoittaja olisi yhtään sen parempi tässä asiassa tai yhtään oikeammassa. Jo se kuvastaa ihan riittävästi, että ihmisten pitäisi "mennä kotiin kasvamaan" koska heillä on mielipiteet, kertoo ihan riittävästi miten kirjoittaja kuvittelee olevansa muita korkeammalla. Niin kuin hän olisi jokin päättävä elin tässä asiassa. Toki kommentointia ei juttuun ole, olisi ikävää joutua kuulemaan muita mielipiteitä.En ymmärrä mistä tämä hate tulee. Ihan kuin meillä marginaalipelien pelaajilla olisi joku oikeus päättää, että mitä pelitalojen pitäisi tehdä.
https://mashable.com/article/diablo-immortal-hands-on/#TNnnoh0vaPq1
”So I just have one thing to say to people who are mad that Blizzard, employing a team that wasn't even working on the main Diablo franchise, made a new Diablo game: Grow up.
You are entitled to nothing. Game companies owe you nothing. You don't just get to have whatever you want and then throw a tantrum when your own personal dreams don't come true. Blizzard hasn't abandoned the core Diablofranchise just because it created a mobile game.
Do you get mad when Blizzard announces a World of Warcraft update when you were hoping for a Warcraft 4? No, because you understand that those two things would be made by two different teams and Blizzard isn't obligated to make you a new real-time strategy Warcraft game.
From what I saw and played, Diablo Immortal is a fun, quality Diablo game that retains that special something that makes the franchise so special. You don't have to play it, but whining online makes you sound like a literal infant.”
Peilaa hyvin omia tuntojani.
Minusta taas ”tosifanit” nolaavat itsensä kuvitellessaan, että vain heillä ja heidän arvostamillaan asioilla on väliä.
Ehkä kannattaisi nostaa ”vähän” katsetta sieltä omasta navasta jos joillekin muille tehty peli aiheuttaa niin kovaa ahdistusta, että pitää floodata alapeukuilla peli jota ei ole edes kokeillut.
Command & Conquerin kohdalla se alamäki lopullisesti tosin jo aiemmin, kun lähdettiin tiputtamaan tukikohdan rakentamista yms. pois.Huikeaa settiä. Ensinnäkin ymmärrän täysin negatiivisen vastaanoton, ihan sama tapahtui kesällä E3:ssa Command & Concuer: Rivalsille, eli tunnettu legendaarinen sarja väännetään mobililaitteille. Ei perkele. Aivan älytöntä että johtoportaassa ei tajuta mobiilipelien surkeutta, eli ala-arvoista kosketusnäyttöohjausta, mikromaksuja & aikarajoja, jokin rampauttava ärsyttävyys peliin tehdään 100-varmasti jotta pelistä saisi vähän rahaa takaisin.
Command & Conquerin kohdalla se alamäki lopullisesti tosin jo aiemmin, kun lähdettiin tiputtamaan tukikohdan rakentamista yms. pois.
Tai pitäisikö sanoa, että tuo oli viimeinen naula arkkuun siinä tapahtumasarjassa, joka alkoi kun EA osti Westwoodin. Sitten oli harharetkeä FPS-maailmassa (Renegade) ja niin edelleen.
Diablossa ollaan kuitenkin nähdäkseni edelleen "perusasioiden äärellä".
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight - Wikipedia
The Fall of Command and Conquer | KeenGamer