Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,Moi, tilaus GKTTPNBDS:
Laitoin eilen illalla tulemaan, kun katsoin olevan 1 kpl varastossa (ja meni nollaan oston jälkeen). Nyt kuitenkin näkyy toimitusarvioksi 12-20 työpäivää, josta varsinkin tuo potentiaalinen 3 viikkoa on aika kivulias odottaa uutta buildia varten. Päteekö tämä arvio vai kerkesikö varaston viimeinen kuitenkin minulle?
Hei,Moi, laitoin kyselyä tilauksesta CYQCJJSGA. Kaipaisin varmistusta, voinko lähettää tuotteen takuupalautuksena, kun osa paketin sisällöstä puuttuu?
Hei, 14.1 tulee tukkurille jakkaroita559,00 € | Fractal Design FD-CH-RE1F-02 videopelituoli PC-pelituoli...
Muistit / Fractal Design FD-CH-RE1F-02, PC-pelituoli, 125 kg, pehmustettu istuin, Verkkoselkänoja, 60 kg, 165 cmdatatronic.fi
Tuleekos teille tätä ikinä vai hinnan nousuako vaan joutuu tässä kattelemaan, kun muut kilpailijat saa..?
Onko tämä Datatronicin oma linjaus? Kai myös mukana tulevat ruuvit, lippulappuset ja tarrat vaaditaan? Valmistaja ohjeistaa omissa RMA-ohjeissaan lähettämään pelkän virtalähteen, mihin siis tuo piuhapakko perustuu?Hei,
Powerissa tulee olla kaikki mukana tulleet piuhat jne mukana.
Sivulla ei lue toimitusaikoja aina ja yleensä ei pidä paikkaansa. Väittäisin että kyselyt vähenisivät reilusti kun toimitusaikalupaukset olisivat tarkempiaEikö olisi jo aika muuttaa tämän ketjun otsikoksi?
Datatronic / Toimitusaikakyselyt ja varastosaldot
EDIT:
Vaikea kuvitella, että kukaan muu kuin Datatronicista tilanneet saavat mitään lisäarvoa ketjun sisällöistä, koska otsikko on nykyisellään harhaanjohtava.
Henkilö, joka tulee ensimmäistä kertaa selaamaan ketjua, sulkee luultavasti selaimen välilehden heti kun huomaa, ettei täällä keskustella mistään muusta.
Yritys on saanut Suomen suurimmasta tietotekniikkafoorumista yhteistyökumppanin edun ja luulisi jo sen vuoksi olevan myös imagokysymys hoitaa nämä asiat jotain muuta kautta kuin julkisesti kaikkien katseiden alla ja pyhittää ketjun ihan johonkin muuhun liiketoimintaa kehittävään keskusteluun.
Ei millään pahalla, mutta käyn kerran päivässä lukemassa ketjun sisällön ja se on aina sama.
Mitä "liiketoimintaa kehittävää keskustelua" on sitten ollut muiden yhteistyökumppanien vastaavissa ketjuissa, tai voisi olla? En Jimmsin ketjua hirveästi ikinä seurannut mutta en ainakaan muista että sielläkään olisi ollut mitään sen ihmeellisempää ikinä?Eikö olisi jo aika muuttaa tämän ketjun otsikoksi?
Datatronic / Toimitusaikakyselyt ja varastosaldot
EDIT:
Vaikea kuvitella, että kukaan muu kuin Datatronicista tilanneet saavat mitään lisäarvoa ketjun sisällöistä, koska otsikko on nykyisellään harhaanjohtava.
Henkilö, joka tulee ensimmäistä kertaa selaamaan ketjua, sulkee luultavasti selaimen välilehden heti kun huomaa, ettei täällä keskustella mistään muusta.
Yritys on saanut Suomen suurimmasta tietotekniikkafoorumista yhteistyökumppanin edun ja luulisi jo sen vuoksi olevan myös imagokysymys hoitaa nämä asiat jotain muuta kautta kuin julkisesti kaikkien katseiden alla ja pyhittää ketjun ihan johonkin muuhun liiketoimintaa kehittävään keskusteluun.
Ei millään pahalla, mutta käyn kerran päivässä lukemassa ketjun sisällön ja se on aina sama.
Hei, valmistajan/tukkurin mukaan mukana tulevat johdot on oltava mukana.Onko tämä Datatronicin oma linjaus? Kai myös mukana tulevat ruuvit, lippulappuset ja tarrat vaaditaan? Valmistaja ohjeistaa omissa RMA-ohjeissaan lähettämään pelkän virtalähteen, mihin siis tuo piuhapakko perustuu?
Jos en ihan väärin muista, niin Jimm's hoiti tilauksiin liittyviä kysymyksiä yksityisviesteillä ja kyllä siinä ketjussa oli ihan mukava vierailla, toisin kuin tässä jos oli kiinnostunut yleensäkin tietotekniikasta ja joskus tuli napattua jotain tarjouksia vaikka ei ollut edes tarvettakaan.Muistelen että JimmZ-ketju keskittyi pääasiassa siihen että "Saisko vielä viilatun hinnan tuotteelle xxxx sillä paikasta Z ja Y se lähtee halvemmalla" Jos joku kyseli saldoista/ei tiedossa -toimitusajoista niin ne oli aina niitä tuotteita joissa mitään arviota ei todellakaan systeemissä ollut, mutta monesti selvityksen kautta jonkun arvio sai.
Itse olen kyllä sitä mieltä että ainakaan tämä runsas kysely tilauksien tilanteesta täällä ei anna sellaista hyvin toimivan systeemin kuvaa varsinkaan niille joille paikka ei aikaisemmin ole tuttu. Varsinkaan kun täällä porukkaa kertoo ettei ole viestien/sähköpostin kautta saanut vastausta.
Kannattaisko @Datatronic pyrkiä myös ohjaamasn homma näin että kaikki "missä menee tilaus X" yms kyselyt koskien jo tehtyjä tilauksia hoidettaisiin yksityisviesteillä niin tämän ketju yleinen asiapitoisuus kasvaisi huomattavasti. Toki, se ettänuo hoituisi sen teidän sivuston kautta olisi toki paras tilanne.Jos en ihan väärin muista, niin Jimm's hoiti tilauksiin liittyviä kysymyksiä yksityisviesteillä ja kyllä siinä ketjussa oli ihan mukava vierailla, toisin kuin tässä jos oli kiinnostunut yleensäkin tietotekniikasta ja joskus tuli napattua jotain tarjouksia vaikka ei ollut edes tarvettakaan.
Mahdetaankohan niihin yksityisviesteihinkään vastata kun kaikkien kahdenvälisten kanavien kanssa näyttää olevan ongelmia.Kannattaisko @Datatronic pyrkiä myös ohjaamasn homma näin että kaikki "missä menee tilaus X" yms kyselyt koskien jo tehtyjä tilauksia hoidettaisiin yksityisviesteillä niin tämän ketju yleinen asiapitoisuus kasvaisi huomattavasti. Toki, se ettänuo hoituisi sen teidän sivuston kautta olisi toki paras tilanne.