Jep, tähän asti odottanut, että kaipa
@Datatronic saa tämän korjattua ja katsonut tätä läpisormien hyvän maineen ja mielikuvan takia, mutta nyt meni tosiaan kuppi nurin näistä täysin oikeutetuista tilauskyselyistä ja ketjussa, joita ei pysty hoitaa normaaleja kanavia pitkin, kun puhelimet tuuttaa varattus ja sähköposteihin ei vastata moneen viikkoon.
Olen aikamonta konepakettiehdotusta kasannut
@Datatronicin sivuilta ja kun kohta kolme kuukautta ollut tämä sama tilanne ettei asiakaspalveluun saa yhteyttä, niin kyllähän sitä alkaa pikkuhiljaa miettimään pitäisikö kumminkin niitä suosituksia alkaa turkuun kasaamaan, kun siellä sentään asiakaspalvelun saa kiinni.
Lisäksi tämä konepakettien kasaus foorumilla on selvästi keventänyt asiakaspalvelun työtä, ne samat kyselyt jos olisi tullut sähköpostiin, niin
@Datatronic olisi enemmän kuin pulassa, niin senkin puolesta tuo asiakaspalvelu
pitää saada kuntoon ja vastausajat kohtuulliseksi tai voi käydä niin että asiakaiden ja myynnin kaikotessa kevenee myös asiakaspalvelun työtaakka, enkä usko että ihan tällä tavalla kannattaa parantaa sitä asiakaspalvelun tavoitettavuutta.