Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut että Amerikkalaisten älykkyysosamäärä ei riittänyt Death Strandingin ymmärtämiseen, ja siksi ne ei tykännyt tästä. Mitenhän on suomalaisten ÄO, että riittääkö se? Kojima ainakin sanoi että Euroopassa tämä oli saanut parempia arvosteluita, koska meillä on erilainen/parempi taiteellinen maku. Pelin System Requirementseissa ei mainittu että mikä on minimum tai recommended IQ.
"I must say that the game received rave reviews, especially in Europe and Japan." continued Kojima. "Here in the United States, however, we have had stronger criticisms. Perhaps it is a difficult game to understand for a certain type of critic and audience."
"I always try to create new things and disputes and discussions are fine, but it must be said that the Italians or the French have a different artistic sensibility that allows them to appreciate this kind of very original products, they are not in video games but also in the cinema."
Death Stranding’s mixed reception is because “it’s a difficult game to understand,” suggests Hideo Kojima | GamesRadar+
Eikös ton kuorman saa automaattiseti jaettua tasaisesti yhtä nappia painamallaEn sanoisi että Death Stranding olisi pelimekaniikoiltaan huonosti suunniteltu. Minusta se on hyvinkin nerokas. En tiedä älykkyysosamäärästä, mutta ainakin ajattelua tämä peli vaatii joka jakanee mielipiteitä, koska ADHD-pelaajilla ei ainakaan riitä keskittymiskyky tai kärsivällisyys. Death Stranding on peli joka voi olla hyvinkin perseestä, ellei sitä osaa pelata tai ei jaksa lukea ohjetekstejä. mm. Sam on jatkuvasti turvallaan/huojumassa, ellei osaa jakaa kuormia tasaisesti, eikä osaa tasapainottaa liikkumista olkanapeista kuorman ollessa korkea.
Saa, mutta jos ei jaksa perehtyä pelisysteemiin niin tätäkään ei välttämättä tajua. Luin metacriticin kautta erään arvostelun ja kriitikko haukkui Samia kömpelöksi. Vaikutti aika vahvasti siltä, ettei kyseinen arvostelija hallinnut pelisysteemiä kunnolla. Jos Sam on kömpelö, niin yleensä kyseessä on user error ja pelaaja on itse kömpelö. Jos on paljon/korkeaa kuormaa, niin kannattaa pitää olkanapit pohjassa kun liikkuu hankalassa maastossa niin pysyy pystyssä. Lisäksi ei kannata ryhtyä liian ahneeksi kuormien kanssa.Eikös ton kuorman saa automaattiseti jaettua tasaisesti yhtä nappia painamalla
Lienee helpompi olla yhteydessä väestönsuojasta hologrammin avulla kuin aina kivuta maanpinnalle.Miksi pelissä jutellaan hologrammeille vaikka esim Junk Dealer on siellä rakennuksen sisällä?
Samaa mietin. Ehkä tuon voi perustella sillä, että selässä matkustaminen on turvallisempaa siiviilille.Miksi Junk Dealerin tyttöystävä piti kantaa mun selässä sen luokse? Miksei se tyttö vaan voinut seurata minua sinne Junk Dealerin luokse?
Miksi Junk Dealerin tyttöystävä piti kantaa mun selässä sen luokse? Miksei se tyttö vaan voinut seurata minua sinne Junk Dealerin luokse?
Samaa mietin. Ehkä tuon voi perustella sillä, että selässä matkustaminen on turvallisempaa siiviilille.
Päivityksessä tuli että toisen tielle jättämiä ajoneuvoja ja niitä ylipäinsä voi nytten dismantleta, eli luultavasti kun menit tarpeeksi kauaks ajoneuvosta tuli Online laite ja joku poisti sen siitä alapuolelta.Nuo pomotaistelut olisi paljon parempia kuin niissä olisi kunnon taustamusiikki vanhempien MGS:ien tyyliin. Tässä on selkeästi yritetty panostaa äänimaisemaan, mutta taistelut kaipaisi enemmän "potkua".
Mitäköhän omalle Trikelle tapahtui tänään? Jätin Triken timefall shelterin alle ja juoksin jonkin matkan päähän BT-alueelle keräämään tavaraa. Paluu matkalla tuli teksti, että "Your vehicle has been dismantled" ja kun palasin timefall shelterille oli Trike hävinnyt. Oliko bugi, vai eikö ajoneuvoa saa jättää timefall shelteriin? Ei ole ennen ajoneuvot hävinneet, vaikka olisin jättänyt härpättimen pidemmäksi aikaa korpeen.
Vähän on hienosäätöä tullut. mm. parannus UI:n tekstin kokoon, ajoneuvoja voi tuhota jos ovat tiellä, BT-varoitus animaatioita saa vähennettyä + muita pienempiä viilauksia.Laiskana en jaksa tarkistaa joten kysyn sopivasti tässä, että onko tähän peliin tipahtanut mitään major patcheja? Ei siis sikäli ettäkö odottaisin jotta parjattuja keskeisiä pelimekaniikkoja alettaisiin vääntämään uudelleen, mutta jonkin sortin pientä hienosääntöä edes.
Sony reportedly frustrated with Death Stranding sales, exploring opportunities for new Silent Hill | Game World Observer
Sony put too much faith in Kojima. The latest project of the Japanese genius, according to rumors, failed to make a return on investment. Now the company plans for Kojima Productions to develop a game based on the popular IP and with a smaller budget.gameworldobserver.com
Jos 3 miljoonaa peliä on vain pölyttymässä niin antakaa mulle! Hyvää PRää lahjoittaa pelit
Ei toimisi. Jengi on kyselemässä heti että antakaa myös seuraava peli ilmaiseksi.
Muiden pelaajien rakennelmat yms puuttuu sit vaan tuolta maailmasta. Toihan ei vaadi ollenkaan PS+ toimiakseen niin en toisaalta nää syytä miks pelata offlinessa. Toki sillon ehkä hippasen haastavampi, tai turhauttavampi.Tässä on jotain moninepelijuttuja mutta jos pelaa vain offline yksinpelinä niin millainen kokemus?
Hmm, riippuu kuinka hyvin hoitaisivat PR toiminnan. Joku coronavirus kampanja että tässä ilmainen peli tämän kerran ku mähitte kotona. Voisi olla hyvä imagolle ja siten tuoda tienestejä tulevaisuudessa
Juuri näin.. Itse pelasin noin 5 tuntia ja, sitten lopetin.. En vaan tykännyt, mutta ymmärrän kyllä miksi monet tästä tykkää ja paljon..Tämä on kyllä peli josta joko pitää tai sitten ei. Minusta ihan loistava peli ja pidän jo ihan vain kävelystä upeissa maisemissa omassa rauhassa. Sellaista sopivan rauhoittavaa tekemistä. Kojiman pelejä en ole pelannut ikinä aikaisemmin.
Minimum 720p / 30FPS
Minimum 1080p / 30 FPS
- CPU: Intel i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
- RAM: 8GB
- GPU: Geforce GTX 1050 3GB or AMD Radeon RX 560 4GB
- Direct X 12
- HDD: 80GB free space
- Sound card: DirectX compatible
Minimum 1080p / 60 FPS
- CPU: Intel i5-4460 or AMD Ryzen 5 1400
- GPU: Geforce GTX 1050 TI 4GB or AMD Radeon RX 570 4GB
- Direct X 12
- CPU: Intel i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600
- GPU: Geforce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 590 8GB
- Direct X 12
Kyllä noita jonneja on joilla joku koulusta saatu läppäri ja sillä mennään kun muuhun ei ole varaa...Eeh, onko ihan aikusten oikeesti niin että joku pelaa tätä peliä sitten 720p resolla?
Itse en vielä 2010 alussa pelailut PC:llä mutta sitten alkoi tuo skyrimin modaus kiinnostaa niin paljon että pakko oli alkaa ja sitten ostin skyrimin... pelasin tuollaisella 500€ HP pakettikoneella(jonka olin ostanut vain surffaukseen) niin asetukset oli low-med 720 ja fps seikkaili siinä 20-30 välissä mutta silloin se ei haitanut ja monta sataa tuntia tuli pelattua noin.Juuri tuossa duunikaveri osti pojalleen 500€ pakettikoneen ja nyt ei pelit sitten toimikaan, sanoin vielä alussa että anna mulle 500€ ostan parhaimmat osat mitä sillä saa ja kasaan kaiken ilmaiseksi, ei kelvannut vaan paketti kone oli haettu, nyt sitten kysyi että voisinko katsoa olisiko tuolle mitään tehtävissä, en voinnut, tuli muuta tekemistä.
Ennen riitti että pääsi pelaamaan, nykyään pelaa niin harvoin että siinä pitää olla jotain enemmän ja kun on rahaa käytettävissä niin 4k ultralla +60fps on ehdoton.Itse en vielä 2010 alussa pelailut PC:llä mutta sitten alkoi tuo skyrimin modaus kiinnostaa niin paljon että pakko oli alkaa ja sitten ostin skyrimin... pelasin tuollaisella 500€ HP pakettikoneella(jonka olin ostanut vain surffaukseen) niin asetukset oli low-med 720 ja fps seikkaili siinä 20-30 välissä mutta silloin se ei haitanut ja monta sataa tuntia tuli pelattua noin.
130 tuntia meni läpipeluuseen. Vaikka hermot meni monta kertaa niin silti todella upea, ainutlaatuinen ja ikimuistoinen peli. Todella harmillista että myi huonosti.
Porttaus näyttää olevan hyvää tasoa.
DF suosittelee näitä asetuksia:
Itse olin läpipeluun katsonut aiemmin jo lähes kaksi kertaa. Aluksi yllätti, kuinka upealta peli näyttää @ 55" 4k DLSS HDR, mikään striimi ja video ei pääse lähellekään tuota kokemusta. Itse pakettien kuljetus perinteisen hahmon- ja välineiden kehityksen kanssa on tuntunut myös yllättävän freesiltä ja mukavalta. Pelityylejäkin voi käyttää erilaisia, fiiliksen mukaan voi vetää kunnon stealth-meiningillä, tai vaihtoehtoisesti voi lähteä tappelu- ja ammuskelulinjalle. Ja pisteenä i:n päälle kokonaisuuden kruunaa coop-tyylinen moninpelielementti, joka nivoutuu täydellisesti yhteen pelin tarinan kanssa.Miltä tää peli on tuntunut täällä pc-pelaajien kokemana? Sampsa tästä sano yhdessä striimissään että hän skippas 9 kertaa yhden välivideon aikana eteen päin, tai jotenki noin. Peli itsessäänhän on todella kaunis mut mietin vaan miten pitkään tällästä soolo pelaajaa jaksaa innostaa pakettien toimitus ja öljy/muta hirviö kohtaukset.