Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinänsä vähän jänskättää miten 1660 Super tätä pyörittää 1440p resoluutiolla, mutta ei nyt kovin paljon innosta myöskään alkaa sijoittamaan taas uuteen näytönohjaimeen yhden pelin takia.![]()
Joo ei siinä mitään vikaa ole, kun voi itselleen hankinnat perustella.Validi pointti. Itselleni perustelin tämän niin, että konsolisukupolvi vaihtuu vuoden vaihteessa, joka mahdollistaa raskaampia ja hienompia pelejä -> Rautaa vaihtoon
Sinänsä vähän jänskättää miten 1660 Super tätä pyörittää 1440p resoluutiolla, mutta ei nyt kovin paljon innosta myöskään alkaa sijoittamaan taas uuteen näytönohjaimeen yhden pelin takia.![]()
Asetusten/resoluution tiputtaminen ei maksa mitään.Jos ei pyöri ja Cyberpunk on ainoa peli joka vaatii uutta rautaa niin ostaa sen sitten myöhemmin kun on oikea tarve päivittää rautaa. Saa luultavasti näppärästi myös alestakin siinä vaiheessa.
CDProject Redin edellinen peli Witcher 3 on monen mielestä yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä, niin myös minun mielestäni. En pitänyt edellisistä Witchereistä, mutta kolmas osa teki melkein kaikki oikein. Avoin maailma toimi ja jopa sivutehtävät olivat mielenkiintoisia - peli oli täynnä pieniä aikuisten satuja joita kuunteli mielellään. Tehtäviä teki enemmänkin tarinan kuin XP:n takia.Mikäs tässä pelissä on erityistä että on kerännyt näin paljon keskustelua jo ennen julkaisua? Aika geneerisen näköinen putkijuoksu mielestäni?
CDProject Redin edellinen peli Witcher 3 on monen mielestä yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä, niin myös minun mielestäni. En pitänyt edellisistä Witchereistä, mutta kolmas osa teki melkein kaikki oikein. Avoin maailma toimi ja jopa sivutehtävät olivat mielenkiintoisia - peli oli täynnä pieniä aikuisten satuja joita kuunteli mielellään. Tehtäviä teki enemmänkin tarinan kuin XP:n takia.
Cyberpunk 2077 perustuu rikkaan maailman omaavaan kynäpaperiroolipeliin Cyberpunk 2020 joka on tuttu monille 80- ja 90-luvun lapsille/teineille, ja siihen ku yhdistää jo taitonsa todistaneen CDProject Redin niin odotukset ovat korkealla.
CDpPR:n edellinen peli joten totta kai siitä ainakin tässä puhutaan.Miten on mahdollista että vieläkin tungetaan Witcher 3:sta jokaiseen pelikeskusteluun mukaan?
Jostain lueskelin että ovat huolissaan että ihmiset odottavat RDR2 tasoisia NPC reagointeja kun he eivät vielä sellaisia osaa tehdä
Naurahdin itsekin Gibsonille tuolloin, selvempää kauteutta on harvoin nähty!Ei kait ihme että William Gibson pyörähti mullan alla vaikka sitä ole haudattu edes vielä.
Naurahdin itsekin Gibsonille tuolloin, selvempää kauteutta on harvoin nähty!
No ei silti, olin kyllä itsekin järkyttynyt että ensimmäisessä trailerissa paistoi aurinko. Se ei sopinut yhtään siihen Joona Vainion suomentamaan Kyberpunk 2020 tai Bladerunneriin! En edes vitsaile.Se oli oikea ongelma!
Ensimmäisessä trailerissa häiritsi kovasti myös räiskintä, siitä kun ei ole saatu koskaan yksinpelissä kiinnostavaa, ja muutenkin CDProject RED on aina toiminnan suhteen keskiverto (tai huono). Dark Souls vs. Witcher 3, ja W3 hävisi reilusti vaikka ei onneksi ollut ihan surkea. Pidän yleisenä faktana että PUBG "gunplay" on parasta juuri nyt enkä tarkoita mitään ääniä tai grafiikoita, vaan sopivaa haastetta. Olisi erittäin mukava yllätys jos tässäkin pitäisi vetää ihan reilusti alaspäin relyyliä ja samalla katsoa miten pomppii sivuille. Se tekisi tulitaisteluista pidempiä ja taktisempia.
Siis PUBG:n räiskintä ja varsinkin pelimekaniikkahan on aivan hanurista. Tarkov tarjoaa parhaimman vastineen tällä saralla ja mitä CB2077 tulee niin mekaniikka näyttää juurikin sopivalta (lievästi arcadeen kallellaan). Trailerithan ovat ohjaimella tehty joka suttaa kokonaiskuvaa. Lisäksi ruudulla näkyy omaan makuun aivan liikaa numeroita ynms. mutta eiköhän niitä saa pois.
Paras jättää mielikuvat ja odotukset pois ja odottaa valmista tekelettä.
Ainakin kolme katsojaa.Juu kyllä aika moni peli tuntuu tarkovin jälkeen arcadelta. Minkälaisia katsojalukuja muuten veikkaatte että twitchin puolella pyörii kun tää peli julkastaan?
Naurahdin itsekin Gibsonille tuolloin, selvempää kauteutta on harvoin nähty!
No ei silti, olin kyllä itsekin järkyttynyt että ensimmäisessä trailerissa paistoi aurinko. Se ei sopinut yhtään siihen Joona Vainion suomentamaan Kyberpunk 2020 tai Bladerunneriin! En edes vitsaile.Se oli oikea ongelma!
...
Aika paksua tuubaa. PUBG:n gunplay on yks huonoimmista, mitä oon "isoissa" peleissä kokenut.Pidän yleisenä faktana että PUBG "gunplay" on parasta juuri nyt
Tuo käsimiekka eli Mantis Blade ainakin on kroppaan ostettava päivitys, sikäli kun oon ymmärtänyt. Kyborgipäivitykset ostetaan kadulta ripperdoceilta.Mahtaakohan pelissä saada lisättyä jotkut miekat käsivarsiin kun kerran pelataan kyborgilla? Vai ovatko kaikki aseet erillisiä esineitä? Vai miten tuo oman kyborgikehonsa modifiointi mahtaa ylipäätään toimia?Se minua tässä pelissä eniten kiinnostaa.
Saa.Mahtaakohan pelissä saada lisättyä jotkut miekat käsivarsiin kun kerran pelataan kyborgilla? Vai ovatko kaikki aseet erillisiä esineitä? Vai miten tuo oman kyborgikehonsa modifiointi mahtaa ylipäätään toimia?Se minua tässä pelissä eniten kiinnostaa.
Samoin. Omassa käytössäni Stadia on osoittautunut erinomaiseksi. Mahdollisuudet siihen, että peli saisi koskaan natiivin Linux-version on äärimmäisen minimaalinen ja jo ensimmäisestä Cyberpunk 2077 gameplay demosta kävi selväksi, ettei peli ole juuri minun makuuni. Näiden syiden takia Stadia-versio on todennäköisin vaihtoehto.Minä meinasin vakavasti harkiten ostaa tämän Stadialle.
Kattoiko kukaan tuota? Kerkesin just lopusta sen verran näkemään että joku Cyberpunk 2077 kirja on tulossa.
Luin ilmaissivut ja hype alkaa nousemaan taas... Ensimmäinen aiheista oli vuodet 2020-2070 joihin kuului useampi "yhtiösota" ja Night Cityn synnyn historia, ja syy miksi se jäi yhdeksi harvoista "vapaista kaupungeista". Kybernetiikkan historia oli myös mielenkiintoinen ja kutitteli mielikuvistusta niinku Kyberpunk2020 aikoinaan. Aseista ei ollut kuin pari sivua eikä niistä ole oikein kerrottavaa.Riimussa mainostetusta World of Cyberpunk 2077 -kirjasta (192 sivua) pääsee lukemaan 40 sivua ilmaseksi:
![]()
The World of Cyberpunk 2077
An insightful, captivatingly designed, full-color hardcover that transports readers to the futuristic megalopolis of Night City--the epicenter of the vibrant new action-RPG from CD Projekt Red. Step into the year 2077, a world dotted with dystopian metropoles where violence, oppression, and...books.google.fi
Hyvältä näyttää about kaikki muu paitsi taistelu.
Kyllä tuon maailman pitäisi ihan avoin olla, eli pääsee ihan vapaasti liikkumaan melkein koko pelin ajan. Tuossa kehittäjän juttua aiheesta:Onko ollut muuten mitään puhetta miten open world on tässä toteutettu? Onko se enemmän Rockstar ja Bethesda tyylinen jossa joka alueelle pääsee enemmän ta vähemmän milloin tahansa vaikka kyseiselle alueelle ei olisikaan tehtävää vai onko se nin että alueita aukeaa vasta kun on tehtävä kyseiselle alueelle?
Ensimmäisen demon perusteella kyseessä voisi olla hyvinkin jälkimmäinen. Tehtävässä on melko selkeä piste aidan portissa josta tehtävä ja alue alkaa ja ilman tehtävää alueen voi helposti sulkea. Myös koko alueen rakenne vaikuttaisi siltä että se on rakennettu nimenomaan kyseistä tehtävää varten.
Wall runin poistaminenkin viittaisi vähän siihen että kehittäjät eivät keksineet miten estää pelaajien pääsyn alueille joihin heidän ei vielä tulisi päästä.
Haluaisin kohta jo ruveta saamaan pikkasen infoa siitä luvatusta non-lethal pelityylistä, vai onkohan sekin jo heitetty romukoppaan? Ehkä mä tosin odotin tästä sellaista peliä mitä ei missään vaiheessa oikeen luvattukkaan, vaikka lupaus siitä et pelin voi pelata läpi tappamatta ketään ehkä vähän siihen suuntaan vihjaskin. Deus Ex-tyylinen immersive sim CDPR:n tarinankerronnalla ja maailmalla olis ollu itelle se täysosuma, mutta näyttää et se jää ehkä vähän haaveeks tältä osin.
Life Pathit oli mielenkiintoista katottavaa, mut noi pumpum-trailerit vaan tappaa omaa mielenkiintoa peliä kohtaan entuudestaan. Haluaisin kohta jo ruveta saamaan pikkasen infoa siitä luvatusta non-lethal pelityylistä, vai onkohan sekin jo heitetty romukoppaan? Ehkä mä tosin odotin tästä sellaista peliä mitä ei missään vaiheessa oikeen luvattukkaan, vaikka lupaus siitä et pelin voi pelata läpi tappamatta ketään ehkä vähän siihen suuntaan vihjaskin. Deus Ex-tyylinen immersive sim CDPR:n tarinankerronnalla ja maailmalla olis ollu itelle se täysosuma, mutta näyttää et se jää ehkä vähän haaveeks tältä osin.
Ideat eri aseisiin vaikuttaa kyllä 5/5. Eipä ole aikaisemmin näkynyt peleissä vastaavia juurikaan. Itse gunplay näyttää tosin vähän geneeriseltä. Sen näkee tosin vasta sitten kun joku pääsee kunnolla tuota pelaamaan hiirellä. Kunhan on parempi kuin The Outer Worldsissä niin luultavasti jaksaa pelatakkin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.