Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Hei
Onko tilaus MFQOHFREF lähtemässä tänää kuljetukseen, kun viime viikolla oli tullu et kotelo tulisi 18.päivä ja nyt ne on varattu tilaukselle.
Onko tuon nestejäähdyttimen tilanne mikä, kun itse laitetta ei enää näytä olevan myynnissä verkkokaupassa.
 
Onko tämän sivun maininta Matkahuollosta joku vanha jäänne?

Olisi kyllä hyvä olla käytettävissä sekin:
Matkahuollon automaatilla käynti töiden jälkeen kun tekee vain kilometrin lisän kotimatkaan ja kesäkelissä polkupyörällä ei sitäkään.
Postin noutopisteessä käynti taas tarkoittaa 10 km koukkausta.
Ja Schenkerin oletuksena arpoma noutopaikka jo ~20 km lisämatkaa/parhaimmillaan (itse valiten) sama 10 km Postin kanssa.

Hei,

Kyllä tuo maininta Matkahuollosta on hieman vanhaa tietoa. Laitetaan korjaukseen. :)
Harmi, että Schenkerin sekä Postin noutopiste osuu teidän kohdalla ikävän kauas.
 
Mieluusti itse näkisin ilmaisena toimitusvaihtoehtona jonkun muun kuin DB Schenkerin. Lähin noutopiste on lähes aina täynnä ja ohjautuu kauemmas paikkaan, jonne ei ole ikinä mitään menoja.

Lisäksi DB Schenkerin verkkoseuranta on lähes aina jäljessä tai muuten vain näyttää virheellisesti paketin olinpaikan. Esimerkiksi viime tilauksen kohdalla näytti olevan vielä jossain ihan muualla vaikka oli jo noudettavissa. Onneksi tuli sentään tekstiviesti.

Hei,

Harmillista, että lähin noutopiste usein täynnä. Volyymin vuoksi Schenker pysyy kuitenkin toistaiseksi meidän ilmaisena toimitusvaihtoehtona.

Schenkerin seurannasta on tullut paljon palautetta ja se ei tosin ole aina täysin toimiva/tarkka. Olemme antaneet tästä myös palautetta Schenkerille.
Toivottavasti he keksivät toimivia ratkaisuja tulevaisuudessa seurantapalvelun parantamiseksi.
 
Tilaamassani konepaketissa on ollut kaikkien osien kohdalla tilana "Varattu tilaukselle" muutaman päivän ajan.
Tuleeko tilauksen tietoihin merkintä, kun konepaketti on kasausjonossa ja/tai otettu työnalle kasaukseen?
Mikäli näin ei ole, niin tässä kehitysehdotus tilausjärjestelmän parantamiseksi. En haluaisi kuormittaa asiakaspalvelua turhilla väliaikatiedusteluilla, jos tilauksen etenemisen näkisi suoraan tilauksen tiedoista.

Hei,

Tilauksen status muuttuu "kasausjonossa" silloin kun paketti on keräilty ja fyysisesti siirretty huollon tilaan, eli kasausjonoon. Samantapaisesti kun teknikkomme saa paketin työn alle ja kasaukseen, niin muutetaan status "kasauksessa".

Eli vastaus kysymykseen, tilauksen tila muuttuu kun tilaus siirtyy kasausjonoon tai kasaukseen, jolloin saatte tästä tiedon verkkokauppatilauksen tietoihin sekä sähköpostitse. :)
 
Hei
Onko tilaus MFQOHFREF lähtemässä tänää kuljetukseen, kun viime viikolla oli tullu et kotelo tulisi 18.päivä ja nyt ne on varattu tilaukselle.
Onko tuon nestejäähdyttimen tilanne mikä, kun itse laitetta ei enää näytä olevan myynnissä verkkokaupassa.

Hei,

Pahoittelut tilauksen toimituksen viivästymisestä.
Tilaus on lähetetty teille tänään. :)
 
Tilasin teiltä sunnuntaina 11.2. konepaketin ilman näytönohjainta (kaikkia komponentteja oli varastossa) ja tiistaina 13.2 sovittiin sähköpostitse kasauspalvelun poistamisesta, jotta kone saataisiin mahdollisimman pian liikkeelle. Torstaina 15. päivä kyselin sähköpostilla mikä on tilanne, mutta siihen en ole saanut vastausta.
Nyt maanantaina 19.2 edelleen seurantasivulla lukee vain, että maksu hyväksytty. Koskahan saisitte paketin liikkeelle?
Tilaus JJCHYTIRZ
Edit: nyt oli päivittynyt, että paketti olisi lähetetty
 
Viimeksi muokattu:
Tähän on kyllä kiinnitetty huomiota. Tilausmäärät ovat nyt ihan tavanomaisia ja asiakaspalvelun pitäisi pysyä ihan hyvin ajantasalla ja päällisin puolin siltä näyttääkin eli nytkin lukemattomia viestejä kuitenkin vain 72 kappaletta. Tässä on nyt ennemminkin laadullista ongelmaa johon pitää nyt keskittyä. Ja siihen kyllä nyt myös keskitytään. Enään ei ole kyse kyllä ruuhkasta, sitä ei enää ole. Jonkinverran "härdelliä" aiheuttaa nyt nämä tilajärjestelyt, jossa tiloja laajennetaan. Mutta se ei toki asiakast lohduta.

Pahoittelut tilanteesta ja se oikaistaan pikaisesti.

Itsekin ihmetellyt tätä asiakaspalvelu asiaa, varsinkin teidän sloganin valossa. Näyttäisi siltä että näitä aspa ongelmia on ollut pitkän aikaa. Ajattelin että jos tämä asia olisi oikaistavissa nopeasti ja helposti niin ehkä se olisi jo tehty. Mutta minä en nyt tietenkää tiedä teidän aspa systeemin toiminnasta mitään, eli siitä, mikä siellä on vialla.

Tuli tuota Timo2 kommenttia lukiessa mieleen että olisko aika vaihtaa firman iskulause, slogani Datatronic - Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.
Hinnat ovat kyllä hyvät, asiakaspalvelusta voisi ehkä ennemmin sanoa että se on tyydyttävää tai 'hyvällä onnella' toimivaa.
 
Sähköposteja tuntuu vieläkin jäävän vastaamatta - jokos se tikettijärjestelmä on edistynyt vai onko edelleen suunnitteluasteella? Kuvittelisin, että helpompaa se teillekin olisi, että asiakkaiden ei tarvitsisi foorumilla huudella, saati sitten minkälainen imagohaitta siitä tulee vaikka täällä olettekin yleensä vastanneet nopeasti. Varsinkin kun kaikki asiaat tuskin lukevat io-techin foorumeita..
 
Hei, miksi tilauksessa CVRAXCTBG lukee että "tilattu tukkurilta 3-10pv" vaikka saldot näytti että kaikki tilaamani osat olisi hyllyssä?
 
Sähköposteja tuntuu vieläkin jäävän vastaamatta - jokos se tikettijärjestelmä on edistynyt vai onko edelleen suunnitteluasteella? Kuvittelisin, että helpompaa se teillekin olisi, että asiakkaiden ei tarvitsisi foorumilla huudella, saati sitten minkälainen imagohaitta siitä tulee vaikka täällä olettekin yleensä vastanneet nopeasti. Varsinkin kun kaikki asiaat tuskin lukevat io-techin foorumeita..
Sähköpostiin ei saa vastausta eikä kyllä foorumillekaan. Ihme puuhastelua.:hmm:
 
Volyymin vuoksi Schenker pysyy kuitenkin toistaiseksi meidän ilmaisena toimitusvaihtoehtona.
Moi, kiitos vastauksesta.

Tarkoitatteko volyymillä siis sitä, että valtaosa asiakkaistanne valitsee Schenkerin? Luulen, että tuo johtuu ihan siitä, että sen valitsemalla säästää alk. 5,90€/tilaus (toimituskulut).
 
Datatronicin valikoimassa näyttäisi ehkä olevan pientä vajetta edullisten Airflow-mATX-koteloiden suhteen eli olisiko mahdollista saada näitä valikoimaan ellei saatavuus ole mahdottomuus? Esim.
Trinity Mini-G-BK-V3 versio, V2 on jo valikoimassa

Ja tämä Montech AIR 100 joka on mielestäni paras halpa mATX koppa!
 
OYICVRCOY

Nyt tilaushistoriassa lukee 3-10pv.
Olen aikasta varma ettö kotelon osalta luki toimitusajaksi 2-4tpv kun tilauksen tein.
 
Itsekin ihmetellyt tätä asiakaspalvelu asiaa, varsinkin teidän sloganin valossa. Näyttäisi siltä että näitä aspa ongelmia on ollut pitkän aikaa. Ajattelin että jos tämä asia olisi oikaistavissa nopeasti ja helposti niin ehkä se olisi jo tehty. Mutta minä en nyt tietenkää tiedä teidän aspa systeemin toiminnasta mitään, eli siitä, mikä siellä on vialla.

Tuli tuota Timo2 kommenttia lukiessa mieleen että olisko aika vaihtaa firman iskulause, slogani Datatronic - Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.
Hinnat ovat kyllä hyvät, asiakaspalvelusta voisi ehkä ennemmin sanoa että se on tyydyttävää tai 'hyvällä onnella' toimivaa.
Teemme toimenpiteitä, jotta pääsisimme sloganiin. Asiakaspalvelussa ei ole niinkään ruuhkaa niin meidän on selvitettävä miksi viestejä jää vastaamatta, vaikka ne on merkitty käsitellyksi. Saattaa olla että osa viesteistä lähetetään esim. kolleegalle selvitettäväksi ja niitä sitten unohtuu hoitaa matkalla kun meillä ei vielä ole tiketöintijärjestelmää Datatronicin puolella.
 
Sähköposteja tuntuu vieläkin jäävän vastaamatta - jokos se tikettijärjestelmä on edistynyt vai onko edelleen suunnitteluasteella? Kuvittelisin, että helpompaa se teillekin olisi, että asiakkaiden ei tarvitsisi foorumilla huudella, saati sitten minkälainen imagohaitta siitä tulee vaikka täällä olettekin yleensä vastanneet nopeasti. Varsinkin kun kaikki asiaat tuskin lukevat io-techin foorumeita..
Meillä on tiketöintijärjestelmä meidän It-tuessa ja muuallakin, mutta siinä on tiettyjä puutteita, lähinnä ns. mailiklientissä ja mm. sähköposteihin upotetuissa kuvissa yms ja näitä yritämme ratkoa, jotta olisi toimivaa ottaa myös Datatronicin puolelle tiketöintijärjestelmä.
 
Hei, miksi tilauksessa CVRAXCTBG lukee että "tilattu tukkurilta 3-10pv" vaikka saldot näytti että kaikki tilaamani osat olisi hyllyssä?
Tämä tilaus on tosiaan lähetettävänä ja onkin tilauskäsittelyruudulla. Tämän pitäisi kyllä huomenna lähteä matkaan, pahoittelut että emme saaneet tänään matkaan.
 
Millä mallilla mahtaa olla tilaus: RAKCVOCZP
Tuotteita oli hyllyssä, kun tilasin ja onkin varattuna tilaukselle.:hmm:
Selvitän tämän. Tämä tosiaan on ollutkin käsittelyssä ja toivottavasti sodimm ei ole kadoksissa :( Tämän olisi pitänyt jo lähteä kyllä koska tilaus tehty jo torstaina.
 
Moi, kiitos vastauksesta.

Tarkoitatteko volyymillä siis sitä, että valtaosa asiakkaistanne valitsee Schenkerin? Luulen, että tuo johtuu ihan siitä, että sen valitsemalla säästää alk. 5,90€/tilaus (toimituskulut).
Tarkoitamme sitä, että meidän volyymit eivät riitä siihen, että pystyisimme neuvottelemaan usean hyvän diilin eri rahtiyhtiöiden kanssa. Kun volyymi keskitetään Schenkerille saamme yhden kilpailukykyisen hinnan. Kun saamme volyymiä riittävästi kasvatettua, pystymme sopimaan seuraavan sopimuksen, jossa saamme riittävän volyymialennuksen.
 
Datatronicin valikoimassa näyttäisi ehkä olevan pientä vajetta edullisten Airflow-mATX-koteloiden suhteen eli olisiko mahdollista saada näitä valikoimaan ellei saatavuus ole mahdottomuus? Esim.
Trinity Mini-G-BK-V3 versio, V2 on jo valikoimassa

Ja tämä Montech AIR 100 joka on mielestäni paras halpa mATX koppa!
Kiitos vinkeistä! Tutkimme asiaa.
 
OYICVRCOY

Nyt tilaushistoriassa lukee 3-10pv.
Olen aikasta varma ettö kotelon osalta luki toimitusajaksi 2-4tpv kun tilauksen tein.
Tämä johtuu siitä, että tilauksen "statuksia" ei ole niin montaa eli ns. hyvät jälkitoimitukset ovat tässä 3-10 päivää statuksessa, mutta tilauksen yksityiskohdista näkyy, että tuon pitäisi saapua 3 päivässä tilauksesta eli tuon alkuperäisen arvion mukaisesti.
 
Mitäköhän tekisi. Reilu kolme viikkoa sitten tietokone, joka ollut reilun vuoden käytössä, alkui itsestään sammua yhtäkkiä ja aina ei saanut käynnistyttyä takaisin windowsiin vasta kun virrat kävi ottamassa pois. Muutaman kerran jäi tilaan, että tuulettimet alkoivat huutamaan ja mitään ei tapahtunut siitä. Reilut kolme päivää silloin itse selvittelin kaikenlaista ja asensin uusiksi jne ja ei mitään löytynyt. Erikoisinta just oli, että ne sammumiset tapahtuivat ihan pienellä kuormalla tai koneen käytännössä idlatessa. Vasta, kun otin virtalähteen ja sen kaapelit pois ja laitoin vanhan kaapista löytyvän virtalähteen ja sen kaapelit tilalle niin loppui nämä. Virtalähde: Corsair RM750 virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX ATX Musta, Tuotekoodi: CP-9020195-EU. Toimitin tämän Datatronicille takuukäsittelyyn. Vihdoin tänään sitä tutkittiin ja teknikko ilmoitti, että ei mitään vikaa, laitetaanko takaisin. Tai jos haluan, niin voidaan laittaa tukkurille vielä, mutta jos ei siellä mene takuuseen, niin 65e käsittelymaksu. Postikuluja meni jo reilu 10e toimittaa virtalähde takuukäsittelyyn ja jos 65e realisoituisi niin alettaisiin olla lähellä jo ostohintaa 89,90e.

Toisaalta itse tuskailin sen yli kolmepäivää selvittäen ja ongelma katosi vaihtamalla virtalähdettä. Toisaalta tuo worst case ja maksanut tuplasti virtalähteen ja ollut viikkoja ilman sitä. Mitä arvon kanssadataajat tekisivät?
Tämmöset on kyllä varsin ikäviä tapauksia. Todellisuus saattaa olla että molemmat on oikeassa. Jos siellä on joku liitin ollu sinun emolla löystynyt / hapettunut kontaktiltaan niin se voi olla että vika on ollut todellinen ja on ollut virtojen kanssa ongelmia. Kun irroitit virtalähteen, kytkit toisen tilalle, liitokset "puhdistuu" siinä ja alkaa taas toimia. Vikaa ei enää löydy Datatronicilla ja se voi olla että jos kytket virtalähteen käyttöön, vikaa ei taas esiinny. Toisaalta kyseessä voi olla virtalähteessä oleva murtunut juotoskin, ne on kans semmoisia että kun sen lähettää postilla tai muuten täryyttää niin voi olla että menee pitkäänkin ennenkuin vika taas esiintyy. Eipä nuista koskaan tiedä, vaikeita vikoja...
 
KGFYGKLXS tarina jatkuu. Kaikki osat on vihreällä, eikä kone ole kasausjonossa. Viime viikon maanantaina vaihdettiin näyttis sellaiseen jota teiltä suositeltiin ja piti olla saatavilla nopeasti että pääsisi loppuviikosta kasaukseen ja meninpä hölmönä vielä maksamaankin tästä lystistä vähän lisää. Meni jo, eikä tippaakaan innosta länkyttää täällä mutta vähän pelottaa että jos ei itse kysele perään niin ei mitään tapahdu tälläkään viikolla.

Muksulle ei näin kolmen viikon päässä tilauksesta enää viitsi edes valehdella että kyllä se uusi kone sieltä vielä tulee, kun on jo pariin kertaan puhelimessa lupailtu että homma etenee ja mitään ei tapahdu.
 
Milloin olisi tulossa tuotetta Asrock Challenger AMD Radeon RX 6600 8 GB GDDR6?
Tuotekoodi: 90-GA4UZZ-00UANF
Tarvisi pikaisesti tilausta: RHHCBNMNQ tulemaan minulle päin.
 
Tämä johtuu siitä, että tilauksen "statuksia" ei ole niin montaa eli ns. hyvät jälkitoimitukset ovat tässä 3-10 päivää statuksessa, mutta tilauksen yksityiskohdista näkyy, että tuon pitäisi saapua 3 päivässä tilauksesta eli tuon alkuperäisen arvion mukaisesti.

Tuolla kun lukee "Toimitus 2 pv päästä eli 22.02.2024", tarkoittaako tuo sitä että torstaina tulee teille vaiko tännepäin?
 
Mitäköhän tekisi. Reilu kolme viikkoa sitten tietokone, joka ollut reilun vuoden käytössä, alkui itsestään sammua yhtäkkiä ja aina ei saanut käynnistyttyä takaisin windowsiin vasta kun virrat kävi ottamassa pois. Muutaman kerran jäi tilaan, että tuulettimet alkoivat huutamaan ja mitään ei tapahtunut siitä. Reilut kolme päivää silloin itse selvittelin kaikenlaista ja asensin uusiksi jne ja ei mitään löytynyt. Erikoisinta just oli, että ne sammumiset tapahtuivat ihan pienellä kuormalla tai koneen käytännössä idlatessa. Vasta, kun otin virtalähteen ja sen kaapelit pois ja laitoin vanhan kaapista löytyvän virtalähteen ja sen kaapelit tilalle niin loppui nämä. Virtalähde: Corsair RM750 virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX ATX Musta, Tuotekoodi: CP-9020195-EU. Toimitin tämän Datatronicille takuukäsittelyyn. Vihdoin tänään sitä tutkittiin ja teknikko ilmoitti, että ei mitään vikaa, laitetaanko takaisin. Tai jos haluan, niin voidaan laittaa tukkurille vielä, mutta jos ei siellä mene takuuseen, niin 65e käsittelymaksu. Postikuluja meni jo reilu 10e toimittaa virtalähde takuukäsittelyyn ja jos 65e realisoituisi niin alettaisiin olla lähellä jo ostohintaa 89,90e.

Toisaalta itse tuskailin sen yli kolmepäivää selvittäen ja ongelma katosi vaihtamalla virtalähdettä. Toisaalta tuo worst case ja maksanut tuplasti virtalähteen ja ollut viikkoja ilman sitä. Mitä arvon kanssadataajat tekisivät?
Kaverilla aikoinaan lähes samanlaista ongelmaa ja vika oli näytönohjaimessa.
 
Hei,

Kyllä tuo maininta Matkahuollosta on hieman vanhaa tietoa. Laitetaan korjaukseen. :)
Harmi, että Schenkerin sekä Postin noutopiste osuu teidän kohdalla ikävän kauas.
Tuon 5,9 kyllä mielellään maksaisi Maksahuollosta/Pakettipisteestä/PostNordista (olikohan siinä automaatissa vielä neljäskin nimi) niin saisi paketin aina helposti samana päivänä.

Schenkerin osalta turhauttavinta on se että jos ei ole käsin valittu noutopiste, se tosiaan menee aivan väärään suuntaan kauemmas kuntakeskuksesta.
Ja samaan aikaan Schenkerin auto käy työpaikalla talven hiljaisimpia aikoja lukuun ottamatta monena päivänä viikossa...


Schenkerin seurannasta on tullut paljon palautetta ja se ei tosin ole aina täysin toimiva/tarkka. Olemme antaneet tästä myös palautetta Schenkerille.
Toivottavasti he keksivät toimivia ratkaisuja tulevaisuudessa seurantapalvelun parantamiseksi.
Osan seurannan viiveistä voisi selittää se että kuljettajilla/autoilla lienee vähän tiukat aikataulut ruveta skannaamaan kymmeniä tarroja.
Siinä vaiheessa kun tarroja alkaa olla viisikymmentä siinä menee aikaa, varsinkaan jos kaikki tarrat eivät ole suoraan "ohi juosten nähtävissä".
Päälle sitten lastaamisaika varsinkaan jos autossa ei ole tyhjää tilaa.

Lajittelukeskusten käytännöistä/"logistiikasta" taas en tiedä.
 
Nyt pitää selvitellä propellihatuilta. Tuon takuutiedon pitäisi tulla ihan samasta paikasta sekä verkkokauppaan että kuiteille. Mutta siis 10 vuotta on verkkokaupassa jolloin se on luvattu takuun pituus.
Lähetämme Avatar koodin. Tämä tilaus on tehty kampanjan aikana vaikka lähetetty sen jälkeen ja selvästi nyt hieman on inhimilliset virheet tämän tiimoilta kasvaneet. Pahoittelut.

Minne Avatar koodin pitäisi tulla? Ei ole ainakaan sähköpostiin tullut vielä
 
KGFYGKLXS tarina jatkuu. Kaikki osat on vihreällä, eikä kone ole kasausjonossa. Viime viikon maanantaina vaihdettiin näyttis sellaiseen jota teiltä suositeltiin ja piti olla saatavilla nopeasti että pääsisi loppuviikosta kasaukseen ja meninpä hölmönä vielä maksamaankin tästä lystistä vähän lisää. Meni jo, eikä tippaakaan innosta länkyttää täällä mutta vähän pelottaa että jos ei itse kysele perään niin ei mitään tapahdu tälläkään viikolla.

Muksulle ei näin kolmen viikon päässä tilauksesta enää viitsi edes valehdella että kyllä se uusi kone sieltä vielä tulee, kun on jo pariin kertaan puhelimessa lupailtu että homma etenee ja mitään ei tapahdu.


Hei,

Pahoittelemme tilauksen toimituksen viivästymistä.
Näyttäisi, että kone on kasattu tänään ja toimitettu. :)
 
Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
 
Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
sama kokemus

ja laitoin asiasta sähköpostia jo pitemmän aikaa sitten, eikä koskaan tullut mitään vastausta

todella röyhkeetä toimintaa jättää vastaamatta sähköpostikyselyyn
 
Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
Joo joistakin saa ja joistakin ei.
 
Onkos minkälainen vastausviive tällä hetkellä reklamaatioihin. Laitoin teille lauantaina mailia exos18 levystä mikä ilmeisesti doa.
 
Kysyn tilauksesta RHHCBNMNQ
Näyttää että osat on laitettu tilaukseen, mutta mitä tämä tarkoittaa ajallisesti, tarviiko minun kuinka kauan odottaa tilauksen lähetystä?
 
Vois tulla kommentoimaan tännekin myös. Pari kertaa tullut tilattua tietokoneen osia täältä ja on toiminut. Asiakaspalvelu toimii mahtavasti, viesteihin vastataan nopeasti ja paketit lähetetään hyvin pehmustettuna. Jopa paljon halvempaa on ollut tilata Datatronicista kuin muualta. Keep up the good work. Harmin vaan ettei ole täällä pääkaupunkiseudulla.
 
Kuinkas nopeasti lähetyksestä Schenkeri Datatronicin lähetykset pk-seudulla on yleensä saanut toimitettua?
 
Koskas uusia QD-OLEDeja on tulossa? Esimerkiksi Alienware AW2725DF tai MSI MPG 271QRX?
 
Aika paljon kyllä huonontunut palvelu aiemmista vuosista, ennen asiakaspalvelu oli priimaa ja vastattiin puhelimeen ja sähköposteihin erittäin nopeasti ja kaikki toimi hienosti. Nykyään kun koittaa soittaa niin harvoin vastataan ja sähköposteihin vastataan jos jaksetaan. Edelleen hinnat kilpailukykyisiä ja vaikka olette kasvaneet paljon niin suosittelisin panostamaan myös tähän seikkaan isosti. Nykyisellään taitaa tämä Iotechin palsta olla se jolla voi saada tietoa tilauksestaan parhaiten ja näin ei kyllä pitäisi olla. Terveisin asiakas joka vuosien varrella ostanut aika paljon tavaraa teiltä.
 
Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.

Hei,

Pahoittelut että bonusjärjestelmä ei toimi. Laitatko tilausvitteen niin selvitän mikä vikana.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
263 047
Viestejä
4 564 694
Jäsenet
75 080
Uusin jäsen
kermala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom