Custom nestejäähdytys - yleisthreadi

Tossa oli tää oma viritelmä.
Mulla oli ajatus muuten samaan tyyliin mutta tarkoitus olisi tehdä kopan kylkeen aukko moralle ja suoraan siihen kiinni ilman noita erillisiä kiinnitys rautoja:hmm: Sekä tuulettimet sisäpuolelle mikäli mahtuu, että tulisi mahdollisimman ohut tosta virityksestä.

Sitä en sitten tiedä miten tuo vaikuttaa lämpöihin että olisiko tuo kopan kylkeen ulkopuolelle sitten lämpöjen kannalta parempi:hmm:
 
Mulla on omilla jaloillaan toisella puolella pöytää - 1.5m (tai siis yht. 3m) EPDM:ää välissä.
Tuolla käyrällä NF-A20:t eivät paljon ääntä pidä:

1630958233533.png
 
Mulla oli ajatus muuten samaan tyyliin mutta tarkoitus olisi tehdä kopan kylkeen aukko moralle ja suoraan siihen kiinni ilman noita erillisiä kiinnitys rautoja:hmm: Sekä tuulettimet sisäpuolelle mikäli mahtuu, että tulisi mahdollisimman ohut tosta virityksestä.

Sitä en sitten tiedä miten tuo vaikuttaa lämpöihin että olisiko tuo kopan kylkeen ulkopuolelle sitten lämpöjen kannalta parempi:hmm:
Ainakin omassa tapauksessa se oikea kylki on todella ahdas, ja piuhojen kanssa menisi vaikeaksi. Samalla mora vetelee raitista ilmaa, ja kotelon sisällä oma ekosysteeminsä erikseen. On kyllä toimiva paketti, ja tuskin tulee koteloa vaihdeltua ihan hetkeen.
 
Minulla oli 2016 asti MO-RA2 kotelon kyljessä kiinni. Kuva vuodelta 2014.

Vanha1.JPG

Ihan toimiva viritelmä se oli, mitä nyt kotelo pysyi hädin tuskin pystyssä ja koko kierron joutui tyhjentämään komponentteja vaihtaessa venttiilien puuttuessa. 2016 tulin järkiini ja laitoin (uuden) MO-RA3:n seisomaan omille jaloilleen ja laitoin pikaliittimet letkuihin koteloon. Vaihdoin kotelon samalla malliin, jossa on letkuille läpiviennit takana.

DSC_0052.JPG

Viime vuonna sitten vielä päivitin isompaan MO-RA3 420:een ja tämän vuoden puolella vaihdoin yhdeksästä 140-millisestä tuulettimesta neljään 200-milliseen.

IMG_20210318_152702261.jpg

Sama mikrofoni ja DAC ovat vieläkin käytössä, vaikka MO-RA on jo kolmas. :) D5-pumppu taitaa olla 2016 uusittu (ilman syytä) ja on pyörinyt 24/7 siitä asti 2/5 tehosäädöllä. Vähän jo kuumottelee skenaariot päässä, että joku päivä se simahtaa. Ehkäpä ensi kerran vesikomponentteja vaihtaessani ostan uuden pumpun ja säilytän vanhan varalta.

Nykytilanne on mielestäni lähes täydellinen, sillä noin 360RPM pyörivät ropellit häviävät taustalle yölläkin ja toimivat samalla nopeudella aina. Jäähdytysteho on täysin riittävä myös pelatessa kesähelteillä, mutta lisäisin ehkä pumpun kierrosnopeutta, jos sen saisi paremmin äänieristettyä.

Tupla pumput niin ei tarvii huudattaa.
 
Tupla pumput niin ei tarvii huudattaa.
Ei ole niin muutaman lämpöasteen päälle, että tuntuisi järkevältä käyttää sata euroa toiseen pumppuun ja jotenkin mahduttaa se tuonne koteloon toisen kaveriksi. Yhdelläkin kun tosiaan pärjää jopa tuolla 2/5 tehosäädöllä, vaikkei sillä ihan optimaaliseen jäähdytystehoon pääsisikään.

Watercoolilla olisi kyllä hieno kahden pumpun yhdistelmäkansi. Tila on vaan kotelossa kortilla, mutta voisihan tuota vähän mittailla... Kotelon ulkopuolelle pumppuja ei kyllä voi laittaa, sillä jo käyttämälläni kierrosnopeudella ääntä lähtee liikaa.
 
Nudecnc:n Ncore V1 saapui vihdoinkin.
Se jaksanko vielä tuon i7-8700k:n looppia viritellä vai pistänkö käyttämättömänä myyntiin pitää vielä miettiä.
Tuossa linkki ko blokin valmistajan sivuille
Ncore V1
IMG_20210907_125326.jpg IMG_20210907_125529.jpg
 
Mulla myös samaa letkua ollut käytössä. Tällaista sumentumaa tuli 10kk aikana, EK Amber Orange valmisnesteellä ja nesteiden lämpötilat max. 41c.
Muissa osissa ei kertymiä tai muuta ylimääräistä sotkua / kulumaa.
IMG_20210126_151540__01.jpg
Palataan tähän nyt kun tämän hetkinen loop ollut kasassa päälle 8kk.

Selvästi tuo pahasti värjääntynyt putki on jotain huonoa erää, mikä värjääntyy herkemmin.
IMG_20210907_155750__01.jpg
Kuvassa takana tuota helposti värjääntyvää vanhaa erää, ja edessä toista uudempaa erää.
Livenä näkee kuvaa paljon selkeämmin, että tuo vanhan erän putki paljon sumeampi.

Tiedä sitten mistä tämä johtuu kun molemmat EK:lta tilattua EK-DuraClear 10/16mm 3m RETAIL paketti. Pitää vissiin kohta taas jotain päivitystä hommata loopiin niin saa hyvän tekosyyn vaihtaa putket tuohon parempaan erään. :D
 
Vastaavia käyriä olisi mukava saada muiltakin käyttäjiltä ;)
Tässä on muuten tämmönen käytännön jekku ilman poistamiseen loopista. Tuon kun laittaa vähäksi aikaa ohjaamaan pumpun nopeutta niin aika mukavasti houkuttelee ilmakuplat ulos.

1631024085845.png
 
Minulla oli 2016 asti MO-RA2 kotelon kyljessä kiinni. Kuva vuodelta 2014.

Vanha1.JPG

Ihan toimiva viritelmä se oli, mitä nyt kotelo pysyi hädin tuskin pystyssä ja koko kierron joutui tyhjentämään komponentteja vaihtaessa venttiilien puuttuessa. 2016 tulin järkiini ja laitoin (uuden) MO-RA3:n seisomaan omille jaloilleen ja laitoin pikaliittimet letkuihin koteloon. Vaihdoin kotelon samalla malliin, jossa on letkuille läpiviennit takana.
Kas, täällähän on muitakin, joilla on ollut MO-RA:n kanssa kaatuiluongelmia. Siis niinku fyysisesti.:geek:
Onpa lohduttavaa kuulla etten ole se ainoa, joka huomaa kun on saanut vihdoin ährättyä MO-RA:n kiinni kylkipeltiin että kone on ihan kintaalla kellahtaa kumolleen. Oli tosi voittajafiilis kun tajusin tilanteen! :cigarbeye:

Vesipumppusäiliökombon ja toisen kylkipaneelin kiinnityksen jälkeen onneksi tuo suht isokokoinen Corsairin kotelo pysyy ihan hyvin pystyssä ilman apujalkavirityksiä. Tosin nyt tuo kokonaisuus painaa n. viittä vaille aivan saatanasti.

Aluksi MO-RA 420 oli erillään letkujen ja johtojen perässä ja suorituskyvyltään oli ihan mainio. Tosin nuukuuspäissäni en hankkinut mitään kunnollisia pikaliittimiä ja letkutkin oli mallia silikonia ja halpa. Ja tuulettimiakin 9 kpl. Joten jäähyn irroittaminen oli käytännössä mahdotonta ja kesäkuumalla letkut meni herkästi luttuun. Josta sain sitten motivaatiota tehdä tuon kylkimounttauksen pikaliittimien ja paksumpien letkujen kera. Nyt tuon jäähyn saa varsin helposti irti. Vain letkut pikaliittimistä irti, kaksi tuulettimen johtoa + pumpun virtajohto irti vailla (kovin suurta) vesivahingon pelkoa.

Jos jotain pitäisi itselleni opettaa jotain tästä projektista, niin seuraavat asiat tekisin toisin jatkossa jo ensimmäisellä yrityksellä - vinkkinä siis myös muille:

- Ekaksi tärkein. Varaa suurempi budjetti kuin mitä suunnittelit.
- Vaikka 180-200 mm tuulettimet ja niihin tarvittava kiinnityssetti tuntuvat kalliilta investoinnilta, niin suosittelen lämpimästi. Yhdeksän tuulettimen kytkeminen aiheuttaa ihan järjettömän johtohelvetin, vaikka ketjutettavat PST-Arcticit on kyseessä.
- Osta esim. 16/10 jäykät letkut ja liittimet. 13/10 letkut menevät liian helposti lyttyyn. Täällä suositellut EK-Tube ZMT letkut ansaitsevat littipeukun :tup:
- Jos laitat Arctic P14 tuulettimia kiinni, niin jäähyn mukana tulevat 30mm ruuvit ovat raivostuttavan lyhyet ja hirveellä ähräämisellä saat ehkä n. puolet ruuveista kiinni. Helpota elämääsi ja osta esim. 35 mm ruuvisetti tuulettimia varten.
- Osta hyvät pikaliittimet, läpiviennit tai vastaavat.
- Jos kiinnität MO-RA:n omalla wallmountilla kylkipaneeliin kiinni, niin suosittelen että tuulettimet ovat pull. Itsellä on push, eli puhaltaa kennon läpi kylkipaneelia kohti ja sieltä wallmountin raoista ulos ja tämä ei oikein toimi koska vastapainetta on liikaa ja kenno ei jäähdy. Ellet lisää tuulettimien kierroksia.
- Osta ämpärillinen letkuliittimiä ja toinen ämpärillinen erilaisia kulmaliittimiä.
- Osta D5.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ajattelin viimeistellä oman Custom Loop 90 mutkilla, oma on siis tehty Letkuilla 12/16.
Käykö nämä 90 mutkiksi? Kun en löytänyt nopeasti mistään ihan mainintaa että käy letkulle suoraan.

 
Nyt ajattelin viimeistellä oman Custom Loop 90 mutkilla, oma on siis tehty Letkuilla 12/16.
Käykö nämä 90 mutkiksi? Kun en löytänyt nopeasti mistään ihan mainintaa että käy letkulle suoraan.

Tuohon tarvii vielä lisäksi sen letkuliittimen. Mikä tahansa G1/4 kierteillä oleva käy tuohon.
 
Nyt ajattelin viimeistellä oman Custom Loop 90 mutkilla, oma on siis tehty Letkuilla 12/16.
Käykö nämä 90 mutkiksi? Kun en löytänyt nopeasti mistään ihan mainintaa että käy letkulle suoraan.

Käy

Edit. Niin siis toki ne letkuliittimet lisäksi.
 
Tuohon tarvii vielä lisäksi sen letkuliittimen. Mikä tahansa G1/4 kierteillä oleva käy tuohon.

Itselläni siis tällä hetkellä Loop näillä liittimillä, niin tommonen suora vaan ton mutkan jatkoksi vai ymmärsinkö oikein?
 
Mietin kakkoskoneen kasausta.
Onko ehdotuksia kotelo vaihtoehdolle kun alkaa löytymään sen verran paljon osia kaapissa niin saisi kustom loop koneen kasattu suht halvalla?
Emolevy: Asus maximus XI Formula (ATX)
CPU: 9900k
Ram: G.skill trident z rgb 2x16GB 3200C14
Cpu blokki XSPC raystorm
Radi: Black Ice GTX 240mm
Pumppu: Aquaero D5 USB
Tuulettimia Noctua NF-F12 5kpl
Noctua NF-S12A 3kpl
Noctua NF-A15 1kpl
Noctua NF-A12B FLX 3kpl
+ muita vanhempia noctua 120mm versioita

Ostettava on Kotelo,virtalähde,toinen radi ,säiliö sekä pumpun kansi
Miettisin koteloa Lian-Li O11 Mini valkoisena mutta muita ehdotuksia otetaan vastaan kunhan on suht pieni malli.
 
Ostettava on Kotelo,virtalähde,toinen radi ,säiliö sekä pumpun kansi
Miettisin koteloa Lian-Li O11 Mini valkoisena mutta muita ehdotuksia otetaan vastaan kunhan on suht pieni malli.
Meshify 2 compact olisi itsellä shortlistalla - ja jos 2x240 radit riittää ja kotelon hinta ei haittaa, niin Sliger Cerberus X. :D
 
Mitkä on laatikon mitat kun tuo kyljessä?
Sellaset 535x305x630mm. Kun posti joskus tuulettimet tuo niin ne sitten sisäpuolelle, tosin pitää repiä sitten kiintolevykehikot vielä ilmavirran tieltä mäkeen. Letkuliittimille tein reiät tohon mo-ran etupään ylä ja alanurkkiin.

Hyvin tuntuu pysyvän koppa pystyssä, vanha looppi tosin vielä käytössä.
 
Mistä kannattaa hankkia Bykskin blokki (ms3060tives-x), onko AliExpress kauppa ”bykski Official Store” legit valinta?
 
Viimeksi muokattu:
Jos se virtalähteen alla takaseinässä oleva ropelli puhaltaa kans pihalle päin ni ei tule kyllä mitään ongelmaa jos poweri vaan on muuten ehjä ja hengissä. Zalman kuullostaa äkkiseltään aika vanhalta, vieläkö niitä tehdään?
 
Jos se virtalähteen alla takaseinässä oleva ropelli puhaltaa kans pihalle päin ni ei tule kyllä mitään ongelmaa jos poweri vaan on muuten ehjä ja hengissä. Zalman kuullostaa äkkiseltään aika vanhalta, vieläkö niitä tehdään?
Voi ei sori tämä tuli väärään ketjuun. Oli tarkoitus tuonne ilmajäähyyn. Siirrän sinne, mutta kiitos vastauksesta! Oma Zalman on ehkä 5-6 v vanha mutta kyllä ne edelleen porskuttaa. www.zalman.com
 
No niin, nyt kun tuo Jättimäinen kissan raapimispuu saapui niin ei olekkaan yhtään motivaatiota alkaa kytkemään sitä :rolleyes:. Mutta ei jeesus mikä mötkö tuo on, on vähän isompi mitä luulin, pitää melkein olkkarista heittää huonekaluja pois että mahtuu paremmin ;)
 
Nyt on vanhoista osista kasattu kakkoskone.
Uutta on säiliö,kotelo ja virtalähde(n 360€).
Tulossa on vielä toinen ohut kenno pohjalle ja veden lämpötila anturi.
Teen pumppu/säiliön siirto pohjalle (rgb kaapeli osuu melkein tuulettimeen)kunhan saan hankittu ruuvit että saan kiinnitysraudat kiinni kun alphacool perinteiden mukaan osa ruuveista oli liian pitkiä tai väärän kokoiset:facepalm:
Windows11 tuli asennettu samalla tähän koneseen testausta varten onko se päivityksen arvoinen.
20211003_152842.jpg20211003_152833.jpg
 
Nestejäähdytys vei sitten mennessään kun sille antoi pikkusormen :D Ostin Eiswolf 2 360 AIO:n kaveriksi Eisbaer 240 setin. Nuo saisi siis kytkettyä toisiinsa, mitkä on hyödyt/haitat siinä että ajan koko settä yhtenä looppina vs. kaksi erillistä AIO:ta.

Jäähtymässä on siis tällä hetkellä R5 3600 ja 3080.
 
Nestejäähdytys vei sitten mennessään kun sille antoi pikkusormen :D Ostin Eiswolf 2 360 AIO:n kaveriksi Eisbaer 240 setin. Nuo saisi siis kytkettyä toisiinsa, mitkä on hyödyt/haitat siinä että ajan koko settä yhtenä looppina vs. kaksi erillistä AIO:ta.

Jäähtymässä on siis tällä hetkellä R5 3600 ja 3080.
Saat enemmän jäähdytys pinta-alaa molemmille lämpöä tuottavalle komponentille jos ne on samassa kierrossa. Tossa sun combossa näyttis tuottaa paljon enemmän lämpöä kun prossu joten ainoa hyöty erillisistä kierroista olisi hieman viileämpänä käyvä prossu,
mistä tosin ei ole mitään hyötyä verratuna viileämpänä käyvä näyttis.
 
Aika lailla tuosta syystä koolancen qd3/4 on muodostunut aika laajalti suositelluksi ratkaisuksi pikaliittimiin. Ei vuoda uutena eikä vanhana, eikä tiputtele yhtään avatessa.
 
Jos on tavalliset o rengas tiivisteet niin niitä voi aina vaihtaa eikä paljon maksa.
 
Ei nuo taida niistä tiivisteistä vuotaa vaan tuolta pikalukkomekanismin sisältä.
 
Itellä on paljon noita Koolance QD3:sia ja osa niistä on toiminut erinomaisesti (13/10 letkulle) ja osa vähän kehnommin (16/10 letkulle). Jälkimmäisissä tuntuu että se tulppa jää irroittaessa välillä auki ja noita saa availla hieman varovaisemmin. Kerran lorahti jopa nestettä prossun sockettiin mutta sain ne onneksi sieltä helposti pois. Koolancen tuesta kyselin voiko niihin vaihtaa O-renkaita ja kuulemma ei voi.
 
Tuli vihdoin laitettua TUF 3080 vesille, lämmöt on vähintäänkin riittävät, vakiocooleriin verrattuna core tippui Time Spyssä 70°C -> alle 50°C ja vram 96°C -> alle 60°C.
Muisteille ja virransyötölle Thermal grizzlyn minus pad 8:t ja ytimelle Kryonauttia.
 

Liitteet

  • IMG_20211016_132944.jpg
    IMG_20211016_132944.jpg
    2,7 MB · Luettu: 151
  • IMG_20211016_122158.jpg
    IMG_20211016_122158.jpg
    2,5 MB · Luettu: 151
  • IMG_20211016_133009.jpg
    IMG_20211016_133009.jpg
    3 MB · Luettu: 109
Tuli vihdoin laitettua TUF 3080 vesille, lämmöt on vähintäänkin riittävät, vakiocooleriin verrattuna core tippui Time Spyssä 70°C -> alle 50°C ja vram 96°C -> alle 60°C.
Muisteille ja virransyötölle Thermal grizzlyn minus pad 8:t ja ytimelle Kryonauttia.
Aktiivi taustalevyn voi vielä ostaa jos haluaa muisteille vesijäähyn mutta en nyt muista onko RTX3080 mallissa muisti myös takana vai onko se ainostaan 3090 mallissa.
 
Aktiivi taustalevyn voi vielä ostaa jos haluaa muisteille vesijäähyn mutta en nyt muista onko RTX3080 mallissa muisti myös takana vai onko se ainostaan 3090 mallissa.
3080 on vaan yhdellä puolella muistit. Hieman suolainen hinta muutenkin siitä aktiivibackplatesta.
 
Täällä on jonkun verran ollut keskustelua noista fan/RBG hubeista niin pistetään kysymys tänne.

Onko jengillä mitään pahaa sanottavaa Aqua Computerin OCTO hubista, tai ylipäätään Aqua Computerin vastaavista tuotteista?

2,5 vuotta ollut Corsair Commander Pro käytössä ja 2 tuuletinporttia rikki, ja rupeaa vippaskonstit olemaan lopussa mihin tunkea tuulettimia. Mielellään ostaa jotain muuta kuin samaa tilalle.
 
Täällä on jonkun verran ollut keskustelua noista fan/RBG hubeista niin pistetään kysymys tänne.

Onko jengillä mitään pahaa sanottavaa Aqua Computerin OCTO hubista, tai ylipäätään Aqua Computerin vastaavista tuotteista?

2,5 vuotta ollut Corsair Commander Pro käytössä ja 2 tuuletinporttia rikki, ja rupeaa vippaskonstit olemaan lopussa mihin tunkea tuulettimia. Mielellään ostaa jotain muuta kuin samaa tilalle.
Itsellä OCTO, ei mitään pahaa sanottavaa. Löytyy omaan tarpeeseen tarvittavat liittimet. Palikan koko myös pienempi kuin Commander Pro, joka on siis ollut mulla aiemmin. Aquasuite omasta mielestä parempi softa, monipuolisemmin säätöjä. Muutama RGBpx liitin/adapteri piti muistaakseni hommata kylkeen.
 
2,5 vuotta ollut Corsair Commander Pro käytössä ja 2 tuuletinporttia rikki, ja rupeaa vippaskonstit olemaan lopussa mihin tunkea tuulettimia. Mielellään ostaa jotain muuta kuin samaa tilalle.
Oletko käyttänyt PWM-ohjattuja (4-pinnisiä) vai 3-pinnisiä tuulettimia?

Corsair Commander Pro ei nimittäin kestä ajaa 3-pinnisiä tuulettimia lähellekään luvattua 1A virralla, vaan hajoaa itse asiassa huomattavasti pienemmälläkin virralla (<300mA), varsinkin jos tuulettimia ei ajeta täydellä teholla. Kyseessä on (Corsairin forumeilla tunnettu) suunnitteluvirhe laitteessa, josta nyt valitettavasti ei ole mitään mainintaa Corsairin dokumentaatiossa.

Jos tuo hajoaa myös käytettäessä PWM-ohjattuja tuulettimia, niin tämäkin on ihan hyvä tieto. Itselläni nimittäin ko. laite käytössä ja on ihan hyvä tietää, jos on mahdollista että tuulettimet (nykyään PWM-ohjatut) saattaa vain joku päivä pysähtää...

AquaComputerista: onko protokollaa avattu, ts. onko pakko käyttää heidän omaa softaa, ja onko softan käyttö edelleen subksriptio-perustainen? Viimeksi kun tarkistin niin näin oli asian laita, ja sen takia ko. tuote on omista kokoonpanoista täysin poissuljettu. Jokaisella on toki erilaiset prioriteetit ja käyttötarpeet...
 
Oletko käyttänyt PWM-ohjattuja (4-pinnisiä) vai 3-pinnisiä tuulettimia?

Corsair Commander Pro ei nimittäin kestä ajaa 3-pinnisiä tuulettimia lähellekään luvattua 1A virralla, vaan hajoaa itse asiassa huomattavasti pienemmälläkin virralla (<300mA), varsinkin jos tuulettimia ei ajeta täydellä teholla. Kyseessä on (Corsairin forumeilla tunnettu) suunnitteluvirhe laitteessa, josta nyt valitettavasti ei ole mitään mainintaa Corsairin dokumentaatiossa.

Jos tuo hajoaa myös käytettäessä PWM-ohjattuja tuulettimia, niin tämäkin on ihan hyvä tieto. Itselläni nimittäin ko. laite käytössä ja on ihan hyvä tietää, jos on mahdollista että tuulettimet (nykyään PWM-ohjatut) saattaa vain joku päivä pysähtää...

AquaComputerista: onko protokollaa avattu, ts. onko pakko käyttää heidän omaa softaa, ja onko softan käyttö edelleen subksriptio-perustainen? Viimeksi kun tarkistin niin näin oli asian laita, ja sen takia ko. tuote on omista kokoonpanoista täysin poissuljettu. Jokaisella on toki erilaiset prioriteetit ja käyttötarpeet...
PWM-tuulettimia ollut molemmissa 1 tai 2 kpl kun portit menneet rikki. Toinen kokonaan pois pelistä, toinen pyörittää tuulettimia (ei väliä onko 1 vai 3 tuuletinta portissa kiinni) 200-300RPM ja ei reagoi iCue muutoksiin yms. mitenkään. Factory reset tehty, eikä auttanut ongelmaan mitenkään.

Toivottavasti loput pysyy nyt hetken aikaa ainakin kunnossa...
 
Täällä on jonkun verran ollut keskustelua noista fan/RBG hubeista niin pistetään kysymys tänne.

Onko jengillä mitään pahaa sanottavaa Aqua Computerin OCTO hubista, tai ylipäätään Aqua Computerin vastaavista tuotteista?

2,5 vuotta ollut Corsair Commander Pro käytössä ja 2 tuuletinporttia rikki, ja rupeaa vippaskonstit olemaan lopussa mihin tunkea tuulettimia. Mielellään ostaa jotain muuta kuin samaa tilalle.

Mulla oli aikoinaan corsair commander pro ja ennen takuun päättymistä hajos 2 vai 3 tuuletin kanavaa ja käytössä oli osittain pwm tuulettimet.
Sen jälkeen ollut aquacomputerin aquaero lt5 ja toimii edelleen ongelmitta. Softa tosiaan on aquacomputerin, mut mun mielestä hyvä, kerran säädät kohdilleen niin ei tartte koskea :thumbsup:
 
Argus Monitor, 10e/v ja toimii aivan helvetin nätisti. :) Todella laajat ja hyvät säädöt kaikkineen.
 
Täällä kans 2kpl aquaero 6 käytössä ja tyytyväinen olen ollut ja toiminut on juurikin noin että kerran säätää kohdilleen ja unohtaa. Tuota miettinyt jos toisen korvaisi quadrolla kun toinen on nyt slavena niin ei saa kun 4 käppyrä säädintä käyttöön mutta menisi noi kai erillisinäkin kun jaksaisi vaan firmiksen laittaa takaisin oletus moodiin toiselle.
Aquaerossa myös se etu että saat vaihtaa koko alustan lennosta ja ei tarvi tuuletin säätöihin sattua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Viestejä
4 487 996
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom