Joo, pumpunkin voi lykätä kiinni Quadroon, samoten tuulettimet jakajasta oli se sit lisävirrallinen jakaja tai ei.
Mulla on itellä seuraavanlainen yhistelmä:
1. portissa on se Splitty9 johon on liitettynä 4x 200mm ropellit, ilmoittaa RPM oikein ja säätyy ihan miten pitää
2. portissa mulla on 8kpl ML120 ropelleja, tuulettimet on laitettu kiinni kahteen Akasan lisävirralliseen splitteriin ja nää kaks splitteriä on yhdistetty Noctuan Y-jakajaan. Vitullinen räpellys, eikä vissiinkään tästä syystä ostaa kertoa RPM ollenkaan Quadron kautta, mutta säätö toimii ihan miten pitää, joten mulle riittävä ratkasu.
3 ja 4 porteissa on sitten molemmissa yhet D5 kiinni, nääkin luonnollisesti saa virtansa muualta.
LEDit joo emon kautta, Quadrossa ei itessään taida olla kun toi RGBpx liitin joka ei itessään tee mitään, mut jos aquasuiten kautta haluaa ledejä säädellä niin onnistunee kai näillä?
Jakaja tuulettimen virtalähteelle ja RGBpx -valaisun hallinta. Tämä kompakti levy yhdistää kaksi toimintoa: - Quadruple tuuletinj
www.jimms.fi
Se mukana tuleva lämpötilasensori on tarkotettu pääasiassa sisälämpötilan mittaamiseen. Itellä se roikkuu tossa pöydän alla, ei se mitenkään tarkkaa lukemaa kyllä anna et siinä mielessä turhake. Veden lämpötila tosiaan joko niillä female-male adaptereilla tai sit niillä tulpilla.