Sihijuoma667
Team AMD
- Liittynyt
- 13.04.2017
- Viestejä
- 1 363
Tilauksen CBOHUXVXD status? Onko Schenker jo kadottanut vai unohtanut hakea edes kuljetukseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Verkkosivunne ilmoittaa, että kyseistä mallia olisi 0 kpl varastossa ja 0 kpl tukkureilla. Koskas olisi odotettavissa, että tulisi varastoon tätä (MSI MPG 271QRX)?
Mulle on tullut seuraavana päivänä.Kuinkas nopeasti lähetyksestä Schenkeri Datatronicin lähetykset pk-seudulla on yleensä saanut toimitettua?
Pitäisikö tämä bonus tulla kaikista tuotteista?Hei,
Pahoittelut että bonusjärjestelmä ei toimi. Laitatko tilausvitteen niin selvitän mikä vikana.
Tilauksen CBOHUXVXD status? Onko Schenker jo kadottanut vai unohtanut hakea edes kuljetukseen?
HHBGHLASHHei,
Pahoittelut että bonusjärjestelmä ei toimi. Laitatko tilausvitteen niin selvitän mikä vikana.
Kävin datatronicissa keskiviikkona. En kyllä yhtään ihmettele, että viesteihin vastaaminen voi venyä, kun koko liike oli täynnä purettavaa kuormaa. Tilausten määrä on varmasti muutaman vuoden aikana moninkertaistunut.Aika paljon kyllä huonontunut palvelu aiemmista vuosista, ennen asiakaspalvelu oli priimaa ja vastattiin puhelimeen ja sähköposteihin erittäin nopeasti ja kaikki toimi hienosti. Nykyään kun koittaa soittaa niin harvoin vastataan ja sähköposteihin vastataan jos jaksetaan. Edelleen hinnat kilpailukykyisiä ja vaikka olette kasvaneet paljon niin suosittelisin panostamaan myös tähän seikkaan isosti. Nykyisellään taitaa tämä Iotechin palsta olla se jolla voi saada tietoa tilauksestaan parhaiten ja näin ei kyllä pitäisi olla. Terveisin asiakas joka vuosien varrella ostanut aika paljon tavaraa teiltä.
Kryptojen vaihdossa tapahtuu kurssihäviötä ja kun on niin pienet katteet niin olemme toistaiseksi pysyneet poissa kryptoista.Hei @Datatronic, mites ois maksaminen cryptoilla? Lähinnä BTC (Bitcoin) ja/tai XMR (Monero).
Melkein kaikki tilaukset menevät sujuvasti. Ne missä on ongelmaa niin tietenkin käsitellään ja ne saa näkyvyyttä.Hieman skeptisenä tilasin kun on tullut ketjua seurattua. Alle 24h tilauksesta ja paketti Schenkerin noutopisteestä noudettavissa Satakunnasta.
Myynti on kyllä moninkertaistunut mutta nyt Aspa on taas ajantasalla ja teimme toimenpiteitä puhelimiin eli lisättiin vielä yksi vastaamaan puheluihin. Toivottavasti nyt saataisiin kaikki puhelut vastattua.Kävin datatronicissa keskiviikkona. En kyllä yhtään ihmettele, että viesteihin vastaaminen voi venyä, kun koko liike oli täynnä purettavaa kuormaa. Tilausten määrä on varmasti muutaman vuoden aikana moninkertaistunut.
Tarkoitatko nyt tilauksen tiedoissa viestinlähetystoimintoa? Tuo palaute lomake ei ole tarkoitettu tilauksista kyselyyn.Laitoin verkkosivun lomakkeen kautta kyselyä tilauksesta SRDTAVHSK parisen viikkoa sitten. Koskaan en saanut vastausta.
Tarkoitatko nyt tilauksen tiedoissa viestinlähetystoimintoa? Tuo palaute lomake ei ole tarkoitettu tilauksista kyselyyn.
Tarkoitatko nyt tilauksen tiedoissa viestinlähetystoimintoa? Tuo palaute lomake ei ole tarkoitettu tilauksista kyselyyn.Laitoin verkkosivun lomakkeen kautta kyselyä tilauksesta parisen viikkoa sitten. Koskaan en saanut vastausta.
Minun pitää selvittää miksi tähän ei ole vastattu. Kaikkiin noin vanhoihin viesteihin pitäisi olla vastattu.Tätä viestinlähetystoimintoa juuri. Ei taida auttaa vanhojen tilausten kanssa?
onkos 6650 XT näytönohjaimia tulossa? kaikki näyttää nollaa ja "Ei vahvistettua toimitusaikaa"
en tosin halua haukkua hirveemmin Datatronicia; koska olihan takuukäsittely sentään ilmainen.
Joo, ei ollut kuin kyse epämääräisestä ongelmasta, jonka testasivat ja laittoivat takaisin, mutta kaikki paperit jäi sinne.Takuukäsittely/tarkastus on AINA ilmainen, ellet ole itse tietoisesti ja tahallisesti tuotetta rikkonut. Se, että DT on vain noudattanut kuluttajansuojalakia (ei mikään itsestäänselvyys!), ei kyllä mun mielestäni ole peruste olla antamatta palautetta, jos homma on jälleen kerran ryssitty muutoin.
Jos elinkeinonharjoittaja ("yritys") yrittää kyniä takuunalaisen tuotteen tarkastuksesta jotain lainvastaista "tarkastusmaksua" tms. muusta kuin em. syystä, se saattaa syyllistyä jopa mahdollisesti (lievään) petokseen.
PS. Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa siitä, kun laitoin DT:lle YV:tä oman ostokseni takuukeissistä, mutta minkäänlaista vastausta ei "yllättäen" ole kuulunut.
Toivottavasti saan hoitaa tuon takuuasian suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa, luotto tähän kioskiin on toistuvien mokailujen takia melkoisen olematon.
Jaan tähän pienen tarinan takuutarkastelusta ihan muillekin tiedoksi, en tosin halua haukkua hirveemmin Datatronicia; koska olihan takuukäsittely sentään ilmainen. Oli tosiaan Fractal North -kotelo tarkasteltavana, sen palattuaan takaisin ei ollut mitään papereita annettu takaisin. Kaikki oli jäänyt sinne ohjekirjoineen päivineen, onneksi ei sentään ruuvisarjaloota, jonka teippasin kovalevykelkkaan. Ei edes toimituslistaa ollut tullut takaisin. Ei se ohjekirjan puuttuminen nyt maailmaa kaatanut, mutta olisin sitä mielelläni tutkaillut vielä tarkemmin. Tosin ette kuitenkaan mitään DM:ssä vastanneet tuohon keissiin. Ilmainenhan tuo takuutarkastelu oli, joten "halvalla ei hyvää saa" jotkut sanoisi.
Paljon on teillä vielä parannettavaa.
Takuukäsittely/tarkastus on AINA ilmainen, ellet ole itse tietoisesti ja tahallisesti tuotetta rikkonut. Se, että DT on vain noudattanut kuluttajansuojalakia (ei mikään itsestäänselvyys!), ei kyllä mun mielestäni ole peruste olla antamatta palautetta, jos homma on jälleen kerran ryssitty muutoin.
Jos elinkeinonharjoittaja ("yritys") yrittää kyniä takuunalaisen tuotteen tarkastuksesta jotain lainvastaista "tarkastusmaksua" tms. muusta kuin em. syystä, se saattaa syyllistyä jopa mahdollisesti (lievään) petokseen.
PS. Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa siitä, kun laitoin DT:lle YV:tä oman ostokseni takuukeissistä, mutta minkäänlaista vastausta ei "yllättäen" ole kuulunut.
Toivottavasti saan hoitaa tuon takuuasian suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa, luotto tähän kioskiin on toistuvien mokailujen takia melkoisen olematon.
Nämä Iotechin yksityisviestitkin ovat hieman vaarallinen tapa hoitaa RMA, koska tässä joku oli sen selvästi klikannut auki, se näkyy sen jälkeen luettuna ja siihen ei sen takia uudelleen palattu. Nyt kun aspa on ajantasalla niin toivoisimme kovasti sähköpostiin tämänkaltaiset aspa kyselyt.Hei,
Laita tilausnumero niin selvitän tilanteen.
Edit: Laitettu viestiä yvllä.
Puhutko koneesta kasauspalvelulla vai valmiista konepaketista? Valmiiden kasattujen konepakettien kohdalla tämän vielä ymmärtää, harvemmin valmistajienkaan konepaketeissa suurta määrää ylimääräistä sälää tulee.Myös huomiona konepaketin tilaajille niin muistakaa pyytää mukaan kaikki sälä mikä tullut osien mukana jos niitä haluatte messiin, multa puuttu jopa virtalähteen mukana tulevat sata-kaapelit ja suurin osa ohjekirjoista jne. Nämä korjattiin kyllä kun laadin listan puuttuvista jutuista.
Puhutko koneesta kasauspalvelulla vai valmiista konepaketista? Valmiiden kasattujen konepakettien kohdalla tämän vielä ymmärtää, harvemmin valmistajienkaan konepaketeissa suurta määrää ylimääräistä sälää tulee.
Mutta jos kyseessä oli kasauksella tilattu kone, kuulostaa hieman erikoiselta. Jos näin on, tästä olisi varmaan jossain hyvä mainita. Kaveri tilasi kilpailijalta tietokoneen kasauksella ja tuli kahdessa osassa, toisessa laatikossa kasattu kone ja toisessa komponenttien laatikot ja niiden sisällöt.
Pakko tulla tätä kautta hakemaan vastausta, kun ei firmaan saa yhteyttä heidän tilaussivuston kautta. Tilaus: HNZZMJZLH ..Kasattu kone kävi huollossa 3 otteeseen 1,5 kk aikana ja 2 kertaa jumpattiin ajureita. 3. kerralla vaihdettiin emolevy omasta aloitteesta ja ongelmat katosi. Kone toiminut normaalisti siitä lähtien.
Tuntui kuitenkin ettei asiakasta uskota ja väitettiin pitkään, että koneessa ei ole mitään ongelmaa. Lähetin videota ja muuta settiä kaatuumisista ja silti tää ajurijumppa käytiin läpi. Toki emo ongelmat vaikea diagnosoida.
Noh kaikki hyvin loppupeleissä, mutta luvattiin 15 € bonari tästä vaivannäöstä mikä myöhemmin peruutettiin jostain syystä. Laitoin viestiä että miksi se peruttu, mutta vastausta ei ole tullut ja tästä on parisen viikkoa. Oliko tässä joku erhe tapahtunut? Myös huomiona konepaketin tilaajille niin muistakaa pyytää mukaan kaikki sälä mikä tullut osien mukana jos niitä haluatte messiin, multa puuttu jopa virtalähteen mukana tulevat sata-kaapelit ja suurin osa ohjekirjoista jne. Nämä korjattiin kyllä kun laadin listan puuttuvista jutuista. Nopee huolto plussaa, mutta mieluummin hitaammin ja kerralla kuntoon.
Tästä tuli mieleen että mites pahvilootat?Kaikki tietokoneen sälät laitamme mukaan aina kun kone tilataan meiltä kasauksella.
OK, hyvä tietää. Tässäkin vaan kun on ollut pitkään tilanne, että täällä on vastattu hyvin ja mailiin ei ollenkaan, niin koita siinä sitten arpoa mikä tapa toimii parhaiten milloinkin.Nämä Iotechin yksityisviestitkin ovat hieman vaarallinen tapa hoitaa RMA, koska tässä joku oli sen selvästi klikannut auki, se näkyy sen jälkeen luettuna ja siihen ei sen takia uudelleen palattu. Nyt kun aspa on ajantasalla niin toivoisimme kovasti sähköpostiin tämänkaltaiset aspa kyselyt.
oliko tietokoneen kasaus ilmainen? jos oli niin oliko sille joku alennuskoodi?
Oikea asenne ja hyvä että koppia on otettu. Silti olisi hyvä ilmoittaa sivuilla tuosta ettei jää epäselväksi kenellekkään.Hei,
Pahoittelut että sälät puuttui. Tämä oli kasaajalla unohtunut valitettavasti. Laitoimme teille puuttuvat sälät mukaan kun kävi tietokone takuussa. Aktivoin uusiksi teille hyvityksen. Olemme paranteneet nytten toimintaamme ja jatkossa tälläisiä virheitä ei tule.
Kaikki tietokoneen sälät laitamme mukaan aina kun kone tilataan meiltä kasauksella.
145,64 € | Fractal Design North Musta
Kotelot / Fractal Design North, PC, Musta, ATX, mikro ATX, Mini-ITX, Verkko, Terästä, 17 cm, 35,5 cmdatatronic.fi
Onko tälle mitään päivitettyä arviota millon tulossa lisää? Tällä hetkellä näyttää 22.2. mikä ei selvästikään pidä paikkansa.
Hei,Tilauksessa VHCCVMTVE aiemmin kaikki muut paitsi ssd hyllyssä ja kaikessa muussa luki varattu tilaukselle mutta nyt kopassa toimitus arvio 4-6 työpäivää? Mikä tässä tilanne