shakal
RGB ON
Eka sää maksat 40-60 euroa syöpääkin pahemmasta ripulipaskasta ja sit vielä tuhlaat kallisarvoista aikaas sen sontakasan kanssa väkisin jotta saisit rahoilles vastinetta? Hienoo vaivannäköä!
Ja te samat toisen henkilön vapaa-ajan ja rahankäytöstä kiinnostuneet henkilöt olisitte myös sanoneet "Ai pelasit kaikki 10h ja sanot että se on paska
". Triggeröintiin vastaaminen tuottaa harvoin voittoa näillä sektoreilla, saati hedelmällistä keskustelua. Tosin tämän pelin kohdalla keskustelussa on melko pakko siirtyä hyökkäyskannalle itse keskustelijaa vastaan, koska itse aihetta on aika vaikea puolustaa, joten sen kyllä toisaalta ymmärrän jos on halu kerran sanoa jotain. Olihan mielipide niinkin kryptinen kuin "peli on paska", joten vaikeahan tuohon on tässä tapauksessa keksiä mitään sanottavaa.Tarvii varmaan modejen kohta laittaa stickyksi mikä on se optimi määrä pelattuja tunteja pelillä että sitä saa lähteä kritisoimaan, ettei toiselle keskustelijalle satu mielipahaa, koska se sotii oman pääkopan ajatusmaailmaa vastaan kuinka videopelejä kuuluisi pelata oikein, eli kuten itse tekee ja mikä ylipäätänsä on hyvä peli.
Viimeksi muokattu: