Juu, tuo on totta. Ja muutenkin eihän Kyberpunkki ole vain Blade Runner, se synkkyys, vaan lukematon määrä sitä maailmaa. Ghost in the Shell, Akira, Matrix, Blade Runner -elokuvat ... kaikissa noissa on sitä dystopiaa. Elokuvat, kirjat, musiikki, pelit ... lautapelit kuten Cyberpunk 2020.
Minä vain toivon että ei ole mitään GTA meininkiä. Haaveilen hyvästä FPS-pelaamisesta, mutta se jäänee haaveeksi. Hidastempoista juonen kuljetusta, paljon tutkimista ja juttelua. Kuhan joutuu aivoja käyttää kunnolla (puzzlet) niin olen jo todella tyytyväinen.
Kaikki te jotka olette pelin jo ennakkotilanneet, niin olette tukeneet luovuutta. Kenties teitä on jo niin paljon että yritys pystyy palkata jopa lisää työvoimaa hiomaan peliä ja tekemään siitä vielä paremman. Kun itse saan raha-asiat kuntoon niin hommaan spessu versiot fyysisenä ja diginä. Jos jumalpeli niin voi olla että koko tietokone menee uusiksi.
Keanu Reeves oli itselle jo todella kova juttu. Tämä vaikuttaa aika lupaavalta, mutta en vielä innostu. Jatkan kriittisellä linjalla.