Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos jalat tahtoo pitää maan päällä nin minecraft toimii kans.Jos pelimaailman koko on se mikä merkkaa eniten nii sit kannattaa pelaa vaikka Elite Dangerousia
Night City Wire kolmosen jälkeisessä haastiksessa kysyttiin tuosta. Tuon vastauksen perusteella en jaksa itse vetää pasifistirunia ensimmäisellä pelikerralla. Vastauksesta jäi sellainen kuva, ettei koko hommaa ole oikein suunniteltu siihen. "Technically possible..."
Noihin ylitöihin liittyen; CDPR nähtävästi kysyi devaajilta ollaanko 6 lauantaita töissä, vai viivästytetäänkö peliä jälleen kerran. Äänestivät sitten itse tekevänsä ylitöinä ja siitähän riemu repesi.
Sitä on cdprstä riippumattomia ajankohtia kuten goty awardsit, parhaat myyntisesongit ja konsolien julkaisut joihin kannattaa saada pelit ulos ajoissa. Kukaan ei julkaise joulun jälkeen isoja pelejä tai laita elokuvia jakoon.
Sitten moni cdpr työntekijä on vapaaehtoisesti vetänyt pitkiä päiviä ennen "pakkoa" ja jokainen delay tarkoittaa että kyseinen crunch homma jatkuu tulevaisuuteen mikä ei ole hyvä terveydelle = ei lisää viivästyksiä kiitos. Palkat varmaan luvataan lailla mutta bonuksien vuoksi halutaan että peli myy hyvin eikä laiteta jollekkin paskaslotille kalenterissa.
CDPR johto toki tekee mokia, en tiedä onko ihan parhaat ihmiset tekemässä päätöksiä. Jokin pelien piraattikopioita nuoruudessa myynyt johtaa 10bil € yritystä kun muissa vastaavissa on jotain hardward tyyppejä johtoportaassa.
Mietin että jos tosiaan kuusi viikkoa ja 6 päivää viikossa niin mitä siinä 6 päivän aikana saadaan oikeasti aikaan mitä ei saataisi 5päiväisellä viikolla?
Se, että se peli on 6 päivän edestä bugittomampi julkaisussa. Eli hiukan vähemmän epävakaa raakile.
6pv ylikuormituksessa ei tarkoita 6 efektiivistä päivää. Nuo kuusi ylimääräistä työpäivää vähentää tuottavuutta niiltä kaikilta kuudelta viikolta joten efektiiviset päivät voivat olla miinusmerkkisiä.Mietin että jos tosiaan kuusi viikkoa ja 6 päivää viikossa niin mitä siinä 6 päivän aikana saadaan oikeasti aikaan mitä ei saataisi 5päiväisellä viikolla?
6pv ylikuormituksessa ei tarkoita 6 efektiivistä päivää. Nuo kuusi ylimääräistä työpäivää vähentää tuottavuutta niiltä kaikilta kuudelta viikolta joten efektiiviset päivät voivat olla miinusmerkkisiä.
Kerrotko vielä mitä Schreier tässä yhteydessä paljasti? Mitä olen itse nähnyt, niin on vaan kirjoittanut yleisessä tiedossa olevasta asiasta (crunch) omat mielipiteensä (crunch on paskaa, koska riistäjäkapitalisti pelitalon johto).Schreier "paskajournalisti" on kyllä paljastanut vaikka mitä vuosien saatossa eikä ole koskaan paljastunut valehdelleen mistään. Aika paksua nyt ruveta syyttelemään journalisteja kun kyseessä on pelistudio mitä itse sattuu fanittamaan. Kohtuu ihmeellistä hommaa. Ei CDPR ole mikään jeesusfirma.
Kerrotko vielä mitä Schreier tässä yhteydessä paljasti? Mitä olen itse nähnyt, niin on vaan kirjoittanut yleisessä tiedossa olevasta asiasta (crunch) omat mielipiteensä (crunch on paskaa, koska riistäjäkapitalisti pelitalon johto).
En ole missään vaiheessa väittänyt, että CDPR olisi mikään jeesusfirma, mutta omasta mielestä journalistien pitäisi kirjoittaa uutisia faktapohjalta, ei huhuihin tai omaan maailmankuvaansa pohjautuen (Jooh, tiedän, on todella paljon pyydetty nykypäivänä).
Jaa, että useamman? Itse en ole nähnyt kuin tämän;En tiedä miltä pohjalta kuvittelet hänen kirjoittavan, jos hän on julkaissut useammankin pelitalon sisäisen sähköpostin asiaan liittyen. Tarkoitatko tällä "faktapohjalla" sitä, että journalistin pitäisi kirjoittaa artikkeleita pelkästään pelitalon virallisten pressitiedotteiden pohjalta vai mitäköhän mahdat tarkoittaa? Nyt ei kyllä aukene.
A few weeks ago, CD Projekt Red had reached out to talk about their “non-mandatory” crunch policies on Cyberpunk, promising that they wanted to avoid the brutal periods of overtime that staff had to face at the end of development on The Witcher 3
When probed, Iwiński wouldn’t promise to limit crunch to certain periods or offer specific numbers
We can never be 200% sure that there won’t be some pressure, but it’s actually our management’s work to make sure people are OK with that
Periaattessa johtuu siitä CDPR "hyvästä" imagosta jota se on halunut luoda ja jotkut väittää että virheellisesti vai muuttamalla totuuksia.Asiasta toiseen; onko siihen joku syy, että pelitalojen ylitöihin noin innokkaasti on somesotilaat ottamassa kantaa, kun käytännössä kaikilla aloilla ympäri maailman ylitöitä teetetään (monella alalla enemmän ja pitkäkestoisemmin/säännönmukaisesti) ja ihan ilman mitään boonuksia, mutta eipä siitä juuri näy mitään julkista hulabaloota?
Ymmärtäisin jos työntekijät olisi pakotettu mutta nyt olivat itse äänestäny sen puolestaIt’s Time To Stop Defending CD Projekt Red Over ‘Cyberpunk 2077’ Crunch
CD Projekt Red is mandating crunch in order to get Cyberpunk 2077 ready for release. They should delay the game instead.www.forbes.com
Joku Forbesin toimittajista ottanut asian puheeksi ja näköjään pahoittanut vielä mielensä tuosta "crunchista"
Joo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.Ymmärtäisin jos työntekijät olisi pakotettu mutta nyt olivat itse äänestäny sen puolesta
Aina voit postata todisteita painostuksesta jos sinulla niitä onJoo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.
E: Ehkä tuon ymmärtäisi jos peli pitäisi saada vaikka parissa-kolmessa vuodessa valmiiksi, mutta jos lähes kymmenen vuotta tehty ja silti muka loppuu aika kesken...
Aika järjetön artikkeli muutenkin. Ei mitään mainintaa mitä pelialan standardit on, ei mitään plussaa siitä että yrittää välttää crunchia ja teki jo 2 delaytä, "varmaan tekee rahaa vaikka siirtääkin huonommalle julkaisuajankohdalle" on täysin idioottimainen väite,Ymmärtäisin jos työntekijät olisi pakotettu mutta nyt olivat itse äänestäny sen puolesta
Olisi kiva tietää onko yksikään näistä niin sanotuista toimittajista yrittänyt edes ottaa yhteyttä CDPR ja saada oikeita faktojaAika järjetön artikkeli muutenkin. Ei mitään mainintaa mitä pelialan standardit on, ei mitään plussaa siitä että yrittää välttää crunchia ja teki jo 2 delaytä, "varmaan tekee rahaa vaikka siirtääkin huonommalle julkaisuajankohdalle" on täysin idioottimainen väite,
Mainitsi että pelaajat puolustejee cdpr koska hyviä käytäntöjä ja että ne ei puolustais yhtiötä jos olis huono PR, mutta yhtiöt joilla on huono pr crunchaa enemmän ja siitä ei ole uutisia koska ne ei edes yritä välttää sitä. Tässä yritetään luoda taas narratiivia että CDPR on ihan omanlaatuisesti julma työntekijöillensä jättämällä infoa pois.
Sitten lisäksi taas puhutaan koko cdpr satojen työntekijöiden puolesta kun tiedetään paremmin kuin he itse, lähteenä anonyymi schreier twiitti. = sjw.
Jos johonkin huhuihin uskominen niin CP77 aloitettiin Witcher 3 suuren menestyksen jälkeen osittain uusiksi kun budjetti sen salli ja ehkä saivat palkattua siksi Keanu Reeveksen mukaanE: Ehkä tuon ymmärtäisi jos peli pitäisi saada vaikka parissa-kolmessa vuodessa valmiiksi, mutta jos lähes kymmenen vuotta tehty ja silti muka loppuu aika kesken...
Alkuperäinen idea taisi olla tehdä 2 AAA projektia samanaikaisesti, mutta cdpr johto arvioi tarpeet vähän väärin niin kaikki otettiin witcheriin ja cp77 siirtyi suurin osa deveistä vasta blood & wine jälkeen. Suurin osa suunnitelmista heitettiin pois pari kertaa resetoiden etenemisen syystä tai toisesta, mahdollisesti se budgetti homma tai parempi ymmärrys sen kokoisen pelin teosta.Jos johonkin huhuihin uskominen niin CP77 aloitettiin Witcher 3 suuren menestyksen jälkeen osittain uusiksi kun budjetti sen salli
Joo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.
Ja meillä ei ole muuta keskusteltavaa kuin pelijournalistien köyhä meno kun cdpr viivästyttelee peliä.Ei helvetti, eikö nyt oikeasti ole muuta keskusteltavaa journalisteilla kuin pelialalla täysin normaali loppurutistus? Saakeli että pelijournalisteilla on köyhä meno.
Peli on valmis ja nyt sielä painiskellaan day1 päivityksen kanssaJa meillä ei ole muuta keskusteltavaa kuin pelijournalistien köyhä meno kun cdpr viivästyttelee peliä.
Ei koska peli on mennyt jo levitykseen/painatukseenOnko tässä vaiheessa enää mitenkään todennäköistä, että tuosta 19.11. myöhästyttäisiin? Mietin vain, milloin kehtaa pistää pekkaset vetämään.
Onko tässä vaiheessa enää mitenkään todennäköistä, että tuosta 19.11. myöhästyttäisiin? Mietin vain, milloin kehtaa pistää pekkaset vetämään.
Pekkaset vetämässä jo täällä.
Mutta vapaat vain perjantaille 20.11. vai myös torstaille 19.11. eli onko tietoa julkaistaanko vasta torstaina esim. klo 20 vai jo 00:01?