Oman konepaketin saga on siinä pisteessä, että huomenna pitäisi tulla "takuuhuollosta" paketti takaisin. Pelonsekaisin tuntein kyllä odottelen kuinka käy, sillä sain ilmoituksen viestillä, että "olit itse vissiin saanut tornia jo suoristettua, joten lähetetään paketti takaisin. Ei aihetta vaihtaa cooleria uuteen". Huollossa sitä oli ilmeisesti vähän koitettu vääntää suorempaan. En siis tosiaan yrittänyt sitä itse mitenkään vääntää ja aiemmin postatuissa kuvissa näkyy sen kunto. Näytti kuulemma sen verran suoralta, että ei ongelmaa???
Stressitestit oli ajettu, mutta lievästi ikävältä tuntuu, jos uusi Noctuan tornijääny on edelleen vinksin vonksin kallellaan. Ja eikö se kosmeettinenkin vika ole myös vika ja vielä kun upouudesta puhutaan? Eihän ne vääntynet putket voi mitenkään olla enää uudenveroiset? Minua ei siis edes konsultoitu asiassa, kun paketti oli jo tulossa takaisin mulle päin.
Mitä mieltä jengi on tästä, itseä kyllä ihmetyttää suuresti? Ja jos tässä nyt pitäisi vielä alkaa jotain vaihtoa miettimään, niin ei muuta kuin taas selvittelemään ja kone jäähylle.
Mutta olisitteko asiakkaana tyytyväisiä tällaiseen lopputulemaan? Pitäisikö vaan palauttaa koko paketti??? Ihan kammottava kokemus ollut.