Custom nestejäähdytys - yleisthreadi

Kysytään täältä ketjusta, jos jollain tietoa:

"Tuli tilattua tuota Grizzlyn Conductonauttia korkkausta varten, saa nähdä miten toimii :) Blokin ja prossun väliin olisi tarkoitus mennä jo tilatulla GC-Extremellä, ilmeisesti tuo Grizzlyn Kryonaut on himpun verran parempi, mutta onko uuden tilauksen tekemisen arvoinen ?

Sitten pitäisi varmaan ostaa uudet lämpötyynyt näyttiksen vesiblokille, kyseessä siis Sigun MSI GTX 1080, jossa EK:n fullcover blokki. Onko jimssillä jotain sopivia lämpötyynyjä mitä tuolle blokin asennukselle tarvitsee ?"

Ei ole uuden tilaamisen arvoista. Itsellä ollut molempia ja ei muuta eroa ole huomannut kuin grizzly hieman helpommin levitettävää.
 
Kysytään täältä ketjusta, jos jollain tietoa:

"Tuli tilattua tuota Grizzlyn Conductonauttia korkkausta varten, saa nähdä miten toimii :) Blokin ja prossun väliin olisi tarkoitus mennä jo tilatulla GC-Extremellä, ilmeisesti tuo Grizzlyn Kryonaut on himpun verran parempi, mutta onko uuden tilauksen tekemisen arvoinen ?

Sitten pitäisi varmaan ostaa uudet lämpötyynyt näyttiksen vesiblokille, kyseessä siis Sigun MSI GTX 1080, jossa EK:n fullcover blokki. Onko jimssillä jotain sopivia lämpötyynyjä mitä tuolle blokin asennukselle tarvitsee ?"
Jos tilaat uutena ni tulee mukana
 
Ensimmäiset vesileikit aloitettu pari päivää sitten. Kivenä i5-7600k, lankkuna Asus Z270F. Kotelona Corsair 570X.
Laitetuulettimia 3x SP120, jotka kopasta löytyivät. Vesivehkeinä Laing DDC 1T + Phobya 150 + NexXxoS XT45 240mm, jossa 2x SP120 tuulettimia.

Ajelin IBT very high läpi, 4.5Ghz ja 1.25V. Korkkaamaton kivi. Miltä lämmöt tuollain tuntumalta näyttäisi? Pumppu pyöri varmaan 40% teholla, radin tuulettimet jossain 1200RPM.

Pitäisi splittereitä jne kunnolla nuo tuulettimet kiinnittää, että ne pyörisivät kaikki niinkuin haluaa, sekä esm 3x kopan tuulettimet kaikki SAMAA vauhtia.

E: Niin joo, ja opiskella kunnon curvet tekemään noille rad tuulettimille, sekä pumpulle.

6e9ebb39347660429619696482091001.png
Ehkä vähän korkeat. Asiantuntijat voinevat ottaa kantaa, itse en ole :)
Tässä kuitenkin verrokiksi saman prossun lämmöt vakiotaajuuksilla liian pienellä jäähyllä varustettuna eli SilentiumPC Spartan Pro-B HE-924:

upload_2017-6-29_19-27-4.png


Jännitettä en valitettavasti näe rasituksessa kun tämä HWiNFO ei sitä näytä. Laskin sitä kuitenkin hieman biosista. E: Biosista kuitenkin säädetty 1,21 volttia.
 
Jos tilaat uutena ni tulee mukana
Semisti kalliit tyynyt kun pitää olemassaolevalle blokille tilata täysin uusi että saa tyynyt mukaan :D :D

@Konemiespoju Jimmsillä on useampia lämpötyynyjä mitkä varmaan ajaa asiansa. Varmista eka EK:n sivuilta minkä paksuiset ne tyynyt tossa blokissa ovat ja tilaa sitten samanpaksuiset. Ja saahan noita suoraan EK:ltakin tosin tulee vähän kalliit postikulut pelkkiä tyynyjä varten.
 
Onko noissa thermalpadeissa suorituskyky eroa vai onko aivan sama, että mitä merkkiä tilailee, kunhan oikean paksuista ?
 
Onko noissa thermalpadeissa suorituskyky eroa vai onko aivan sama, että mitä merkkiä tilailee, kunhan oikean paksuista ?
Thermal Grizzlyn tyynyt on ainakin hyviä. En usko että oikeasti on merkittävää eroa noilla muillakaan, paksuudella on enemmän merkitystä että saa kontaktia.
 
Vramien päällä riittää ihan hyvin joku perus 5-6W/mK tyynyt. Erot on marginaalisia jokatapauksessa.
 
Vram päälle voi laittaa myös tahnat.. Sottaa vaan hiukan ympäristöä, mutta tehokkaampaa se on kun tyynyt kun käyttää pisara taktiikkaa...
 
Juu ja jos hifistellä haluaa tyynyjen kanssa niin ebaystä fujipolyn kamaa. fujipoly thermal pad | eBay

@Konemiespoju samoin noissa tyynyissä kuin tahnoissakin eroa eli lämmönjohtavuudessa erot. Tuo fujipoly nyt vissiin parhaasta päästä.

Edit. Fujipolyn padilla parempi lämmönjohto (11w/mk) kuin gc extremellä (8.5w/mk)
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla pumppuna muutakun tuo Fractalin Kelvin?
Pelkkä Kelvin joo, budjettisetti. Piti X299 laittaa kunnon pumppu ja varmaan kovaputket, mutta Intelin sössittyä koko platformin pitänee odotella Threadripperiä ja katsoa sitten uusiksi miten tekee.

Valitettavasti väriaineen kanssa tuli ongelmia. Letkut oli jo ennestään hiukan sameentuneet, mutta jokusen tunnin kuluttua väriaineen laitosta ne vetivät silmin nähden ihan vihreäksi.

Toisin sanoen, Tygon E-3603 + EK CryoFuel = ei hyvä.

2017-06-29 21.57.59.jpg
 
Pelkkä Kelvin joo, budjettisetti. Piti X299 laittaa kunnon pumppu ja varmaan kovaputket, mutta Intelin sössittyä koko platformin pitänee odotella Threadripperiä ja katsoa sitten uusiksi miten tekee.

Valitettavasti väriaineen kanssa tuli ongelmia. Letkut oli jo ennestään hiukan sameentuneet, mutta jokusen tunnin kuluttua väriaineen laitosta ne vetivät silmin nähden ihan vihreäksi.

Toisin sanoen, Tygon E-3603 + EK CryoFuel = ei hyvä.

2017-06-29 21.57.59.jpg
Millasilla kierroksilla ajat pumppua? Itellä lähössä tänään käyntiin Eisbaerista näyttikseen laajennettu custom looppi ja mietityttää toi pumppu, että pitääkö sitä täysillä huudattaa. Tänäänhän se selviää, mutta kaikki ennakkotieto on plussaa :)
 
Millasilla kierroksilla ajat pumppua? Itellä lähössä tänään käyntiin Eisbaerista näyttikseen laajennettu custom looppi ja mietityttää toi pumppu, että pitääkö sitä täysillä huudattaa. Tänäänhän se selviää, mutta kaikki ennakkotieto on plussaa :)
90% duty säädettynä BIOSsista, eli kierroksia on noin 2200-2300 RPM. 100% piti ärsyttävää sirinää ja 80% ei ollut korviin kuultavaa eroa äänessä.

Tällä hetkellä tuo on äänekkäin komponentti, ei tosin häiritsevissä määrin. Kokeilemalla löytyy 'sweet spot' melulle ja virtaukselle.
 
Edellisellä sivulla oli juttua tyhjennysporteista, itsellä ollut 2-3 vuotta käytössä tämmöinen ratkaisu. Tuohon letkunpätkä pikaliitinparin toisella liittimellä kiinni, säiliön täyttöportti auki ja vettä alkaa valumaan poistoletkusta.

4yrub3r.jpg
 
En tykkää tommosesta half-ass vesijäähdytyksestä.

Ei se D5 nii kallis oo.
 
Pumppuhan on muutenkin helppo vaihtaa niin miksipä ei kokeilisi alkuun vähän edullisempaa ja pienempää vaihtoehtoa. Siinä sitä kokemusta karttuu :tup:
XgvVoX4.jpg
 
Saako Suomesta mistään silver kill coileja nopealla toimituksella? Taidan kokeilla sellaista seuraavaksi pelkän tislatun veden kanssa kunhan uudet letkut saapuu.
 
Saako Suomesta mistään silver kill coileja nopealla toimituksella? Taidan kokeilla sellaista seuraavaksi pelkän tislatun veden kanssa kunhan uudet letkut saapuu.
Tilaat EKn valmislitkua, kympin puteli niin et tarvitse mitään sekaan.
 
EK valmislitkua sekaan, niin saat samat ongelmat eri muodossa. Jos et uusia letkuja vielä tilannut, niin minulla on parhaat kokemukset Primochillin LRT:stä. Kirkas pysyi kirkkaimpana pitkään.. Harkitsisin myös ennemmin biocideä kiertoon. Saatavuuskin vissiin ihan ok esim jimmsiltä ja kupari muutenkin hoitaa sen kilkoilin viran (kenosi vähintään).
 
Mulla tuo Primochill LRT sameni viikoissa EK:n kirkkaalla litkulla. EK:n Dura Clear on pysynyt vielä toistaiseksi kirkkaana.
 
Miks muuten ostaa kirkasta letkua ja siihen jotain kallista litkua kun kirkkaalla letkulla ihan akkuvesi + pari tippaa biocideä pitää homman kunnossa eikä oo niin paljoa ylimääräisiä kemikaaleja että rupeaisi reagoimaan letkumateriaalin kanssa? Ihan noin uteliaisuuudesta kysyn. Sittenhän on eri juttu jos välttämättä värillistä nestettä haluaa mutta akkuvesi maksaa sen pari hassua euroa litralta ja mayhemsin biocide jonkun 5 - 7 euroa ja se kestääkin sitten noin eliniän.
 
Ei kai siinä järkeä olekkaan. Jostain syystä biociden kanssa olis mennyt odotteluksi niin ostin sitten valmista. Jälkeen päin tietysti funtsin että tietysti ois menny sen aikaa ilmankin. Vauhtisokeus iski, mutta ei tuohon toisaalta talouskaan kaatunut.
 
Itse hain motonetista 5 litraa akkuvettä 3,90€ taisi maksaa, ei hinnalla pilattu. Biocidea löytyi laatikosta niin halvaksi tulee nesteet :) Kehtaa vaihdella useammin. Onko kellään tietoa, milloin kannattaisi akkuvesi + biocide litku vaihtaa, eli kauan nuo mahtaa kestää. Viikonloppuna alkaa projektin valmistelu.

Edit: Ei ollutkaan laatikossa biocidea vaan "Mayhems Extreme, Contains Copper Sulphate"
 
Onko kellään tietoa, milloin kannattaisi akkuvesi + biocide litku vaihtaa, eli kauan nuo mahtaa kestää. Viikonloppuna alkaa projektin valmistelu.
Valmislitkuilla suositellaan yleensä vuoden vaihtoväliä mikä on varmaan ihan hyvä myös akkuvedellä. Samalla voi tarkistaa muut palikat ja kiristää liittimiä jos tarvis ja siivota pölyt (toivottavasti filttereistä).
 
Ei kai siinä järkeä olekkaan. Jostain syystä biociden kanssa olis mennyt odotteluksi niin ostin sitten valmista. Jälkeen päin tietysti funtsin että tietysti ois menny sen aikaa ilmankin. Vauhtisokeus iski, mutta ei tuohon toisaalta talouskaan kaatunut.
Mayhems Extreme 15ml

Itse tilasin tuolta joskus, ja tuli muutamassa päivässä. Riittoisa pullo :)
 
Olisiko tämän ketjun lukijoista jollain halukkuutta vaihtaa Alphacoolin ST30 360mm radi paksumpaan ja tehokkaampaan XT45 360mm radiin? klik
 
Nonni nyt on päässy MO-RA projekti alkuun. Tässä vielä jäähykokoonpanon tietoja:

Tietokoneen speksit foran speksilistassa
"Radi": MO-RA3 420
Tuulettimet: 9 x Corsair ML ei-ledilliset ja kotelossa 3 x Silent Wings 3 sisäänottoina ja 1 x Arctic F14 poistotuulettimena
CPU blokki: EK Supremacy Evo Blue
GPU blokki: EK Titan X Pascal full copper + sininen backplate
Pumppu + säiliö: EK Xres 140
Pikaliittimet: 2 x Alphacool Eiszapfen pikaliittimet
Piuhat: 9 x Phobya 4pin 90cm jatkojohto + 2 x Akasan 5 tuulettimen jakopiuha joka ottaa virran powerista
Lisäksi pikkusälää kuten muutamia kulmaliittimiä ja muuta jotka otan sitten kovaputkien kanssa käyttöön.

Kovaputkia en tehny vielä. Ne saapu kyllä mutta muutama osa odottaa vielä tulemistaan joten kasasin vanhoilla valkoisilla 19/13 letkuilla ja pätkällä mustaa 16/13 Tygonia väliaikaisen jäähykokoonpanon. Päivittelen sitten lisää kuvia kun oon saanu kovaputket väkerrettyä.

MO-RA pois paketista ja ensimmäistä jalkaa laittamassa (erikseen tilattavat muuten). Jumankauta se on iso vaikka tiesin jo valmiiksi mitat niin silti.
aqN9GY4.jpg

Tuuletinkiinnikkeet (tulevat tämän mallin mukana) ja ekat tuulettimet kiinni. Piuhoja kannattaa sitten miettiä etukäteen miten ne kierrättää.
TnJrpTU.jpg

Vuototestiä (en jaksanu kovin kauaa). Kattokaas tohon päälle. Sanoin että piuhojen vetämistä kannattaa suunnitella. Kannattaa myös kattoa kun on vetäny piuhat että ne tulee oikealle puolelle eikä ole esimerkiksi yläkyljellä kun MO-RA on pystyasennossa...
W1YRksE.jpg

Korjaan tuon asian varmaan sitten kun askartelen kotelon sisään kovaputket. Koneen sisältö tällä hetkellä tämän näköinen. Olin aika laiska koska tiesin että tästä tulee väliaikainen joten esimerkiksi tuo tyhjennysventtiili on vinossa. Paperitkin vielä alla vaikka koneessa virrat päällä, ei se mitään. Lisää korjattavaa sitten myöhemmin on tuo Xres. Siihen pitää alimmille ruuveille laittaa jotkut pienet standoffit koska nyt se on pikkusen takakenossa ja häiritsee silmää.
MHLe6ph.jpg

MO-RA mahtuu "hyvin" samalle sivupöydälle missä tuo tietokone muutenkin on joten se saa luultavasti jäädä siihen. Näin paljon on tilaa joten kun kotelon kylki on kiinni tohon mahtuu ihan kivasti. Tuuletinpiuhoissa on tosiaan pituutta ihan reippaasti koska tämä tulee joskus aikanaan seinätelineelle. Saatan kyllä harkita jotain tuuletinkontrolleriakin mutta toistaiseksi luultavasti pidän piuhat emolevyssä kiinni noilla virtajakojohdoilla ja jatkojohdoilla.
kXEDE8x.jpg

Vois ottaa lisää kuvia sitten kun projekti on edennyt kovaputkiasteelle. Pikaisella kokeilulla ainakin idlelämmöt tippuivat (eivät nyt korkeita ollut ennenkään mutta nyt nesteen lämpötila on 1½ astetta korkeampi kuin huoneen lämpötila. Tuulettimet minimikierroksilla eli jotain 450rpm kieppeillä. Pelejä ja pitkäaikaista rasitusta en jaksa enää näin myöhään testata joten jääköön toiseen kertaan. Semmosta tänään.
 
Onko normaalia että prossu käy 20c kuumempana pelatessa kun samassa kierrossa on i7 7700K, GTX 1080 Ti ja 2x240mm radia, kun vertaa siihen että molempia jäähdytetään omina kiertoinaan?

Mulla siis Alphacoolin Eisbaer prossulle ja Eiswolf näyttikselle joissa molemmissa oma pumppunsa, joten noita voi käyttää omina kiertoinaan niin että molemmille on oma 240mm radinsa.

Erillisinä kiertoina pidän 7700K @4,8Ghz, jolloin prossun lämmöt käy maksimissaan himpun yli 70c pelatessa. Sitten jos yhdistän näyttiksen ja toisen 240mm radin samaan kiertoon, niin prossu pitää pudottaa @4,5GHz ja silloinkin lämmöt piikkaa pahimmillaan yli 80c. Näyttikseen tämä ei vaikuta kuin muutaman asteen erolla rasituksessa, isolla loopilla viileämpi.
 
Miten kennot on aseteltu looppiin? Mistä ilma lootaan ja mistä pihalle? Jäähdytysteho on parempi yhdistetyllä, mutta viileämpi komponentti ottaa siipeensä tuossa. Väittäisin, että prossu on vähemmän lämpöä tuottava, mutta "kontakti huonompi". Mullakin tulee prossun lämmöt vastaan ennen näyttistä (vrt 3970X@4.2GHz, 1080 TI, 3x180 kenno silverstonen AP182 tuulareilla.) Vaikea sanoa missä mennyt vikaan, jos sulla on noin suuri ero prossun lämmöissä (teoriassa sulla pitäisi nesteen lämpötilan nousta melkein 20 astetta, että saisit noin huonon tuloksen aikaan~ esim 30 vs 50). Näyttiksen lämmöt taas viittaisivat, että kokonaisuus on viileämpi, eli tehokkaampi, mutta miten ero voi olla noin suuri?
 
Onko normaalia että prossu käy 20c kuumempana pelatessa kun samassa kierrossa on i7 7700K, GTX 1080 Ti ja 2x240mm radia, kun vertaa siihen että molempia jäähdytetään omina kiertoinaan?

Mulla siis Alphacoolin Eisbaer prossulle ja Eiswolf näyttikselle joissa molemmissa oma pumppunsa, joten noita voi käyttää omina kiertoinaan niin että molemmille on oma 240mm radinsa.

Erillisinä kiertoina pidän 7700K @4,8Ghz, jolloin prossun lämmöt käy maksimissaan himpun yli 70c pelatessa. Sitten jos yhdistän näyttiksen ja toisen 240mm radin samaan kiertoon, niin prossu pitää pudottaa @4,5GHz ja silloinkin lämmöt piikkaa pahimmillaan yli 80c. Näyttikseen tämä ei vaikuta kuin muutaman asteen erolla rasituksessa, isolla loopilla viileämpi.

Miten kennot on aseteltu looppiin? Mistä ilma lootaan ja mistä pihalle?

--snip--

Näyttiksen lämmöt taas viittaisivat, että kokonaisuus on viileämpi, eli tehokkaampi, mutta miten ero voi olla noin suuri?
Ihmettelin juuri ihan samaa. Tuo olisi loogista jos näyttis yksin omassa loopissaan toimisi kotelon sisäänottona ja sillä lämmitetyllä ilmalla sitten "jäähdytettäisiin" prossua puskemalla toisen radin läpi ulos.
 
Uudet letkut odottaa asennusta, mutta tekisi mieli huuhdella järjestelmä ennen niitä etikkasekoituksella läpi.

Irtoaakohan vanhoista Tygon letkuista moskat blokkeihin jos järjestelmää huuhtelee esim 10 min, vai kannattaisiko suosiolla purkaa kaikki ja huuhdella osat yksi kerrallaan käsin?
 
Niin mutta tuossa oli siis yhdessä prossu kuumempi. Prossu rasittuu peleissä suhteellisen vähän, eli pienempi lämpökuorma. Jos näyttis taas rasittuu paljon, on sillä huomattavasti suurempi lämpökuorma ja luultavasti myös tuulettimet kovemmalla, jollon kotelon sisäilma saattaa pysyä melko lähellä tuota imuilmaa. Näin prossu pysyy viileämpänä vaikka saisikin esilämmitettyä ilmaa.

Uudet letkut odottaa asennusta, mutta tekisi mieli huuhdella järjestelmä ennen niitä etikkasekoituksella läpi.

Irtoaakohan vanhoista Tygon letkuista moskat blokkeihin jos järjestelmää huuhtelee esim 10 min, vai kannattaisiko suosiolla purkaa kaikki ja huuhdella osat yksi kerrallaan käsin?

Noi huuhtelut ja puhdistukset painii ihan eri sarjoissa. En saanut sen enempää plasterizingia irti letkuista astianpesuaineilla kun blokkeja puhtaaksi. Muutenkin huuhtelu on turhaa ellei "neste vaihdu" tai välissä ole suodatinta. En myöskään "huuhtelisi" pumpulla jolla normaalisti ajelen, eli jollain halpiksella, koska kemikaalien vaikutus pumppuun voi olla vahingollinen. Jos on aikaa ja viitseliäisyyttä niin se isompi työ kannattaa..
 
Voit toki laittaa letkun kattilaan ja keittää, laittaa astianpesuaineeseen likoamaan ja kokeilla jynssätä pulloharjalla, niin tiedät olenko väärässä. Muutaman noista omista tygoneista viilsin auki ja kokeilin saisko putsattua jos joskus tarttis johonkin vaan muutamaa pätkää, mutta jouduin toteamaan, että parempi ostaa vain varalle yksi kerä jotain muuta... Kun "se pehmennin" on letkusta irronnut, niin ei ollut mitään keinoa saada siitä enää uutta tai siedettävää. Joskin kerrostuma tuli suurimmaksi osaksi letkuihin eikä juuri muualla ollut mitään. Jos on samasta ilmiöstä kyse, niin luultavasti selviät vähällä. Kerro toki miten sitten meni :)
 
Muutaman noista omista tygoneista viilsin auki ja kokeilin saisko putsattua jos joskus tarttis johonkin vaan muutamaa pätkää, mutta jouduin toteamaan, että parempi ostaa vain varalle yksi kerä jotain muuta.
Putsasin pari vanhaa letkua väliaikaisesti kun laitoin narua sisälle ja pyöritin saippuan kera, toimivat viikonlopun yli, mutta nyt on jo alkanut tarttua vihreä väri pariin uuteen letkuun jotka löytyi varastosta. Tuon takia ajattelin tuota etikkahapolla puhdistamista ennen kuin heitän kokonaan uudet letkut ja tislatut vedet sisään ettei blokeista ja jäähdyttimestä tartu tuota vihreää totkoa taas uusiin kamoihin.
 
Tuli tossa tilattua EK:n blokki 1151-kantaan ja mukana tuli AM4-kantaan kiinnitysvermeet. Nämä AM4-kilkkeet ylimääräsenä, jos jollain tarvetta niin laittakaa yv.
 
MO-RA projekti nyt käytännössä valmis. Seinäteline puuttuu enää ja se tulee sitten joskus vuonna nakki ja peruna eikä tule tälle kämpälle. Kovaputkiin jäi vielä piirun verran parannettavaa mutta olen oikein tyytyväinen ensimmäisen kerran lopputulokseen.

Kuvia (pahoittelut perunalaadusta, ei ole parempaa kameraa nyt käsissä):

Tämän verran jää suljetun kotelon ja MO:RA:n väliin tossa sivupöydällä. Ihan riittävästi.
pSTsMlW.jpg

Mustaa Tygonia ei ollu sittenkään ihan tarpeeksi sitten kun radin laittoi nätisti paikalleen. Vaihdoin ylhäälle valkosta Primochilliä viimeisen pätkän. Pitää tohon ostaa letkua että on edes saman näköinen :p
qVoOg5T.jpg

Emännän esteettinen silmä ei onneksi haukkunu tätä viritelmää kun olkkarissa on nyt autojäähdyttimen näköinen möhkäle ja tämmönen johtosotku :D Onneksi itselle käytännöllisyys > tyyli...
ZaPNM4j.jpg

Siinä sitten kovaputkien kanssa lopputulos. Pariin kohtaan tosiaan pientä parannettavaa mutta kaikin puolin ok näinkin :) Tohon alas on pakko jossain välissä rakennella joku shroudi piilottamaan tota johtosotkua ja älkää välittäkö tosta pumpun PWM piuhasta, se on vielä kytkemättä kun ajelen vielä päivän verran viimeisiä kuplia täysillä kierroksilla.
NR0tNYP.jpg

Erityisen iso kiitos @Jimm's aspalle kärsivällisyydestä mun tilausten muutosten kanssa ja siitä että tuotteistitte mua varten muutamankin pienen palikan jotka olisin aina voinu ulkomailtakin ostaa
:sfist:

Edit: asiasta kukkaruukkuun tietääkö kukaan Suomessa paikkaa missä voisi ohkasta akryylilevyä ostaa johonkin järkevään hintaan? Rautakaupat myyvät jotain metri x metri paloja 30 - 40 eurolla kun tohon vois shroudin tehdä neljäsosalla siitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MO-RA projekti nyt käytännössä valmis. Seinäteline puuttuu enää ja se tulee sitten joskus vuonna nakki ja peruna eikä tule tälle kämpälle. Kovaputkiin jäi vielä piirun verran parannettavaa mutta olen oikein tyytyväinen ensimmäisen kerran lopputulokseen.


Erityisen iso kiitos @Jimm's aspalle kärsivällisyydestä mun tilausten muutosten kanssa ja siitä että tuotteistitte mua varten muutamankin pienen palikan jotka olisin aina voinu ulkomailtakin ostaa
:sfist:

Ilo palvella! Looking good, laita ihmeessä jossian kohtaa kuvia ja tarkempia speksejä aspaan, niin saadaan proggis näytille meidän someen! :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom