Cyberpunk 2077

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Pelimaailman koko ja pelin pituus ei oo pitkään aikaan vakuuttanut mittapuina. Maailman voi helposti täyttää geneerisellä maastolla ja pelin pituutta kasvattaa kristallinkeräystehtävillä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Night City Wire kolmosen jälkeisessä haastiksessa kysyttiin tuosta. Tuon vastauksen perusteella en jaksa itse vetää pasifistirunia ensimmäisellä pelikerralla. Vastauksesta jäi sellainen kuva, ettei koko hommaa ole oikein suunniteltu siihen. "Technically possible..."

Minä käsitin, että pelissä ei ole Pacifisti pelityyliä ja se kai johtuu myös ihan tuosta Cyberpunk maailmasta ja siitä loresta mihin se perustuu. Kyseessähän ollaan palkkasotilas tai vastaava taustaltaan. Kuitenkin pelissä pitäisi olla mahdollisuus pelata non-leathal peliura, jossa siis itse ei tapeta vihollisia vaan tainnutetaan etc. Pelihän ei kuitenkaan ole samanlainen kuin Deus eX vaikka samankaltaisuuksia voisikin etsiä.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Hyvältä vaikuttaa;



CP=paskaa @10:51
Karavaani kulkee, koirat haukkuu - "journalistit" haukkuu; peli on hyvä. :lol:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Noihin ylitöihin liittyen; CDPR nähtävästi kysyi devaajilta ollaanko 6 lauantaita töissä, vai viivästytetäänkö peliä jälleen kerran. Äänestivät sitten itse tekevänsä ylitöinä ja siitähän riemu repesi. Eivät uskaltaneet paskajournalistien vuoksi edes juhlia CP:n kullitusta. :D


Saavatpahan muuten 10% vuoden voitoista boonuksena; CDPR will give 10% of revenues to employees as extra cr Avalanches.com Ei huono kuuden lauantain duunista (+ tietty normi palkat ja lisät tulee automaattisesti).

:think:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Noihin ylitöihin liittyen; CDPR nähtävästi kysyi devaajilta ollaanko 6 lauantaita töissä, vai viivästytetäänkö peliä jälleen kerran. Äänestivät sitten itse tekevänsä ylitöinä ja siitähän riemu repesi.
Schreier "paskajournalisti" on kyllä paljastanut vaikka mitä vuosien saatossa eikä ole koskaan paljastunut valehdelleen mistään. Aika paksua nyt ruveta syyttelemään journalisteja kun kyseessä on pelistudio mitä itse sattuu fanittamaan. Kohtuu ihmeellistä hommaa. Ei CDPR ole mikään jeesusfirma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Onhan tuossa johto epäonnistunut jos crunch timeen täytyy turvautua. Vähintä silloin on että siitä maksetaan ja ekstraa vielä.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Sitä on cdprstä riippumattomia ajankohtia kuten goty awardsit, parhaat myyntisesongit ja konsolien julkaisut joihin kannattaa saada pelit ulos ajoissa. Kukaan ei julkaise joulun jälkeen isoja pelejä tai laita elokuvia jakoon.
Sitten moni cdpr työntekijä on vapaaehtoisesti vetänyt pitkiä päiviä ennen "pakkoa" ja jokainen delay tarkoittaa että kyseinen crunch homma jatkuu tulevaisuuteen mikä ei ole hyvä terveydelle = ei lisää viivästyksiä kiitos. Palkat varmaan luvataan lailla mutta bonuksien vuoksi halutaan että peli myy hyvin eikä laiteta jollekkin paskaslotille kalenterissa.
CDPR johto toki tekee mokia, en tiedä onko ihan parhaat ihmiset tekemässä päätöksiä. Jokin pelien piraattikopioita nuoruudessa myynyt johtaa 10bil € yritystä kun muissa vastaavissa on jotain hardward tyyppejä johtoportaassa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Itsekin meinasin tilata tuon World of Cyberpunk kirjan (koska omistan myös sen Witcher version), mutta päätin kumminkin että haluan mennä sokkona peliin ja antaa sen pelin avata se maailma minulle. Veikkaan että parempi kokemus kumminkin näin päin. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 077
Sitä on cdprstä riippumattomia ajankohtia kuten goty awardsit, parhaat myyntisesongit ja konsolien julkaisut joihin kannattaa saada pelit ulos ajoissa. Kukaan ei julkaise joulun jälkeen isoja pelejä tai laita elokuvia jakoon.
Sitten moni cdpr työntekijä on vapaaehtoisesti vetänyt pitkiä päiviä ennen "pakkoa" ja jokainen delay tarkoittaa että kyseinen crunch homma jatkuu tulevaisuuteen mikä ei ole hyvä terveydelle = ei lisää viivästyksiä kiitos. Palkat varmaan luvataan lailla mutta bonuksien vuoksi halutaan että peli myy hyvin eikä laiteta jollekkin paskaslotille kalenterissa.
CDPR johto toki tekee mokia, en tiedä onko ihan parhaat ihmiset tekemässä päätöksiä. Jokin pelien piraattikopioita nuoruudessa myynyt johtaa 10bil € yritystä kun muissa vastaavissa on jotain hardward tyyppejä johtoportaassa.
Mietin että jos tosiaan kuusi viikkoa ja 6 päivää viikossa niin mitä siinä 6 päivän aikana saadaan oikeasti aikaan mitä ei saataisi 5päiväisellä viikolla?
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 029
Jos peliä on kehitetty lähemmäs kymmenen vuotta, niin on kyllä osaamatonta sakkia päättämässä ajan käytöstä jos pitää tuommoisen kehitysajankin jälkeen turvautua järjettömiin ylitöihin ja crunchiin.

Joo, varmasti saavat hyvän rahallisen korvauksen työstään. Mutta en usko, että siellä nyt työntekijät täysin vapaaehtoisesti suostuvat moiseen vaan koska "pelin tekeminen on heille kutsumus". Eiköhän siellä ole sama meininki kuin muuallakin, tee ylitöitä tai eroa "vapaaehtoisesti". Tuntuu että täällä monikin olisi valmis tekemään 100 tunnin työviikkoja rahan takia, mitäpä sitä vapaa-ajalla, terveydellä taikka mielenterveydellä tekeekään...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 757
Mietin että jos tosiaan kuusi viikkoa ja 6 päivää viikossa niin mitä siinä 6 päivän aikana saadaan oikeasti aikaan mitä ei saataisi 5päiväisellä viikolla?
Se, että se peli on 6 päivän edestä bugittomampi julkaisussa. Eli hiukan vähemmän epävakaa raakile.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 945
Näköjään pelialalla tekijänä ja julkaisijana olevia henkilöitä tässäkin ketjussa, jotka tietää tasan tarkkaan miten hommat pitäs hoitua ennen julkasua.
Kaikkihan onkin niin mustavalkosta.
En ota henkilökohtasesti puolta koska tässä asiassa ei ole sitä mustaa ja valkosta. Tää sama paska on lähes joka alalla.
Muttakunsejase... kandee miettiä tätäkin asiaa muustakin kun yksittäisen duunarin näkökulmasta. Tai sen päälikön joka määrää alaisensa tekemään duunia että homma hoituu hänen ison herran tahtomalla tavalla.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
71
Vaikuttaa siltä että heillä on iso bugilista, siitä sitten liiskataan pahimmat ja mitä kerkee day 1 patchiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 132
Mietin että jos tosiaan kuusi viikkoa ja 6 päivää viikossa niin mitä siinä 6 päivän aikana saadaan oikeasti aikaan mitä ei saataisi 5päiväisellä viikolla?
6pv ylikuormituksessa ei tarkoita 6 efektiivistä päivää. Nuo kuusi ylimääräistä työpäivää vähentää tuottavuutta niiltä kaikilta kuudelta viikolta joten efektiiviset päivät voivat olla miinusmerkkisiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 458
6pv ylikuormituksessa ei tarkoita 6 efektiivistä päivää. Nuo kuusi ylimääräistä työpäivää vähentää tuottavuutta niiltä kaikilta kuudelta viikolta joten efektiiviset päivät voivat olla miinusmerkkisiä.
En usko. Jos päivät on inhimillisen pitkiä.

Nimimerkillä kumpiakin on tullut kokeiltua, kun iso asiakas on keksinyt uusia hauskoja vaatimuksia lähellä releasea. Tuossa ei onneksi siitä kyse, mutta onhan tuo aikamoinen projekti, aikamoisilla suorituskykyvaatimuksilla.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Schreier "paskajournalisti" on kyllä paljastanut vaikka mitä vuosien saatossa eikä ole koskaan paljastunut valehdelleen mistään. Aika paksua nyt ruveta syyttelemään journalisteja kun kyseessä on pelistudio mitä itse sattuu fanittamaan. Kohtuu ihmeellistä hommaa. Ei CDPR ole mikään jeesusfirma.
Kerrotko vielä mitä Schreier tässä yhteydessä paljasti? Mitä olen itse nähnyt, niin on vaan kirjoittanut yleisessä tiedossa olevasta asiasta (crunch) omat mielipiteensä (crunch on paskaa, koska riistäjäkapitalisti pelitalon johto). :think:

En ole missään vaiheessa väittänyt, että CDPR olisi mikään jeesusfirma, mutta omasta mielestä journalistien pitäisi kirjoittaa uutisia faktapohjalta, ei huhuihin tai omaan maailmankuvaansa pohjautuen (Jooh, tiedän, on todella paljon pyydetty nykypäivänä).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Kerrotko vielä mitä Schreier tässä yhteydessä paljasti? Mitä olen itse nähnyt, niin on vaan kirjoittanut yleisessä tiedossa olevasta asiasta (crunch) omat mielipiteensä (crunch on paskaa, koska riistäjäkapitalisti pelitalon johto). :think:

En ole missään vaiheessa väittänyt, että CDPR olisi mikään jeesusfirma, mutta omasta mielestä journalistien pitäisi kirjoittaa uutisia faktapohjalta, ei huhuihin tai omaan maailmankuvaansa pohjautuen (Jooh, tiedän, on todella paljon pyydetty nykypäivänä).
En tiedä miltä pohjalta kuvittelet hänen kirjoittavan, jos hän on julkaissut useammankin pelitalon sisäisen sähköpostin asiaan liittyen. Tarkoitatko tällä "faktapohjalla" sitä, että journalistin pitäisi kirjoittaa artikkeleita pelkästään pelitalon virallisten pressitiedotteiden pohjalta vai mitäköhän mahdat tarkoittaa? Nyt ei kyllä aukene.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
En tiedä miltä pohjalta kuvittelet hänen kirjoittavan, jos hän on julkaissut useammankin pelitalon sisäisen sähköpostin asiaan liittyen. Tarkoitatko tällä "faktapohjalla" sitä, että journalistin pitäisi kirjoittaa artikkeleita pelkästään pelitalon virallisten pressitiedotteiden pohjalta vai mitäköhän mahdat tarkoittaa? Nyt ei kyllä aukene.
Jaa, että useamman? Itse en ole nähnyt kuin tämän;
Ej5RLLpWsAA3vgl.jpg


joka vaikuttaa aika standardilta yhtiöjohdon pahoittelukirjeeltä..? :think:
Muutenhan noi näyttää olevan vahvistamattomia huhuja; "according to an email allegedly leaked from the Polish company".

Se, että DCPR on aiemmin ilmoittanut pyrkivänsä välttämään crunchia, mutta eivät siinä onnistuneet vaikuttaa erikoiselta syyltä kaivaa talikot esiin, koska muilta pelitaloilta moisia pyrkimyksiä ei ole taidettu ilmoittaa, vaan jatketaan samalla linjalla kuin ennenkin. Pointtina siis se, että onko parempi pyrkiä muuttaa alan yleisiä käytäntöjä työntekijöille mukavampaan suuntaan ja saada siitä paskaa niskaan, vai se, että ollaan hiljaa ja jatketaan kuten ennekin, jolloin hyvin harvaa kiinnostaa..? Nythän tuossa on käytetty CDPR:n aiempaa lausuntoa (jossa ei mitenkään luvattu crunchin jäävän pois) perusteena repiä perseensä tässä asiassa.
Tässä nyt vielä muutama lainaus, joista en itse ainakaan näe mitään lupauksia jättää crunchi kokonaan pois;
A few weeks ago, CD Projekt Red had reached out to talk about their “non-mandatory” crunch policies on Cyberpunk, promising that they wanted to avoid the brutal periods of overtime that staff had to face at the end of development on The Witcher 3
When probed, Iwiński wouldn’t promise to limit crunch to certain periods or offer specific numbers
We can never be 200% sure that there won’t be some pressure, but it’s actually our management’s work to make sure people are OK with that

Asiasta toiseen; onko siihen joku syy, että pelitalojen ylitöihin noin innokkaasti on somesotilaat ottamassa kantaa, kun käytännössä kaikilla aloilla ympäri maailman ylitöitä teetetään (monella alalla enemmän ja pitkäkestoisemmin/säännönmukaisesti) ja ihan ilman mitään boonuksia, mutta eipä siitä juuri näy mitään julkista hulabaloota?
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Asiasta toiseen; onko siihen joku syy, että pelitalojen ylitöihin noin innokkaasti on somesotilaat ottamassa kantaa, kun käytännössä kaikilla aloilla ympäri maailman ylitöitä teetetään (monella alalla enemmän ja pitkäkestoisemmin/säännönmukaisesti) ja ihan ilman mitään boonuksia, mutta eipä siitä juuri näy mitään julkista hulabaloota?
Periaattessa johtuu siitä CDPR "hyvästä" imagosta jota se on halunut luoda ja jotkut väittää että virheellisesti vai muuttamalla totuuksia.

Witcher 3 parhaat hetket oli tehty siihen asti mihin asti suunnilleen arvosteljiat kerkee viikossa jne.


Mutta kuten sanoin, jos peliyhtiö kasvaa tarpeeksi suureksi niin senkin pitää alkaa miettimään kuin looginen voittoa tekevä peliyhtiö:
Pelit pitää mielyttää montaa: CP 77 paljon pum pum videoita ilmi että jonnetkin tykästyy ja luo hypeä.

Mutta sen alkuperäinen uutinen oli tarkoitus että vaikka CDPR yritti olla mahd positiivisen julki tuoda imagon yritys mutta sekin joutui nöyristymään nykypelien alan juttuihin tämän pelin osalta ja siitähän se pääomistaja otti vastuunkin jo twitterissä.

Tässä on juuri se että jotkut suojelee CDPR:ää pahalta imagolta ja toiset haluavat väkisin lyttää sitä ja niiden orgasmi nousee potenssiin kymmenen jos CP77 floppaa.

Minä en odata mitään suuria jeesus tekoja tältä peleiltä, koska olen ne varmaan per jokaisessa tietyssä omansa genrensä pelissä kokenut mutta jos tämä mullistaa FPS pelit ja hakkaa witcher 3 hahmot tarinat jne ja sitten musatkin ovat paremmat kuin FF peleissä konsonaan niin sitten voin liputtaa jo lähellä 10/10 aka messiasta.

Vaikka tämä peli päätyiskin siihen 8/10 arvosanan peliksi mutta onhan sekin jo helvatti hyvä.
Odotan vain mitä tuon pelattavuuden osalta tulee olemaan, se vain minua tässä pelottaa eniten.
 
Viimeksi muokattu:

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 123
Eihän siinä; jos ei halua, että pelifirma edes yrittää muuttaa toimintatapojaan työntekijäystävällisempään suuntaan, niin voi huoletta ostella muiden tekemiä pelejä.

Jotenkin en itse usko, että CDPR olis pelkästään yrittänyt imagoaan parantaa tuolla "pyrimme välttämään crunchia" lausunnolla, koska jos ei minkäänlaista yritystä päästä tuohon tavoitteeseen ole missään vaiheessa ollut, niin backlash ja siitä johtuva imagohaitta on paljon suurempi, kuin ilman noita puheita olisi ollut. Jos jollain on todisteita muusta, niin olen toki kiinnostunut näkemään ja muokkaamaan kantaani sen mukaan. :thumbsup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 255
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 029
Ymmärtäisin jos työntekijät olisi pakotettu mutta nyt olivat itse äänestäny sen puolesta
Joo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.

E: Ehkä tuon ymmärtäisi jos peli pitäisi saada vaikka parissa-kolmessa vuodessa valmiiksi, mutta jos lähes kymmenen vuotta tehty ja silti muka loppuu aika kesken...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 255
Joo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.

E: Ehkä tuon ymmärtäisi jos peli pitäisi saada vaikka parissa-kolmessa vuodessa valmiiksi, mutta jos lähes kymmenen vuotta tehty ja silti muka loppuu aika kesken...
Aina voit postata todisteita painostuksesta jos sinulla niitä on
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Ymmärtäisin jos työntekijät olisi pakotettu mutta nyt olivat itse äänestäny sen puolesta
Aika järjetön artikkeli muutenkin. Ei mitään mainintaa mitä pelialan standardit on, ei mitään plussaa siitä että yrittää välttää crunchia ja teki jo 2 delaytä, "varmaan tekee rahaa vaikka siirtääkin huonommalle julkaisuajankohdalle" on täysin idioottimainen väite,
Mainitsi että pelaajat puolustejee cdpr koska hyviä käytäntöjä ja että ne ei puolustais yhtiötä jos olis huono PR, mutta yhtiöt joilla on huono pr crunchaa enemmän ja siitä ei ole uutisia koska ne ei edes yritä välttää sitä. Tässä yritetään luoda taas narratiivia että CDPR on ihan omanlaatuisesti julma työntekijöillensä jättämällä infoa pois.
Sitten lisäksi taas puhutaan koko cdpr satojen työntekijöiden puolesta kun tiedetään paremmin kuin he itse, lähteenä anonyymi schreier twiitti. = sjw.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 255
Aika järjetön artikkeli muutenkin. Ei mitään mainintaa mitä pelialan standardit on, ei mitään plussaa siitä että yrittää välttää crunchia ja teki jo 2 delaytä, "varmaan tekee rahaa vaikka siirtääkin huonommalle julkaisuajankohdalle" on täysin idioottimainen väite,
Mainitsi että pelaajat puolustejee cdpr koska hyviä käytäntöjä ja että ne ei puolustais yhtiötä jos olis huono PR, mutta yhtiöt joilla on huono pr crunchaa enemmän ja siitä ei ole uutisia koska ne ei edes yritä välttää sitä. Tässä yritetään luoda taas narratiivia että CDPR on ihan omanlaatuisesti julma työntekijöillensä jättämällä infoa pois.
Sitten lisäksi taas puhutaan koko cdpr satojen työntekijöiden puolesta kun tiedetään paremmin kuin he itse, lähteenä anonyymi schreier twiitti. = sjw.
Olisi kiva tietää onko yksikään näistä niin sanotuista toimittajista yrittänyt edes ottaa yhteyttä CDPR ja saada oikeita faktoja


Jenkeillä kaikki onkin paremmin :)

Update:

Yes, it’s true that under Poland’s labor laws devs are paid for overtime—unlike in the US where crunch is often unpaid (though not always).
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
E: Ehkä tuon ymmärtäisi jos peli pitäisi saada vaikka parissa-kolmessa vuodessa valmiiksi, mutta jos lähes kymmenen vuotta tehty ja silti muka loppuu aika kesken...
Jos johonkin huhuihin uskominen niin CP77 aloitettiin Witcher 3 suuren menestyksen jälkeen osittain uusiksi kun budjetti sen salli ja ehkä saivat palkattua siksi Keanu Reeveksen mukaan ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
66
En tiedä onko tämä kyseinen forbesin contribuuttori joku oikea toimittaja, mutta contribuuttoriksihan tuonne kirjoittamaan pääsee tyyliin kuka vaan
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Jos johonkin huhuihin uskominen niin CP77 aloitettiin Witcher 3 suuren menestyksen jälkeen osittain uusiksi kun budjetti sen salli
Alkuperäinen idea taisi olla tehdä 2 AAA projektia samanaikaisesti, mutta cdpr johto arvioi tarpeet vähän väärin niin kaikki otettiin witcheriin ja cp77 siirtyi suurin osa deveistä vasta blood & wine jälkeen. Suurin osa suunnitelmista heitettiin pois pari kertaa resetoiden etenemisen syystä tai toisesta, mahdollisesti se budgetti homma tai parempi ymmärrys sen kokoisen pelin teosta.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 733
Joo varmasti "vapaaehtoisesti" ilman minkäänlaista painostusta johtoportaalta, ihan demokratiana varmasti toimii koko pulju.
En tunne tuon firman työntekijöitä joten heidän puolestaan en osaa sanoa mutta esim. varmuudella voin sanoa että Owlcat Studion tyypit ainakin ovat todella kiintyneitä ja rakastavat Pathfinder peliä, sen sääntöjä ja Kingmaker peliä. Myös tuota uutta tulevaa projektiaan (Wrathia).

Eli he ovat ainakin toimineet siten että pitivät kerran viikossa Kingmakeria tehdessään peli-iltoja missä oli useampia porukoita (5-8 henkilöä per peli) ja pelasivat monta kertaa tuon P&P modulin eri henkilön toimiessa pelinjohtajana ja ottivat innostuksen aiheita itse tekemäänsä tietokonepeliin noiden pelien pohjalta. Sama jatkuu nyt kun tekevät Wrath peliä (tosin eivät taida koronan takia kokoontua työpaikalla vaan pelit toimivat virtuaalisesti).

Samaten nuo crunchit ja esim. vieläkin jatkuva Pathfinder pelin (PC version siis) päivitykset jne. kertovat siitä miten tuo on intohimoprojekti myös tekijöille. Tietysti saavat siitä palkkaa mutta jos vertaa esim: Sword Coast Legends peliin huomaa että vaikka "molemmat olivat kasa bugista paskaa" julkaisun aikana (anteeksi hieman liioiteltu ja alaluokkainen ilmaisu) toisessa tekijät jatkoivat päivitysten tekoa ja toisessa koko projekti käytännössä hylättiin loppujen lopuksi.

Eli lyhyesti: riippuen tekijöistä (tiimi) sekä tietysti firmasta (johto) voi hyvinkin olla että joissakin firmoissa tuo on pakko ja todetaan suoraan että jos ei suostu et tule ikinä saamaan työtä pelialalta enää kun toisessa paikassa työntekijät itse haluavat tehdä huomattavan pitkään jopa julkaisun jälkeen päivityksiä ja korjauksia ja miettivät firman mainetta sekä haluavat (ja SAAVAT) jatkaa samassa työpaikassa uuden (samanlainen) projektin kanssa.

Tuota (Owlcat Games) firmaa olen seurannut 2017 kesästä saakka ja tietysti myönnän että varmasti jos firma nyt kestää vaikka 20 vuotta pystyssä ja myydään ehkä eteenpäin ja tyypit vaihtuvat niin varmasti iskee taisteluväsymys joten pelkkä nimi ei riitä (kuten Bioware) mutta ainakin vielä tuossa on esimerkki firmasta joka oikeasti välittää peleistään ja tekee järkyttävät määrät taustatutkimusta sekä oikeasti kuuntelee pelaajiaan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Onko tässä vaiheessa enää mitenkään todennäköistä, että tuosta 19.11. myöhästyttäisiin? Mietin vain, milloin kehtaa pistää pekkaset vetämään.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Onko tässä vaiheessa enää mitenkään todennäköistä, että tuosta 19.11. myöhästyttäisiin? Mietin vain, milloin kehtaa pistää pekkaset vetämään.
Ei koska peli on mennyt jo levitykseen/painatukseen
ja nytten loppuviikot tehdään day patch 1 missä korjataan peliä vielä.

Edit: Sanotaan 99% varmuudella riippuen ettei mikään korona sulje tehtaita tai jotain katastrofia tapahdu jossain, en ole ainakaan koskaan kuullut että levityksen menemisen jälkeen olisi mikään pelin myöhästynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Niin, se pekkanenhan kannattaa kuitenkin sijoittaa vasta seuraavalle päivälle jos nyt varmasti haluaa pelata koko päivän rauhassa. Ensinnäkin Steam-julkaisu on varmaan taas normaaliin tapaan iltaseiskalta/kasilta ja tuon lisäksi satavarma juttu että julkaisupäivänä kaikki latauskanavat on tukossa, Steam kaatuu, Gog kaatuu, yms mahdolliset skenaariot.
Joten jos itse olisin ottamassa pekkasta niin ottaisin tuon 20.11. :think:
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Suurin osa ihmisistä taitaa odotella niiden tilaamaa 3080, konsoleita tai rx 6000:tta julkaisupäivänä kun koronan takia kaikki tuotantolinjat tukossa.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
735
Mutta vapaat vain perjantaille 20.11. vai myös torstaille 19.11. eli onko tietoa julkaistaanko vasta torstaina esim. klo 20 vai jo 00:01?
Iltahuki joten perjantaikin olis riittäny mut pistin torstain kans. Voi sit vedellä kunnon päikkärit ja kattella yöllä jämähtänyttä latauspalkkia. :cool:
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Kuumia juoruja Redditin syövereistä. Nimetön CDPR devaaja kertoo että porukka crunchannut keväästä 2019 asti ja vaikka pelistä on tulossa hyvä, niin olisi vielä kaivannut 4-5 kuukautta uunissa. Uskoo jos tahtoo. Jason Schreier jakoi tämän myös twitterissä joten ehkä jotain perää.

 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
"We reached out to this user for verification using using the same methods we do for AMAs. Unfortunately based on the information we currently have been provided we can not verify their identity. "
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 819
Viestejä
4 204 897
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom