Cyberpunk 2077

Hieno teksti @BOT :tup:
Omasta mielestäni porukat(suurinosa) pitäneet kuitenkin suhteelisen maltittisesti hype housut jalassa ja eikä sieltä vapahtajan toista tulemista tule.

Itse olen nähnyt projektin aika pitkälti niin että cdpr hyppää kohti tuntematonta ja nytten selviää että olivatko vain yhden hitin ihme.

Toki markkinoida pitää osaa nykyaikana jos aiot saada tuotteen menestymään tai saada tuotteen tarpeeksi esille, tästä syystä epäilisinkin että cdpr myöhästytti pelin julkaisua että haluvat yksin pällistellä julkisuudessa kuin peli julkaistaan saadakseen pelille kaiken huomion, se että onko se hyvää vai huonoa huomiota niin nähdään toivon mukaan syyskuussa... Ehkä :)

Koska jos cdpr ei oppinut jo witcher 3 kohdalla konsolien tehojen rajallisuutta niin täytyy myöntää että pahoin pelkään pelin myöhästyvän enemmän kuten witcher 3 aikanaan teki.

Alkuperäinen 2014 loppuvuosi->2015 helmikuu->2015 toukokuu
 
Toivottavasti optimoivat ja karsivat sen samalla lailla joka alustalle, jotta kaikki saavat yhtenevän pelikokemuksen. Eiköhän se sieltä lopulta tänä vuonna ulos tule...
 
Toivottavasti optimoivat ja karsivat sen samalla lailla joka alustalle, jotta kaikki saavat yhtenevän pelikokemuksen. Eiköhän se sieltä lopulta tänä vuonna ulos tule...

Häh? Niin että kun jollain paskalaatikolla peli ei pyöri kuten devaajat on sen suunnitellu niin sitten pitäs huonontaa myös PC:lle? :confused:
"Kun yhdellä ei ole kivaa niin kellään ei saa olla kivaa".
 

Vittu kun vituttaa jo etukäteen... Ihan perseestä että noista tarvittavista "optimoinneista" kärsii sitten mahdollisesti kaikki.

Toivotaan parasta, et ainoastaan current genin basic rupilaatikoiden versioita "optimoidaan"
 
Häh? Niin että kun jollain paskalaatikolla peli ei pyöri kuten devaajat on sen suunnitellu niin sitten pitäs huonontaa myös PC:lle? :confused:
"Kun yhdellä ei ole kivaa niin kellään ei saa olla kivaa".
Kyllä. Myös autojen pitää kulkea samaa vauhtia kuin minun kolmipyöräinen että tulee jokaiselle sama kokemus liikenteessä.

:lol:
 
hyvä vaan jos tehdään jonkun pleikka3:sen ehdoilla niin pyörii omallakin paskalla
 
Grafiikat voi tehä skaalattavaksi tikku-ukosta ÄrTeeÄksään mutta tekoälylaskennat vaatii aina jonku verran potkua. Tämä tuli huomattua kun menit paskalla aateekoolla Novingradiin Witcherissä. Väkijoukko vaatii tietyn määrän laskentatehoa. Jos tehään sama kaikille niin peeceelle tulee autiot kadut.
 
Grafiikat voi tehä skaalattavaksi tikku-ukosta ÄrTeeÄksään mutta tekoälylaskennat vaatii aina jonku verran potkua. Tämä tuli huomattua kun menit paskalla aateekoolla Novingradiin Witcherissä. Väkijoukko vaatii tietyn määrän laskentatehoa. Jos tehään sama kaikille niin peeceelle tulee autiot kadut.
PC:llä taisi olla npc hahmoja minimilläkin enemmän kuin konsoleilla että tuonkin luulisi saavan skaalattua tässä.

Oliskohan tässä kyse jostain että heikommat konsolit eivät vain jaksa pyörittää sisätiloja ja ulkotiloja samaan aikaan ja joutuvat suunnittelee latauspaikkoja uusiksi kuten witcher 2 x360 versiossa.
Mappihan tässä on pienempi kuin witcher 3 mutta samalla pitäisi olla täydempi kokonaisuus.

Edit: Itse löysin vetoni liian ruuhkaisesta keväästä.
 
Viimeksi muokattu:
Ite lottoaisin myöhästymisen syyksi seuraavan tyyppistä kaavamaisuutta. Eli peli tarvii oikeasti bugi korjauksia sun muuta kiillotusta -> todetaan että vaatis sen 2-3kk puuhastelua pelin äärellä. Sitten todetaan päälle, että kesällä tunnetusti erittäin nihkeetä julkaista pelejä (huonommat myynnit kesäisin kun esim joulumarkkinoille) -> hypätään kesän ylisuosiolla. Tähän väliin voi jopa jokunen ukko firmasta pitää niitä kesälomiaankin, jotka varmasti vähintäänkin ansaittuja. Kaiken kun ynnää, tulee tuo about 5kk myöhästyminen aika loogisesti. Enemmän aikaa kun kesään asti ja jos kesällä ei haluta julkasta muutenkaan, ja halutaan syksyn keskelle ettei päräytä sinne marraskuun uusien julkaisujen ruuhkaan (esim konsolit).

Vaikka ei koskaan ole kiva, että julkaisu viivästyy, niin eipä elämä varmaan kellään kaadu tähän. Vaikka miten ois täynnä intoa odottamassa pelaamista. Loppujen lopuksi, ihan sama minkä takia peli todellisuudessa myöhästyy. Iteppähän ne sitä on siellä tekemässä ja julkasee sitten kun niin haluaa.

Mielummin näin päin että pikkusen myöhässä kun tyylisesti No Mans Sky, joka rykättiin ulos liian hätäseen ja käytännössä ilman kontenttia. Tilanne tietenkin eri (studioiden koot, Sonyn taustapaine NMS:n tilanteessa jne), mutta joka tapauksessa. Eikä mitään pois NMSsältä, pojat hoiti homman mallikkaasti maaliin asti ja vähän pidemmällekkin. Mutta nyt kun kyse ei ole jostain indie kehittäjästä niin ei paljon voi puolustella samanlaista tilannetta. Parempi varman päälle.
 
Ei sitä ole käsittääkseni vahvistettu, vaikka uskottavalta kuulostaakin.
Tuskin vahvistavat virallisesti kuin että vaatii optimointia mutta tämä tuli vastaani:

Cyberpunk 2077 Dev: Lot of Juice Left In Current-Gen Consoles, Optimizing To Target Demo’s Fidelity

For all the rumours, and statements from companies like Sony about next-gen hardware, it’s pretty incredible to see the Xbox One and PS4 holding up this long after their launch. Both consoles released at a time when they were considered “under-powered” next to top of the line PC GPUs. Since then, however, we’ve been seeing experiences like Forza Horizon 4, Uncharted 4: A Thief’s End, and God of War made possible on the current generation of consoles.

So despite some doubt about CD Projekt RED’s Cyberpunk 2077 releasing on next generation hardware, it’s indeed slated for Xbox One, PS4, and PC. GamingBolt had a chance to speak to level designer Miles Tost, and asked about the challenges faced during development.

Was there any truth to statements about Cyberpunk 2077 not being able to run on current gen consoles? Tost simply noted, “Recently released titles have shown us that there’s still a lot of juice left in the current generation and I continue to be amazed by what’s being done.”

Would current gen consoles be able to pull off the NPC count and fidelity that was showcased in the demo? “Looking at the games released at the beginning of this generation and comparing them to some of the absolutely amazing looking recent titles, we can see quite an astonishing difference,” Tost said to GamingBolt. “Devs are a resourceful bunch — we figure out new and better ways of using and optimizing tools we work with all the time.”

It also doesn’t hurt that optimization was a goal for Cyberpunk 2077 from the initial stages of development. CD Projekt RED even has a team of programmers dedicated to working on optimization. Now the real question is if the game will be releasing in 2019 as rumours have stated. It’s going to be a long wait regardless. Stay tuned for our full interview with Tost.
 
^ Mitä sitä lottoamaan kun se oikea syy on tuolla jo aiemmin mainittu? :confused:
Tämä oikea syy on täysin huhua siihen asti, kunnes sen joku CDPR:n puolesta virallisesti vahvistaa. Tämä "tietohan" oli peräisin jostain podcastista, jossa esiintyi joku puolalainen industry-insider ja hän oli saanut "luotettavasta lähteestä" tietää, että peruskonsolit, etenkin perus-XB1 on se ongelma.
 
Parempi on lykätä kerran vähän enemmän kuin joka kuukausi ilmoittaa uusista myöhästymisistä

Tämä. Kaksi kertaa 3kk lykkäys on paljon pahempi PR-temppu kuin 1 x 6kk lykkäys. Plus tosiaan kesälomat päälle. Ei tässä mitään kovin kummallista ole. Eiköhän sieltä tule ihan hyvä peli kun tulee :)
 
Näinköhän taas poistetaan pelistä esim. aseen latausanimaatio yms. paloja, jotka palautetaan seuraavien kuukausien aikana takaisin peliin ja kutsutaan niitä dlc:ksi. Ladattavaa sisältöähän nuo 16 delsua Witcherissä oli, jos kirjaimellisesti otetaan, että ei se nyt sinänsä valetta ollut. Mutta voisiko tuollaista piratisminvastaista toimea olla tällä kertaa ylistämättä, kun se ei haittaa piraatteja yhtään, että heidän pelistään puuttuu pari turhaa armoria, 1 paska quest tms. ja ainut kenen muroihin kustaan on maksava asiakas.
 
En saa kyllä tuosta mitää piraatin vastaista toimia kun nehän ladataan automaattisesti käyttäjälle launcherin kautta ja pelihän on ilman drm:ää muutenkin.

Jos piraatin vastaista toimia olisi niin sittehän olisi denuvot ja muut kumppanit suojelemassa peliä ja samalla kyllä GoG kaupasta ei peliä saisi.

https://www.ign.com/wikis/the-witcher-3-wild-hunt/DLC_and_Expansion_Packs#DLC
Ja noistahan asiakas ei joutunut maksamaan.

Jos pelin ostava saa ilmaisena päivityksenä jotain eri aseita tai questeja niin en mä ainakaan pahoillani ole :confused:

Eriasia silloin toki jos alettaan EA tai ubisoft tyyliin jotain exp boosteja tai armori paketteja myymään oikeata valuuttaa vasten.

Jos siis CDPR puheet pitää paikkansa että yksinpelissä ei ainakaan ole noita mutta erijuttu sitten monipelissä johon veikkaisin että jotain maksullisia paketteja voisi ehkä todnäköisesti tulla kuten nykyään tapana taitaa olla.
 
En saa kyllä tuosta mitää piraatin vastaista toimia kun nehän ladataan automaattisesti käyttäjälle launcherin kautta ja pelihän on ilman drm:ää muutenkin.

Nimenomaan. Kusetusdelsujen tarkoitus oli saada porukka ostamaan peli ennakkoon tai ainakin hyvin pian launchin jälkeen, jotta saisivat heti ladattavat matskut käyttöön ja piraatit ei - ainakaan ilman vaivannäköä.

Maksavalle asiakkaalle vitutus tuleekin siitä, että delsut tulevat jälkikäteen kun niitä ei aika monet enää saa käyttöönsä. Monet ovat pelanneet pelin läpi eivätkä useimmat pelaa enää uudestaan. Minäkin pelasin hitaasti ja jälkikäteen olisin saanut armoreita, jotka oli paljon alle oman levelin. hiustyylit, animaatiot yms. oli aivan selvästi vain leikattu julkaisuversiosta pois. Mitään todellista ladattavaa materiaalia, mistä kukaan muu kuin totaalinen idiootti maksaisi ei tullut ja näitä mainostettiin ilmaisina.

Sulle ei ole annettu ilmaiseksi mitään. Maksoit etukäteen jostain mikä ripoteltiin paloina sulle. Järkeä saa käyttää. Täysin selvä gimmick/huijaus saada porukka ostamaan peli heti alussa ja piratismia hautovat saada muuttamaan mielensä. Piraatteja tuollainen vaan ei haittaa yhtään, mutta minua vitutti.

Mikä drm:ssä muutenkaan on vikana? Lähes kaikkihan ainakin foorumeilla rakastaa Steamia ja haluaa aivan ehdottomasti peliinsä drm:n tai jättävät pelin ostamatta/lykkäävät ostamista, jos siinä ei ole (tietty) drm.
 
Kusetusdelsujen tarkoitus oli saada porukka ostamaan peli ennakkoon tai ainakin hyvin pian launchin jälkeen, jotta saisivat heti ladattavat matskut käyttöön ja piraatit ei - ainakaan ilman vaivannäköä.
Sulle ei ole annettu ilmaiseksi mitään. Maksoit etukäteen jostain mikä ripoteltiin paloina sulle. Järkeä saa käyttää.
Korjaan pari seikkaa:
1. DLC ei mainostettu koskaan CDPR toimesta että ne tulisivat vain ennakkotilaajille vaan kaikki saivat ajansaatossa.
2. DLC annettiin ilmaiseksi.
3. Kukaan ei maksanut etuunkäteen mistään kuin pelin hinnasta aka katso kohta ylemmät.


Cyperpunkin kohdallakin CDPR on sanonut että ennakkotilaajat EIVÄT saa mitään erikoislisää, uutinen löytyy sivua tai kaksi tästä taaksepäin.

Mutta en halua riidellä tästä, jos koet että CDPR kusettaa sinua niin sitten tunnet niin, mikä minä olen kieltämään kunhan sanoin oman mielipiteeni.
Älä osta peliä ja minäkään en ole ennakkotilanut edes peliä, katson mitä täällä höpistään ja sitten toki vähän arvosteluita koska itselläni on omat epäilykseni sen takia koska CDPR hyppää uuteen genreen witcherin jälkeen.
 
Mun mielestä esim. tuon Witcher 3:n kohdalla noi ilmaset DLC:t oli erinomainen juttu. Lisäsi selvästi mielenkiintoa pelata peli uudelleen, kun valitettavan moni peli nykyään - ainakaan omalla kohdalla - ei jaksa enää sytyttää, kun sen on kerran kolunnut läpi..
 
Korjaan pari seikkaa:
1. DLC ei mainostettu koskaan CDPR toimesta että ne tulisivat vain ennakkotilaajille vaan kaikki saivat ajansaatossa.
2. DLC annettiin ilmaiseksi.
3. Kukaan ei maksanut etuunkäteen mistään kuin pelin hinnasta aka katso kohta ylemmät.

1. En ole kirjoittanut tuollaista.
2./3. Maksoit paloina toimitetusta tuotteesta.

Ilmeisen onnistunut kikka CDPR:ltä siis. En ole kertonut mielipiteitä vaan tosiasioita. Jos faktoista loukkaantuu, niin vika on loukkaantujassa.
 
Nimenomaan. Kusetusdelsujen tarkoitus oli saada porukka ostamaan peli ennakkoon tai ainakin hyvin pian launchin jälkeen, jotta saisivat heti ladattavat matskut käyttöön ja piraatit ei - ainakaan ilman vaivannäköä.

Perustele. Sanoit itse ettei noissa ollut mitään mistä maksaisi kuin idiootti.

hiustyylit, animaatiot yms. oli aivan selvästi vain leikattu julkaisuversiosta pois.

Todista. Uskon kyllä, että konsepteina olleetkin olemassa.

Sulle ei ole annettu ilmaiseksi mitään. Maksoit etukäteen jostain mikä ripoteltiin paloina sulle. Järkeä saa käyttää. Täysin selvä gimmick/huijaus saada porukka ostamaan peli heti alussa ja piratismia hautovat saada muuttamaan mielensä. Piraatteja tuollainen vaan ei haittaa yhtään, mutta minua vitutti.

Ei noita ollut pakko julkaista, eikä pakko käyttää. Tai ladata.

Mikä drm:ssä muutenkaan on vikana? Lähes kaikkihan ainakin foorumeilla rakastaa Steamia ja haluaa aivan ehdottomasti peliinsä drm:n tai jättävät pelin ostamatta/lykkäävät ostamista, jos siinä ei ole (tietty) drm.

Liittynee heikkoon argumentointiin noiden pienten ilmaisten DLC:iden olemisesta piratisminvastainen toimi, eikä vaikka kiva pieni lisä, kuten vaikuttaisi suurimmalle osalle olevan.
 
Ymmärtäisin kyllä kyllä harmituksen jos esim pelin loppu olisi leikattu pois julkaisu versiosta ja julkaistu jälkikäteen vasta.

Mutta nämä DLC olivat kuitenkin kuitenkin vain "kiva lisä*" että niiden puuttuminen tai lisääminen ei oikeastaan vaakakupissa painanut, poislukien NG+ joka olikin hyödyllinen ominaisuus jatkoa ajattelen.

Expansionseissa sitten olikin hinta ja laatu suhde erinomainen, ainakin omasta mielestäni.
 
Mikä tässä nyt ongelma et saa ilmasia delsuja pelin julkaisun jälkeen? En ymmärrä, ihme nillitystä. Tietenkin jos warettanu ja joutuu vähän enempi näkemään vaivaa niihi, ni sitten ehkä.

Tai no okei ilmasia ja ilmasia. Peli pitää ostaa, jotta ne voi saada ladattua.:)
 
En usko, että CD Projekt Red pörssifirmana tai muu pelitalo näitä alkaisi kovin virallisesti vahvistamaan ellei ole aivan piru merrassa mediassa
Saattaisi tulla noottia CDPR:lle sitten sonylta tai microsoftilta, tuskin pelinkehättäjät lähtevät keskaria näyttämään jakelu alustalleen.

Ubisoft lähti "ovet paukkuen" steamista ja kritisoi julkisesti steamin toimintatapoja ja läks epiciin.

Ja toki tämän multiplayerin vaikutus yksinpeliin RPG-toiminnallisuuden kannalta, mikä ei välttämättä taaskaan ihan yksinpelaajan edun mukaisesti etene. Toki jo kevyt-RPG yhdistettynä avoimeen kaupunkimaailmaan olisi uutta.
Tämä olisi kiva tietää että onko tässä monipeli yhdistetty yksinpeliin jotenkin(optionsista saa halutessa online ominaisuudet käyttöön tyyliin watch dogs) vaiko onko tässä ihan oma maailmansa sitten GTA sarjan tapaan että ainoastaan mappi otettu.

CDPR ei ole tainut muuta sanoa kuin että monipeli on tulossa.
 

Nvidia on lyöttäytynyt yhteen CD Projekt REDin kanssa uudessa markkinointikampanjassaan.

Kampanjan keskiössä on Cyberpunk 2077 -teemalla varustettu painos Geforce RTX 2080 Ti -näytönohjaimesta. Keltaisella värityksellä ja Cyberpunk 2077 -logolla varustettua näytönohjainta on saatavilla rajoitettu 200 kappaleen painos, josta jaetaan vielä ilmaiseksi 77 kappaleen erä. Arvontaan voi osallistua jakamalla, tykkäämällä ja kommentoimalla GeForcen #RTXOn-tunnuksella varustettuja sosiaalisen median päivityksiä helmikuun 28. päivään mennessä.

Kampanja näyttää jo nyt menestyksekkäältä, sillä kampanjan aihetunniste nousi heti esimerkiksi Twitterin suosituimpien tunnisteiden joukkoon. Mikäli arvontaan osallistuminen sosiaalisessa mediassa ei kuitenkaan kiinnosta, voi RTX 2080 Ti:n Cyberpunk 2077 -painoksen hankkia omakseen tulevaisuudessa esimerkiksi hyväntekeväisyyshuutokaupassa.
 
Voiko tällainen teoria pitää paikkansa:

Vuoden 2019 lopussa tuli muun muassa RDR2 ja CoD. Tätä pelättiin hitusen ja kyperpunkki siirtyi
Vuoden 2020 keväällä tulee DOOM Eternal ja Half-Life: Alyx. Tätä pelättiin myös hieman.

Todellisuudessa peli ei ollut missään vaiheessa niin valmis kuin annettiin ymmärtää. Huomio vietiin tarkoituksella moninpeliin, DLC sisältöön, mikromaksuihin, oli niitä tai ei.

Tällä kaikella ostettiin aikaa sille että peliä kehitettiin salassa uusia konsoleita varten tietenkin Master Race PC:n lisäksi. Elikkä nyt CD Project RED ja kyperpunkki aikovat räjäyttää pankin toden teolla. Suuria nimikkeitä ei ole tiellä. Mitä jos kyperpunkki onkin julkaisu peli eli mukana konsoleissa. Tässä Nvidian uudessa pelipalvelussa peli on heti saatavilla kun julkaistaan.

Jotenkin tässä voisi olla kaikki mahdollisuudet tällaiselle super julkaisulle. Ainoastaan Nintendo Switch jää pois kuvioista. (Imago syistä). Tuo vuosi on silläkin tavalla merkittävä aika että ehditään palkkaamaan lisää väkeä, ottamaan yhteistyö studioita mukaan ja pörssiin listautumista valmistellaan. Sitten pankki räjäytetään kunnolla.
 
Aina niitä suuria nimikkeitä on tiellä, ei ne oikeasti pidättele minkään valmiin tuotteen julkasua pitkiä aikoja sen takia, et ilmestyy joku uus Doomi.

Paljon kannattavampaa se heille on myydä kahteen kertaan kahelle konsolipolvelle ku pidätellä sitä jossain pankissa sen aikaan et uutta CoDia ei ilmestykkään ja saapuu joku uus konsoli.
 
Smart Delivery -tekniikalla, jossa peli ostetaan kerran ja pääset pelaamaan sitä sekä Xbox One-, One S-, One X- että Series X -konsoleilla aina parhaimpana saatavilla olevana versiona. Teknologia on tarjolla myös ulkopuolisille kehittäjille, mikäli he haluavat sitä hyödyntää esimerkiksi peleissä, jotka julkaistaan ensin Xbox Onelle ja myöhemmin Series X:lle. Tähän mennessä CD Projekt Red on ehtinyt jo ilmoittaa, että Cyberpunk 2077 -pelin Xbox One -version ostajat tulevat saamaan Series X -version pelistä ilmaisena päivityksenä.
Eli kyllä ja ei aiempiin mietintöihin uuden asukupolven versiosta. Tulee sillekki mutta ei myydä moneen kertaan. Voit ostaa sen releasessa onelle ja (toivottavasti savet siirtyy) jatkaa series x:llä
 

CD Projekt Red has revealed the slightly re-designed version of Cyberpunk 2077’s default female protagonist today.



The developer marked this year’s International Women’s Day with a slightly updated female lead in a tweet today, which shows the default female protagonist with a new face and red hair.

Responding to a commenter’s query about the game’s reversible box art, CD Projekt replied “You’re looking at it :)” with the hashtag #InternationalWomensDay.




The female design of protagonist V was first revealed during E3 2018 – at that point she featured brown hair, slightly softer facial design, and dark eye makeup.

before.png


Tuota vaihdettavaa kannen kuvaa käytettiin myös Mass Effect 3 pelissä, kannessa oli oletuksena miespuolinen Shepard mutta kääntämällä saatiin naispuolinen Shepard.

m5vDJFJ.png
Ainakin X360 versiossa oli ja olettaisin että myös muissa.
 
Tätäkin luvassa.
“The game contains nudity and sexual material: Players can select a gender and customize their character; customization can include depictions of breasts, buttocks, and genitalia, as well as various sizes and combinations of genitals.

Nyt osa alkaa varmaan (salaa) toivoa, että pelissä on säteenseuratut heijastukset ja pelihahmolta saa vaatteet pois. :D
 
Eikös pelaajahahmon pitäisi olla nakuna jo hahmonluonnissa? Kun siitä kohdasta oli aiemmin videota niin sensurointi oli lisätty jälkikäteen. Sikäli kuin asian ymmärsin.
 
Peli ole edes kauppoihin kerennyt niin saamassa oman fani elokuvan:



Syksyllä siintävästä Cyberpunk 2077:stä on jo työn alla oma fanielokuvansa. Hanke kantaa nimeä Phoenix Program ja siitä voi katsella nyt ensimmäisen kiusoittelutrailerin.

Elokuvaa työstää saksalainen T7Production, joka on kerännyt aiemmin huomiota myös Tähtien sota aiheisella Darth Maul: Apprentice -fanipätkällä. Tiimissä häärää mukana muun muassa stunttitöitä paljon tehnyt Vi-Dan Tran, minkä lisäksi monista Witcher-aiheisista cosplay-tempauksistaan tunnettu Ben Bergmann on hänkin ollut mukana menossa.

Aikeena T7Productionilla olisi saada Phoenix Program ulos vielä tänä vuonna. Koronapandemian johdosta kuvaukset ovat sen osalta toistaiseksi vielä tosin kesken.
 
Tämähän ei nyt ollut enää yllättävä ratkaisu:



edit: piti olla siis alunperin ensi viikon torstaina 11.6.
 
Loottifesti vie vähän liikaa ihmisten huomiota twitter porukoilta niin hankala marketoida mitään. Sonykin siirti ps5 infojen julkaisua.
CDPR aika epäonnekas näiden maailman tapahtumien kanssa, covid/etätyöt ja mellakat samaan aikaan kun pitäisi tuoda peli ihmisille.
Toisaalta jokaisen pelien julkaisijoiden pitää keksiä oikeat sanavalinnat twiittille/hashtaggi että ihmiset ei valita boikottia tai ryntää loottimaan niiden HQ.
Keiden elämillä on merkitystä? No Amerikkalaisten tietysti.
 
Noh, kunhan kaaos on ohi, niin ihmisiä varmasti mielellään ajattelee muita asioita välillä, niin eiköhän hyvinkin kiinnostunut yleisö tuolle löydy.

Keiden elämillä on merkitystä? No Amerikkalaisten tietysti.
Ehkä muidenkin, mikä tahattomasti tai ei kuvaa hienosti sen, miksi siinä black lives matter vs all lives matter on tarkoituksellista asian vääristämistä. Tämä ei ollut mitään kritiikkiä, mutta aihetta tuli mietittyä, kun joku aiheesta avautui.
 
Eipä ollut yllätys.

Wither 3:
-Loppuvuosi 2014
-Helmikuu 2015
-Toukokuu 2015

Mutta rauhassa antaa poikien tehdä, kuhan mahdollisimman bugiton tapaus.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 032
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom