Kaikissa versioissa taitaa olla GOG-latauskoodi sisällä.Tietääkö joku onko cyberpunkista pc-versiota jossa ihan koko peli levyllä? Sehän on drm vapaa ladattunakin niin ei ainekaan sen takia tarvi nettiä.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikissa versioissa taitaa olla GOG-latauskoodi sisällä.Tietääkö joku onko cyberpunkista pc-versiota jossa ihan koko peli levyllä? Sehän on drm vapaa ladattunakin niin ei ainekaan sen takia tarvi nettiä.
En ole nähnyt kuin GTAV pelin nykyaikana joka ollut monella DVD levyllä. Nykyään Bluraytahan noi huutaisi kokonsa puolesta mutta tietääkseni mikään peli ei ole bluraylla PC osastolla, korjatkaa toki jos olen väärässä.Tietääkö joku onko cyberpunkista pc-versiota jossa ihan koko peli levyllä? Sehän on drm vapaa ladattunakin niin ei ainekaan sen takia tarvi nettiä.
Kaikissa versioissa taitaa olla GOG-latauskoodi sisällä.
En ole nähnyt kuin GTAV pelin nykyaikana joka ollut monella DVD levyllä. Nykyään Bluraytahan noi huutaisi kokonsa puolesta mutta tietääkseni mikään peli ei ole bluraylla PC osastolla, korjatkaa toki jos olen väärässä.
Riippu varmaan omatunnosta? Jos haluat tukea kehittäjiä, osta se GOG:ista. 100% tuotoista menee kehittäjille.Mistä tää kannattaa PC:lle hommata?
Riippu varmaan omatunnosta? Jos haluat tukea kehittäjiä, osta se GOG:ista. 100% tuotoista menee kehittäjille.
Jos on perusjamppa, niin Steam varmaan myös suosittu kauppapaikka. Jos haluat mahdollisimman halvalla, niin osta ryssä VPN avulla esim. GOG:ista, hintaa se 25-30e. Saman tien voi toki warettaa, sekin onnistuu ensimmäisestä päivästä lähtien kun pelissä ei ole kopiosuojausta.
Pelillisesti ei ole eroa(?) mutta steam versiossa aina steam tulee mukaan päälle kun gog versiossa voit käynnistää pelin ilman launcheria.Eroaako se tuosta GOG:sta jotenkin? Siellä jotain pelejä on ennestäänkin.
Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?Eiköhän tämän saa jostain ihan viralliselta reselleriltä kuten greenmangamingistä lähemmäs 45 euron hintaa kuin 60 euron hintaan. Vielä en ole löytänyt peliä jota ei saisi jo julkaisussa edullisemmin kuin Steamistä tai gog.comista.
GOG on hyvä. Toisin kuin Steamissa, launcheria ei ole pakko käyttää vaan pelitiedostot voi halutessaan ladata selaimella. Mutta jos sen launcherin (Galaxy) lataat niin peleihin tulee ylimääräisiä herkkuja, kuten saavutukset ja in-game overlay. Lisäksi Galaxy osaa kerätä pelit eri launchereista yhteen paikkaan, eli saat Steamista, Epicistä, Uplaysta yms. ostetut pelit näkymään samaan kokoelmaan.Itse oon ajatellut hankkivani stiimistä, mutta gog houkuttaisi jotta kaikki rahat menisivät CDPR:lle. Onko tuo gog hyvä, vai aiheuttaako jotain hikeä mitä steam ei?
Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?
GOG on kevyempi/yksinkertasempi kuin Steam, niin hyvässä, kuin pahassa; köykäsempi pyörittää (pelit myös DRM-vapaita, niin voi pelata ilman launcheriakin) mutta kaverit on kaikki Steamissa, niin moninpelit menee sinne - yksinpeleissä ite suosin GOGia ja meneepähän tässä tapauksessa sitten kaikki rahat pelin kehittäjälle.Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?
Itse oon ajatellut hankkivani stiimistä, mutta gog houkuttaisi jotta kaikki rahat menisivät CDPR:lle. Onko tuo gog hyvä, vai aiheuttaako jotain hikeä mitä steam ei?
Köyhä Gabe Newell kiittääJos kyseessä olis joku köyhä indiedevaaja, niin Gog, mutta koska rahoissa pyörivä CDPR niin Steam.
Mitä meinaa ketjun otsikossa tuo (11/77) ?![]()
Köyhä Gabe Newell kiittää![]()
Luulisi että ovat suuniteltu olevan elastisia jos esim on tossa kurkun kohdalla ja onhan tuo sentäs 2077 vuosi jo@ssg Vaihdeltaa jaseniä, sorkitaan aivoja, tungetaan mitä ties mömmöjä elimistöön niin ehkä se metallikin taipuu? Tai ainakin se näyttää siltä. Ehkä ne on niitä 1st person pelejä![]()
Itseä epäilyttää tässä eniten se että jos taistelu on paskaa, kuten se oli Witcher 3:ssa (vrt. muihin 3rd person melee peleihin, esim. Dark Souls). Cyberpunk lore ei juurikaan kiinnosta, eli pelistä pitäisi löytyä muutakin laadukasta sisältöä kuin dialogi.
Juu ei ole. Julkaistaan päivityksenä myöhemmin. PC:llä se toki on jo automaattisesti.Jos ymmärsin niin, että tässä uudessa julkaisupäivässä ei ole vielä mukana "next gen"- versoita pelistä niin ymmärsinkö oikein?
Ei ole. Ne tulossa ensi vuonna CDPR:n mukaan, tarkempaa aikaa ei ole sanottu.Jos ymmärsin niin, että tässä uudessa julkaisupäivässä ei ole vielä mukana "next gen"- versoita pelistä niin ymmärsinkö oikein?
Tämä ei ole kritiikkiä Cyberpunkkia kohtaan vaan yleisesti pelejä vuonna 2020. Tuossa pasteemassani kohdassa traileria(45 sekuntia) tyypillä on ihossa metallisia/muovisa tms. implantteja. Mikä siinä on että vuonna 2020 tuollaiset asiat, kuten myös vaatteet vielä morphaantuvat kaikki samanlailla. Ihan kuin hahmot ovat vahasta tehty tai jostain muovailuvahasta. Luulisi että nykyteknologialla pystyttäisiin tekemään implantteja ja housuja jotka eivät veny kuten kumi. Witcher 3:ssa oli sama ongelma eli metalliset haarniskat venyivät ja paukkuivat kuten spandex. Se on kyllä sen verran vanha peli että annetaan se anteeksi. Muistan nähneeni tech demoja realistisemmista vaatteista jo 6+ vuotta sitten. Miksihän tuo teknologia ei ole rantautunut peleihin.
Nyt tuntuu löytyvän paljon vuodettuja paketin kuvia sekä ainakin PS4 version pelikuvaa kyseisestä pelistä. Aika ahkerasti poistavat kuitenkin noita jakoja, mutta ei ihan hirveän hankalaa ole löytää nyt niitä verkosta. Itse ajattelin odotella, että saan pelin päivitettynä PClle ennen kuin katselen peliä sillä mahdollisesti noissa lastGEN konsoleiden versioissa on jotain ongelmaa kun niiden takia julkaisuakin lykättiin.
Mahtaa olla kyllä buginen tuo levy versio ilman pätsiä koska peli meni painatukseen ennen viimeistä viivästymistä joten kannattaa ottaa sekin huomioon.
Aika karun näköinen ainakin PS4:llä ilman pätsiä.
Tässä pari screenshottia:Sehän lähti nopsaa, minuuttia myöhemmin
![]()
Tästä on ollut niin paljon hypeä, että ei tätä peliä voi sanoa pelkäksi RPG peliksi.Erikoista jos jotkut ostavat RPG pelin, jonka dialogi/tarina eivät kiinnosta. Selvästi graafisesti joitakin kiinnostaa peli ja 1st person räiskintä, mutta onhan se nyt absurdia jos joutuisi puhumaan jollekkin kuten jossain RPG pelissä.
Ymmärrän että onhan se nyt Suomalaisempaa pitää turvavälit aseen kanssa ja ettei vahingossakaan tarvitsisisi suuta avata.
Joku kehittäjistä pelannut tätä175h eikä ole 100% läpi. Mitä tuohon fps/rpg keskusteluun tulee, niin 16h pelanneiden previkoissa sanottiin että räiskintää on todella vähän verrattuna muuhun sisältöön, ja että kyseessä on oikea RPG.
Ei hype määritä sitä mihin genreen peli on tehty tai mitä siltä voi odottaa. Peli ei ole FPS ja ne jotka odottavat tätä pettyvät hyvin todennäköisesti. Samoin jos odottaa GTAta niin pettyy sillä peliä ei ole tehty tätä varten. Jos haluaa lunastaa odotukset kannattaa katsoa mitä pelitekijät tekevät kertovat tästä sekä se lore mitä pelistä on saatavilla netistä.Tästä on ollut niin paljon hypeä, että ei tätä peliä voi sanoa pelkäksi RPG peliksi.
Mulla jo pelkästään tämä kuulostaa mielenkiintoiselta kun scifi ja cyberpunk on aiheena tosi kiinnostava, varmasti tulee useita tunteja vaan katseltua pelimaailmaa.kun videot mitä olin nähnyt olivat lähinnä jossain kaupungissa lentelyä
Vaikea tätä vielä verrata mihinkään peliin, mutta voisi olettaa että melko lähellä on Deus Ex avoimella maailmalla.
Kunhan ei ole kuten Fallout, Witcher 3 ja Outer Worlds siinä mielessä että vaellat 60% peliajasta autiomaassa/metsässä ja kusipaskaa combat systeemiä käyttäen tapat jotain susia, happokärpäsiä tai mutantteja suurimman osan peliajasta.
Nämä perinteiset RPG:t joista täälläkin on vauhkottu sisältävät sitä RPGtä erittäin vähän suhteutettuna turhaan vaeltamiseem ja ammuskeluun keskivertoa huonomnilla mekaniikoilla.
Toivottovasti lähempänä Disco Elyseumia RPG asteikolla kuin yllämainuttuja.
Kunhan ei ole kuten Fallout, Witcher 3 ja Outer Worlds siinä mielessä että vaellat 60% peliajasta autiomaassa/metsässä ja kusipaskaa combat systeemiä käyttäen tapat jotain susia, happokärpäsiä tai mutantteja suurimman osan peliajasta.
Nämä perinteiset RPG:t joista täälläkin on vauhkottu sisältävät sitä RPGtä erittäin vähän suhteutettuna turhaan vaeltamiseem ja ammuskeluun keskivertoa huonomnilla mekaniikoilla.
Toivottovasti lähempänä Disco Elyseumia RPG asteikolla kuin yllämainuttuja tai vaihtoehtoisesti ammuskelu on oikeati hauskaa jos sitä on yhtä paljon kuin yllämainituissa.
Sanoivat myös että taisteluja kyllä löytää jos niihin hankkiutuu, eli pääset kyllä räiskimään jos menet aukomaan päätä joillekkin jengiläisille kujalla, mutta voit myös liikkua paikasta a paikkaan b ilman mitään tappeluita.Ainakin IGN kertoi testaus sessiostaan, että pelissä ei ole avoimesta maailmasta tuttuja vihollisia joihin törmää jatkuvasti vaellellessa (Kuten Witcher/Fallout/Outer Worlds). Luultavimmin siis suurin osa taisteluista sijoittuu tehtäviin
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.