Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Omilla romppeilla vähän sama kohtalo. Viesti kyllä tuli että tavarat lähetetty ja Schenkerin linkki tuli, mutta status pysyy ”tilattuna”. Ehkäpä Schenker vain jumittaa. Saitko itse näitä viestejä?
Jos schenkeri on kuljettajana niin niillä on todella huono seuranta eikä päivity reaaliajassa. Paketti vain ilmestyy kun se on perillä.

Ei ole kyllä kovin hyvää mainosta, kun 90% viesteistä on ihmettelyjä miksi tavaraa ei saada liikkeelle ja miksi kaikki varastosaldot näyttää ihan mitä sattuu heti kun on tilaus laitettu sisään.

Ihmettelen suuresti sitä, että mielummin Datatronic vastailee näihin täällä julkisesti kuin että laittaisivat omien sivujensa yhteydenottokanavat kuntoon. Veikkaan kyllä että että kun tätä lankaa lukee tuhannet mahdolliset uudet asiakkaat, niin ei välttämättä ole paras strategia tämä täysin julkinen likapyykin pesu päivittäin täällä.
Itse taas pidän tästä avoimuudesta. Eiköhän se ole kaikilla verkkokaupoilla samanlaista kaaosta kun joudutaan luottamaan kolmansien osapuolien pakettikuljetuksiin ja lähettelyihin, suurin osa vain pitää sen piilossa.

Odottelen myös viikonloppuna tilatun North XL kotelon toimotusta. Varastossa pitäisi olla mutta taitaa olla kiirettä pojilla?

Nyt löytyy jakkaraa suoraan varastosta :D

Itse taas pidän tästä avoimuudesta. Eiköhän se ole kaikilla verkkokaupoilla samanlaista kaaosta kun joudutaan luottamaan kolmansien osapuolien pakettikuljetuksiin ja lähettelyihin, suurin osa vain pitää sen piilossa.
Niin, olisiko siihen joku syy miksi ei pidetä likapyykkiä avoimesti esillä? Vaikka siksi että ei ole hyvää mainosta.

Datatronicilla nyt tuntuu vähän kaikki kusevan. Ei voi jatkuvasti piilotella kolmansien osapuolten takana. Joskus pitää myös löytää ne "big boy pantsit" päälle ja ottaa vastuuta omasta yrityksestä.

Niin, olisiko siihen joku syy miksi ei pidetä likapyykkiä avoimesti esillä? Vaikka siksi että ei ole hyvää mainosta.

Datatronicilla nyt tuntuu vähän kaikki kusevan. Ei voi jatkuvasti piilotella kolmansien osapuolten takana. Joskus pitää myös löytää ne "big boy pantsit" päälle ja ottaa vastuuta omasta yrityksestä.
On tietenkin tärkeää tarttua näihin ongelmiin ja korjata verkkokaupan puutteet ja bugit. Se on kuitenkin ihan eri asia, kuin se, että kannattaako tällaista julkista kanavaa pitää. Omasta puolestani voin sanoa, että tämä ketju ja Datatronicin vastaukset lisäävät suopeaa suhtautumista firmaan, nyt kun itsekin tilaustani odottelen ja osaltani kärsin toimitusketjun hitaudesta. :)

Jos nyt jotain positiivista pitää heittää tähän väliin niin oma konepaketti saapui toimivana ja nätisti koottuna perille asti. Pakkaus oli riittävä ja sisällä oli vielä sellanen foam systeemi mikä estää ylimääräsen llikkumisen. Toimitusaika ehkä oli hivenen pitkähkö mutta sen odotuksen siedän ihan vaan sen takia että ei tarvitse itse alkaa säätää näiden kanssa. Oli jo ihan tarpeeksi kyrpä otassa kun piti yksi nvme asema itse lisätä. Itse koottuna toki saisi nopeammin.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 226
Jäsenet
76 387
Uusin jäsen
TJ8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom