Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä, mutta isommat resoluutiot eivät ainakaan paranna sitä kulkua, 720p on siis käytännössä maximit mihin lukuihin prosessoreilla voisi yltää. Koska pelaamalla esim.1080p/1440p ei nosta suorituskykyä.Oliko linkkiä tähän testiin antaa, kun tuo 720p voi antaa hieman vääristyneen kuvan prosessorin (ja muistien) vaikutuksesta isommilla resoilla.
10900K alikellotus 4.8GHz vaikka 3090 käyttöaste 95-98% hujakoilla niin tipautti suorituskykyä 6-7fps 1440p.lläNo eipä siinä paljon nopeemmat prossut ja muistit lämmitä kun näyttis huutaa hoosiannaa 99% käytöllä.
Geforce now tai stadia-kokemuksia CP2077 otetaan vastaan täällä
Itse arvon näiden kahden välillä pelin ostamista.
Taitaa tosin esim steamista olla kaikkein järkevin verrattuna stadiaan, ni saa sit vaikka paikallisesti omalle koneelle joskus ku tehot alkaa riittää
Postatkaa ukkonne
Pc pelaajat saa nudismi modit.Saako PC pelaajat 50% enemmän sisältöä vai miksi on 50% kalliimpi kuin konsoliversio?
Onko RTX-jengi kokeillut eroja RTX on/off välillä?
Monesti olen ainakin itse huomannut ihan selkeän eron ja nimenomaan pistää silmään tuo valojen realistisuus. Kun laittaa RTX off niin peli tuntuu enemmän...peliltä ja ikään kuin menettää osan autenttisuutta/uskottavuutta ja valostus näyttää enemmän siltä että se on vain jälkikäteen "maalattu" ympäristöön. Noita on loppupeleissä aika vaikea edes saada sidottua screenshotteihin kun vasta liikkeessä sen oikeasti huomaa. Toisaalta taas monesti tuntuu että valostus ja heijastukset on yliammuttuja ja RTX off:lla saa terävemmän ja selkeämmän kuvan.
Ei se pelkkä Nvidian teknologia tätä ratkaise. Kyllä se on myös taitolaji ymmärtää millaiset valonlähteet on missäkin kohtauksessa ja miten vahvat heiljastukset on milloinkin.
Jep sama homma täällä, no jos se joskus toimisi tulevaisuudessa.Kiva kiva. Levy tuli, niin heti käynnistin xboxilla preloadattua peliä ja tuli normaalisti se syötä levy tai osta -ruutu. Kun syötti levyn ei tapahtunut muuta kuin tuli notifikaatio, että asennetaan peliä ja sieltä se nollista lähti rinnalle asentamaan toista.
Ihme onglema, kun pelin käynnistää niin joku komponentti alkaa tietokoneen sisällä surista kamalasti. Se välittyy usb äänikortin kautta kaiuttimiin ihan kamalana surinana. Ainut mahdollisuus pelata on bluetooth kuulokkeilla. Parasta että peli käynnissä kajarit on hiljaisia jos on menussa. Mutta heti kun menee pelin menusta itse peliin resume painamalla niin surina tulee ja lujaa. Se tulee vaikka äänikortista on volume 0. Ei auttanut vaihtaa usb porttia tms.. kamala surina.. huh huh.
Saako PC pelaajat 50% enemmän sisältöä vai miksi on 50% kalliimpi kuin konsoliversio?
Hard eli toiseksi vaikein. Joutuu oikeasti käyttämään reilusti ”health pack”:ja, valitsemaan oikeat aseet ja miettimään mihin tappeluun kannattaa lähteä mukaan ja mihin ei.Millä vaikeustasolla pelaatte ja miltä se vaikuttaa?
Saako PC pelaajat 50% enemmän sisältöä vai miksi on 50% kalliimpi kuin konsoliversio?
Eikö näppäimiä pysty itse määrittelemään? Meinasin ostaa pelin, mut jää ostamatta jos itse ei pysty laittaa semmosia näppisasetuksia mitä haluaa.Omat näppiskonffit ei toimi. Onko joku keksinyt tähän jotian toimivaa ratkaisua?
reso | dlss off: fps / gpu / cpu utilization | dlss on, performace: fps / gpu / cpu utilization |
4k | 70 / 75% / ~50-60% | 50 / 95% / ~50-60% |
1440 | 78 / 50%/ ~50-60% | 70 / 72% / ~50-60% |
Eikö näppäimiä pysty itse määrittelemään? Meinasin ostaa pelin, mut jää ostamatta jos itse ei pysty laittaa semmosia näppisasetuksia mitä haluaa.
Redditissä oli jostain äänen sirinästä kanssa valitusta fixinä "lower down khz in windows sound settings"Ihme onglema, kun pelin käynnistää niin joku komponentti alkaa tietokoneen sisällä surista kamalasti. Se välittyy usb äänikortin kautta kaiuttimiin ihan kamalana surinana. Ainut mahdollisuus pelata on bluetooth kuulokkeilla. Parasta että peli käynnissä kajarit on hiljaisia jos on menussa. Mutta heti kun menee pelin menusta itse peliin resume painamalla niin surina tulee ja lujaa. Se tulee vaikka äänikortista on volume 0. Ei auttanut vaihtaa usb porttia tms.. kamala surina.. huh huh.
Tulee näköjään jotenkin näytönohjaimesta, muissa peleissä tätä ongelmaa ei ole. Kumma juttu.
Tossa pari sivua sitten oli noita cpu graafeja, tykkää ylikellotetuista +8c16t prossuista ja nopeista muisteista.onko kukaan testaillu mitään cpu-limiittiin liittyvää, jotenkin näyttää että fps ei nouse vaikka vaikka gpu utilizationilla olisi nousuvaraa ja cpu utilization jatkuvasti on 50-60% luokkaa, oli asetukset mitkä vain. DLSS kyllä skulaa, mutta saan ainoastaan seinään katsoessa fps nousemaan 90 tienoille. kone siis ryzen 1600 (vanha, tiedän) + rtx 3060ti. Olen ymmärtänyt että silloin kun cpu käyttöaste on 85-90% tienoilla niin ollaan cpu limiitissä. alla suuntaa-antavaa statsia jos auttaa hahmottamaan ongelmaa:
reso dlss off:
fps / gpu / cpu utilizationdlss on, performace:
fps / gpu / cpu utilization4k 70 / 75% / ~50-60% 50 / 95% / ~50-60% 1440 78 / 50%/ ~50-60% 70 / 72% / ~50-60%
On akka..Postatkaa ukkonne
Millä vaikeustasolla pelaatte ja miltä se vaikuttaa?
Eikö näppäimiä pysty itse määrittelemään? Meinasin ostaa pelin, mut jää ostamatta jos itse ei pysty laittaa semmosia näppisasetuksia mitä haluaa.
Joopajoo. 22 euroakin oli liikaa kikkareesta, jota en kaatuilun takia ole päässyt vieä pelaamaan. Tosin aikomuksena ostaa peli vielä toiseen kertaan steamiin, kun saavat 100% kuntoonOn tämä kyllä hassua, vuoronperään kehuskellaan että kuinka sai 22€ Venäjältä tai muuten vain törkyhalvalla.
Ostakaa sieltä Gogista se peli täyteen hintaan ja tukekaa firmaa.
Tuskinpa sillä hinnalla täällä kehuskellaan, vaan kerrotaan foorumin hengessä muille, mikäli jotakuta muuta sattuu tällainen seikka kiinnostamaan. Täyteen hintaan ostaneita tuo ei välttämättä paljoa lohduta, ellei sitten tee steamiin refund pyyntöä ja saa rahojaan takaisinOn tämä kyllä hassua, vuoronperään kehuskellaan että kuinka sai 22€ Venäjältä tai muuten vain törkyhalvalla.
Ostakaa sieltä Gogista se peli täyteen hintaan ja tukekaa firmaa.
Ilman Gogia, jos ostat Gog:sta niin ei tarvitse silloinkaan Gog Galaxysta huolehtia vaan pelin voi lataa sivustolta.Jos Steamista ostaa niin käynnistääkö se GoG Galaxyn ja sitten pelin (vähän niinkun Uplay siinä välissä), vai ymmärsinkö muualla luetun ihan väärin?
![]()
Odotettu uutuuspeli saa lokaa niskaan – syytöksiä kulttuurisesta omimisesta ja transfobiasta
Cyberpunk perustuu suureen valinnanvapauteen. Kriitikoiden mukaan pelintekijät ovat tehneet vääriä valintoja.www.is.fi
On nähtävästi joillain muitakin ongelmia kuin bugit ja FPS.