Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Omilla romppeilla vähän sama kohtalo. Viesti kyllä tuli että tavarat lähetetty ja Schenkerin linkki tuli, mutta status pysyy ”tilattuna”. Ehkäpä Schenker vain jumittaa. Saitko itse näitä viestejä?
Jos schenkeri on kuljettajana niin niillä on todella huono seuranta eikä päivity reaaliajassa. Paketti vain ilmestyy kun se on perillä.

Ei ole kyllä kovin hyvää mainosta, kun 90% viesteistä on ihmettelyjä miksi tavaraa ei saada liikkeelle ja miksi kaikki varastosaldot näyttää ihan mitä sattuu heti kun on tilaus laitettu sisään.

Ihmettelen suuresti sitä, että mielummin Datatronic vastailee näihin täällä julkisesti kuin että laittaisivat omien sivujensa yhteydenottokanavat kuntoon. Veikkaan kyllä että että kun tätä lankaa lukee tuhannet mahdolliset uudet asiakkaat, niin ei välttämättä ole paras strategia tämä täysin julkinen likapyykin pesu päivittäin täällä.
Itse taas pidän tästä avoimuudesta. Eiköhän se ole kaikilla verkkokaupoilla samanlaista kaaosta kun joudutaan luottamaan kolmansien osapuolien pakettikuljetuksiin ja lähettelyihin, suurin osa vain pitää sen piilossa.

Odottelen myös viikonloppuna tilatun North XL kotelon toimotusta. Varastossa pitäisi olla mutta taitaa olla kiirettä pojilla?

Nyt löytyy jakkaraa suoraan varastosta :D

Itse taas pidän tästä avoimuudesta. Eiköhän se ole kaikilla verkkokaupoilla samanlaista kaaosta kun joudutaan luottamaan kolmansien osapuolien pakettikuljetuksiin ja lähettelyihin, suurin osa vain pitää sen piilossa.
Niin, olisiko siihen joku syy miksi ei pidetä likapyykkiä avoimesti esillä? Vaikka siksi että ei ole hyvää mainosta.

Datatronicilla nyt tuntuu vähän kaikki kusevan. Ei voi jatkuvasti piilotella kolmansien osapuolten takana. Joskus pitää myös löytää ne "big boy pantsit" päälle ja ottaa vastuuta omasta yrityksestä.

Niin, olisiko siihen joku syy miksi ei pidetä likapyykkiä avoimesti esillä? Vaikka siksi että ei ole hyvää mainosta.

Datatronicilla nyt tuntuu vähän kaikki kusevan. Ei voi jatkuvasti piilotella kolmansien osapuolten takana. Joskus pitää myös löytää ne "big boy pantsit" päälle ja ottaa vastuuta omasta yrityksestä.
On tietenkin tärkeää tarttua näihin ongelmiin ja korjata verkkokaupan puutteet ja bugit. Se on kuitenkin ihan eri asia, kuin se, että kannattaako tällaista julkista kanavaa pitää. Omasta puolestani voin sanoa, että tämä ketju ja Datatronicin vastaukset lisäävät suopeaa suhtautumista firmaan, nyt kun itsekin tilaustani odottelen ja osaltani kärsin toimitusketjun hitaudesta. :)

Jos nyt jotain positiivista pitää heittää tähän väliin niin oma konepaketti saapui toimivana ja nätisti koottuna perille asti. Pakkaus oli riittävä ja sisällä oli vielä sellanen foam systeemi mikä estää ylimääräsen llikkumisen. Toimitusaika ehkä oli hivenen pitkähkö mutta sen odotuksen siedän ihan vaan sen takia että ei tarvitse itse alkaa säätää näiden kanssa. Oli jo ihan tarpeeksi kyrpä otassa kun piti yksi nvme asema itse lisätä. Itse koottuna toki saisi nopeammin.

Oman konepaketin saga on siinä pisteessä, että huomenna pitäisi tulla "takuuhuollosta" paketti takaisin. Pelonsekaisin tuntein kyllä odottelen kuinka käy, sillä sain ilmoituksen viestillä, että "olit itse vissiin saanut tornia jo suoristettua, joten lähetetään paketti takaisin. Ei aihetta vaihtaa cooleria uuteen". Huollossa sitä oli ilmeisesti vähän koitettu vääntää suorempaan. En siis tosiaan yrittänyt sitä itse mitenkään vääntää ja aiemmin postatuissa kuvissa näkyy sen kunto. Näytti kuulemma sen verran suoralta, että ei ongelmaa???

Stressitestit oli ajettu, mutta lievästi ikävältä tuntuu, jos uusi Noctuan tornijääny on edelleen vinksin vonksin kallellaan. Ja eikö se kosmeettinenkin vika ole myös vika ja vielä kun upouudesta puhutaan? Eihän ne vääntynet putket voi mitenkään olla enää uudenveroiset? Minua ei siis edes konsultoitu asiassa, kun paketti oli jo tulossa takaisin mulle päin.

Mitä mieltä jengi on tästä, itseä kyllä ihmetyttää suuresti? Ja jos tässä nyt pitäisi vielä alkaa jotain vaihtoa miettimään, niin ei muuta kuin taas selvittelemään ja kone jäähylle.

Mutta olisitteko asiakkaana tyytyväisiä tällaiseen lopputulemaan? Pitäisikö vaan palauttaa koko paketti??? Ihan kammottava kokemus ollut.

Oman konepaketin saga on siinä pisteessä, että huomenna pitäisi tulla "takuuhuollosta" paketti takaisin. Pelonsekaisin tuntein kyllä odottelen kuinka käy, sillä sain ilmoituksen viestillä, että "olit itse vissiin saanut tornia jo suoristettua, joten lähetetään paketti takaisin. Ei aihetta vaihtaa cooleria uuteen". Huollossa sitä oli ilmeisesti vähän koitettu vääntää suorempaan. En siis tosiaan yrittänyt sitä itse mitenkään vääntää ja aiemmin postatuissa kuvissa näkyy sen kunto. Näytti kuulemma sen verran suoralta, että ei ongelmaa???

Stressitestit oli ajettu, mutta lievästi ikävältä tuntuu, jos uusi Noctuan tornijääny on edelleen vinksin vonksin kallellaan. Ja eikö se kosmeettinenkin vika ole myös vika ja vielä kun upouudesta puhutaan? Eihän ne vääntynet putket voi mitenkään olla enää uudenveroiset? Minua ei siis edes konsultoitu asiassa, kun paketti oli jo tulossa takaisin mulle päin.

Mitä mieltä jengi on tästä, itseä kyllä ihmetyttää suuresti? Ja jos tässä nyt pitäisi vielä alkaa jotain vaihtoa miettimään, niin ei muuta kuin taas selvittelemään ja kone jäähylle.

Mutta olisitteko asiakkaana tyytyväisiä tällaiseen lopputulemaan? Pitäisikö vaan palauttaa koko paketti??? Ihan kammottava kokemus ollut.
No hyi. Kuulostaa kyl kummalliselta toiminnalta et komponentteja tms väännellään tai annetaan vääntyä ja todetaan vaan et toimii. Mikä lie vääntyneen noctuan jälleenmyyntiarvo. Perseestähän noissa kootuissa on se että jos ei kelpaa nii "kustomoinnin vuoksi" menettää osan rahoista. Toki luottoyhtiöön olisin yhteydessä siinävaiheessa.

Aika erikoista toimintaa kyl tronicilta, löisivät osat vakuutuksen tai kuljetusyhtiön piikkiin ja uudet tilalle. Ihme puljailua.

Ihan off topikkina noista kuljetusvaurioista. Että miten niitä tapahtuu, niin joku aika sitten näin pakettipisteen edessä kun kuljetus tuli, en ole varma, että olisko ollut just schenker, voi olla joku muukin. Niin jakeluautosta rullakkoa ottaessa kippasi koko rullakon siihen pihalle nurin. Kuski vaan lappoi paketit takaisin rullakkoon ja jatkoi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kuvaillun kaltaista messua ei tietenkään voi missään olosuhteissa asiakkaalle lähettää. Suht pelottava ajatus kun tuolta pitäisi olla tavaraa tulossa mutta kestää. Liekö koko paska menossa konkurssiin.

En toki mitään kokoamispalveluita käytä, mutta jos käyttäisin, en uskaltaisi lähettää amatööreille omaisuuttani enempää kuin tarpeen. Mikäli jossain on vasaralla hakattu cooleri vinoon, niin palautukseen menee tietysti vain cooleri.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 242
Jäsenet
76 390
Uusin jäsen
Leevi Tapiola

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom