Cyberpunk 2077

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Kannattaa myös niidenkin muistaa pitää housut jalassa koska tästäkin on varmasti tulossa "isojen massojen" peli kuten witcherissäkin tehtiin asioita helpomaksi yleisen mittakaavan mukaan koska bisnes.

En tiedä että olisko miten monimutkaista toteuttaa hommaa jotenkin vaikeusasteen taakse että mitä vaikeampi aste niin sitä tarkempi pitäisi olla hahmon kehityksessä, muussa kuin missään grindauksessa.

Koska ainoita oikean roolipelin pelejä voidaan tehdää enään indie tasolla tai jos tekijällä riittää pokkaa haastaa pelaajat mutta onhan se nähty jo elokuva puolella että kovin syvällistä ei kannatta alkaa tekee isolla budjetilla tai ne floppaavat armotta.

Itselleni deus exin tapainen hahmon kehittämis homma ja sitten hyvät tarinat hyvien hahmojen kanssa niin mulle kelpaa.
Mielenkiinnolla odotan miten puolan pojat pärjää kun ovat witcher maailman ulkopuolella, toivon onnistumista.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Minua ei niin paljoa haittaa jos jotain pelimekaniikkoja on virtaviivaistettu suurta yleisöä silmällä pitäen kunhan tarina ja valinnat on korkeatasoisia ja on monenlaisia lähestymistapoja questeihin. Olen tuota CDPR:n viimeisintä peliä (Thronebreaker) pelannut ja niinkin pohjimmiltaan simppelissä pelissä näkyy miten paljon edelle useimpia muita pelistudioita ovat tarinankerronnassa. Kyllästyttää miten suurin osa rpg tarinoista on tyyliä chosen one pelastaa maailman ja auttaa siinä sivussa kaikkia vastaantulevia mummeleitakin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Kyllästyttää miten suurin osa rpg tarinoista on tyyliä chosen one pelastaa maailman ja auttaa siinä sivussa kaikkia vastaantulevia mummeleitakin.
Unohdit vielä, että chosen one on menettänyt muistinsa, joten ei tiedä mistään mitään, vaan kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Joo ja pahis on paha, koska se nyt vaan on paha. Tai sit kosto, kosto on aina hyvä syy olla paha mummeleillekkin. Toki pelaajakin voi olla moraalijärjestelmän mukaan joko rahaa joka puolelle jakava laupias samarialainen tai sit koiranpentuja elävältä syövä pahuuden inkarnaatio.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 993
Cyberpunk 2077 - Key Points

- RPG, NON-LINEAR GAMEPLAY
- TACTICAL MODE
- TWO SANDBOX ENVIRONMENTS
- STREETS OF NIGHT CITY
- INTERACTIVE NON-LINEAR SCENES
- LOW-LEVEL, QUEST BASED STORY
- HI-TECH AND CYBERWEAR
- BRAINDANCE


En itsekkään tiedä mitä nuo kaikki tarkoittavat. Mutta eihän tämä ole 2020 vaan 2077. Kaksi hiekkalaatikko ympäristöä?
Netti, se tietoverkko jonne Cyberpunk 2020:ssa logattiin sisään ja sammuteltiin valvontakameroita jne.
Juu fyysinen kaupunki ja Cybernetti joka on fyysisen näköinen ja toimii niin kuin olisi fyysinen paikka.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Kehittäjähän kertoi jo että peli on pelattavissa jo läpi että eiköhän tarinan langat jotenkin ole valmiit.
Mutta oli syy mikä tahansa niin onnea herralle uusiin haasteisiin.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
hmm... itse pelkään että peli on tosiaan vain GTA-klooni. Eli autolla ajetaan pitkin "SanFranCisco-LosAngeles" tyyppistä aurinkoista maailmaa. Hiekkaranta, kukkulat ja meri löytyvät... saa nähdä. Haluaisin nähdä että hyvä peli tulossa, mutta voi olla sellainen keskinkertainen, ei oikein säväytä millään tavalla.

Tämä HYPE jossa itsekkin ollut mukana, se suurin syy. Epärealistiset odotukset ja ns. Blade Runner meiningistä, ei tietoakaan.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
hmm... itse pelkään että peli on tosiaan vain GTA-klooni. Eli autolla ajetaan pitkin "SanFranCisco-LosAngeles" tyyppistä aurinkoista maailmaa. Hiekkaranta, kukkulat ja meri löytyvät... saa nähdä. Haluaisin nähdä että hyvä peli tulossa, mutta voi olla sellainen keskinkertainen, ei oikein säväytä millään tavalla.
Varmaan samassa määrin GTA-klooni kuin Witcher 3 oli Skyrim-klooni. Joku peleistä mitään tietämätön puusilmä ei välttämättä näekään eroa.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 074
hmm... itse pelkään että peli on tosiaan vain GTA-klooni. Eli autolla ajetaan pitkin "SanFranCisco-LosAngeles" tyyppistä aurinkoista maailmaa. Hiekkaranta, kukkulat ja meri löytyvät... saa nähdä. Haluaisin nähdä että hyvä peli tulossa, mutta voi olla sellainen keskinkertainen, ei oikein säväytä millään tavalla.

Tämä HYPE jossa itsekkin ollut mukana, se suurin syy. Epärealistiset odotukset ja ns. Blade Runner meiningistä, ei tietoakaan.
Älä nyt taas alota.. :facepalm:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
hmm... itse pelkään että peli on tosiaan vain GTA-klooni. Eli autolla ajetaan pitkin "SanFranCisco-LosAngeles" tyyppistä aurinkoista maailmaa. Hiekkaranta, kukkulat ja meri löytyvät... saa nähdä. Haluaisin nähdä että hyvä peli tulossa, mutta voi olla sellainen keskinkertainen, ei oikein säväytä millään tavalla.

Tämä HYPE jossa itsekkin ollut mukana, se suurin syy. Epärealistiset odotukset ja ns. Blade Runner meiningistä, ei tietoakaan.
Redneck Rampage siitä heikkarantamaisemasta varmaan tulee ennemmin mieleen... /s
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Varmaan samassa määrin GTA-klooni kuin Witcher 3 oli Skyrim-klooni. Joku peleistä mitään tietämätön puusilmä ei välttämättä näekään eroa.
Muistaakseni Neurovelhokirjan kirjoittaja esitti tämän huolen. Eli peli on värikäs, aurinko paistaa, autoilla voi ajella ympäriinsä, jne.

Älä nyt taas alota.. :facepalm:
Aloita mitä...

Redneck Rampage siitä heikkarantamaisemasta varmaan tulee ennemmin mieleen... /s
Kehittäjät kertoivat vierailleensa Losissa, siellä on se kuuluisa rantakin. Ihastuivat kuulemma rantakatuun, meininkiin, aurinkoa, hiekkaa, meri, jne. ja toivoivat tuovansa samaa itse peliin.

Myös Blade Runnerissa, tässä uudessa oliko 2048 niin siinä ollaan hiekan peittämässä Las Vegasissa ja myös tämä suuri "pato" / valli meren vieressä teki vaikutuksen. Ehkä haetaan jotain tälläistä. On tärkeää osata rajata pelialue mahdollisimman aidosti. Meri, kukkulat, pato, aavikko... ?
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 344
Ei tuossa mitään puujalkaa ollu. Kunhan totesin että herra on voinu ihan hyvin lähteä CDPR:ltä ihan muuten vaan. Ei kaikesta tartte aina ettiä piilomerkityksiä.
En viitsinyt vain toistaa ostikkoa tai vain laittaa linkkiä, koska tämähän on keskustelufoorumi.
Jos he voivat hänestä luopua, niin häntä ei enää tarvita tässä prokkiksessa. Ja varmasti maisemanvaihto tekee välillä hyvää.

Ps. Ite en tätä aio odottaa sen ihmeemmin, tulee kun tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Aloita mitä...
Taisi henkka tarkoittaa sitä että sinulla välillä tuntuu katoavan todellisuudentaju näiden pelien kanssa.
Milloin ei pelit maita ja sitten onkin epärealistiset odotukset peliä kohtaa ja pelkää pettyvänsä vaikka pelistä ei ole edes julkaistu paljoa tietoa saati julkaisu päivämäärää.
(No hard feelings)

Vaikka itseänikin peli kiinnostaa mutta toisaalta itse näkisin tämän CD Projekt Redin tulikasteena sille että olivatko ne ainoastaan yhden hitin ihme vaiko nousevatko ne isojen poikien joukkoon.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Selkeästi ottaa koville, aina sama juttu jos joku kritisoi yli HYPEtettyä peliä...
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Selkeästi ottaa koville, aina sama juttu jos joku kritisoi yli HYPEtettyä peliä...
Joka ei ilmesty vielä varmaan vuoteen jos sittenkään. Pidä nyt pöksyt jalassa noiden odotusten tai pelkotilojen kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 824
Selkeästi ottaa koville, aina sama juttu jos joku kritisoi yli HYPEtettyä peliä...
Pelin kritisointi on sallittua ja kiinnostaa kaikkia. Mutta kun peliä ei ole ja sä kritisoit jotain kuvitelmaasi siitä pelistä. Se EI kiinnosta luultavasti ketään, eikä sinun potentiaalinen pettymisesi.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Pelin kritisointi on sallittua ja kiinnostaa kaikkia. Mutta kun peliä ei ole ja sä kritisoit jotain kuvitelmaasi siitä pelistä. Se EI kiinnosta luultavasti ketään, eikä sinun potentiaalinen pettymisesi.
no linkit unohtuivat ,,,
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Ihan mielenkiinnosta, jos Witcher 3 on 3/5 peli niin mitä ovat ne 4/5 tai 5/5 nykypelit?

Itselleni eivät Dark Soulsit tai Bloodborne paskan ruskeine maailmoineen kolahtaneet, mutta ymmärrän kyllä miksi ne ovat 4/5, Bloodborne jopa 5/5, pelejä.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
W3 liittyen itseäni lähinnä ihmetyttää tuo kirjojen yletön ylistäminen. Kaksi ensimmäistä osaa (ne novellipätkät) olivat hyviä, Geraltin ”päätarina” loppujenlopuksi aika tusinafantasiaa. Ennemminkin näkisin että CDPR on saanut puristettua keskinkertaisesta pökäleestä timantin.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Itsellä aika negatiiviset vibat tästä pelistä, sen lisäksi että päättivät tehdä ensimmäisen persoonan räiskinnän, niin myös se piirre että riittää tehtävissä kunhan hoidat vähän sinnepäin niin valmiit skriptaukset vie sut loppuun. Tämä on nykyään niin peruskauraa peleissä että uudelleen peluu -arvoa ei oikein ole. Mutta saa nähdä, voihan se aina yllättää varsinkin kun ei tiedä pelistä vielä mitään! :D
Tästähän on siis nähty yksi pidempi video, jossa yksi pidempi tehtävä, joten tietenkin kaikki tehtävät on juuri samanlaisia. Tosin kyseisessä tehtävässähän ei hoidettu mitään "sinnepäin", vaan tehtiin useampi valinta matkalla joka muodosti lopputuloksen. Kiva tosin että seuraavassa lauseessa huomioitiin, että pelistä ei vielä käytännössä tiedetä juuri mitään. Nykynuoret..

Ja onneksi 1st person. Valitsen immersiivisyyden aina kun sen voi.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Harva satojen ihmisten suurpelistudio tietysti nyt mitään äärinautinnollisia pelikokemuksia taikoo verrattuna vaikka modintekijöiden huomattavasti kokonaisvaltaisempiin näkemyksiin, että sinällään varmaan vähempikin riittänee.
Mikä Witcher 3 modi tarjoaa alkuperäistä kokonaisvaltaisemman näkemyksen? Kiinnostaa kyllä pelata jos sellainen löytyy.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Tarkoitin pelejä yleisemmällä tasolla, joissa se modintekijätiimin ote yleensä parantaa monin paikoin koko teosta.

CD Projekt Redhän ei edes varsinaista moditukea yrittänytkään tarjota Witcher 3:lle, mikä ei ole sulka pörssifirman hattuun, sillä niin rajoittavaa pelisuunnittelua oli ujutettu ylilevelisiin hirviökohtaamisiin ja ja esinekeruun yhden, kahden levelin parannuksiin. Ennakkomyynnissä ei tietysti otettu silloinkaan yhtä rehellistä viestintää käyttöön modaustuesta puhuttaessa.
Jassoo. Toivottavasti joskus vielä pääset yli tästä kaikesta kauheudesta. Cyberpunkkiakaan ei kukaan toivottavasti pakota pelaamaan, kun on jo ennakolta ihan paska peli kuitenkin. /s
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
835
Joka ei ilmesty vielä varmaan vuoteen jos sittenkään. Pidä nyt pöksyt jalassa noiden odotusten tai pelkotilojen kanssa.
Ainakin tulee paljon valmiimpi tuote eikä mitään steamin pre-order bugifestia :D
Ihan mielenkiinnosta, jos Witcher 3 on 3/5 peli niin mitä ovat ne 4/5 tai 5/5 nykypelit?

Itselleni eivät Dark Soulsit tai Bloodborne paskan ruskeine maailmoineen kolahtaneet, mutta ymmärrän kyllä miksi ne ovat 4/5, Bloodborne jopa 5/5, pelejä.
Samaa mieltä, tosin kaikilla omat käsityksensä laadusta ja mistä diggailee.
Tarkoitin pelejä yleisemmällä tasolla, joissa se modintekijätiimin ote yleensä parantaa monin paikoin koko teosta.
Witcher 3:seen en itse ole ladannut mitään muuta kuin 4k materiaali filut ja nekin vasta NG+:lla. Peli on täysin vakionakin todella näyttävä ja pelattava.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Eikö se markkinointidemojen tarkoitus nimen omaan ole esittää tuotos parhaassa valossa. Witcher 3:n päätarinassa esimerkiksi oli aikalailla fokus rakennettu tehtävillä Bloody Baronin ympärille, mihin asti peliarvostelijatkin hyvin ehtivät, mikä on ihan luonnollista, kun aika kaupallisesta produktiosta puhutaan. Siitä eteenpäin sitten meni lisälevyjen puolelle ennen kuin vastaavaa laatua oli tarjolla tehtävärakenteen sisällä.
Myönnetään että en malta odottaa valmista tuotosta, demo itsessään oli rankasti keskeneräisestä teoksesta kaiverrettu osuus. Parempaa toki tulossa sitten joskus.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Siis onhan pelissä valtavasti elementtejä, jotka pistivät netin sekaisin. Esim. pelkästään pelin hahmot. Kuinka siistin näköisiä tyyppejä pelimaailma täynnä.

Mutta mietinkin sitä että jos kulissi on kunossa, mutta esim ampuminen kömpelöä ja hidasta. Helppoa. Itseään toistavaa. Ajaminen kankeaa. Mitäs sitten? Tutkitaan kaupunkia ja jutellaan ihmisille, noh ei lainkaan hullumpaa. Luulen kuitenkin että jokainen salaa toivoo että olisi vaikka lentäviä autoja, tai jokin sellainen wow mikäs juttu tämä on... eli odotan itse hyvin keskinkertaista peliä. Arvostelumenestystä, mutta lopulta "vain" erinomaista peliä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Siis onhan pelissä valtavasti elementtejä, jotka pistivät netin sekaisin. Esim. pelkästään pelin hahmot. Kuinka siistin näköisiä tyyppejä pelimaailma täynnä.

Mutta mietinkin sitä että jos kulissi on kunossa, mutta esim ampuminen kömpelöä ja hidasta. Helppoa. Itseään toistavaa. Ajaminen kankeaa. Mitäs sitten? Tutkitaan kaupunkia ja jutellaan ihmisille, noh ei lainkaan hullumpaa. Luulen kuitenkin että jokainen salaa toivoo että olisi vaikka lentäviä autoja, tai jokin sellainen wow mikäs juttu tämä on... eli odotan itse hyvin keskinkertaista peliä. Arvostelumenestystä, mutta lopulta "vain" erinomaista peliä.
Onko ampuminen pelissä todella hidasta ja kömpelöä vai onko se sinun luomasi mielikuva nyt, jolla sitten kritisoit peliä, joka ei ole vielä täällä? Minusta ampuminen ja liikkuminen vaikutti sekä näytti oikein hyvälle, mutta vasta kunnon kokeilulla itse sen todella hahmottaa.

Onko sanottu ettei lentäviä autoja olisi? Ne mahdolliset wow-jutut kukin bongailee varmasti sitten itse pelistä.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Onko ampuminen pelissä todella hidasta ja kömpelöä vai onko se sinun luomasi mielikuva nyt, jolla sitten kritisoit peliä, joka ei ole vielä täällä? Minusta ampuminen ja liikkuminen vaikutti sekä näytti oikein hyvälle, mutta vasta kunnon kokeilulla itse sen todella hahmottaa.
Siis DEMO:n perusteella ampuminen / taistelu on suorastaan lapsellisen helppoa ja epärealistista. Toki en tee siitä mitään lopullista vertausta. Mutta täytyy myöntää että salaa haaveilen Doomin pelattavuudesta, ja sitten sellaista tarinaa, maailmaa ja puzzleja ympärille.

Toki tämä on roolipeli, esim The Division, tulee mieleen. Ampuminen arcadea ja oma tyyppi kestää valtavasti osumaa kuten vastustajatkin, Destiny meininkiä ei siinä mitään. Itse tykkään että näkyy noita eri värisiä numeroita ampuessa, pidän pelimäisyydestä peleissä.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Olen eniten huolissani päähahmon ääninäyttelystä. Toki käsikirjoitus on varmasti toiselta planeetalta Fallout 4:ään verrattuna, mutta se voi silti rikkoa immersion varsinkin kun pelaaja tekee hahmonsa itse ja tämä on vieläpä ensimmäisestä persoonasta kuvattu. Outer Worlds saattaa olla parempi tässä suhteessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
788
Siis DEMO:n perusteella ampuminen / taistelu on suorastaan lapsellisen helppoa ja epärealistista. Toki en tee siitä mitään lopullista vertausta. Mutta täytyy myöntää että salaa haaveilen Doomin pelattavuudesta, ja sitten sellaista tarinaa, maailmaa ja puzzleja ympärille.

Toki tämä on roolipeli, esim The Division, tulee mieleen. Ampuminen arcadea ja oma tyyppi kestää valtavasti osumaa kuten vastustajatkin, Destiny meininkiä ei siinä mitään. Itse tykkään että näkyy noita eri värisiä numeroita ampuessa, pidän pelimäisyydestä peleissä.
Siis sitä demoahan pelasi padillä joku joka ei osaa pelata edes padillä ja siksi se näytti hirvittävältä. Lisäksi tosiaan vaikeusaste ei todellakaan ollut vedetty tappiin. Jos näkee tuon potentiaalin sieltä niin musta tuo tappelu näytti todella hyvältä.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Kyllä tämä Cyberpunk 2077 on yksi niistä peleistä mikä tulee hankittua vaikka itse fanitankin enemmän Elder Scroll sarjaa ja odottelen Skyrimille jatkoa kuin kuuta nousevaa menee tämä nyt tietty korvikkeena AAA-rated RPG nälkään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
Ite en ole Witcher faniboy, mutta kyllä odotan tätä. Futuristisia vapaan maailman pelejä on todella vähän.

Itse en oikeastaa pelkää mitään muuta paljon, kuin että on liikaa tylsiä copy&paste varastoja/teollisuushalleja/narkkariluolia/bisnestiloja missä liian pitkiä pumpum-fps osioita ilman juonenkuljetusta. Luonnonmukaisessa maailmassa metsät, luolastot yms. eivät tuo copy&paste fiilistä niin pahasti, mutta ihmisten luomassa maailmassa kyllä. Ja jos ammuskelupaikoissa vietetään kauan aikaa, ite kyllästyn aika nopsaan.

Se ei haittaa, että jollain autolla/lentoautolla käytetään gta-tyyliin paljon aikaa maisemien katteluun ja chillailevaan siirtymiseen. Tosin GTA:n tekijöillä on vuosikymmenien kokemus automekaniikkojen tekemisestä, nää rekrysi tyypin tekemään sitä osiota viime vuonna. Toivotaan silti parasta.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Itse en niin kauheasti odota tätä, jos tämä ei olisi CD Projekt Redin peli, ei mua varmaan kiinnostaisi yhtään koko Cyberpunk.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Itse en niin kauheasti odota tätä, jos tämä ei olisi CD Projekt Redin peli, ei mua varmaan kiinnostaisi yhtään koko Cyberpunk.
Ja perustelut ovat koska Witcher 3 on lempipelisi? Minusta tällä puolalais studiolla on nyt mahdollisuus nousta todellisten jättiläisten seuraan ainakin pelinsä puolesta. Voi hyvin olla että saamme tänä vuonna kuulla samat uutiset kuin Metroid Prime 4 kohdalla.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Eiköhän syy sille, miksi peli kiinnostaa sen julkaisijan vuoksi, ole että CDPR on käytännössä ainoa iso multiplattareiden julkaisija, joka vielä tekee pelejä pelaajille eikä ole tunkenut monetisaatiopaskaa niitä täyteen.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Ja perustelut ovat koska Witcher 3 on lempipelisi? Minusta tällä puolalais studiolla on nyt mahdollisuus nousta todellisten jättiläisten seuraan ainakin pelinsä puolesta. Voi hyvin olla että saamme tänä vuonna kuulla samat uutiset kuin Metroid Prime 4 kohdalla.
Retale tiivistikin hyvin nuo syyt. Tässä on pelialanyritys, mikä tekee pelejä intohimosta ja pelaajia kunnioittaen, ei dollarin kuvat silmissä. CD Projekt Rediähän voisi sanoa EA:n ja muiden tämänkaltaisten firmojen täydelliseksi vastakohdaksi. Ja ei Witcher 3 mun kaikkien aikojen lempipeli ole, mutta silti tommosten avointen maailman pelien ykkösluokkaa. Ainakin yksi parhaimmista peleistä mitä itse olen pelannut.

Enkä todellakaan usko että Cyberpunkia ruvetaan reboottaamaan enää, kun se on jo kerran tehty. En tosin usko että peliä vielä tänä vuonna julkaistaan. Mihinkä mahdat edes perustaa tuommoiset mietteet?
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Mikromaksuttomuus on lisäksi osa koko firman myyntimarkkinointimallia, jonka kokonaisuuteen sisältyy muun muassa pelikauppansa GOGin promoaminen, joten aivan yksioikoista utopiaa ei sielläkään myydä kuluttajille. GOGin itäeurooppalainen rahojen palautuspolitiikkahan ei myöskään aivan eri reilu ole, jos fyffet saa vain kaupan sisäisenä rahana takaisin, verrattuna jopa pohjoisamerikkalaiseen Steamiin.
He suosivat omaa kauppaansa? Rahat saa takaisin vain lahjakorttina? Tuo on mikromaksuttomuudesta todella halpa hinta, jonka maksan enemmän kuin mielelläni.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Mikromaksuttomuus on lisäksi osa koko firman myyntimarkkinointimallia, jonka kokonaisuuteen sisältyy muun muassa pelikauppansa GOGin promoaminen, joten aivan yksioikoista utopiaa ei sielläkään myydä kuluttajille. GOGin itäeurooppalainen rahojen palautuspolitiikkahan ei myöskään aivan eri reilu ole, jos fyffet saa vain kaupan sisäisenä rahana takaisin, verrattuna jopa pohjoisamerikkalaiseen Steamiin.
Money Back Guarantee Policy

5. WHEN WILL I GET MY MONEY BACK?

The time between us issuing a refund, and you getting your money back, can vary depending on your payment method:
- If you paid with a Visa or Mastercard or AMEX, you will get the money back on your bank account within a few business days.
- If you paid via PayPal, the time needed to process your refund will vary, depending on the kind of payment you used (PayPal balance, or through your bank account, or your debit or credit card linked to your account). As soon as we issue the refund, you will receive an email from PayPal, which will contain more details about the process.
- If you paid via Paysafecard, we will need your bank account information in order to issue the refund. Unfortunately the nature of Paysafecards makes this necessary. As this will be a bank transfer, most likely international, the amount of time needed for you to receive the funds will vary.

Se pohjoisamerikkalainen Steami ei vieläkään antaisi senttiäkään rahoja takaisin, jos asiasta ei olisi (Itä-)Euroopassa noussut haloo ja sitä myöten Valve ollut pakotettu muuttamaan toimintamalliaan sanktioiden pelossa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Plus en ihan tajua mitä merkitystä että promoavat GOG:ia, koska onko kuitenkaan ikinä ollut niin ettei noiden pelejä muualta saisi?

Eikö lisäksi GOG ole DRM vapaiden pelien asialla, joten taas tekevät lähinnä palvelusta peliyhteisölle.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Viime aikoina tullut enemmän ja vähemmän siirrettyä pelihankitoja gogiin. Ei sitä Steamin jäteläjää, jota pelivalikoimaksikin kutsuvat, jaksa vain käydä lävitse.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 261
CD Projekt Red on todistanut, että Puolassa on mahdollista toteuttaa AAA-suurtuotantoja, mutta jos pelissä tai peleissään on loppupeleissä aika vähän pureskeltavaa pelillisesti (ei Sapkowskilta varastetun kuvastollisesti, henkilöhahmollisesti tai pelkästään tehtävärakenteen sisällä) ei firma mielestäni ansaitse varauksetonta suitsutusta.
Kyllähän Puolasta tulee vaikka kuinka paljon muutenkin pelejä. Dying Light, Dead Island, Call of Juarazit, Lords of the Fallen (tjms. se olikaan), Euroopassa isoimpia pelintuottajamaita (ei kännyapps).
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Kyllähän Puolasta tulee vaikka kuinka paljon muutenkin pelejä. Dying Light, Dead Island, Call of Juarazit, Lords of the Fallen (tjms. se olikaan), Euroopassa isoimpia pelintuottajamaita (ei kännyapps).
Dying Light ja Dead Island on saman firman tekemiä elikkä techlandin ja pitää myöntää että olin mainon uhri tuossa ekan dead islandin kohdalla mutta onneksi menestyi sen verran hyvin että pojat saivat tehdä Dead islandin joka olikin sitten eri planeetalta.
Jos puolan pojat tekevät yhtä hyvät tarinat cyberpunkkiin ja pelattavuuskin kunnossa niin :cigar2:

Mutta jos saan pyytää niin CD projetkin puolesta ja vastaan keskustelua voisi jatkaa vaikka täällä Pelistudiot kun sellainen aihe kerta olemassa on :tup:
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Mitä nyt modituesta eli siitä mikä tekisi Witcher 3:sta pelisuunnittelunsa ohella muutakin kuin kertakäyttöistä CD Projekt Red luopui sen suuremmitta taistelutta vaikka pelaajien tahto olisi kenties toinen. Resursseja ja tahtoa sekin vaatisi enemmän kuin korusanoja. Tilannetta voitaneen verrata pienstudio Warhorsen joukkorahoituksella alulle pantuun Kingdom Come: Deliveranceen, joka kenties jopa toteuttaa modituen todelliselle RPG-pelilleen. Yksi CD Projekt Redin palkollisistakin oli huomannut, että Witcher 3:sta puuttuu julkaisutuotteena perustavanlaatuisia RPG-pelimekaniikoita.

CD Projekt RED Senior Gameplay Designer creates Immersion Mod for The Witcher 3 | RPG Site

"While the changes may seem granular, it delivers some rather robust features the game didn't originally include that would put it more on the wave of Elder Scrolls. For example, it adjusts the way non-playable characters (or NPCs) react when Geralt steals something when they're nearby. Originally, no one would do a damn thing when Geralt would pluck their possessions in plain sight.

Now, however, those same people react in different ways based on the circumstances of the theft. If they are distracted by helping a customer or in the middle of a discussion, they won't be aware of your nefarious plans. However, if someone happens to catch you in the middle of the act as they're passing by, they'll call you out on it. They may also get intimidated or run away for fear of any repercussions of being a witness."


FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks

"Mod doesn't aim for any deep and intrusive changes, instead it is meant to maintain original feeling of the game, sometimes going closer to original intention behind the designs."
Ymmärsinkö nyt oikein, sun mukaasi Witcher 3:lla ei ole uudelleenpeluuarvoa ilman jotain modeja? Olen siitä täysin erimieltä, pelin tehtäväthän on tehty juuri niin että niitä voi useammilla pelikerroilla suorittaa erityylisesti. Tällä pelillä jos millä nyt ainakin on uudelleenpeluuarvoa.

Cd Projekt Red luopui modituesta, mutta kyllähän noita modeja silti näyttää olevan aivan pirusti, itse en näe tässä ongelmaa. Parempi tämä on kuin mitä Bethesda tekee, että antavat modituen jotta modaajat voivat heidän puolestaan korjata koko pelin. Kyllä CPR:n toiminnassa on enemmän plussaa pelaajia kohtaan kuin miinusta, niin en itse jaksa laittaa paljon painoarvoa jonkun modituen puuttumiselle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 442
Viestejä
4 218 679
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom