Cyberpunk 2077

Joo, taisteluhan tässä on umpisurkeaa, helpoin tapa on perkkejä pistää melee yms kestävyys skilleihen, unohtaa hackeroinnit yms stelth ja pelata mäiskimällä jollain kättä pidemmällä läpi guestit ihan minuutissa parissa. Tosin yrittänyt nyt aseilla pelata toista läpipeluukertaa, sniperi on ok, ei tarvi oikeastaan tähdätä, juokset ukon viereen ja ammut 0,5m päästä päähän, juokset seuraavaan... ihan hardilla tämä, joskus harvoin kuolo korjaa. eli sama kuin melee mutta vain luotiaseet, huoh.

Ja näyttäisi siltä että osaava deviporukka vois lähteä kyllä cdpr ja perustaa oman indie firman tms ja tehdä kunnon pelejä. näinhän ne on ammoiset ajat jolloin pelejä on kehitelty mennyt. Biowarelta lähti osaajat, ja monta muuta esimerkkiä.
 
Ja näyttäisi siltä että osaava deviporukka vois lähteä kyllä cdpr ja perustaa oman indie firman tms ja tehdä kunnon pelejä. näinhän ne on ammoiset ajat jolloin pelejä on kehitelty mennyt. Biowarelta lähti osaajat, ja monta muuta esimerkkiä.
Näin on juuri käynyt. Tässä pari ex-CDPR:läisten projektia

Ensi vuosi sitten näyttää, saavatko Cyberpunkista viilattua minkäänlaista Seksivau GOTY-kamaa. Pelin roolipelipuolelle on vähän vaikea tehdä tässä vaiheessa enää mitään muutoksia, mutta kenties DLC:t tarjoaa parempaa pelattavaa.
 

Kommenteissa tammikuussa 2019:
Toivottavasti lähti hyvän työtarjouksen ja mielenkiintoisten projektien perässä, eikä pakoon jotain vielä julkisuudelta pimennossa kytevää tuotantokatastrofia.

Toki varmasti tuossa kohtaa oli jo käsikirjoitukset hyvin pitkälti tehty mutta nyt ei osunut googleen muita ilmoituksia, en osanut etsiä kun muut uutiset nousevat yllätys yllätys pinnalle.
 
Tein tuon giffin melko varhaisessa vaiheessa ekaa läpipeluukertaani, olin juuri tuplahypyn grindannut.

Eikös noi ole jotain random jengiläisiä? Varsinaisissa tehtävissä ainakin itselläni on haastetta edelleen 60h pelaamisen jälkeen. Voi olla etten vain osaa toki.
 
Eikös noi ole jotain random jengiläisiä? Varsinaisissa tehtävissä ainakin itselläni on haastetta edelleen 60h pelaamisen jälkeen. Voi olla etten vain osaa toki.

Ainoa ero "varsinaisiin tehtäviin" tai vaikeampaan encounteriin on se että oneshottaavat itsekin takaisin. Pahempaa vihua voi joutua lyömään jopa kahdesti jos ei nyt päähän satu osumaan.

Kuolin itsekin juuri kahdesti, ihan NCPD pelin täytetauhkatehtävässä, koska oneshottaavat itsekin takaisin ja siltä on välillä vaikea välttyä. No, pointtini löytyy tuosta pari sivua taaksepäin pelivideostani, mitä sitä turhemmin naputtelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Oliko niin että toi hexedit fixi on vieläkin validi vaikka 1.05 pätsi? viimeksi anto kyllä hyvin potkua 1.04 pätsissä 5600x prossulla.
 
Oliko niin että toi hexedit fixi on vieläkin validi vaikka 1.05 pätsi? viimeksi anto kyllä hyvin potkua 1.04 pätsissä 5600x prossulla.
Here's an updated hex edit for 1.05

quote: Since 1.05

Backup and secure a copy of the Cyberpunk2077.exe Backup and secure a copy of your save folder

Replace 75 2D 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08

By EB 2D 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08
 
GOGssa napsahti refund vaikka tähän olikin jo käyttänyt aika monta ~20-30h peliaikaa. Tosin varmaankin helpommalla lähti, koska hyväksyin Wallet-masseihin palautuksen. Jäädään odottelemaan GOTY/DLC-patchattuja versioita ja sillä välin etsitään muuta pelattavaa, kuten Horizon Zero Dawn tai jotain muuta GOGsta löytyvää.
 
Täähän on tosiaan pelin "monimutkaisin" tehtävä. Turha odottaa moista missään muussa tapauksessa. Ja vaikka se on "monimutkainen" tehtävä, valinnoilla ei ole mitään käytännön väliä paitsi
jos hahmo on mies ja haluat kerätä kaikki mahdolliset uniikit aseet.

Toinen monimutkainen tehtävä myös löytyy, mutta yllätys yllätys tämäkin oli gameplay previewissa käsitelty.
 
Eikös noi ole jotain random jengiläisiä? Varsinaisissa tehtävissä ainakin itselläni on haastetta edelleen 60h pelaamisen jälkeen. Voi olla etten vain osaa toki.


Minun ei pitänyt alkaa "hieromaan" tätä aihetta (joten en toivo henkilökohtaisuuksia), mutta tuli pelatessa vaan sopivasti vastaan:
Seison korjattuna, ei ne kaikki viholliset kuole tosiaan yhdestä..
 
Nimimerkillä 2-3 shottia meni 34lvl vihua vastaan 16levelisenä.

No ei se peli itselle kyllä noin helppo sentään ole. Kaikki pääkallovihut ja pomot kestää paljonkin osumaa. Esim. yhtä pomoa vastaan stealth-hedari teki hurjat 5% damagea, vaikka perusvihuja vastaan tulee semmosia 20-35k osumia. Ja koska tässä pelissä stealth katkeaa välittömästi, kun et pysty tappamaan vihua ekalla, ei niitä stealth-osumia vedetä kuin yksi noissa tapauksissa.

Joten en nyt ihan heti usko, että 34lvl vihu meni 2-3 shotilla tuossa vaiheessa. Kaikki pääkalloa alemmat vihut kyllä kuolee yhdestä. Ettei sulla vaan käynyt se bugi, että tippui vaan liian korkeeta tavaraa ja siitä päättelit, että oli sen levuinen vihu?
 
No ei se peli itselle kyllä noin helppo sentään ole. Kaikki pääkallovihut ja pomot kestää paljonkin osumaa. Esim. yhtä pomoa vastaan stealth-hedari teki hurjat 5% damagea, vaikka perusvihuja vastaan tulee semmosia 20-35k osumia. Ja koska tässä pelissä stealth katkeaa välittömästi, kun et pysty tappamaan vihua ekalla, ei niitä stealth-osumia vedetä kuin yksi noissa tapauksissa.

Joten en nyt ihan heti usko, että 34lvl vihu meni 2-3 shotilla tuossa vaiheessa. Kaikki pääkalloa alemmat vihut kyllä kuolee yhdestä. Ettei sulla vaan käynyt se bugi, että tippui vaan liian korkeeta tavaraa ja siitä päättelit, että oli sen levuinen vihu?
Pääkallo tarkoittaa (myös witchereissä) että et tee käytännössä mitään damagea niihin, koska sun ei pelin mukaan kuuluisi olla siellä, koska olet niin matala levelinen. Sitten kun maagisesti nouset sen (vaikka yhden) puuttuvan levelin, niin kaatuvat siinä missä muutkin yhden luodin voimalla. Se ei skaalaudu tai muutakaan, se on vain lvlgappi jonka ohittaessa tilanne on kuin muidenkin pelin vihollisten kanssa.
 
GOGssa napsahti refund vaikka tähän olikin jo käyttänyt aika monta ~20-30h peliaikaa. Tosin varmaankin helpommalla lähti, koska hyväksyin Wallet-masseihin palautuksen. Jäädään odottelemaan GOTY/DLC-patchattuja versioita ja sillä välin etsitään muuta pelattavaa, kuten Horizon Zero Dawn tai jotain muuta GOGsta löytyvää.
Milloiko laitoit GOGille refund pyynnön ja kauanko kesti homman käsittely?
 
No ei se peli itselle kyllä noin helppo sentään ole. Kaikki pääkallovihut ja pomot kestää paljonkin osumaa. Esim. yhtä pomoa vastaan stealth-hedari teki hurjat 5% damagea, vaikka perusvihuja vastaan tulee semmosia 20-35k osumia. Ja koska tässä pelissä stealth katkeaa välittömästi, kun et pysty tappamaan vihua ekalla, ei niitä stealth-osumia vedetä kuin yksi noissa tapauksissa.

Joten en nyt ihan heti usko, että 34lvl vihu meni 2-3 shotilla tuossa vaiheessa. Kaikki pääkalloa alemmat vihut kyllä kuolee yhdestä. Ettei sulla vaan käynyt se bugi, että tippui vaan liian korkeeta tavaraa ja siitä päättelit, että oli sen levuinen vihu?
No overwatch kädessä niin ihan varmana menee. 4 shottia MAX. kaikki critti perkit ja crittimodeja ja paukutusta päähän. En ite ala tästä kinastelemaan. Kyllä siinä silti hetken sai sen vihollisen kanssa tapella koska joka kerta se oneshottas mut miltein. toi 2 shottia on kyllä myönnän lapinlisää. Ja tää ei ollu mikään bossi vaan jossain yökerhon edessä oleva "poke". Ja pomot ei mitään osumaa kestä kun buildaat oikein. 18lvl ukko mun crittibuildilla overwatch kädessä joka pääosumalla vei viimeseltä pomolta 5% hp:ta.....
 
Viimeksi muokattu:
Pääkallo tarkoittaa (myös witchereissä) että et tee käytännössä mitään damagea niihin, koska sun ei pelin mukaan kuuluisi olla siellä, koska olet niin matala levelinen. Sitten kun maagisesti nouset sen (vaikka yhden) puuttuvan levelin, niin kaatuvat siinä missä muutkin yhden luodin voimalla. Se ei skaalaudu tai muutakaan, se on vain lvlgappi jonka ohittaessa tilanne on kuin muidenkin pelin vihollisten kanssa.
Eikös tämä todista, että peliä joutuu hakkaamaan aika pitkään ennen kuin on kunnon vihuja vastaan läpihuuto juttu :D

Tarpeeksi kun levuttaa, niin kuuluukin olla ihan jumala, imo.
 
Eikös tämä todista, että peliä joutuu hakkaamaan aika pitkään ennen kuin on kunnon vihuja vastaan läpihuuto juttu :D

Paha sanoa, en ole nähnyt pääkallovihuja kuin yhdessä sidemissionissa sitten pelin alun (molemmilla läpipeluukerroillani sama ja ainut sidemission jonka vihollisten lvlgap poistuu vasta ~lvl25 kohdalla, muissa se ei ole niin korkea tai en ole vaan noteerannut).
 
Paha sanoa, en ole nähnyt pääkallovihuja kuin yhdessä sidemissionissa sitten pelin alun (molemmilla läpipeluukerroillani sama ja ainut sidemission jonka vihollisten lvlgap poistuu vasta ~lvl25 kohdalla).

No täällä hardilla näkyy pääkallo vihuja lähes kaikissa keltaisissa sivutehtävissä ja monessa sinisessäkin. Tunteja takana 25, ei se 25lvl ihan heti tule vastaan :D
 
Alussa sai tosiaan katella minne kulmille nokkansa työntää mutta nytten uskaltaa jo lähteä isomille alueille mutta vielä välillä tulee sitten noita pääkallo vihollisia ja niihin saa sitten tykitellä niitä lippaita mutta koska AI ei ole se universumin välkyin niin menet vain korkealle ja snippailee sieltä headshotteja mutta se vaatii yleensä sitten sitä ettei itse ota yhtää osumaa koska yhdestä tai kahdesta on henki pois vaikka HP lähestyy 500.

Tosiaan täälläkin ollut puhetta noista hyppyjaloista niin itse tainnut niiden avulla pärjätä tehtävissä suhteelisen helposti koska jos jossain ei ole riittänyt haksaus taidot tai voima avata ovia niin yleensä sitten on jotain keinoa pitkin päästä hyppyjaloilla tehtässä eteenpäin.
 
Alussa sai tosiaan katella minne kulmille nokkansa työntää mutta nytten uskaltaa jo lähteä isomille alueille mutta vielä välillä tulee sitten noita pääkallo vihollisia ja niihin saa sitten tykitellä niitä lippaita mutta koska AI ei ole se universumin välkyin niin menet vain korkealle ja snippailee sieltä headshotteja mutta se vaatii yleensä sitten sitä ettei itse ota yhtää osumaa koska yhdestä tai kahdesta on henki pois vaikka HP lähestyy 500.

Tosiaan täälläkin ollut puhetta noista hyppyjaloista niin itse tainnut niiden avulla pärjätä tehtävissä suhteelisen helposti koska jos jossain ei ole riittänyt haksaus taidot tai voima avata ovia niin yleensä sitten on jotain keinoa pitkin päästä hyppyjaloilla tehtässä eteenpäin.
Tai istuu boksin takana ja heittelee olan ylitse 500 kranaattia, koska parin tunnin pelaamisen jälkeen inventoryssa luultavasti on niitä niin paljon että et tiedä mihin niitä edes laittaisit.
 
Milloiko laitoit GOGille refund pyynnön ja kauanko kesti homman käsittely?
Näemmä 11.12. laitoin, ja selityksenä oli varsin geneeristä settiä "ei toimi kunnolla vaikka suositeltu hardware". Botti sieltä ensin luokkaa heti kyseli sopiiko Wallet ja sanoin Joo, sitten menikin se mitä melkein 2 vkoa kun tuli supporthenkilön tekemä vastaus "Thank you for your message. I apologize for such a late reply, our service has been overwhelmed.".

Vahvasti tulee sellainen vaikutus, että heille on isoilta portailta ohjeistettu autopilotilla hyväksymään Wallet-suostumuksen antaneet refund-pyynnöt, kerta CDPR koittaa mainettaan pelastaa.
 
Alussa sai tosiaan katella minne kulmille nokkansa työntää mutta nytten uskaltaa jo lähteä isomille alueille mutta vielä välillä tulee sitten noita pääkallo vihollisia ja niihin saa sitten tykitellä niitä lippaita mutta koska AI ei ole se universumin välkyin niin menet vain korkealle ja snippailee sieltä headshotteja mutta se vaatii yleensä sitten sitä ettei itse ota yhtää osumaa koska yhdestä tai kahdesta on henki pois vaikka HP lähestyy 500.

Tosiaan täälläkin ollut puhetta noista hyppyjaloista niin itse tainnut niiden avulla pärjätä tehtävissä suhteelisen helposti koska jos jossain ei ole riittänyt haksaus taidot tai voima avata ovia niin yleensä sitten on jotain keinoa pitkin päästä hyppyjaloilla tehtässä eteenpäin.
Välillä noilla vihuillakin on ollut yhtä agressiivinen teleporttaus kuin poliisilla. Menet jonnekkin jemmapaikkaan johon eivät pääse. Hetken päästä ihmettelet miksi joku ampuu päähän vierestä.
 
Välillä noilla vihuillakin on ollut yhtä agressiivinen teleporttaus kuin poliisilla. Menet jonnekkin jemmapaikkaan johon eivät pääse. Hetken päästä ihmettelet miksi joku ampuu päähän vierestä.
tenor.gif

Mä alan kohta uskomaan että se Cirin perkele kävi jotain taikoja opettemassa Night Cityssa.



Siellä on muuten Ciri easter egg Corpon aloituksessa:
 
Minulla tuo on odottanut jo 50h :D
Pelikellossa taitaa olla päältä 60h jo mittarissa ja tuo vieläkin aloittamatta Takemuran kanssa.

Mitä verrattuna esimerkiksi Witcherin pelirakenteeseen tulee, niin tuo on myös iso sääli. Sidemissionit ym tauhka on Cyberpunkissa läjässä tekemistä varten, ennen kuin suoritat tuon parin tunnin todella lyhyen mainin lävitse. Witcherissä kun tähän oli aina seuraava alue, niin tiesi että lisää on luvassa vaikka vähän mainia siden takia jarruttelikin.. Toki tätä helpottaa Witcherin puolesta se että maini on oikeasti pitkä, kun tässä se on tuo kahvipannullisen verran.
 
Onko päätehtävän pituus pari tuntia, siis 2h?
Hieman lapinlisää, mutta ei siinä kyllä reippaalta pelaajalta kauaa nokka tuhise. Mainin tehtävissä suurin ajankulu on lähinnä katsominen: Ovat melko Detroit: Become Human tavaraa, missä itse pelattava on melko vähäistä vaan katselet videoita ja luet dialogia, verrattuna sidemissioneihin joissa saa katsomisen lisäksi ihan pelatakkin.

Toisella läpipeluukerralla kun sai vetää skippinappula pohjassa niin pelaamisen määrä mainissa on todella olematon.
 
Onko nuo läpäsy prosentteja vai mitä mitä näkyy character screenissä? Itsellä on 60% / 15% / 20% tällä hetkellä ja peliä steamin mukaan pelattuna hieman yli 100h

Ajantaju häviää täysin tätä pelatessa. Huikea
 
Onko nuo läpäsy prosentteja vai mitä mitä näkyy character screenissä? Itsellä on 60% / 15% / 20% tällä hetkellä ja peliä steamin mukaan pelattuna hieman yli 100h

Ajantaju häviää täysin tätä pelatessa. Huikea

Ensimmäinen on sidet ja muu tauhka, keskimmäinen kuinka paljon Keanun juttuja olet tehnyt ja tuo viimeinen on maini.
En tiedä miten tuo mainin skaalautuu, mutta "point of no return" oli ekalla läpipeluukerralla 30% ja nyt tällä toisella 40% vaikka olen tismalleen samassa kohdassa ja peli päättyy sen jälkeen.
 
Hieman lapinlisää, mutta ei siinä kyllä reippaalta pelaajalta kauaa nokka tuhise. Mainin tehtävissä suurin ajankulu on lähinnä katsominen: Ovat melko Detroit: Become Human tavaraa, missä itse pelattava on melko vähäistä vaan katselet videoita ja luet dialogia, verrattuna sidemissioneihin joissa saa katsomisen lisäksi ihan pelatakkin.

Toisella läpipeluukerralla kun sai vetää skippinappula pohjassa niin pelaamisen määrä mainissa on todella olematon.

Tämän langan seuraaminen on kyllä ollut tavallaan silmiä avaavaa - itsellä ei käynyt mielessäkään, että joku pelaisi tällaista peliä "skippinappula pohjassa", oli sitten ensimmäinen tai toinen pelikerta. Ei kai siinä, kai sekin on jonkinlainen hyvän pelin merkki, kun tämä vetoaa erilaisiin pelaajiin :D Ihan mielenkiinnosta: eikö joku toimintapainotteisempi peli, esim. Borderlandsit olisi mielekkäämpiä pelata, jos kerran tarina ja dialogi on pelkkä välttämätön paha ja on positiivinen asia kun ne saa skipata?

Itsellä joku vajaa 40h mittarissa ja äsken taisin pelailla ensimmäiset Act II:n juonitehtävät...
 
65 tuntia tällä hetkellä pelattuna ja tässä kun on jatkanut päätehtävää taas eteenpäin, niin alkaa tulla enemmän ja enemmän sellainen maku suuhun, että pelin lopetus tulee olemaan sellainen ettei se ole yhtään omaan mieleen*. Täytyy toki testata useampi vaihtoehto kunhan pääsee sinne asti, siihen ei todennäköisesti hirveän kauan mene enää. Oli muuten puhelimen suhteen huomattavan paljon rauhallisempaa kun ei jatkanut päätehtävää ja johan se alkoi pirisemään kun taas yksi osa edetty siitä. :hmm: :speechless:

Kun kovasti näyttää siltä, ettei V tästä hengissä selviä, kun sirua ei päästä saa pois. Tai sitten on vaihtoehtona antaa Johnnyn ottaa V:n kroppa itselleen tai kupataan yhdessä ja tämä olisi "okei" jotenkin tai muuttua pelkiksi biteiksi jos annetaan Altin AI:n tehdä omat touhunsa. Yhden lopun olen spoilannut osittain kun katsoi Mitten Squadin Cyberpunk videon, mutta muuten omaa mutuilua.
 
Itsellä joku vajaa 40h mittarissa ja äsken taisin pelailla ensimmäiset Act II:n juonitehtävät...
Olen nyt 60h vetänyt ja ukko alkaa olla valmiina act2 varten. Kaikki siniset paikat ja sivutehtävät hoidettu leveli maxed 50 ja very hardilla vihua voi ladata seinän läpi päähän 300000k dmg. Katotaan kauan menee tarinassa nyt sit...
 
GOGssa napsahti refund vaikka tähän olikin jo käyttänyt aika monta ~20-30h peliaikaa. Tosin varmaankin helpommalla lähti, koska hyväksyin Wallet-masseihin palautuksen. Jäädään odottelemaan GOTY/DLC-patchattuja versioita ja sillä välin etsitään muuta pelattavaa, kuten Horizon Zero Dawn tai jotain muuta GOGsta löytyvää.
Itellä myös refund vetämässä, Tosin halusin rahat paypaliin kun sitä kautta maksoinkin, Eli en GOG walletiin halua niitä kun sieltä tuskin mitään koskaan tulen ostamaan joten ehkäpä tässä refundissa kestää tämän takia aikaa :)
 
Itellä myös refund vetämässä, Tosin halusin rahat paypaliin kun sitä kautta maksoinkin, Eli en GOG walletiin halua niitä kun sieltä tuskin mitään koskaan tulen ostamaan joten ehkäpä tässä refundissa kestää tämän takia aikaa :)
Suurimpia wannabe pelaajia ei ole nähty kautta tämän maan
 
Ensi vuosi sitten näyttää, saavatko Cyberpunkista viilattua minkäänlaista Seksivau GOTY-kamaa. Pelin roolipelipuolelle on vähän vaikea tehdä tässä vaiheessa enää mitään muutoksia, mutta kenties DLC:t tarjoaa parempaa pelattavaa.

Ihan kelpo hyvän pelin varmaan, mutta tuskinpa millään korjauksilla tästä emopelistä mitään game of the year-materiaalia enää saada. Turha pyyhkiä kun on paskat jo housuissa.
 
Sellanen 7/10 peli suunnilleen mielestäni.
Teema ei kauheasti kiinnostanut ja Ui vähän sekavahko jne.
Olispa tullut Witcher 4 ennemmin.

Mutta on se jännää miten sitä nauttii ja saa enemmän irti tollasesta alkeellisen näköisestä pelistä(RimWorld) verrattuna tälläisiin AAA tuotoksiin ja on samalla moninkerroin parempikin.
 
Tein tuon giffin melko varhaisessa vaiheessa ekaa läpipeluukertaani, olin juuri tuplahypyn grindannut.

Mää grindaamassa ja käyttämässä sandevistania ja valittamassa että peli on liian helppo.:lol:

Mutta joo kyllä jotkut yksittäiset tappelut on liian helppoja ihan very hardillakin. Epäilen kuitenkin että 16lvl vedät turpaan jotain 34lvl rikollisjengiä vaan puskemalla päälle käyttämättä stealthiä tai tech sniperia.
 
Viimeksi muokattu:
Redditiin oli tarkemmin vuotanut juttua Cyberpunkin kehitysvaiheista. Laitan koko tekstin tännekin, mikäli redditin modet taas poistaa tuon tekstin.



Silmiinpistävää, kuinka paljon porukka oli muuttunut TW3:n ajoista, käytännössä enää pienenpieni osa tuosta tiimistä työskentelee CDPR:lle/Cyberpunkin parissa ja tilalle on tuotu enemmän tai vähemmän osaavaa väkeä.
"Several senior, well-known senior specialists leave the project. But many new people are hired now. And new problems arise in the crew - now between people who were anywhere near the Witcher 3 (less than 60 devs at this time), and new crew, people who mostly are right from the university or during senior years of studies (more than 150). And like before the competition is fueled by the upper management. People do not know who to trust with their ideas, and doesn't matter are you from old or new crew, better don't say too much about your ideas to middle managements (leads), because they will think you want to be smart and maybe take their position."

"Management gives up about metro transportation, running on the walls, flying cars, large discussions with passerbies, different voice options, and other things. My source believes that the overall content is 1/4 - 1/3 smaller than that planned before."

Eli kävi niin sanotusti "klassiset". Osaavat tyypit lähtevät tai karkoitetaan firmasta ja tilalle tulee tonnikaupalla hyödyttömiä/haitallisia managereita eli tuttavallisemmin damagereita ja juuri koulusta valmistuneita juniordevaajia jotka eivät ikinä laita vastaan kenellekään tai eivät ymmärrä mitä tapahtuu. Ei ihme että tästä tuli katastrofi.

Viestiä on yritetty näemmä flagata ja poistaa sen verran ahkerasti redditissä että todennäköisesti juttu on aito.
 
Tämän langan seuraaminen on kyllä ollut tavallaan silmiä avaavaa - itsellä ei käynyt mielessäkään, että joku pelaisi tällaista peliä "skippinappula pohjassa", oli sitten ensimmäinen tai toinen pelikerta. Ei kai siinä, kai sekin on jonkinlainen hyvän pelin merkki, kun tämä vetoaa erilaisiin pelaajiin :D Ihan mielenkiinnosta: eikö joku toimintapainotteisempi peli, esim. Borderlandsit olisi mielekkäämpiä pelata, jos kerran tarina ja dialogi on pelkkä välttämätön paha ja on positiivinen asia kun ne saa skipata?

Itsellä joku vajaa 40h mittarissa ja äsken taisin pelailla ensimmäiset Act II:n juonitehtävät...

Saivarrella voi, mutta turhaa tämän pelin kohdalla koska pystyn koko pelin kulun kirjoittamaan Haikuun:

Päässä on pipi
Pitää murhata kaikki
Japsit on syynä

Tarinavetoisia pelaan itsekin, hauskaa että kirjoitat että Act2 on alussa, mutta kun se tarina käytännössä loppuu siihen. Sivutehtävissä kun ei ole tarinalle syvyyttä antavaa mitenkään ja henkilöitä joiden backstoryt on turhia kokonaisuuskuvalle.

Pelejä joissa sisältö on maisemien katselua ilman pelaajan kehittymistä ollenkaan (rdr2 esim) en nyt tue, mutta onneksi siitä ei ollutkaan kyse.

Tämä taas näitä tavanomaisia, kun ei voi puolustaa itse pointtia, kaivetaan maata keskustelijan alta.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa en huomannutkaaan, että peli näyttää fps:n tuolla vasemmassa ylänurkassa.... onko tuo ollut aina tossa?

Semmoinen hassu sattumus, että tarkoitus oli hakata yksi täti tajuttomaksi dildolla, mutta ottikin ja kuoli? Eivät siis non-lethal-aseet olekaan sellaisia, oisko kyse siitä että tekee niin paljon lämää vai siitä, että tekee jotain erikoislämää, joka onkin tappavaa? Laitoin psykon tajuttomaksi ihan perinteisin joulumenetelmin..
.:spunch:
 
Semmoinen hassu sattumus, että tarkoitus oli hakata yksi täti tajuttomaksi dildolla, mutta ottikin ja kuoli? Eivät siis non-lethal-aseet olekaan sellaisia, oisko kyse siitä että tekee niin paljon lämää vai siitä, että tekee jotain erikoislämää, joka onkin tappavaa? Laitoin psykon tajuttomaksi ihan perinteisin joulumenetelmin..
.:spunch:
Olen käsittänyt että tuo non-lethal tarkoittaa sitä että se hahmo ei kuole vaan menee tajuttomaksi. Nuilla kahdella tilalla ei ole muuta merkitystä kuin että jos haluat pelata peliä niin "ettet tapa ketään" niin tuolla saadaan sellaiset ihmiset tyytyväiseksi. Peli-enginen kannalta nuo hahmot ovat kuolleita ja poissa pelistä.
 
Jaa en huomannutkaaan, että peli näyttää fps:n tuolla vasemmassa ylänurkassa.... onko tuo ollut aina tossa?

Semmoinen hassu sattumus, että tarkoitus oli hakata yksi täti tajuttomaksi dildolla, mutta ottikin ja kuoli? Eivät siis non-lethal-aseet olekaan sellaisia, oisko kyse siitä että tekee niin paljon lämää vai siitä, että tekee jotain erikoislämää, joka onkin tappavaa? Laitoin psykon tajuttomaksi ihan perinteisin joulumenetelmin..
.:spunch:

Kuolee jos jatkaa hakkaamista muuten itsellä vaan tippuu maahan ja pitelee päätään ja kiemurtelee
 
Helpot lisäexpat luvassa eli, tapat vaikka kaikki tehtävän aikana, keräät rauhassa lootit.
Käyt tämän jälkeen heittämässä tapetut roskikseen -> ilmaiset stealth expat :hmm:
 
Cinematic RTX -modi ulkona, mikä parantaa pelin ulkonäköä entisestään:


Onkohan fps myös elokuvamainen? :)
 
Olen käsittänyt että tuo non-lethal tarkoittaa sitä että se hahmo ei kuole vaan menee tajuttomaksi. Nuilla kahdella tilalla ei ole muuta merkitystä kuin että jos haluat pelata peliä niin "ettet tapa ketään" niin tuolla saadaan sellaiset ihmiset tyytyväiseksi. Peli-enginen kannalta nuo hahmot ovat kuolleita ja poissa pelistä.

Niin sehän siinä olikin, että makasi heti verilammikossa ja dööd. Ehkä löin sitä sitten kerran liikaa siinä kun oli putoamassa, mutta en hakannu enää siinä vaiheessa kun pötkötti lattialla. Se on tiedossa, että vihut pitää listiä, jos bountyt haluaa, eli ei saa jättää kiemurtelemaan siihen. Koitin yhdellä toisellakin non-lethal-aseella, ja se oli yksi hutkaus ja henki pois. Jotain tossa on, väittäisin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 897
Viestejä
4 646 569
Jäsenet
76 342
Uusin jäsen
maissihiutale

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom