Cyberpunk 2077

Mutta on kyllä buginen peli:

-Autot ajelevat renkaat puoliksi tiehen uponneena
-Autoille on määritelty reittejä joita ajetaan kirjaimellisesti betoninpalat lentäen
-Poliisin tekoälystä ei ota mitään selvää. Tyhjensin ostamalla automaatin poliisipartion vierestä jolloin poliisi veti herneen nenään ja ampui minut. Sama temppu toisessa paikassa kaupunkia ei olisi vähempää voinut poliisia kiinnostaa
-Npc:t kulkevat sujuvasti ilmassa
-Automaatit toimivat kun toimivat. Vaikka tavaraa pitäisi olla se ei tule ulos
-Npc:t katoilevat välillä tyhjään ilmaan
-Npc:t tunkevat väkisin automaateille joitat käytät ja vetävät sitten herneen nenään kun kuvittelevat sinun tönivän niitä
-Osaa poimittaviksi merkatuista esineistä ei voi poimia. Ne voi jopa scannata, mutta et ikinä saa niitä poimittua
-Ihmisten skannaus ja tarkistus poliisin tietokannasta onnistuu jo ennen kuin saat niihin tarvittavat kyvyt

Enkä ole tässä vaiheessa päässyt edes niin pitkälle, että olisin saanut sen biochipin eli vasta alkua on raapaistu
Pitäisi jatkaa, jäi kesken tusinan tunnin kohdalla. Isoin turn off itselleni on juuri mainitut asiat, peli epäonnistuu vakuuttamaan että maailma on "living thing", se fiilis puuttuu täysin.
Ei Witcher 3 ja Gta 5 ole tietenkään sen suhteen hirveän paljon edellä, mutta noissa se illuusio on paljon pienillä asioilla paremmin toteuttu. 8 vuoden työpanos tässä uudessa on hämmästyttävän huonoa sen suhteen. "Screenshot"-pelihän tämä on osin, etukäteen tästä innostui valtavasti kun pelikuvat oli kaikilla karkeilla herkkua.

Yritän pelata tämän läpi kun näyttis vaihtuu, pitää ottaa vain putkijuoksumainen asenne niin eiköhän tämä läpi mene. Tarinaahan on aikas paljon kehuttu.
Voihan se olla että läpipeluun jälkeen fiilis on parempi.
 
noin 15 tuntia pelannut eikö omalla kohtaa ole tullu noista bugeistä yhtään vastaan
Itse pelasin pelin läpi, joku 60-70h meni ja varmaan keskimäärin kerran minuutissa tuli joku bugi. 95% visuaalisia, esim. leijuvia esineitä, T-posettavia hahmoja, animaatiobugeja, osittain maan sisään uponneita autoja, taivaasta putoavia autoja jne. Loput sitten hieman häiritsevämpiä, kuten looppaavaa dialogia, kuolettavia fysiikkabugeja (esim. kerran 20 min craftaus session jälkeen olin juoksemassa lähimmälle vendorilla ja kuolin ilman mitään syytä keskelle jalkakäytävää ja tietenkään en ollut tallentanut, rappusiin on kuollut monta kertaa, maastossa juostessa on kuollut lukemattomia kertoja fall damageen puolen metrin pudotuksesta jne), loottia jota ei voi lootata, kun se on osittain maan sisässä, maan alle uponneita vihollisia (kerran yhdellä oli keycard, jonka tarvitsi tehtävässä etenemiseen), ajoneuvojen fysiikkabugit (kerran jäin moottoripyörällä auton sisään jumiin ja lopputulos suunnilleen samanlainen, kuin tuossa videossa, eli lentoahan siitä tuli) jne.
 
Mutta on kyllä buginen peli:

-Autot ajelevat renkaat puoliksi tiehen uponneena
-Autoille on määritelty reittejä joita ajetaan kirjaimellisesti betoninpalat lentäen
-Poliisin tekoälystä ei ota mitään selvää. Tyhjensin ostamalla automaatin poliisipartion vierestä jolloin poliisi veti herneen nenään ja ampui minut. Sama temppu toisessa paikassa kaupunkia ei olisi vähempää voinut poliisia kiinnostaa
-Npc:t kulkevat sujuvasti ilmassa
-Automaatit toimivat kun toimivat. Vaikka tavaraa pitäisi olla se ei tule ulos
-Npc:t katoilevat välillä tyhjään ilmaan
-Npc:t tunkevat väkisin automaateille joitat käytät ja vetävät sitten herneen nenään kun kuvittelevat sinun tönivän niitä
-Osaa poimittaviksi merkatuista esineistä ei voi poimia. Ne voi jopa scannata, mutta et ikinä saa niitä poimittua
-Ihmisten skannaus ja tarkistus poliisin tietokannasta onnistuu jo ennen kuin saat niihin tarvittavat kyvyt

Enkä ole tässä vaiheessa päässyt edes niin pitkälle, että olisin saanut sen biochipin eli vasta alkua on raapaistu

Kaikkia näitä en ole itse kokenut, mutta on ihan pakko kysyä että miksi nuo häiritsevät? Mikään luetelluista ei ole oleellista pelin etenemisen kannalta. NPC:den kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä, tavaran ostaminen automaateista on ajanhukkaa ja muuta rojua kertyy pelin edetessä enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa tavaran noukkimiseen liittyvä bugi jonka olen saanut toistettua luotettavasti on robottien common -luokan itemit, joita ei saa noukittua. Uncommon ja sitä harvinaisemmat saa kerättyä. Uncommon itemeitä saa kaikesta muusta rojusta muutenkin.

Seinän läpi ajavia autoja olen nähnyt 150+ tunnin aikana tasan yhdessä paikassa, joka hyvin todennäköisesti korjataan ensimmäisessä isommassa pätsissä.
 
Itsellä on myös NVME asemalla ja kertaakaan en ole törmännyt eteen spawnaavaan autoon missään vaikka ajanut sn mitä tuo Caliburn kulkee eli 204mph keskellä kaupunkia.

Ei ne eteen silleen spawnaa, että niihin törmäis. "Kaukana" vaan näkee kun tulee autoja tielle.
 
Itsellä on myös NVME asemalla ja kertaakaan en ole törmännyt eteen spawnaavaan autoon missään vaikka ajanut sn mitä tuo Caliburn kulkee eli 204mph keskellä kaupunkia.
Miten sattuu spawnailevat myös samsungin 860 evolla. Latausajat on kyllä tosi lyhyet, lähes olemattomat.
 
Nyt tuli taas bugi mille sai nauraa sai parikertaa hieraista silmiä kun karrelle palanut tulessa oleva auton raato lähti liikkeelle ja ajeli kaikessa rauhassa muun liikenteen mukana. Kuskina oleva nainenkin näytti tyytyväiseltä siellä liekkien keskella ajellen. :lol:
 
Kaikkia näitä en ole itse kokenut, mutta on ihan pakko kysyä että miksi nuo häiritsevät? Mikään luetelluista ei ole oleellista pelin etenemisen kannalta. NPC:den kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä, tavaran ostaminen automaateista on ajanhukkaa ja muuta rojua kertyy pelin edetessä enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa tavaran noukkimiseen liittyvä bugi jonka olen saanut toistettua luotettavasti on robottien common -luokan itemit, joita ei saa noukittua. Uncommon ja sitä harvinaisemmat saa kerättyä. Uncommon itemeitä saa kaikesta muusta rojusta muutenkin.

Seinän läpi ajavia autoja olen nähnyt 150+ tunnin aikana tasan yhdessä paikassa, joka hyvin todennäköisesti korjataan ensimmäisessä isommassa pätsissä.
Se rikkoo immersion aika pahasti ja nuo ovat kuitenkin aika simppeleitä bugeja, niin vituttaa katsella niitä. Enkä muuten puhunut seinän läpi ajavista autoista: melkein oman kämpän alaovella on joku ruokakoju. Sen oikealla puolella on tien reunassa betoniporsaita joista autot raapivat paloja ja tuskin on ainoa paikka.
 
Muutama viimeisin tunti ollut pelissä nautintoa, mutta nyt ollaan jumissa taas.

Panama/Hellman-tehtävässä peli jää ikuiseen latausruutuun. Kokeiltu eri dialogeja, muun tekemistä välissä ja vanhaa tallennusta, mutta ei auta. En tiedä, rikkooko tuon tehtävän se, että myös bugittava Delamain-quest ilmeisesti tunkee väliin juuri tuossa kohdassa, kun Delamain soittaa. Siihen en tietenkään pysty bugin takia vastaamaan.

Kyllä tämä peli vain kokonaisuutena aika ala-arvoisessa kunnossa on. Yrittänyt katsoa sormien läpi sen, kun NPC-hahmot leijuu ilmassa kesken cutscenen ja lisäksi yrittänyt välttää NPC-hahmojen säikäyttämisiä tai poliisin ärsyttämistä. Mutta näille ei pelaaja voi mitään, kun peli vain menee itsekseen rikki. Ainakin neljä päätarinan tehtävää jo bugittanut itsellä pahasti ja vielä ei olla edes pitkällä. Ei pitäisi olla pelaajan vastuulla yrittää googlailla ratkaisua pelin rikkovaan bugiin ja lopulta pitkien Reddit-keskusteluiden ansiosta päästä jatkamaan.

EDIT: Kiitos Redditin. Nyt pääsi jatkamaan tätäkin tehtävää.
 
Se rikkoo immersion aika pahasti ja nuo ovat kuitenkin aika simppeleitä bugeja, niin vituttaa katsella niitä. Enkä muuten puhunut seinän läpi ajavista autoista: melkein oman kämpän alaovella on joku ruokakoju. Sen oikealla puolella on tien reunassa betoniporsaita joista autot raapivat paloja ja tuskin on ainoa paikka.

Juuri näitä immersion rikkovia pikkubugeja peli on täynnä. Toisaalta niitä tulee vastaan niin jatkuvalla syötöllä, että omalla tavallaan ne eivät häiritse ollenkaan kunhan eivät pysäytä peliä. Omat isoimmat ongelmat tähän asti ovat olleet lähinnä pari kertaa auto pysähtynyt kuin seinään keskellä tyhjää tietä ja hajonnut siihen "törmäykseen". Ja muutaman kerran olen hyppinyt katoilla tai aitojen yli ja hahmo jäänytkin aitaan tai tyhjän päälle jumiin ja alkanu pikkuhiljaa ottamaan vahinkoa, kuolemaan asti.

Tänään V päätti vaihtaa voice actorin naisesta mieheksi (tallennuksesta lataaminen korjasi) ja yhden tehtävän ajaksi ruudun yläreunassa oli muutaman kymmenen pikselin korkuinen valkoinen/värikäs pikselimössö. Sinänsä jänniä bugeja, että aina ei edes mielikuvitus riitä mistä ihmeestä voivat johtua. Yllättävää myös miten hyvin tai todennäköisesti pelin saa kuitenkin pelattua läpi.
 
Katsoin kun judy käveli mall:in portaita alas. Suht huvittavaa valumista. Harmittaa nämä lukemattomat bugit, joita löytyy koko ajan lisää.
 
Aika vähillä ja harmittomilla bugeilla päässyt ekat 90h, mutta tämä on ehkä paras tähän asti. Liittyy pääjuonen tehtävään, niin laitetaan spoileritagin taakse:

Arasakan hallissa tuota snipua ei saanut jostain syystä tapettua stealthista takaapäin. Ei se tosin juuri haitannut, kun ei tuo reagoinut vierestä kävelyyn millään lailla. Vasta kun kävelee kohti ja tönäisee, niin saa jonkinlaisen reaktion aikaiseksi:

CP77.jpg


Tarkoituksella pelailen ensimmäisen rundin tylsällä gunslingerillä ja jätin stealth- ja hakkerointihommat vähemmälle. Jääpähän jotain kokeiltavaa seuraavaan kertaan ja näissä hiippailuissa varmaan muutenkin korostuu bugit enemmän. Onkohan tämä pelkästään tähän tehtävään liittyvä bugi vai onko näitä ollut enemmänkin side missioneissa ym.?
 
Nyt pitää kysellä iltaa varten: Onko Perksien yms. skillsien keskittäminen "athleticiin" tarpeellista vai haaskausta näiden nyrkeilytehtävien läpäisemmisen kannalta? Liian monta kertaa on jo turpiin tullut toisestakin moderate-vaikeustason tehtävistä...
 
Nyt pitää kysellä iltaa varten: Onko Perksien yms. skillsien keskittäminen "athleticiin" tarpeellista vai haaskausta näiden nyrkeilytehtävien läpäisemmisen kannalta? Liian monta kertaa on jo turpiin tullut toisestakin moderate-vaikeustason tehtävistä...

Enpä laittaisi nyt ainakaan pelkästään niitä varten kovin paljoa pisteitä. Mulla oli body 20 ja street brawlerissakin perkkejä, mutta silti ne on ollut ainoita tehtäviä joita on joutunut kokeilemaan useita kertoja. Muuten mennyt koko peli very hardilla, mutta joitain noista piti kokeilla easyllakin monta kertaa. Kai ne tehtävät on vaan rikki tai ainakin riippuu vahvasti siitä missä vaiheessa hahmonkehitystä niitä käy tekemässä. Ennemmin vaikka tosiaan laskisin vaikeustasoa tai muuten juustoilisin nuo tehtävät ja laittaisin perkit niihin mitä tulee muutenkin käytettyä.
 
Nyt pitää kysellä iltaa varten: Onko Perksien yms. skillsien keskittäminen "athleticiin" tarpeellista vai haaskausta näiden nyrkeilytehtävien läpäisemmisen kannalta? Liian monta kertaa on jo turpiin tullut toisestakin moderate-vaikeustason tehtävistä...
Jos et aio muuten kehittää Body stattia, niin en tuhlaisi athleticiin ollenkaan skill pointteja. Itse läpäisin nyrkkeilytehtävät Legendary Gorilla Arms (maksaa tosin 100k) + Legendary Black-Market Battery + easy vaikeustaso kombolla. Body attribute oli tuolloin 3, eli ei sitä kehitetty laisinkaan. Finaali tappelun olisin varmaan voittanut, jos olisin jaksanut uudelleen yrittää, mutta tuolla pitäisi saada tappelut läpi 1-3 yrittämällä, kun vaan on maltti mukana.
 
Olipa hienosti tehty tuo sukeltelutehtävä Judyn kanssa. :thumbsup: Tähän peliin on kyllä varmasti saatu aikaan upeimmat kasvoanimaatiot silmiä myöten ikinä missään.
Naishahmolla ei Panamia saanut, Riveriä panin ja dumppasin. Judyn kanssa suhteeseen.

Etäältä kaupunki vaikuttaa hyvinkin elävältä. Esim. Jos hengailee jossain kukkuloilla ja katselee yölliseen kaupunkiin päin, niin välittyy kyllä upea tunnelma elävästä metropolista.
Harmi vaan, että ihan aina se ei kestä lähempää tarkastelua. Ilmassa käveleviä jalankulkijoita ja typeriä ai-kuskeja jotka eivät osaa ohittaa pysähtynyttä autoa tullut täälläkin vastaan. Itse tehtävissä ei onneksi ole tullut mitään häiritseviä bugeja. No kerran taisi olla kolme puhelua kesken samaan aikaan. :D Mutta siitäkin selvisi.
 
Tuolla Night Cityssä taitaa olla itsemurha-aalto menossa kun taivaalta sataa NPC:tä jotka kuolevat maahan osuessaan. Olen nähnyt noita jo useamman.
 
Bugit eivät harmittaneet, mutta menetetyt mahdollisuudet ja maailman kulissimaisuus. Intro-tehtävässä nähty traumateam on koko pelin ainoa. Samassa kartassa on myös pelin ainoa seinä jonka pystyy hajottamaan ampumalla.

Vähän häiritsi kun korkeita korporaatiopomoja kuolee ja heilläkään ei sitten ollut platinasopimusta traumatiimin kanssa.

Keskustelupuita ei ollut ja tuli tunne että aivan sama mitä niihin vastaa. Jotkut tehtävät hienon kinemaattisia, mutta vaikutusmahdollisuudet 0, joten käytännössä vain klikkailet eteenpäin ja katselet maisemia.

No läpi tuli pelattua ja peli ihan ok. Olisi vain voinut olla vielä parempi.
 
Tietääkö joku muuten miksi craftaus loppuu minulla tasolle 3? Sinne pääsee ja exp palkin saa täyteen, mutta tasolle 4 se ei enää mene. Onko tuossa joku tasolukko tms.?
 
Tietääkö joku muuten miksi craftaus loppuu minulla tasolle 3? Sinne pääsee ja exp palkin saa täyteen, mutta tasolle 4 se ei enää mene. Onko tuossa joku tasolukko tms.?
Sun pitää sitä pää attributea nostaa, että ne alemman tason skillit voi kehittyä. Eli esim technical attribuutti pitää olla 4, että craftingin voi kehittää 4 tasolle. Tässä kannaattaakin jo kohtuu hyvissä ajoin päättää, mihin attribuutteihin panostaa, niin saa kehitettyä nopeammin niitä skillejä, mille näkee tarvetta
 
Sun pitää sitä pää attributea nostaa, että ne alemman tason skillit voi kehittyä. Eli esim technical attribuutti pitää olla 4, että craftingin voi kehittää 4 tasolle. Tässä kannaattaakin jo kohtuu hyvissä ajoin päättää, mihin attribuutteihin panostaa, niin saa kehitettyä nopeammin niitä skillejä, mille näkee tarvetta
No siinä se vika sitten on. Kuinka tärkeä tuo craftaus on pelin kannalta?
 
Ei se tärkeää ole. Tärkeämpi kysymys on että tykkäätkö siitä itse että saa tehdä tavaroita? Itse en ole tehnyt yhtäkään tavaraa koska kentältä löytyy koko ajan parempia ja parempia.
Juu ilmankin pärjää ja ensimmäisen kierroksen menin oikeastaan ilman craftailya. Mutta toisella kerralla olen sitten oikeastaan panostanut täysin craftaamiseen. Nyt on oikeastaan kaikki legendaariset quickhackit käytössä ja legendary iconic aseet löytyy myös, joita pystyy hahmon tason kasvaessa craftaamalla nostamaan omalle tasolle. Mielestäni craftays on todella mukavaa hommaa, mutta ei välttämättä pelin läpäisyn kannalta tärkeää.
 
Keskustelupuita ei ollut ja tuli tunne että aivan sama mitä niihin vastaa. Jotkut tehtävät hienon kinemaattisia, mutta vaikutusmahdollisuudet 0, joten käytännössä vain klikkailet eteenpäin ja katselet maisemia.

Pelataankohan me samaa peliä? Se että heti keskustelun jälkeen pelin käyttöliittymä ei suoraan väännä rautalangasta valintojesi vaikutusta, ei tarkoita etteikö pelaajan tekemisillä ole merkitystä.
 
Pelataankohan me samaa peliä? Se että heti keskustelun jälkeen pelin käyttöliittymä ei suoraan väännä rautalangasta valintojesi vaikutusta, ei tarkoita etteikö pelaajan tekemisillä ole merkitystä.
Isossa osassa keskusteluista on ainoastaan se 1 vastausvaihtoehto jolla saa jatkettua keskustelua. Se on varmuuden vuoksi vielä merkitty erillisellä värillä.
 
Koska pelaajan tekemisilläkin merkitystä, jotka vaikuttavat esimerkiksi mitä keskusteluvaihtoehtoja pelaajalle tarjotaan. Tarinavetoisissa peleissä on pakko noudattaa melko kapeaa polkua jotta touhussa olisi mitään järkeä.
 
Noissa keskusteluissa muuten myös vastaamatta jättäminen on yksi vaihtoehto, siis silloin kun siinä rullaa se ajastin.
 
Pelataankohan me samaa peliä? Se että heti keskustelun jälkeen pelin käyttöliittymä ei suoraan väännä rautalangasta valintojesi vaikutusta, ei tarkoita etteikö pelaajan tekemisillä ole merkitystä.

Tähän tultu, kun 9 kertaa 10, pelaaja talutetaan pelin läpi :D

Vieläkin naurattaa esim Mass Effectien 1-2 ylistys, kun pelaaja voi tehdä oikeita valintoja. Joo hienosti on väännetty ratalangasta valinnat, todellisuudessa sai valita vain kumpi tiimiläinen jää henkiin ja kumpi kuolee, muuten sama kokemus.
 
Olipa hienosti tehty tuo sukeltelutehtävä Judyn kanssa. :thumbsup: Tähän peliin on kyllä varmasti saatu aikaan upeimmat kasvoanimaatiot silmiä myöten ikinä missään.
Naishahmolla ei Panamia saanut, Riveriä panin ja dumppasin. Judyn kanssa suhteeseen.

Puhehuuli synkronisaatio toimii todellahyvin tässä pelissä kun vertaa johonkin muihin AAA peleihin missä huulet ja puhe tulee ihan eri tahdissa. Tosin muistelisin, että tämä peli käyttää parasta softaa huulisynkronisaatioon mitä tällä hetkellä on olemassa. Myös dubatut kielet on kuulemma synkatty hyvin vaikka suomalaiselle pelaajalle tästä nyt ei ole iloa kun veikkaisin, että suurin osa pelaa tämän englannin kielisenä versiona.
 
Puhehuuli synkronisaatio toimii todellahyvin tässä pelissä kun vertaa johonkin muihin AAA peleihin missä huulet ja puhe tulee ihan eri tahdissa. Tosin muistelisin, että tämä peli käyttää parasta softaa huulisynkronisaatioon mitä tällä hetkellä on olemassa. Myös dubatut kielet on kuulemma synkatty hyvin vaikka suomalaiselle pelaajalle tästä nyt ei ole iloa kun veikkaisin, että suurin osa pelaa tämän englannin kielisenä versiona.
Jaw & lips ohjelmasta on tietysti iloa ei-enkku dubeille mitkä ei normaalisti voi odottaa korkealaatuista lip syncciä omalla kielellään. Englantia puhuvat näkevät tietysti korkealaatuisia naaman kuvaus tekniikalla tehtyjä pelejä joten ero niihin ei ole vaikuttava.
 
Puhehuuli synkronisaatio toimii todellahyvin tässä pelissä kun vertaa johonkin muihin AAA peleihin missä huulet ja puhe tulee ihan eri tahdissa. Tosin muistelisin, että tämä peli käyttää parasta softaa huulisynkronisaatioon mitä tällä hetkellä on olemassa. Myös dubatut kielet on kuulemma synkatty hyvin vaikka suomalaiselle pelaajalle tästä nyt ei ole iloa kun veikkaisin, että suurin osa pelaa tämän englannin kielisenä versiona.
Tää on kyllä erittäin hyvä asia koska lähes ainoa asia mikä Witcher 3 häiritsi oli tuo huulisynkka ja sen puute. Edes heiluvat puut ei haitannut niin paljon:D
 
Noissa keskusteluissa muuten myös vastaamatta jättäminen on yksi vaihtoehto, siis silloin kun siinä rullaa se ajastin.

Tämän lisäksi keskusteluihin ja tarinan etenemiseen CB 2077 vaikuttaa se onko optionaaliset tehtävät tehty vai ei, pystyykö hahmo tekemään jotain juttua vai ei, jossain tehtävissä vaikuttaa se missä järjestyksessä tekee asiat. Tuntuu, että hyvin moni, jotka mussuttavat dialogivaihtoehdoista ei ole sisäistänyt, että tässä pelissä valintoja tehdään myös tekemällä eikä pelkästään keskustelemalla.
 
Bugit eivät harmittaneet, mutta menetetyt mahdollisuudet ja maailman kulissimaisuus. Intro-tehtävässä nähty traumateam on koko pelin ainoa. Samassa kartassa on myös pelin ainoa seinä jonka pystyy hajottamaan ampumalla.
Itse kyllä törmännyt traumateameihin useammin, ja kerran sain ilmeisesti liian läheltä seuraamisen vuoksi ne vittuuntumaan itseeni ja piti ottaa vähän etäisyyttä...
 
Itse kyllä törmännyt traumateameihin useammin, ja kerran sain ilmeisesti liian läheltä seuraamisen vuoksi ne vittuuntumaan itseeni ja piti ottaa vähän etäisyyttä...
Itse olen kyllä missannut, vaikka kaikki sivutehtävät tein. En nähnyt intron jälkeen sitä poliisien erikoisryhmääkään.
 
Jossain 70h kohdilla tuli nyt ekat kaatumiset ja samalla tuntuu muutenkin, että enemmän alkanut bugittelemaan. Esim ensimmäinen "kuolematon" vastustaja, ei tehonnut hakkeroinnit tai aseet, mutta taju lähti viimein kun ajoin autolla päin :D
 
Siis osahan noista vastustajista kuolee pystyyn. Ainakin ne mechit jää seisomaan. Pitää käydä nurin tyrkkäämässä.
 
Siis osahan noista vastustajista kuolee pystyyn. Ainakin ne mechit jää seisomaan. Pitää käydä nurin tyrkkäämässä.
Tarkoitin bugia, eli ilmeisesti vihollinen(tässä tapauksessa joku vanha Jose) kärsii vahinkoa, mutta kuolema ei triggeröidy. Nollalla energialla haahuilee menemään, no ilmeisesti autoista tulee jotenkin erilaista vahinkoa ja kuolema triggeröityy.
 
Olipas helppo toi viimeinen tehtävä ja viimeinen bossi.

Olin lvl 36 ja Street gred 50. Pelasin lopun very hardilla, ja oli ihan lastenleikkiä. Loppupahiksen kaatamiseen meni pari lippaallista ja noin minuutti.
En muista, koska viimeksi olisi ollut noin helppo loppupahis.

Craftaaminenhan on ihan rikki, ja saat aika hullun aseen kasattua täysin ilmaiseksi. Lisäksi kyvyt tähän päälle, niin olet pysäyttämätön.
Alkupään välibossit oli haastavia, kun ei ollut hahmoa ja aseita vielä saanut kehitettyä, mutta pitäisihän noiden nyt jotenki skaalautua. Varsinkin kun maksimi lvl on 50 ja aseita ja armoreita saa kehitettyä vielä vaikka kuinka paljon.
 
Noissa keskusteluissa muuten myös vastaamatta jättäminen on yksi vaihtoehto, siis silloin kun siinä rullaa se ajastin.

Jätin itse tarkoituksella aina vastaamatta näissä. Hauska oli että Arakasa towerissa pääjuonessa kuolet samantien jos jätät vastaamatta siinä kohtaa kun lähdet ikkunasta. :)
 
Onko noilla jengeillä muuten mitään väliä? Tuli mieleen, kun olen levuttanut hahmoa pistämällä kaikki löytämäni Tyger Clawsit ja Maelstromit kylmäksi
 
Onko noilla jengeillä muuten mitään väliä? Tuli mieleen, kun olen levuttanut hahmoa pistämällä kaikki löytämäni Tyger Clawsit ja Maelstromit kylmäksi
Itse pistänyt lisäksi voodoo poikia ja valentinos ja 6th street gangia, wraith kylmäksi, mutta jostain niitä vain sikiää lisää. Välillä poliiseja ja aika kasa siviilejä jääny vahingossa auton alle
 
Onko noilla jengeillä muuten mitään väliä? Tuli mieleen, kun olen levuttanut hahmoa pistämällä kaikki löytämäni Tyger Clawsit ja Maelstromit kylmäksi

Meinaatko sitä, että saatko suosiota muissa jengeissä? En usko, että on mitäön semmosta systeemiä tässä. Itse en ole ainakaan huomannut / lukenut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 977
Viestejä
4 929 491
Jäsenet
79 277
Uusin jäsen
whatshaw

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom