Ahistaa kyllä koko tilanne sitä enemmän, mitä sitä mietin. Miettikää, että maksoin konepaketin kokonaisuudessaan jo 10.1. (2k e), en ole sitä päässyt lainkaan käyttämään ja nyt ollaan tässä tilanteessa, missä omat vaihtoehdot näyttää olevan
a) niellä tappio ja ottaa kone käyttöön, mitä nyt upouusi noctua "vähän" vääntynyt. "Ei oo niin justiinsa"-meininkiä... Jotain korvausta voisin ehkä vaatia hinnasta, kun eihän tuo nyt uusikaan enää ole.
b) laittaa koko paketti TAAS takas ja vaatia kynsin hampain kohtuullista palvelua eli vaihtoa oikeasti uuteen. Kone seilaisi jo viidennettä kertaa ees/taas ja ei selkeästi tee hyvää tämä, puhumattakaan, että kauanko siinä taas menisi.
c) mahdollisesti pyytää vaan lähettämään uusi cooleri ja asentaa se itse, mutta siinähän sitten DT varmasti irtisanoutuisi kaikenlaisista takuista. Ja mitäs sitten, jos ja kun mobossa, muisteissa tms. ilmenee myöhemmin vikaa (vaikka testeissä ei nyt näkynyt mitään)?
d) palauttaa koko paska ja saisin 80% hinnasta takas eli otan pelkästään rahallisesti 400e takkiin tästä sekoilusta asiakkaana, mihin en ole ollut mitenkään osallisena

puhumattakaan tähän käytetystä ajasta ja energiasta.
Yhtäkkiä oonkin asiakkaana ihan kusessa koko homman kanssa. Ei paljoa tietoa mielenrauhasta homman suhteen. I'm tired boss...