Counter-Strike 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo
  • Aloitettu Aloitettu
Oli Valvelta täysin turha ja typerä virhe poistaa puhelinnumeron vaatiminen Prime-statuksen saamiseen. Yhtä hyvää systeemiä smurffien poistamiseen ei mielestäni ole keksitty.
 
Sinänsä se että tässä rank perustuu vain ja ainoastaan voittoihin ja häviöihin kannustaa kyllä entisestään smurffien tekemiseen.
Ei noi paremmat pelaajat välttämättä halua pelata selvästi heikompien kavereidensa kanssa päätilillä.

En siis väitä että osaisin parempaa systeemiä tehdä, mutta kai tuossa edes hivenen oma suoritus pitäisi vaikuttaa siihen kuinka paljon pisteitä menettää häviöllä.

Mulla ei siis ole tietoa miten asia meni csgo, kun käytännössä vasta nyt cs2 rupesin tuota comp puolta pelaamaan.

Joo ne matsit mitä pelasin kun ekasta matsista tuli voitto jossa oli ehkä hieman kankeutta mukana ja sitte siellä oli yks oma joka osas hommansa niin nyt sen jälkee oli ihan hirveetä pelata noita matseja. Oma suoriutuminen oli vähän niin ja näin mutta jännästi vihut ampu nii lujaa ettei kauaa kerennyt pistää hanttiin. Olisin kuvitellut että vaikka parin rökäletappion jälkeen se taso olisi tullut alaspäin vihujen osalta mutta ei oikeen vaikuttanut siltä niin turhaapa sitä alkaa hakkaamaan päätä seinään. Kattoo vaikka vuodenvaihteessa uusiks jos vaikka tulisi vihuja ketkä olisi omaa tasoa, hieman ikävää pelata noita pelejä jos aina jäät kakkoseks.
 
Samaa kokemusta itelläkin, vihut ampuu niin kovaa että ei oikein oo hauskaa. Jotenkin tuntuu että CSGO pärjäsin paremmin, tää CS2 ehkä enemmän vaatii parempaa ampumista, ellei sitten johdu vaan siitä että vastukset kovempia koska rankit sekaisin.

Nyt peli visuaalisesti pyörii hyvin ja ei stutteroi tms.
 
Alkuun etenkin ennen rankkia taitaa vaan pelaajien tasot olla vielä laidasta laitaan, normaalia enemmän.
Muutenkin varmaan vielä pidemmän aikaa, kun matchmaking vielä hakee paikkaansa.

Eilen/tänään tuli tosin päivitys joka ehkä vähän lieventää ilmiötä.

Matches will now be made with smaller rating differences between the teams at the expense of longer queue times.

 
Onko ihan yleistä että idioottien toimesta potkitaan solo random pelaaja pois vikassa erässä ennen voittoa?
 
Onko ihan yleistä että idioottien toimesta potkitaan solo random pelaaja pois vikassa erässä ennen voittoa?

Sen verran, että tuo kiusaamisilmiö on otettu ainakin premierissä huomioon sillä, että neljän premadena ei voi pelata. Ainoastaan joko viisi tai enintään kolme.
 
AMD näyttiksen omistajille pientä varoitusta. Uusimmat ajurit toi tuen anti-lag ominaisuudelle cs2:lle, mutta siitä onkin napsahtanut bannia koska se kiertää/ohjaa dll funkkareita.
Aika huikeaa kyllä, heh.

 
Niin, tämä vaatii sen että on sen AL+ kytkenyt päälle kyseisessä pelissä, jos ei ole, ei ole mitään ongelmaa. Ja tällä hetkellä ei ainakaan kannata käyttää AL+ cs2 kanssa.
 
Alkuun etenkin ennen rankkia taitaa vaan pelaajien tasot olla vielä laidasta laitaan, normaalia enemmän.
Muutenkin varmaan vielä pidemmän aikaa, kun matchmaking vielä hakee paikkaansa.

Eilen/tänään tuli tosin päivitys joka ehkä vähän lieventää ilmiötä.




Ei kyllä ollut sitten mitään vaikutusta yhden pelin perusteella. Oma taso on aivan paskaa mutta vihut tuntuu kyllä hyvin tietävän kaikki mahdolliset nadet ja ampuu niin lujaa että lähes aina jäi taas kakkoseksi. Vituttaahan tämä kun csgo pärjäs siellä omalla tasollaan edes jotenkin ja nyt tuntuu että valve näyttää pelkkää keskaria.:sad:
 
Ei kyllä ollut sitten mitään vaikutusta yhden pelin perusteella. Oma taso on aivan paskaa mutta vihut tuntuu kyllä hyvin tietävän kaikki mahdolliset nadet ja ampuu niin lujaa että lähes aina jäi taas kakkoseksi. Vituttaahan tämä kun csgo pärjäs siellä omalla tasollaan edes jotenkin ja nyt tuntuu että valve näyttää pelkkää keskaria.:sad:
Minä en edes tiedä mikä minun taso on tässä. Go:ssa seilasin dmg-lem väliä. Tässä saanut pariin mappiin rankit ja ne olleet silver-gn. Hemmetin omituista kun näissä mapeissa % on varmasti ollut 70% luokkaa. Premieriähän valve haluaa meidän pelata ja kai sitä täytyy rueta enemmän hakkaamaan.
Edit: mutta siis joo ilmeisesti porukka on saanutkin surkeita rankkeja riippumatta siitä miten pelit on menneet. Turhauttavaa se kuitenkin on, koska silveristä on pitkä matka ns. "omaan rankkiin".
 
Minä en edes tiedä mikä minun taso on tässä. Go:ssa seilasin dmg-lem väliä. Tässä saanut pariin mappiin rankit ja ne olleet silver-gn. Hemmetin omituista kun näissä mapeissa % on varmasti ollut 70% luokkaa. Premieriähän valve haluaa meidän pelata ja kai sitä täytyy rueta enemmän hakkaamaan.
Edit: mutta siis joo ilmeisesti porukka on saanutkin surkeita rankkeja riippumatta siitä miten pelit on menneet. Turhauttavaa se kuitenkin on, koska silveristä on pitkä matka ns. "omaan rankkiin".
Joo itteähän ei sinänsä se lukema kiinnosta paskaakaan että onko se 500 vai 15000 mutta kun olisi edes pelejä missä pärjäisi. Ei ainakaa peli innosta pelaa lisää ennen kuin tuo ongelma oikeasti korjataan.
 
Sitä Competive pelimuotoa ei ainakaan kannata pelata, jos on vaan yli 10 levelinen, että pääsee Premieriä pelaamaan. Välillä kavereitten kanssa comppia pelattu, kun yks ei ole 10lvl. Compissa suurinpiirtein joka toisessa pelissä tulee koodaajia vastaan. Ja kaikilla on Prime päällä.
 
Joo itteähän ei sinänsä se lukema kiinnosta paskaakaan että onko se 500 vai 15000 mutta kun olisi edes pelejä missä pärjäisi. Ei ainakaa peli innosta pelaa lisää ennen kuin tuo ongelma oikeasti korjataan.
Jep tämä on se homman juju, että tulee tasaisia matseja ja voittaminen/häviäminen tuntuu reilulta. Nyt ei CS2 ole sitä samaa fiilistä mitä CSGO kanssa oli, valitettavasti.
 
Itse olen tahkonnut pelkkää 1.6:ta ja nyt kokeillut cs2:ta. Mistä tuon oman rankingin näkee? Ja siis sekö on eri mapeissa eri? Paraneeko rankki deatmatcheissa, rento-pelitilassa vai/sekä kilpailullinen-pelissä? Mitä tuo Premier tarkoittaa? Ja mikä Prime kaikilla on päällä? :D

1.6:ssa etsitään pieni pinginen serveri ja mennää sinne pelaamaan, nytkö kaikki antaa ohjelman löytyy itselle sopivan servun? Eikö enää ole mitään suomalaisia servuja niin kuin ennen oli surffi.net phnet.fi jne.
 
Tuo cs2 premier on aivan tuhoon tuomittu, koska rankkien ”tasoittumiseen” menee monta viikkoa ja jos samaan aikaan uuden seasonin alkamisen yhteydessä aina kaikilta nollataan ränkki, niin alkaa loputon oravanpyörä jolloin ammattilaiset ja silverit pelaavat keskenään.

Itse en lähtökohtaisesti ymmärrä ylipäätään miksi jotkut halusivat tällaisen season-systeemin. Mikä etu siitä on?

Edit: lisäyksenä vielä, niin tuo season-systeemi on aivan perseestä, koska se palkitsee niitä, jotka pelaavat 8h/pv ja itse en ikinä tule pääsemään enää ”hyviin” peleihin, koska pelaan ihan muutaman pelin kuukaudessa, vaikka olin csgo:n lopussa global elitessäkin keskimääräistä huomattavasti parempi pelaaja. Jos haluan pelata hyvätasoisia pelejä, niin pakko mennä faceittiin, kun premierissä ja noissa normi matchmaking peleissä tulee aivan silvereitä vastaan joka pelissä
 
Tuo cs2 premier on aivan tuhoon tuomittu, koska rankkien ”tasoittumiseen” menee monta viikkoa ja jos samaan aikaan uuden seasonin alkamisen yhteydessä aina kaikilta nollataan ränkki, niin alkaa loputon oravanpyörä jolloin ammattilaiset ja silverit pelaavat keskenään.

Itse en lähtökohtaisesti ymmärrä ylipäätään miksi jotkut halusivat tällaisen season-systeemin. Mikä etu siitä on?

Edit: lisäyksenä vielä, niin tuo season-systeemi on aivan perseestä, koska se palkitsee niitä, jotka pelaavat 8h/pv ja itse en ikinä tule pääsemään enää ”hyviin” peleihin, koska pelaan ihan muutaman pelin kuukaudessa, vaikka olin csgo:n lopussa global elitessäkin keskimääräistä huomattavasti parempi pelaaja. Jos haluan pelata hyvätasoisia pelejä, niin pakko mennä faceittiin, kun premierissä ja noissa normi matchmaking peleissä tulee aivan silvereitä vastaan joka pelissä
Tuskin tekevät enää täyttä resettiä seasonien välillä sinne jää kuitenkin se piilotettu mmr rating. Nykytilanne on kyllä aika naurettava ja kestää todennäköisesti useita kuukausia ennenkuin se edes alkaa tasottua.
 
Itse olen tahkonnut pelkkää 1.6:ta ja nyt kokeillut cs2:ta. Mistä tuon oman rankingin näkee? Ja siis sekö on eri mapeissa eri? Paraneeko rankki deatmatcheissa, rento-pelitilassa vai/sekä kilpailullinen-pelissä? Mitä tuo Premier tarkoittaa? Ja mikä Prime kaikilla on päällä? :D

1.6:ssa etsitään pieni pinginen serveri ja mennää sinne pelaamaan, nytkö kaikki antaa ohjelman löytyy itselle sopivan servun? Eikö enää ole mitään suomalaisia servuja niin kuin ennen oli surffi.net phnet.fi jne.
Olisikohan tässä artikellissa vastauksia osaan kysymyksistäsi:
 
Tuskin tekevät enää täyttä resettiä seasonien välillä sinne jää kuitenkin se piilotettu mmr rating. Nykytilanne on kyllä aika naurettava ja kestää todennäköisesti useita kuukausia ennenkuin se edes alkaa tasottua.
Lisäksi nyt kun Valve päätti "nopeuttaa" oman rankin saavuttamista niin rating tuntuu olevan ns. play-to-win. Itsellä ainakin joka pelissä voitosta n. +350 pts ja tappiosta n. -100 pts eli 50%-50% voittoprosentillakin rankki nousee suorituksesta riippumatta. Vai tasoittuuko pisteiden suhdeluku jossain kohtaa?

Tällä hetkellä compissa on ainakin rankki aika rikki. CSGO:ssa olin faceitissa reilu 2k ja global, nyt dust2:ssa joku silver elite tms. Taitaa olla moni muukin samassa tilanteessa, koska nuo pelit "silverissä" tuntuvat enemmän joltain LEM-Supreme tasolta muutaman pelin otannalla.
 
Minkälaista suorituskykyä minun koneella PITÄISI saada? 5600x CPU ja 6700xt GPU, 16gigaa muistia ja ei pysy 1080p resoluutiolla low-asetuksilla fps edes 144 DM:ää pelatessa - liekö ihan normaalia vai onko jokin pielessä?
 
Lisäksi nyt kun Valve päätti "nopeuttaa" oman rankin saavuttamista niin rating tuntuu olevan ns. play-to-win. Itsellä ainakin joka pelissä voitosta n. +350 pts ja tappiosta n. -100 pts eli 50%-50% voittoprosentillakin rankki nousee suorituksesta riippumatta. Vai tasoittuuko pisteiden suhdeluku jossain kohtaa?

Tällä hetkellä compissa on ainakin rankki aika rikki. CSGO:ssa olin faceitissa reilu 2k ja global, nyt dust2:ssa joku silver elite tms. Taitaa olla moni muukin samassa tilanteessa, koska nuo pelit "silverissä" tuntuvat enemmän joltain LEM-Supreme tasolta muutaman pelin otannalla.
Vaikea sanoa miten tuo toimii. Itsehän sain joku 13500 betassa ja nyt palkittiin 1800:lla. On aika älyttömiä pelejä nyt :D Aivan täysin rikki koko systeemi ja fiksuinta olisi ollut vaan siirtää suoraan go:sta kaikki. Pisteet ei kerro paskan vertaa laadusta, kun 13-2 pelejä tuli alkuun jotain 9000:a vastaan. Onneksi tuolla looking to playllä pääsee järkeviinkin peleihin helposti.
 
CS2 -rinkiin olisi tilausta +30-vuotiaille setämiehille. Ollaan pelailtu rennolla otteella CS:GO:ta pe/la iltaisin klo 21–> kun on saatu lapset nukkumaan. Rankki on vaihdellut välillä GN4-MGE.

Jos koet kiinnostuit, niin Steamista kaveripyyntöä nimimerkille A.S. Berger.
 
CS2 -rinkiin olisi tilausta +30-vuotiaille setämiehille. Ollaan pelailtu rennolla otteella CS:GO:ta pe/la iltaisin klo 21–> kun on saatu lapset nukkumaan. Rankki on vaihdellut välillä GN4-MGE.

Jos koet kiinnostuit, niin Steamista kaveripyyntöä nimimerkille A.S. Berger.
Heh, hetken kuulosti että ollaan samassa porukassa, mutta me ei pelata lauantaisin.

Nyt tosin motivaatio vähissä lähinnä tuon peekers advantagen ja yleisen lagisen fiiliksen takia. Kannatan teoriaa että interp arvot on lukittu 100 pingille sopiviksi.
 
Vaihtelee laidasta laitaan kyllä, pelaan premier tai kilpailullista. Väliin tulee porukkaa jotka tappaa kaikki pääosumilla kd helposti 4-6 paikkeilla, sitten taas oman tasoisia jolloin on hyvät pelit. Ei sitten millään ole rankkia vieläkään tullut toivottavasti se auttaisi. edit: joko peli on täynnä smurffeja jotka osaa ampua päähän heti tai sitten koodeja käytössä porukalla, väliin kyllä menee moti ettei palaa koskaan peliin mutta toisinaan ne tasaväkiset ja hyvät matsit tuo intoa.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenellä muulla tullut bugia vaikka lukee confirming match mutta ei pysty hyväksymään peliä koska accept nappulaa ei tule? Tätä nyt itsellä akanut tulemaan ja ei tässä muuta vikaa ole mutta rankaisee haussa kun joutuu odottamaan pari minuuttia uudestaan jonossa koska ei saa yhteyttä hakuserveriin ja itse en pysty vaikuttamaan asiaan. Ei siinä että tätä oli csgo:ssa kanssa satunnaisesti mutta nyt eilen oli itsellä ainakin 10 kertaa joka hieman syö motia pelailla.
 
Onko kenellä muulla tullut bugia vaikka lukee confirming match mutta ei pysty hyväksymään peliä koska accept nappulaa ei tule? Tätä nyt itsellä akanut tulemaan ja ei tässä muuta vikaa ole mutta rankaisee haussa kun joutuu odottamaan pari minuuttia uudestaan jonossa koska ei saa yhteyttä hakuserveriin ja itse en pysty vaikuttamaan asiaan. Ei siinä että tätä oli csgo:ssa kanssa satunnaisesti mutta nyt eilen oli itsellä ainakin 10 kertaa joka hieman syö motia pelailla.

Servut alhaalla, tulee silloin tällöin. Pikku hiljaa aimia saanut kohille ja opetellut näitä uusia karttoja, overpass, vertigo. Anubis ja ancient on kyllä aika syöpää mutta vakio mapit. dust2, nuke ja inferno ei kyllä petä.
 
Uusimmilla Radeonin ajureilla tullut vihdoin apua pelaamiseen. Päivä meni pelatessa ilman nykimisiä tai kaatumisia.

Suorituskyky tosin on melko vaatimaton verrattuna vanhaan Nvidian korttiin, mutta kyllä näitä Radeoneja taitaa uskaltaa tähänkin peliin taas suositella.
 
Täällä on kyllä toiminut ihan hyvin betasta lähtien amd:n kortilla. Joskus harvoin tökkii, mutta netgraph huutaa punaista samalla eli serverin päästä kiinni. Lähinnä kiekkojen alussa ostaessa.
 
Onpas rasittavaa, että venäläiset vallanneet Valven Suomi-servut. Sen verran näköjään tosikko, että tässä maailmanpoliittisessa tilantessa ei tee mieli tuon kansan kanssa pelata "sotapelejä".
 
Koskahan tähän palautetaan mahdollisuus katsoa omien pelien replayt? Saisi noita huijareita bustattua paremmin, vaikkakin noilla reporteilal ei taida olla mitään merkitystä tässä... Valve lupas hienot VAC systeemit, mutta todellisuus on se että täällä ole kuin pelkkiä huijareita.
 
Nyt tuli erinomainen muutos.

Parties of four are now able to queue for Premier mode


 
Nyt tuli erinomainen muutos.





Tämä on musta taas huono muutos, koska tämä tulee aiheuttamaan sitä että se yksinäinen solo pelaaja potkitaan pois matsista.. Niin kun oli myös CS:GO:ssa.

Edit, ai siellä olikin lauseke että solo que pelaaja on immuuni kickille.. Mitenhän toi toimii käytännössä jos vaikka joku grieffaaja. Mutta siis muuten kyllä hyvä jos näin.
 
Tämä on musta taas huono muutos, koska tämä tulee aiheuttamaan sitä että se yksinäinen solo pelaaja potkitaan pois matsista.. Niin kun oli myös CS:GO:ssa.

Edit, ai siellä olikin lauseke että solo que pelaaja on immuuni kickille.. Mitenhän toi toimii käytännössä jos vaikka joku grieffaaja. Mutta siis muuten kyllä hyvä jos näin.
Ainoo että huono jos sitä ei saa potkittua pois, jos kyseessä on joku grieferi R*ssä botti, josta on enempi haittaa kuin hyötyä peliin.
 
Koskahan tähän palautetaan mahdollisuus katsoa omien pelien replayt? Saisi noita huijareita bustattua paremmin, vaikkakin noilla reporteilal ei taida olla mitään merkitystä tässä... Valve lupas hienot VAC systeemit, mutta todellisuus on se että täällä ole kuin pelkkiä huijareita.

Ihmetellyt myös erittäin kovaa tasoa nyt viikon tauko jos huomena kokeilis onko tilanne muuttunut. Varsinkin wh aimbot syö kaiken ilon näistä refleksipeleistä jos ei mitään mahiksia ole koskaan. Enkä jaksa uskoa että lähes joka matsissa on e urheilu pelaaja vastassa uudella käyttäjällä ja alle 100h pelattuna. Sen ymmärrän jos on kovempaa tasoa ja profiili näyttäää 1000-8000h. Kumminkin itellä fps pelejä takana melkein 20 vuotta eikä mikään huono ole.
 
Nyt tuli hyvänä päivityksenä tuo matsin uudelleen katsominen. Eilen oltiin varmoja koodaajasta, mutta uusinnasta katsottuna ei kyllä koodeja ollutkaan.
 
Nyt tuli hyvänä päivityksenä tuo matsin uudelleen katsominen. Eilen oltiin varmoja koodaajasta, mutta uusinnasta katsottuna ei kyllä koodeja ollutkaan.

Aimbotit saa säädettyä tosi hyvin kunhan tähtäilee suunnilleen päähän niin hakee vasta sitten targetin tai jos on säädetty rinta-pää akselille. Wh jos tarpeeksi kauan käyttänyt niin ei tähtäile enään seinien läpi. Huomenna pelit jatkuu ja pääsee analysoimaan. Innostuin niin pelistä ja hommasin ensimmäisen statrak skinin.
 
Aimbotit saa säädettyä tosi hyvin kunhan tähtäilee suunnilleen päähän niin hakee vasta sitten targetin tai jos on säädetty rinta-pää akselille. Wh jos tarpeeksi kauan käyttänyt niin ei tähtäile enään seinien läpi. Huomenna pelit jatkuu ja pääsee analysoimaan. Innostuin niin pelistä ja hommasin ensimmäisen statrak skinin.
Tää ja jos on fiksu WH käyttäjä, ei tähtäile seinien läpi tai jatkuvasti nurkilla ole valmiina, vaan syöttää infoja omalle tiimille. Yleensä tälläisen saa lipsumaan tästä wh:n piilottelusta kun porukalla pelataan vain tätä yhtä vastaan, nähty ja koettu toimivaksi.

Näille alle 200h pelanneille tileille, joilla on kovat ADR, K/D, HS tai winrate tilastot niin pitäisi reilusti vain buffata rankin nousua, riippumatta siitä vaikka pelaisi alempi rankisia vastaan. Samalla saisi tuota ikuista ja ikävää smurffi ongelmaakin selätettyä.
 
Tasoerot on aika iso ongelma. Comppi on ihan täysi vitsi, saat jotain 4000edpi tyyppejä omaan porukkaan ja level10 faceit vastaan :) Onhan se ihan hauskaa saada kurarankki tuommosten takia, mutta tuossa pilataan ne sijoituspelit ja pelit sen jälkeen kunnes nousu omalle tasolle toteutuu. Jengi pelaa ihan muuta peliä tuolla. Voi saada jollain glock-ecolla 2-4 tappoa ykkösellä, kun kaikki ostaneet m4:n ilman kypärää. Ei vaan mitään järkeä laittaa noita silver1:ä johonkin lem-ge peleihin sekaan. Typerin idea ikinä nollata nuo rankit. Menee joku 6kk, että palautuu, ja sekin sillä oletuksella ettei väki turhaudu ja lopeta pelaamista, kun aina joku faceit level10 silvereitä vastassa....
 
Surullista on tämä huijaamisen määrä. Viikonloppuna kolme premier matsia tuli kavereiden kanssa pelattua, niistä kahdessa oli todistetusti huijari, wallhack kummassakin. Myöhemmin sitten wingmania kaverin kanssa niin viidestä matsista yhdessä huijari, tällä kertaa täydet setit päällä. Hienosti toimii tämä Valven mainostama huijausten esto että kesken matsin bannataan huijarit....

Niin kauan kuin laatikkoruletti pyörii niin ei varmaan ole kiinnostusta Valvella korjailla näitä ongelmia. Taas yksi menetetty online peli vain sen takia kun pelitaho näkee vain dollarin kuvat silmissään.
 
Pari ongelmaa näin 100 tunnin jälkeen.

1) kun pelaat yksin tai duona, on tuo venäläisten määrä aivan älytön. Hölöttävät mitä sattuu, eivät osaa kommunikoida muilla kielillä ja ovat aika toksista sakkia. Sais valve tehdä puhtaasti EU servut.

2) matchmaking on täys vitsi. Eka peli tyyliin voitetaan 13/2 ja seuraava hävitää 1/13. Ei mitään järkeä pelata koko premiereä kun häviöstä tulee -500 takkiin ja voitosta +110.

3) Huijareita riittää kuin Turkin basaarissa. Nyt varsinkin kun matsien replayt on katsottavissa niin pystyy jälkikäteenkin toteamaan huijausten määrän.
 
1) kun pelaat yksin tai duona, on tuo venäläisten määrä aivan älytön. Hölöttävät mitä sattuu, eivät osaa kommunikoida muilla kielillä ja ovat aika toksista sakkia. Sais valve tehdä puhtaasti EU servut.

Tämä ärsytti jo CS:GO aikaan, ratkaisin sen siten että disabloin koko voicen. Yksin pelailen. Saman tehnyt CS2 kanssa, voice disabled.
Vielä kun player pingin äänen saisi toimimaan (display and play sound on asetuksista päällä), toiset ilmeisesti kuulee kyllä minun pingin, kun huomannut teamin tulevan kun olen pingannut pommipaikalle.

2) matchmaking on täys vitsi. Eka peli tyyliin voitetaan 13/2 ja seuraava hävitää 1/13. Ei mitään järkeä pelata koko premiereä kun häviöstä tulee -500 takkiin ja voitosta +110.

Premiereä olen pelannut sitten CS2 julkaisun, ja mielestäni aika tasaisia matseja olen ruvennut saamaan. Jopa lisäajallekkin menty.
Aluksi oli kyllä kun oli paljon 0 rankin pelaajia niin sieltä tuli kaikkea vastaan.

Competitivee yritin mutta tajusin että pitäisi voittaa 10 matsia jokaiseen mappiin että saisi rankin, pelasin pari matsia ja tuli kyllä niin turpaan ja ulos meininki.
Ehkä pitäisi vaan jaksaa saada se 10 voittoa, joka mappiin. Saisi olla joku piilotettu rankki joka hieman tuohon alkuun tasaisi noita pelaajia, Muuten uudella pelaajalla menee heti into pelata.
 
Tämä ärsytti jo CS:GO aikaan, ratkaisin sen siten että disabloin koko voicen. Yksin pelailen. Saman tehnyt CS2 kanssa, voice disabled.
Vielä kun player pingin äänen saisi toimimaan (display and play sound on asetuksista päällä), toiset ilmeisesti kuulee kyllä minun pingin, kun huomannut teamin tulevan kun olen pingannut pommipaikalle.



Premiereä olen pelannut sitten CS2 julkaisun, ja mielestäni aika tasaisia matseja olen ruvennut saamaan. Jopa lisäajallekkin menty.
Aluksi oli kyllä kun oli paljon 0 rankin pelaajia niin sieltä tuli kaikkea vastaan.

Competitivee yritin mutta tajusin että pitäisi voittaa 10 matsia jokaiseen mappiin että saisi rankin, pelasin pari matsia ja tuli kyllä niin turpaan ja ulos meininki.
Ehkä pitäisi vaan jaksaa saada se 10 voittoa, joka mappiin. Saisi olla joku piilotettu rankki joka hieman tuohon alkuun tasaisi noita pelaajia, Muuten uudella pelaajalla menee heti into pelata.
Onhan siellä se piilotettu rankki, mutta se vaan nollattiin cs2 julkaisuun.
 
Tuli pelattua pitkästä aikaa CS2:sta. Kilpailullinen iltapeli ja matsi pommin purussa oli tasainen. Ihan mukavaa pelattavaa. Menee varmaan ostoon, sillä peli toimii parhaiten pieninä annoksina muiden pelien lomassa. Suurimman ajan pelannut ilmaisversiota.
 
Tuli pelattua pitkästä aikaa CS2:sta. Kilpailullinen iltapeli ja matsi pommin purussa oli tasainen. Ihan mukavaa pelattavaa. Menee varmaan ostoon, sillä peli toimii parhaiten pieninä annoksina muiden pelien lomassa. Suurimman ajan pelannut ilmaisversiota.
Ei kai mitään maksullista versiota ole olemassakaan.
 
Uusimman päivityksen jälkeen peli alkanut kaatuilemaan toistuvasti. Pari minuuttia ehtii olla serverillä, kunnes kaatuu ilman mitään error-viestejä. Näytönohjaimen ajurit päivitetty ja peli asennettu uusiksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 746
Viestejä
4 494 757
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom