Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi season alkaa perjantaina. En toki tiiä onko siinä enää ihan hirveesti mieltä verrattuna peruspeliin, mut ompahan jotakin. Tupla matsit bountyistä ja stash tabeja jos niitä ei oo vielä täysiä.Monen vuoden tauon jälkeen aloitin pelaamaan Barbaarilla tuota. Mitä teen sitten kun olen kahlannut nuo ACT:t läpi? Sitten Reaper of Souls lisäri läpi? Mitä sen jälkeen?
https://us.diablo3.com/en/blog/22493264?blzcmp=app
Joo outoa että viestissä missä @Kirottu ensin lainasi blogin tekstiä lukee CET ja launcherin kautta mennessä se on CEST.
taisin löytää xp-bugin.. 5 paraleveliä kerralla
pitää jossain vaiheessa koittaa uusiksi että onko toistettavissa
e: kyseessä siis killstreak jota voi ehkä jatkaa loputtomiin, lopetin 500 jälkeen
Kerro välittömästi lisää.
Niinpä tuli aloitettua piiiitkä urakka bountybagien keräämiseksi. Ja ei, en todellakaan tee tätä split bounteina julkisessa pelissä, olkoonkin se sitten kuinka paljon tehokkaampaa tahansa. Olen soolopelaaja.
Montakos bagia tuohon tarvittiin? Joskus aikasemmin luin, että tuossakin oli joku kusemisen riski, ettei bageja saa tarpeeks nopeaa auki tms.Dodih, tulihan se Avarice sieltä bountybageilla tehtynä. Conqueror saavutettu, mutta Guardian jäänee tällä kertaa väliin.
Tuli pelattua sillä Tal Rashalla jonku matkaa ennenku firebirdit tuli eikä sekää oikee ollut mieleen. On niin sekavan näköstä välillä, ettei pysy perillä mistää sekunnin tai kahen boosteista.Wizardille ehdottomasti Halo of Karini -sormus + Storm Armor -combo käyttöön. Antaa ihan mukavasti kestävyyttä.
Meteoribuildilla kannattaa käyttää mieluummin Tal Rasha -settiä. Itse en tykkää yhtään tuosta Firebirdistä, vahinko- ja kestävyys boostien ylläpitäminen on todella ärsyttävää.
Viikonlopuks tavotteeks päästä jonnekkin 95-100 riftiin, riippuu saako päivityksiä. toki puuttuu vielä 1h aseetkin, ancient 2h:lla vedellään chargettelijalla.