Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

YVNOXWTPT Haluan varmistuksen että kone on koottu ja lähetetty huomenna (perjantai) koska viimeinen arkipäivä ja soittaako schenker ennen kotiinkuljetuksen saapumista?
 
Aika paljon kyllä huonontunut palvelu aiemmista vuosista, ennen asiakaspalvelu oli priimaa ja vastattiin puhelimeen ja sähköposteihin erittäin nopeasti ja kaikki toimi hienosti. Nykyään kun koittaa soittaa niin harvoin vastataan ja sähköposteihin vastataan jos jaksetaan. Edelleen hinnat kilpailukykyisiä ja vaikka olette kasvaneet paljon niin suosittelisin panostamaan myös tähän seikkaan isosti. Nykyisellään taitaa tämä Iotechin palsta olla se jolla voi saada tietoa tilauksestaan parhaiten ja näin ei kyllä pitäisi olla. Terveisin asiakas joka vuosien varrella ostanut aika paljon tavaraa teiltä.
Kävin datatronicissa keskiviikkona. En kyllä yhtään ihmettele, että viesteihin vastaaminen voi venyä, kun koko liike oli täynnä purettavaa kuormaa. Tilausten määrä on varmasti muutaman vuoden aikana moninkertaistunut.
 
Hieman skeptisenä tilasin kun on tullut ketjua seurattua. Alle 24h tilauksesta ja paketti Schenkerin noutopisteestä noudettavissa Satakunnasta.
Melkein kaikki tilaukset menevät sujuvasti. Ne missä on ongelmaa niin tietenkin käsitellään ja ne saa näkyvyyttä.
 
Kävin datatronicissa keskiviikkona. En kyllä yhtään ihmettele, että viesteihin vastaaminen voi venyä, kun koko liike oli täynnä purettavaa kuormaa. Tilausten määrä on varmasti muutaman vuoden aikana moninkertaistunut.
Myynti on kyllä moninkertaistunut mutta nyt Aspa on taas ajantasalla ja teimme toimenpiteitä puhelimiin eli lisättiin vielä yksi vastaamaan puheluihin. Toivottavasti nyt saataisiin kaikki puhelut vastattua.
 
Erp on päivityksessä nyt niin en pääse vastaamaan tilauskohtaisiin kysymyksiin. Vastaamme niihin maanantaina!
 
Laitoin verkkosivun lomakkeen kautta kyselyä tilauksesta SRDTAVHSK parisen viikkoa sitten. Koskaan en saanut vastausta.
 
Laitoin verkkosivun lomakkeen kautta kyselyä tilauksesta SRDTAVHSK parisen viikkoa sitten. Koskaan en saanut vastausta.
Tarkoitatko nyt tilauksen tiedoissa viestinlähetystoimintoa? Tuo palaute lomake ei ole tarkoitettu tilauksista kyselyyn.
 
Laitoin verkkosivun lomakkeen kautta kyselyä tilauksesta parisen viikkoa sitten. Koskaan en saanut vastausta.
Tarkoitatko nyt tilauksen tiedoissa viestinlähetystoimintoa? Tuo palaute lomake ei ole tarkoitettu tilauksista kyselyyn.
Tätä viestinlähetystoimintoa juuri. Ei taida auttaa vanhojen tilausten kanssa?
Minun pitää selvittää miksi tähän ei ole vastattu. Kaikkiin noin vanhoihin viesteihin pitäisi olla vastattu.
 
onkos 6650 XT näytönohjaimia tulossa? kaikki näyttää nollaa ja "Ei vahvistettua toimitusaikaa"
 
Jaan tähän pienen tarinan takuutarkastelusta ihan muillekin tiedoksi, en tosin halua haukkua hirveemmin Datatronicia; koska olihan takuukäsittely sentään ilmainen. Oli tosiaan Fractal North -kotelo tarkasteltavana, sen palattuaan takaisin ei ollut mitään papereita annettu takaisin. Kaikki oli jäänyt sinne ohjekirjoineen päivineen, onneksi ei sentään ruuvisarjaloota, jonka teippasin kovalevykelkkaan. Ei edes toimituslistaa ollut tullut takaisin. Ei se ohjekirjan puuttuminen nyt maailmaa kaatanut, mutta olisin sitä mielelläni tutkaillut vielä tarkemmin. Tosin ette kuitenkaan mitään DM:ssä vastanneet tuohon keissiin. Ilmainenhan tuo takuutarkastelu oli, joten "halvalla ei hyvää saa" jotkut sanoisi.

Paljon on teillä vielä parannettavaa.
 
en tosin halua haukkua hirveemmin Datatronicia; koska olihan takuukäsittely sentään ilmainen.

Takuukäsittely/tarkastus on AINA ilmainen, ellet ole itse tietoisesti ja tahallisesti tuotetta rikkonut. Se, että DT on vain noudattanut kuluttajansuojalakia (ei mikään itsestäänselvyys!), ei kyllä mun mielestäni ole peruste olla antamatta palautetta, jos homma on jälleen kerran ryssitty muutoin.
Jos elinkeinonharjoittaja ("yritys") yrittää kyniä takuunalaisen tuotteen tarkastuksesta jotain lainvastaista "tarkastusmaksua" tms. muusta kuin em. syystä, se saattaa syyllistyä jopa mahdollisesti (lievään) petokseen.

PS. Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa siitä, kun laitoin DT:lle YV:tä oman ostokseni takuukeissistä, mutta minkäänlaista vastausta ei "yllättäen" ole kuulunut.
Toivottavasti saan hoitaa tuon takuuasian suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa, luotto tähän kioskiin on toistuvien mokailujen takia melkoisen olematon.
 
Takuukäsittely/tarkastus on AINA ilmainen, ellet ole itse tietoisesti ja tahallisesti tuotetta rikkonut. Se, että DT on vain noudattanut kuluttajansuojalakia (ei mikään itsestäänselvyys!), ei kyllä mun mielestäni ole peruste olla antamatta palautetta, jos homma on jälleen kerran ryssitty muutoin.
Jos elinkeinonharjoittaja ("yritys") yrittää kyniä takuunalaisen tuotteen tarkastuksesta jotain lainvastaista "tarkastusmaksua" tms. muusta kuin em. syystä, se saattaa syyllistyä jopa mahdollisesti (lievään) petokseen.

PS. Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa siitä, kun laitoin DT:lle YV:tä oman ostokseni takuukeissistä, mutta minkäänlaista vastausta ei "yllättäen" ole kuulunut.
Toivottavasti saan hoitaa tuon takuuasian suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa, luotto tähän kioskiin on toistuvien mokailujen takia melkoisen olematon.
Joo, ei ollut kuin kyse epämääräisestä ongelmasta, jonka testasivat ja laittoivat takaisin, mutta kaikki paperit jäi sinne.
 
Tilauksen MEMZQQKLV tila tällä hetkellä? arvio Tuote tilattu tukkurilta (3-10pv) nyt on mennyt 14pv onko koska tulossa?
 
Jaan tähän pienen tarinan takuutarkastelusta ihan muillekin tiedoksi, en tosin halua haukkua hirveemmin Datatronicia; koska olihan takuukäsittely sentään ilmainen. Oli tosiaan Fractal North -kotelo tarkasteltavana, sen palattuaan takaisin ei ollut mitään papereita annettu takaisin. Kaikki oli jäänyt sinne ohjekirjoineen päivineen, onneksi ei sentään ruuvisarjaloota, jonka teippasin kovalevykelkkaan. Ei edes toimituslistaa ollut tullut takaisin. Ei se ohjekirjan puuttuminen nyt maailmaa kaatanut, mutta olisin sitä mielelläni tutkaillut vielä tarkemmin. Tosin ette kuitenkaan mitään DM:ssä vastanneet tuohon keissiin. Ilmainenhan tuo takuutarkastelu oli, joten "halvalla ei hyvää saa" jotkut sanoisi.

Paljon on teillä vielä parannettavaa.

Hei,

Kuitit meillä tulee sähköisesti. Emme laita paperista kuittia esimerkiksi koteloiden ja näyttöjen matkaan.
Laitatko tilausnumeron niin laitan teille ohjekirjan tulemaan.
Pahoittelut että jäi matkasta.
 
Takuukäsittely/tarkastus on AINA ilmainen, ellet ole itse tietoisesti ja tahallisesti tuotetta rikkonut. Se, että DT on vain noudattanut kuluttajansuojalakia (ei mikään itsestäänselvyys!), ei kyllä mun mielestäni ole peruste olla antamatta palautetta, jos homma on jälleen kerran ryssitty muutoin.
Jos elinkeinonharjoittaja ("yritys") yrittää kyniä takuunalaisen tuotteen tarkastuksesta jotain lainvastaista "tarkastusmaksua" tms. muusta kuin em. syystä, se saattaa syyllistyä jopa mahdollisesti (lievään) petokseen.

PS. Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa siitä, kun laitoin DT:lle YV:tä oman ostokseni takuukeissistä, mutta minkäänlaista vastausta ei "yllättäen" ole kuulunut.
Toivottavasti saan hoitaa tuon takuuasian suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa, luotto tähän kioskiin on toistuvien mokailujen takia melkoisen olematon.

Hei,

Laita tilausnumero niin selvitän tilanteen.

Edit: Laitettu viestiä yvllä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Laitoin asiasta myös sähköpostia, mutta siihen ei oltu vielä palattu.

Tuotekoodit: CT1000P5PSSD8 ja PRO B760-P WIFI DDR4

Millainen tilanne näitten tuotteiden kanssa on nyt, milloin odotetaan saapuvan?
 
Moi,
voisitko tutkia SSVPUNROX . Kaikki oli statuksella "Varattu tilaukselle" mutta sitten 2 viikkoa myöhemmin pari statusta muutettiin ilman viestiä. Pistin vaihtoehtoja kommentina tilaukselle jos asian saisi kasaukseen. Toinen kone rikki joten aika kiire olisi.
 
Hei,

Laita tilausnumero niin selvitän tilanteen.

Edit: Laitettu viestiä yvllä.
Nämä Iotechin yksityisviestitkin ovat hieman vaarallinen tapa hoitaa RMA, koska tässä joku oli sen selvästi klikannut auki, se näkyy sen jälkeen luettuna ja siihen ei sen takia uudelleen palattu. Nyt kun aspa on ajantasalla niin toivoisimme kovasti sähköpostiin tämänkaltaiset aspa kyselyt.
 
Pakko tulla tätä kautta hakemaan vastausta, kun ei firmaan saa yhteyttä heidän tilaussivuston kautta. Tilaus: HNZZMJZLH ..Kasattu kone kävi huollossa 3 otteeseen 1,5 kk aikana ja 2 kertaa jumpattiin ajureita. 3. kerralla vaihdettiin emolevy omasta aloitteesta ja ongelmat katosi. Kone toiminut normaalisti siitä lähtien.
Tuntui kuitenkin ettei asiakasta uskota ja väitettiin pitkään, että koneessa ei ole mitään ongelmaa. Lähetin videota ja muuta settiä kaatuumisista ja silti tää ajurijumppa käytiin läpi. Toki emo ongelmat vaikea diagnosoida.

Noh kaikki hyvin loppupeleissä, mutta luvattiin 15 € bonari tästä vaivannäöstä mikä myöhemmin peruutettiin jostain syystä. Laitoin viestiä että miksi se peruttu, mutta vastausta ei ole tullut ja tästä on parisen viikkoa. Oliko tässä joku erhe tapahtunut? Myös huomiona konepaketin tilaajille niin muistakaa pyytää mukaan kaikki sälä mikä tullut osien mukana jos niitä haluatte messiin, multa puuttu jopa virtalähteen mukana tulevat sata-kaapelit ja suurin osa ohjekirjoista jne. Nämä korjattiin kyllä kun laadin listan puuttuvista jutuista. Nopee huolto plussaa, mutta mieluummin hitaammin ja kerralla kuntoon.
 
Myös huomiona konepaketin tilaajille niin muistakaa pyytää mukaan kaikki sälä mikä tullut osien mukana jos niitä haluatte messiin, multa puuttu jopa virtalähteen mukana tulevat sata-kaapelit ja suurin osa ohjekirjoista jne. Nämä korjattiin kyllä kun laadin listan puuttuvista jutuista.
Puhutko koneesta kasauspalvelulla vai valmiista konepaketista? Valmiiden kasattujen konepakettien kohdalla tämän vielä ymmärtää, harvemmin valmistajienkaan konepaketeissa suurta määrää ylimääräistä sälää tulee.

Mutta jos kyseessä oli kasauksella tilattu kone, kuulostaa hieman erikoiselta. Jos näin on, tästä olisi varmaan jossain hyvä mainita. Kaveri tilasi kilpailijalta tietokoneen kasauksella ja tuli kahdessa osassa, toisessa laatikossa kasattu kone ja toisessa komponenttien laatikot ja niiden sisällöt.
 
Puhutko koneesta kasauspalvelulla vai valmiista konepaketista? Valmiiden kasattujen konepakettien kohdalla tämän vielä ymmärtää, harvemmin valmistajienkaan konepaketeissa suurta määrää ylimääräistä sälää tulee.

Mutta jos kyseessä oli kasauksella tilattu kone, kuulostaa hieman erikoiselta. Jos näin on, tästä olisi varmaan jossain hyvä mainita. Kaveri tilasi kilpailijalta tietokoneen kasauksella ja tuli kahdessa osassa, toisessa laatikossa kasattu kone ja toisessa komponenttien laatikot ja niiden sisällöt.

Tilattu koneen kasaus ite valitsemilla osilla. Joo sen mä kyl ymmärtäisin jos firman oma konepaketti ja kyl mä hölmönä oletin et tulee mukana kaikki sälät, nettisivuille olisi hyvä lisätä maininta tästä. Ja hei toi kuulostaa kyllä just siltä mitä pitäskin, itel tuli emolevyn loota mis oli vaan osa sälästä mukana. Bonushomma hoidettu nyt kuntoon.
 
Pakko tulla tätä kautta hakemaan vastausta, kun ei firmaan saa yhteyttä heidän tilaussivuston kautta. Tilaus: HNZZMJZLH ..Kasattu kone kävi huollossa 3 otteeseen 1,5 kk aikana ja 2 kertaa jumpattiin ajureita. 3. kerralla vaihdettiin emolevy omasta aloitteesta ja ongelmat katosi. Kone toiminut normaalisti siitä lähtien.
Tuntui kuitenkin ettei asiakasta uskota ja väitettiin pitkään, että koneessa ei ole mitään ongelmaa. Lähetin videota ja muuta settiä kaatuumisista ja silti tää ajurijumppa käytiin läpi. Toki emo ongelmat vaikea diagnosoida.

Noh kaikki hyvin loppupeleissä, mutta luvattiin 15 € bonari tästä vaivannäöstä mikä myöhemmin peruutettiin jostain syystä. Laitoin viestiä että miksi se peruttu, mutta vastausta ei ole tullut ja tästä on parisen viikkoa. Oliko tässä joku erhe tapahtunut? Myös huomiona konepaketin tilaajille niin muistakaa pyytää mukaan kaikki sälä mikä tullut osien mukana jos niitä haluatte messiin, multa puuttu jopa virtalähteen mukana tulevat sata-kaapelit ja suurin osa ohjekirjoista jne. Nämä korjattiin kyllä kun laadin listan puuttuvista jutuista. Nopee huolto plussaa, mutta mieluummin hitaammin ja kerralla kuntoon.

Hei,


Pahoittelut että sälät puuttui. Tämä oli kasaajalla unohtunut valitettavasti. Laitoimme teille puuttuvat sälät mukaan kun kävi tietokone takuussa. Aktivoin uusiksi teille hyvityksen. Olemme paranteneet nytten toimintaamme ja jatkossa tälläisiä virheitä ei tule.
Kaikki tietokoneen sälät laitamme mukaan aina kun kone tilataan meiltä kasauksella.
 
Nämä Iotechin yksityisviestitkin ovat hieman vaarallinen tapa hoitaa RMA, koska tässä joku oli sen selvästi klikannut auki, se näkyy sen jälkeen luettuna ja siihen ei sen takia uudelleen palattu. Nyt kun aspa on ajantasalla niin toivoisimme kovasti sähköpostiin tämänkaltaiset aspa kyselyt.
OK, hyvä tietää. Tässäkin vaan kun on ollut pitkään tilanne, että täällä on vastattu hyvin ja mailiin ei ollenkaan, niin koita siinä sitten arpoa mikä tapa toimii parhaiten milloinkin.

Eikös tuo ole mailin kanssa yleensä sama juttu, että näkyy avaamisen jälkeen luettuna? Toki vähän asetuksista riippuen sekin…
 

Onko tälle mitään päivitettyä arviota millon tulossa lisää? Tällä hetkellä näyttää 22.2. mikä ei selvästikään pidä paikkansa.
 
oliko tietokoneen kasaus ilmainen? jos oli niin oliko sille joku alennuskoodi?
 
Hei,


Pahoittelut että sälät puuttui. Tämä oli kasaajalla unohtunut valitettavasti. Laitoimme teille puuttuvat sälät mukaan kun kävi tietokone takuussa. Aktivoin uusiksi teille hyvityksen. Olemme paranteneet nytten toimintaamme ja jatkossa tälläisiä virheitä ei tule.
Kaikki tietokoneen sälät laitamme mukaan aina kun kone tilataan meiltä kasauksella.
Oikea asenne ja hyvä että koppia on otettu. Silti olisi hyvä ilmoittaa sivuilla tuosta ettei jää epäselväksi kenellekkään.
 
Tilauksessa VHCCVMTVE aiemmin kaikki muut paitsi ssd hyllyssä ja kaikessa muussa luki varattu tilaukselle mutta nyt kopassa toimitus arvio 4-6 työpäivää? Mikä tässä tilanne
 
Tilauksessa VHCCVMTVE aiemmin kaikki muut paitsi ssd hyllyssä ja kaikessa muussa luki varattu tilaukselle mutta nyt kopassa toimitus arvio 4-6 työpäivää? Mikä tässä tilanne
Hei,

Tämä on valitettava bugi meidän järjestelmässä tällä hetkellä. Kotelo on meillä varattuna tilauksellenne, tilaus kerätään tänään ja laitetaan kasausjonoon.
 
Vaihteleeko tuo "Varattu tilaukselle" kovinkin usein siihen muotoon, että osaa ei olekaan hyllyssä? Tilauksellani GSNTCROMB oli kaikki osat jo "varattuna", mutta nyt vajaa viikko tilauksen teon jälkeen prossun tila muuttuikin muotoon "Toimitusarvio 10-15 työpäivää".
Itselläni ei ole mitenkään kamala kiire saada konetta, varaston tilaa kuvaavassa prosessissanne lienee kuitenkin jonkinlainen puute. Tämä näin ystävällishenkisenä palautteena.
 
YVNOXWTPT Kone ollut kasausjonossa 2 viikkoa Mikä tilanne? ja niinkuin edellisessä viestissä kysyin täällä, soittaako schenker ennen kotiinkuljetuksen saapumista?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 046
Viestejä
4 564 615
Jäsenet
75 080
Uusin jäsen
kermala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom