- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 102
Nainen kelpaa Meredithille kanssa.
Lisäksi jos Roycen tappaa, niin poistuessa vastaan tulee mahdollisuus pelastaa Maelstromin vanha johtaja - joka onkin elossa.
Tuolla on myös vaikutusta lopussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nainen kelpaa Meredithille kanssa.
Lisäksi jos Roycen tappaa, niin poistuessa vastaan tulee mahdollisuus pelastaa Maelstromin vanha johtaja - joka onkin elossa.
Ajattelin tulla tänne kysymään kenen mielestä tää peli on aivan liian helppo? Mulla mennyt moti tän pelaamiseen kun vihut tippuu ykkösellä päähän jo kun löydät lvl 2-3 sniperin missä on headshot multiplayeri ja jos yhtään buildaa crittii...
Pelaan very hardilla(ekan vedon vedin hardilla) ja tuntuu ettei toi peli haasta mitenkään jos aseilla pelaa... Kai sitä sitten oikeesti täytyisi tehdä melee buildi. Noissa hiileissä sais olla edes jonkin lainen cooldown.
Hivenen huono fiilis jäi tästä pelistä :/ grafiikka niin kaunista kun olla ja voi mutta se tuskin saa mua jäämään tohon peliin vaan sen takia.Peliä voi pelata vaikka 100h, ekat pari tuntia se on pelaamiseksi kutsuttavaa vaikeimmallakin vaikeustasolla, loput ajasta oneshottaamista (vihollisilta sekä sinuilta) valitsemallasi aseluokalla. Postasin aiheesta pelivideonikin tuossa muutama sivu sitten.
Alun jälkeen ei tarvitse muuta kuin juosta ja murhata, toisaalta se onkin ainoa sisältö mitä tässä pelissä on.
Hivenen huono fiilis jäi tästä pelistä :/ grafiikka niin kaunista kun olla ja voi mutta se tuskin saa mua jäämään tohon peliin vaan sen takia.
Joo täytyy toi sun video myös katsastaa.
Maksoin itse instant gamingissä tästä pelistä sen 45€. Tolla hinnalla ihan ookoo ostos mutta voi olla jos olisin täyden 60€ maksanut olisin varmaan vähän pettyneempi. Eikai tässä auta kun odotella sitten jonkin sorttista kunnollista päivitystä muutama kuukausi jos asiat saatais balanssiin.
Tämä niiiin paljon jäikö muuten sulla se vika "bossi" bugaamaan paikalleen(ite otin sen takia sen flaidiksen uudestaan)? Lainaus merkeissä bossi koska ei sitä voi bossiksi kutsua. Juoksin ympyrää 17levelisellä ukolla(joo kiirehdin main questeissä oikein huolella ) ja blästäsin sen paskaks valkoisilla/vihreillä kamoilla.Tässä toista kertaa koko kasaa naputtelen lävitse kun ei joulunpyhinä muutakaan ihmeellistä tekemistä ole, eikä tällä hetkellä muuta pelattavaakaan ja kyseenalaistan silti että miksi.. Tässä ei oikeasti parin tunnin tarinaravauksen jälkeen ole kuin paikasta toiseen porukan murhaamista ja niiden lootin myymistä, eikä se murhaaminen edes ole hauskaa koska vastusta ei ole vaikka koittaisi väkisin pitää huonompia kamoja yllä / tiettyjä skilliluokkia..
Kovin on poikkeavat näkemykset. Ite nyt koittanu panostaa tohon lähitaisteluun ja ampumiseen ja noita vähänkin vaikeampia vihollisia saa ampua aivan luokattomia määriä. Eniten just vituttaa tässä pelissä tuo keinotekoinen vaikeuttaminen.Peliä voi pelata vaikka 100h, ekat pari tuntia se on pelaamiseksi kutsuttavaa vaikeimmallakin vaikeustasolla, loput ajasta oneshottaamista (vihollisilta sekä sinulta) valitsemallasi aseluokalla. Postasin aiheesta pelivideonikin tuossa muutama sivu sitten.
Alun jälkeen ei tarvitse muuta kuin juosta ja murhata, toisaalta se onkin ainoa sisältö mitä tässä pelissä on.
Tämä niiiin paljon jäikö muuten sulla se vika "bossi" bugaamaan paikalleen(ite otin sen takia sen flaidiksen uudestaan)? Lainaus merkeissä bossi koska ei sitä voi bossiksi kutsua. Juoksin ympyrää 17levelisellä ukolla(joo kiirehdin main questeissä oikein huolella ) ja blästäsin sen paskaks valkoisilla/vihreillä kamoilla.
Noi bossi flaidikset on aina samanlaisia myös. Out playaat vaan sillä että juokset tolppaa ympäri xDJäi, otin myös uudestaan samasta syystä, mutta kun melee hahmo niin sama kaava kuin sinulla. Ekalla pelikerralla olin myös jossain alle 20 levelisenä sen luona katsomassa miten peli päättyy, ennen kuin siirryin sitte tähän ruumiidentavaroidenmyymisgrindaukseen mikä ei johda mihinkään..
Yhdistettynä tämän pelin AI niin pitää olla ylpeä että ne ymmärtää sun olevan tolpan takana.Noi bossi flaidikset on aina samanlaisia myös. Out playaat vaan sillä että juokset tolppaa ympäri xD
Ase käteen missä on headshot multiplayeri ja tykität päähän? Vähän perkkejä ja critti modeja ja tadaa oot jumalaKovin on poikkeavat näkemykset. Ite nyt koittanu panostaa tohon lähitaisteluun ja ampumiseen ja noita vähänkin vaikeampia vihollisia saa ampua aivan luokattomia määriä. Eniten just vituttaa tässä pelissä tuo keinotekoinen vaikeuttaminen.
How Cyberpunk 2077 was developed? Timeline and insight from Poland
https://web.archive.org/web/20201220042911/https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/search?q=flair_name:"Discussion"&restrict_sr=1
Hello, I'm from Poland and I would like to share with you a little insight how Cyberpunk 2077 was developed. Little disclaimer though - I have nothing do with creating games, I have connections though and I was able to reach to one of the people, who worked most of the time on Cyberpunk 2077 (he want soon to resign, but he wants no problems, so I am going to remain his identity hidden).
Please keep in mind that I'm amateur about games and coding, I just gathered information, and I don't know like specific games coding names, etc.
Why I am sharing this? I have my own reasons. Although I have nothing to do with CD Projekt, I recently found out that this company was granted 7 mln € (8.4 mln $) from the government for no particular reasons, even though the owners of company belong to top of the richest Poles. Owners of the company are also involved from the shadows in the politics with different politicans and this company is not bothered so much by the laws that normally companies should abide, it's treated like some kind of holy grail, even though their stocks were overvalued (making game once per 4-5 years and having such high stock's value just doesn't add up, even if they are only masterpieces). You know many people in Poland and throughout the world mistake clicking in computer with new technologies sector of entertmaint. For example, Amazon is not New Technology company. Jeff Bezos owns some New Technology companies, but Amazon itself is just: big warehouses + shop + platform for other to sell + logistics. And the same goes for game making - it's purely entertainment sector of economy and should not be granted with money from the government whatsoever. New Technologies are: sattelites, robotic surgeons helping surgeons, radioactive isotops used in medicine, making fast trains, 3D printing, making synchronised traffic lights, more efficient engines, vertical farming, improved recycling methods - this kind of things. 2nd reason is I didn't like passive aggresive behaviour from the owners of the company toward customers about refunding this game. If you had fun playing it, I'm not gonna argue with you. But I saw enough videos on youtube to know that this game is just bugged on unacceptable level, and even though more problems on consoles, still even on PC problems with saving over 8 MB, or like overal problem with AI - I stopped watching videos about the game, when I saw one, where police stopped chasing the player, when he got away for 100 m.
Anyway, let's begin. But before, one more thing. Crunching in CDP means like working 16 hours per day including Saturdays and Sundays, because even beside crunching it's normal for them to work 10-12 hours Monday Friday and 6-8 hours Saturday. Also sometimes company cheats and not always pays for all the job done during the overtime. Also employees turnover is massive, it was normal for "my guy" that from the beginning when he started to work that after 2 years of time he saw more new faces than the faces familiar to him 2 years before. Nothing shocking about it - wages are around 40% smaller than in other game studios in Poland, even comparing with smaller ones, which release some not well-known titles for like 20-25€. And there is not much progress in this company, you can basically be promoted from junior dev to senior dev and this is pretty much it (and most of the cases you will not be paid more), and very rarely if you are lucky (or rather, where there is situation with not enough hands on the deck) - to leader developer / lower management (and sometimes position of the team leading developer is just fill up with 2 random junior/senior developers until further notice). My source tells me that other benefits are good though - free gym, free cinema, free fruits, free beer.
2011
The Witcher 2, the big success of the company is released. Now the CD Projekt owners feel sure that they should diversive more. Work witch Witcher 3 begins (even though initially Witcher's 3 production was planned from 2008). Board of directors (this name is pretty much interchangable with the owners and with top management) looks also for another title to make beside Witcher. My source is hired to work initially on Witcher 3 somewhere in 2011.
VERGE OF 2011 / 2012
CDP reaches out to the creator of Cyberpunk.
EARLY 2012
Few people delegated to work on general ideas about Cyberpunk.
MIDDLE OF 2012
CDP starts to look for the directors for Cyberpunk project, around 40 people work on Cyberpunk.
it is thought that initially it will work on REDengine 3, the same that the Witcher 3 has. It is also revelad that the game will work on the then-future consoles (PS4, Xbox One).
EARLY 2013
Around dozen people left in the Cyberpunk's department, rest of the crew joins crunching in The Witcher 3.
Adam Badowski, member of the board of the company confirmes that the game is meant to have multiplayer.
SOMEWHERE DURING 2015
My source is moved from the Witcher 3 to Cyberpunk
EARLY 2015
2-3 dozens people work on the Cyberpunk project at that time, still most people are on the Witcher 3
MIDDLE OF 2015
Most of the people switched to Cyberpunk, now the proportions are changed and just some people are left on the Witcher 3 (after its release). Now, on Cyberpunk work around 100 people (not all people went from the Witcher 3 to Cyberpunk, some found new job opportunities, some were terminated).
LATE 2015
The Witcher 3 project is considered generally to be closed, now almost 150 people work on Cyberpunk.
Problems arise between old Cyberpunk crew from 2012 - early 2015 and new crew that has joined later from the Witcher 3. From one hand, new crew members are thrown on the deep water, on the other hand, many ideas from the old crew are now being thrown to the bin, since management now is looking more deeply in Cyberpunk (heavy micro-management). Competition between old and new crew is fueled by the upper management (owners, board of directors).
EARLY 2016
Owners want to transgenders to be chosen in the game, different voice options, etc.
CDP finds musician to compose music.
CDP wants to release two titles somewhere between 2018 and early 2021, one of them being Cyberpunk.
MIDDLE OF 2016
150-200 people work on Cyberpunk.
LATE OF 2016
Most of the crew from before middle of 2015 (around 30 people) is instantly terminated, new vision of the project ahead
After all there will be new engine REDengine 4 (highly improved modification of REDengine 3), instead of exactly the same engine like in the Witcher 3.
CDP receives money from the government with the purpos of "creating big virtual city".
EARLY 2017
Owners expect that main course of the game should provide at least 50 hours of playing.
MIDDLE OF 2017
Someone is blackmailing CDP that he will reveal documentation of the game. CDP states to the blackmailer: you can go on, we don't care, from early 2017 we have new project going on about Cyberpunk and you have old data.
Several senior, well-known senior specialists leave the project. But many new people are hired now. And new problems arise in the crew - now between people who were anywhere near the Witcher 3 (less than 60 devs at this time), and new crew, people who mostly are right from the university or during senior years of studies (more than 150). And like before the competition is fueled by the upper management. People do not know who to trust with their ideas, and doesn't matter are you from old or new crew, better don't say too much about your ideas to middle managements (leads), because they will think you want to be smart and maybe take their position.
Now owners expect that the game provide in the main quests 80-100 hours of playing.
LATE 2017
250 people work on Cyberpunk now, but from them around 40 people are temporarly delegated for now to work specifically on the official trailer and to prepare sneak peeks before E3 Expo 2018.
EARLY 2018
CDP takes over other small gaming company in Poland with 20 people. They also now are meant to work on Cyberpunk.
MIDDLE OF 2018
Official trailer is presented on E3 Expo 2018.
Over 300 people now are working on Cyberpunk (less than 50 from the team of the Witcher 3)
Owners tell the crew that they want see the game be released 1.5 year from now and they want to sell 20 mln copies in the first quarter after the release.
LATE OF 2018
Around 350 people work on Cyberpunk. CDP also starts hiring several people by external companies / subsidiaries, also in other parts of the world (like in Canada).
EARLY 2019
Some people go away, some new people are hired, now almost 400 devs (junior, senior, and leads who are also the lower management).
Around 50 people are working now to prepare material for E3 Expo 2019.
Beside mentioned 400 people, 50 people are meant to make different team to work on a different game, that is meant to be released one year after Cyberpunk.
Owners give up about genders, and also say that no need for 80-100 hours for the maing quests, around 60 hours will be enough, also the world doesn't have to be bigger than in the Witcher 3
MIDDLE OF 2019
People who were supposed to work on the different title, now also take care about Cyberpunk.
The unofficial Crunch for Cyberpunk begins, people work 6-7 days a week for 15-16 hours. It is forbidden though too call it crunch, and if somebody outside of the company comes to visit, they all should smile and look well rested, or they will have problems with HR.
Less than 40 left from the crew that made the Witcher 3 (not counting the middle management that basically are either Old Guard from times of Witcher 1, or specialist hired from other well known game producers).
E3 2019 Expo, date at 16-04-2020 is announced, but nobody in the studio believes that it will happen, game at this stage (june 2019) may be called with a very good will as pre-alpha.
After E3 2019 Expo is over, the leads (lower managament) and the middle and the upper management receive big bonuses.
40 people start to work on a multiplayer version.
Management decides there's no time for demo version of the game.
LATE 2019
It is decided that multiplayer should be seperate, paid thing and released 2 years later after the original Cyberpunk.
Now, more external companies are collaborating with CDP on Cyberpunk.
Moods in the crew are tough, everybody believes that board of directors and management expect too much. They don't want to listen what devs have to say, at this point if you talk too much about any ideas or problems, you can be instantly terminate
First real beta tests begin, in the versions on consoles the game is barely working.
Most of the people who started to work on the multiplayer version, now work on the main singleplayer version.
Management gives up about metro transportation, running on the walls, flying cars, large discussions with passerbies, different voice options, and other things. My source believes that the overall content is 1/4 - 1/3 smaller than that planned before.
JANUARY 2020
The date of the release is postponed from April to September.
My source believes at that time that the cut version of the game is playable in 80% on PC and 70% on consoles.
Almost 450 people work now directly in CDP on Cyberpunk + some outsorcing, altogether almost 500 people. It is decided there will be no other game and multiplayer for Cyberpunk at least until late 2022.
MARCH 2020
Coronavirus comes to Poland.
MAY 2020
Corona hits Poland hard. It is known now that Corona will affect work, many people do not believe that the game will be ready at September.
JUNE 2020
Many people in the crew doubt that versions on PS5, XSXS will be ready before 2022.
New date of release, from September to November.
29 OCTOBER 2020
The premiere is moved from 19-11-2020 to 10-12-2020. Devs are informed the very same day like the rest of the world. Why? So "they could get their asses more tight on the job during the last 2 months".
10 DECEMBER 2020
The premiere.
Kovin on poikkeavat näkemykset. Ite nyt koittanu panostaa tohon lähitaisteluun ja ampumiseen ja noita vähänkin vaikeampia vihollisia saa ampua aivan luokattomia määriä. Eniten just vituttaa tässä pelissä tuo keinotekoinen vaikeuttaminen.
Ei näy toi giffi :/
Tein tuon giffin melko varhaisessa vaiheessa ekaa läpipeluukertaani.
Eikös toi ole naisten päivänä otettu kuva, täällä oli jossain välissä aikasemmin.Redditiin oli tarkemmin vuotanut juttua Cyberpunkin kehitysvaiheista. Laitan koko tekstin tännekin, mikäli redditin modet taas poistaa tuon tekstin.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Silmiinpistävää, kuinka paljon porukka oli muuttunut TW3:n ajoista, käytännössä enää pienenpieni osa tuosta tiimistä työskentelee enää CDPR:lle/Cyberpunkin parissa ja tilalle on tuotu enemmän tai vähemmän osaavaa väkeä.
Jos näin on, niin seison korjattuna.Eikös toi ole naisten päivänä otettu kuva, täällä oli jossain välissä aikasemmin.
Mutta ei se tarkoita sitä etteikö talossa oikeasti oliskin voinut työporukkaa vaihtua ja jos oikein muistankin niin jotkut lähti CDPR:ltä perustaa oma pelifirmaa ja osa muihin palveluksiin mutta käsittääkseni ovet eivät kuitenkaan paukkuneet kuten Biowarella konsonaan.Jos näin on, niin seison korjattuna.
Näin on juuri käynyt. Tässä pari ex-CDPR:läisten projektiaJa näyttäisi siltä että osaava deviporukka vois lähteä kyllä cdpr ja perustaa oman indie firman tms ja tehdä kunnon pelejä. näinhän ne on ammoiset ajat jolloin pelejä on kehitelty mennyt. Biowarelta lähti osaajat, ja monta muuta esimerkkiä.
Toivottavasti lähti hyvän työtarjouksen ja mielenkiintoisten projektien perässä, eikä pakoon jotain vielä julkisuudelta pimennossa kytevää tuotantokatastrofia.
Tein tuon giffin melko varhaisessa vaiheessa ekaa läpipeluukertaani, olin juuri tuplahypyn grindannut.
Eikös noi ole jotain random jengiläisiä? Varsinaisissa tehtävissä ainakin itselläni on haastetta edelleen 60h pelaamisen jälkeen. Voi olla etten vain osaa toki.
Oliko niin että toi hexedit fixi on vieläkin validi vaikka 1.05 pätsi? viimeksi anto kyllä hyvin potkua 1.04 pätsissä 5600x prossulla.
Here's an updated hex edit for 1.05
quote: Since 1.05
Backup and secure a copy of the Cyberpunk2077.exe Backup and secure a copy of your save folder
Replace 75 2D 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08
By EB 2D 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08
[ot]Horizon Zero Dawn
Täähän on tosiaan pelin "monimutkaisin" tehtävä. Turha odottaa moista missään muussa tapauksessa. Ja vaikka se on "monimutkainen" tehtävä, valinnoilla ei ole mitään käytännön väliä paitsijos hahmo on mies ja haluat kerätä kaikki mahdolliset uniikit aseet.
Eikös noi ole jotain random jengiläisiä? Varsinaisissa tehtävissä ainakin itselläni on haastetta edelleen 60h pelaamisen jälkeen. Voi olla etten vain osaa toki.
Nimimerkillä 2-3 shottia meni 34lvl vihua vastaan 16levelisenä.
Pääkallo tarkoittaa (myös witchereissä) että et tee käytännössä mitään damagea niihin, koska sun ei pelin mukaan kuuluisi olla siellä, koska olet niin matala levelinen. Sitten kun maagisesti nouset sen (vaikka yhden) puuttuvan levelin, niin kaatuvat siinä missä muutkin yhden luodin voimalla. Se ei skaalaudu tai muutakaan, se on vain lvlgappi jonka ohittaessa tilanne on kuin muidenkin pelin vihollisten kanssa.No ei se peli itselle kyllä noin helppo sentään ole. Kaikki pääkallovihut ja pomot kestää paljonkin osumaa. Esim. yhtä pomoa vastaan stealth-hedari teki hurjat 5% damagea, vaikka perusvihuja vastaan tulee semmosia 20-35k osumia. Ja koska tässä pelissä stealth katkeaa välittömästi, kun et pysty tappamaan vihua ekalla, ei niitä stealth-osumia vedetä kuin yksi noissa tapauksissa.
Joten en nyt ihan heti usko, että 34lvl vihu meni 2-3 shotilla tuossa vaiheessa. Kaikki pääkalloa alemmat vihut kyllä kuolee yhdestä. Ettei sulla vaan käynyt se bugi, että tippui vaan liian korkeeta tavaraa ja siitä päättelit, että oli sen levuinen vihu?
Milloiko laitoit GOGille refund pyynnön ja kauanko kesti homman käsittely?GOGssa napsahti refund vaikka tähän olikin jo käyttänyt aika monta ~20-30h peliaikaa. Tosin varmaankin helpommalla lähti, koska hyväksyin Wallet-masseihin palautuksen. Jäädään odottelemaan GOTY/DLC-patchattuja versioita ja sillä välin etsitään muuta pelattavaa, kuten Horizon Zero Dawn tai jotain muuta GOGsta löytyvää.
No overwatch kädessä niin ihan varmana menee. 4 shottia MAX. kaikki critti perkit ja crittimodeja ja paukutusta päähän. En ite ala tästä kinastelemaan. Kyllä siinä silti hetken sai sen vihollisen kanssa tapella koska joka kerta se oneshottas mut miltein. toi 2 shottia on kyllä myönnän lapinlisää. Ja tää ei ollu mikään bossi vaan jossain yökerhon edessä oleva "poke". Ja pomot ei mitään osumaa kestä kun buildaat oikein. 18lvl ukko mun crittibuildilla overwatch kädessä joka pääosumalla vei viimeseltä pomolta 5% hp:ta.....No ei se peli itselle kyllä noin helppo sentään ole. Kaikki pääkallovihut ja pomot kestää paljonkin osumaa. Esim. yhtä pomoa vastaan stealth-hedari teki hurjat 5% damagea, vaikka perusvihuja vastaan tulee semmosia 20-35k osumia. Ja koska tässä pelissä stealth katkeaa välittömästi, kun et pysty tappamaan vihua ekalla, ei niitä stealth-osumia vedetä kuin yksi noissa tapauksissa.
Joten en nyt ihan heti usko, että 34lvl vihu meni 2-3 shotilla tuossa vaiheessa. Kaikki pääkalloa alemmat vihut kyllä kuolee yhdestä. Ettei sulla vaan käynyt se bugi, että tippui vaan liian korkeeta tavaraa ja siitä päättelit, että oli sen levuinen vihu?
Eikös tämä todista, että peliä joutuu hakkaamaan aika pitkään ennen kuin on kunnon vihuja vastaan läpihuuto juttuPääkallo tarkoittaa (myös witchereissä) että et tee käytännössä mitään damagea niihin, koska sun ei pelin mukaan kuuluisi olla siellä, koska olet niin matala levelinen. Sitten kun maagisesti nouset sen (vaikka yhden) puuttuvan levelin, niin kaatuvat siinä missä muutkin yhden luodin voimalla. Se ei skaalaudu tai muutakaan, se on vain lvlgappi jonka ohittaessa tilanne on kuin muidenkin pelin vihollisten kanssa.
Eikös tämä todista, että peliä joutuu hakkaamaan aika pitkään ennen kuin on kunnon vihuja vastaan läpihuuto juttu
Paha sanoa, en ole nähnyt pääkallovihuja kuin yhdessä sidemissionissa sitten pelin alun (molemmilla läpipeluukerroillani sama ja ainut sidemission jonka vihollisten lvlgap poistuu vasta ~lvl25 kohdalla).
Tai istuu boksin takana ja heittelee olan ylitse 500 kranaattia, koska parin tunnin pelaamisen jälkeen inventoryssa luultavasti on niitä niin paljon että et tiedä mihin niitä edes laittaisit.Alussa sai tosiaan katella minne kulmille nokkansa työntää mutta nytten uskaltaa jo lähteä isomille alueille mutta vielä välillä tulee sitten noita pääkallo vihollisia ja niihin saa sitten tykitellä niitä lippaita mutta koska AI ei ole se universumin välkyin niin menet vain korkealle ja snippailee sieltä headshotteja mutta se vaatii yleensä sitten sitä ettei itse ota yhtää osumaa koska yhdestä tai kahdesta on henki pois vaikka HP lähestyy 500.
Tosiaan täälläkin ollut puhetta noista hyppyjaloista niin itse tainnut niiden avulla pärjätä tehtävissä suhteelisen helposti koska jos jossain ei ole riittänyt haksaus taidot tai voima avata ovia niin yleensä sitten on jotain keinoa pitkin päästä hyppyjaloilla tehtässä eteenpäin.
Näemmä 11.12. laitoin, ja selityksenä oli varsin geneeristä settiä "ei toimi kunnolla vaikka suositeltu hardware". Botti sieltä ensin luokkaa heti kyseli sopiiko Wallet ja sanoin Joo, sitten menikin se mitä melkein 2 vkoa kun tuli supporthenkilön tekemä vastaus "Thank you for your message. I apologize for such a late reply, our service has been overwhelmed.".Milloiko laitoit GOGille refund pyynnön ja kauanko kesti homman käsittely?
Välillä noilla vihuillakin on ollut yhtä agressiivinen teleporttaus kuin poliisilla. Menet jonnekkin jemmapaikkaan johon eivät pääse. Hetken päästä ihmettelet miksi joku ampuu päähän vierestä.Alussa sai tosiaan katella minne kulmille nokkansa työntää mutta nytten uskaltaa jo lähteä isomille alueille mutta vielä välillä tulee sitten noita pääkallo vihollisia ja niihin saa sitten tykitellä niitä lippaita mutta koska AI ei ole se universumin välkyin niin menet vain korkealle ja snippailee sieltä headshotteja mutta se vaatii yleensä sitten sitä ettei itse ota yhtää osumaa koska yhdestä tai kahdesta on henki pois vaikka HP lähestyy 500.
Tosiaan täälläkin ollut puhetta noista hyppyjaloista niin itse tainnut niiden avulla pärjätä tehtävissä suhteelisen helposti koska jos jossain ei ole riittänyt haksaus taidot tai voima avata ovia niin yleensä sitten on jotain keinoa pitkin päästä hyppyjaloilla tehtässä eteenpäin.
Välillä noilla vihuillakin on ollut yhtä agressiivinen teleporttaus kuin poliisilla. Menet jonnekkin jemmapaikkaan johon eivät pääse. Hetken päästä ihmettelet miksi joku ampuu päähän vierestä.
Minulla tuo on odottanut jo 50h
Minulla tuo on odottanut jo 50h
Pelikellossa taitaa olla päältä 60h jo mittarissa ja tuo vieläkin aloittamatta Takemuran kanssa.
parin tunnin todella lyhyen mainin lävitse
Hieman lapinlisää, mutta ei siinä kyllä reippaalta pelaajalta kauaa nokka tuhise. Mainin tehtävissä suurin ajankulu on lähinnä katsominen: Ovat melko Detroit: Become Human tavaraa, missä itse pelattava on melko vähäistä vaan katselet videoita ja luet dialogia, verrattuna sidemissioneihin joissa saa katsomisen lisäksi ihan pelatakkin.Onko päätehtävän pituus pari tuntia, siis 2h?
Onko nuo läpäsy prosentteja vai mitä mitä näkyy character screenissä? Itsellä on 60% / 15% / 20% tällä hetkellä ja peliä steamin mukaan pelattuna hieman yli 100h
Ajantaju häviää täysin tätä pelatessa. Huikea
Hieman lapinlisää, mutta ei siinä kyllä reippaalta pelaajalta kauaa nokka tuhise. Mainin tehtävissä suurin ajankulu on lähinnä katsominen: Ovat melko Detroit: Become Human tavaraa, missä itse pelattava on melko vähäistä vaan katselet videoita ja luet dialogia, verrattuna sidemissioneihin joissa saa katsomisen lisäksi ihan pelatakkin.
Toisella läpipeluukerralla kun sai vetää skippinappula pohjassa niin pelaamisen määrä mainissa on todella olematon.