Counter-Strike 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota betaa ei millään meriiteillä jaeta vaan satunnaisesti. Mikäli noin ajattelee niin...

Joo, en minä niin ajattelekkaan. Juuri siksi listasin noita omia statsejani, eli pelituntien määrän ja Steam-tunnuksen iän ja muuta vastaavaa. Tiedän siis varsin hyvin, että niitä kutsuja jaetaan tällä hetkellä juurikin erittäin aktiivisille pelaajille joilla on tuhansien tuntien kokemus kynäristä ja varmasti on muitakin asioita jotka vaikuttavat. Mutta sitä suuremmalla syyllä on ihan turha käyttää mitään "sain kutsun viimeinkin" -ilmaisua, kun ilmeisesti olet itsekin varsin tietoinen siitä kuinka onnekkaassa ja elitistisessä asemassa olet sen kutsun suhteen. Harvalla pelaajalla kun on sitä 5-7 tuhatta pelituntia. Särähtää vain omaan korvaan tuollainen, kun meitä suhteellisen aktiivisia pelaajia on varmasti tuhansia muitakin, jotka kutsua innoissaan odottavat. Et todellakaan saanut sitä viimeinkin, vaan ihan ensimmäisten joukossa.

Kiva kuitenkin kuulla kokemuksiasi pelistä ja mielellään niitä kuulisi lisääkin niiltä harvoilta onnekkailta jotka ovat jo kutsun saaneet!
 
Kiva, jos peli toimii kaikilla servereillä niin, että ak:lla osuu. Erohan go:n puolella on aika valtava, jos pelaa 128tick-serverillä ja kaikilla ping alle 20 vai mm ja jotain 100:n sankareita mukana.

Jep, hieman vajaaksi jäi tuo viesti kun väsyneenä kirjoitin. Serverit siis tekee sen, että tuntuu AK:lla olevan helpompaa ampua ja luonnollisesti pelimoottori tekee sen, että peli pyörii ihan kelvollisesti myös heikommilla koneilla. Olen tätä nyt muutamalla koneella päässyt testaamaan ja tosiaan tuolla vanhalla 300FPS-rajalla ei taida olla enää merkitystä, kuten muissakin peleissä niin tuntuu sulavalta kunhan peli pyörii yli näytön virkistystaajuuden.

Joo, en minä niin ajattelekkaan. Juuri siksi listasin noita omia statsejani, eli pelituntien määrän ja Steam-tunnuksen iän ja muuta vastaavaa. Tiedän siis varsin hyvin, että niitä kutsuja jaetaan tällä hetkellä juurikin erittäin aktiivisille pelaajille joilla on tuhansien tuntien kokemus kynäristä ja varmasti on muitakin asioita jotka vaikuttavat. Mutta sitä suuremmalla syyllä on ihan turha käyttää mitään "sain kutsun viimeinkin" -ilmaisua, kun ilmeisesti olet itsekin varsin tietoinen siitä kuinka onnekkaassa ja elitistisessä asemassa olet sen kutsun suhteen. Harvalla pelaajalla kun on sitä 5-7 tuhatta pelituntia. Särähtää vain omaan korvaan tuollainen, kun meitä suhteellisen aktiivisia pelaajia on varmasti tuhansia muitakin, jotka kutsua innoissaan odottavat. Et todellakaan saanut sitä viimeinkin, vaan ihan ensimmäisten joukossa.

Kiva kuitenkin kuulla kokemuksiasi pelistä ja mielellään niitä kuulisi lisääkin niiltä harvoilta onnekkailta jotka ovat jo kutsun saaneet!

Alle oleva kirjoitettu omasta näkökulmasta ja tällä pelikokemuksella mitä on kertynyt ja mikä uudessa osuu välittömästi silmään vanhaan verratessa.

Grafiikat on korkeilla asetuksilla todella hyvät verrattuna GO ja tämä tulee väistämättä näkymään myös aseskinien hinnassa.
Grafiikkojen lasku ei tunnu juurikaan vaikuttavan suorituskykyyn, mutta ainakin tällä hetkellä ns. performance grafiikoilla tämä peli on paskemman näköinen kuin GO.

AK:lla ja Galililla ampuminen on helpompaa välillä myös tuntuu pistooleilla (mukaan lukien DE) onnistuu ampuminen myös juosten. M4A4 tuntuu oudolta ja olen pelannut pelkkää silucolttia.
Silun irroituksen saa lukittua eli ei enää vahinkopainalluksia. Tiestysti hauskuushan tässä vähenee samalla.

Olen varusteostot tehnyt CS 1.6 asti näppiksellä ja tässä on menty vaihtamaan ostovalikon numeropaikat. Nämä paikat olisi voinut jättää ennalleen etenkin nyt kun pelaa GO ja CS2 samaan aikaan.
Äänet on todella kovat eli juokseminen ja hyppiminen kuuluu kauas sekä tuolla päähän ampumisella oikein mässäillään.

Ekat pari päivää oli ihan hyvä fiilis, mutta betan rajoittumisen Mirageen ja jatkuvat bug-abuset matseissa vei itseltä ilon ainakin jo kolmessa illassa. Mirage ei ole lempikarttoja ja fiilis on kuin COD:issa kun porukka istuu katoilla kämppimässä :D

Lisäksi mikäli GO portataan lopullisesti CS2 niin mitähän käy KZ-porukalle yms. CS on kuitenkin paljon muutakin kuin 5v5.
 
Vihdoinkin tuli ilmoitus, että pääsee testimään CS:2:sta. Onkohan tässä nyt joku isompi aalto kutsuja lähtenyt?
 
Nyt on tullut rajoitettu testi, johon lähes kaikilla on mahdollisuus päästä.

 
Viimeksi muokattu:
Nyt on tullut rajoitettu testi, johon kaikilla on mahdollisuus päästä.

Eikä muuten ole "To be eligible for a CS2 Limited Test invite players must have CS:GO Prime status, an active official competitive matchmaking Skill Group, and play majority of their official matchmaking games in one of the regions where the Limited Test is available."

Rajoitukset on siis edelleen voimassa.
 
Eikä muuten ole "To be eligible for a CS2 Limited Test invite players must have CS:GO Prime status, an active official competitive matchmaking Skill Group, and play majority of their official matchmaking games in one of the regions where the Limited Test is available."

Rajoitukset on siis edelleen voimassa.

Perhana, pitääpäs lisätä, että lähes kaikilla.
 
Suosittelen pelin ääreen paluun tekeviä tarkastamaan aikoinaan 5c arvoisten lootien nykyhinnat. Tuli helposti joku 100€ kasaan, vaikka ei jaksanut alle euron laatikoita klikkailla myyntiin.

Ja tuli cs2 tarjolle nyt.
 
5 min kokeilun perusteella ainakin itsellä kauhea micro stutter. Pitänee vielä hetki odotella pelaamisen kanssa.
 
Olihan tuo access tullu. Aamulla oli ongelmaa casualissa ja dm:ssä että peli ns. freezasi servun puolelta kokonaan mutta sekin hävisi kun votetti toisen mapin. Itse pelistä niin hieman joutuu totuttelemaan uudestaan koska omasta mielestä tuntuu melko erilaiselta verrattuna csgo:hun ainakin liikkumisen osalta.
 
Olihan tuo access tullu. Aamulla oli ongelmaa casualissa ja dm:ssä että peli ns. freezasi servun puolelta kokonaan mutta sekin hävisi kun votetti toisen mapin. Itse pelistä niin hieman joutuu totuttelemaan uudestaan koska omasta mielestä tuntuu melko erilaiselta verrattuna csgo:hun ainakin liikkumisen osalta.

Ainakin kesällä oli sellainen ongelma, että jotkut keskeytti jonkin bugin avulla matseja tai jäädytti pelin. Mahtaako olla edelleen sama tilanne?

Tuohon liikkumiseen itsellä auttoi kun laittoi saman 1440x1080 veny mitä GO:ssa. Täysresoluutiolla tuntui jotenkin aivan eri peliltä. Myös äänet tietenkin vaikuttaa.

Äänimaailmaa tietysti on muutettu GO:ssakin useaan otteeseen niin eiköhän tuohonkin totu muutamassa viikossa kun vaan jaksaisi pelaa. Kavereilla ei vaan ole betaa ollut ja tuo comp. on ollut rajoitettu niin ei oikeen testailuintoa ole löytynyt.
 
Ainakin kesällä oli sellainen ongelma, että jotkut keskeytti jonkin bugin avulla matseja tai jäädytti pelin. Mahtaako olla edelleen sama tilanne?

Tuohon liikkumiseen itsellä auttoi kun laittoi saman 1440x1080 veny mitä GO:ssa. Täysresoluutiolla tuntui jotenkin aivan eri peliltä. Myös äänet tietenkin vaikuttaa.

Äänimaailmaa tietysti on muutettu GO:ssakin useaan otteeseen niin eiköhän tuohonkin totu muutamassa viikossa kun vaan jaksaisi pelaa. Kavereilla ei vaan ole betaa ollut ja tuo comp. on ollut rajoitettu niin ei oikeen testailuintoa ole löytynyt.
Tuohon ekaan voi olla. Sattu kuitenkin kun hyppäsin ekana casualiin oli jäässä ja siitä suoraan dm niin sekin oli jäässä. Nuihin kahteen jälkimmäiseen reso on vaihdettu omalla kohdalla black bareihin johon on tottunut itse mutta sitäkin joutu hieman säätää nvidian asetuksista että sain toimimaan. Äänet on kyllä mielenkiintoisesti toteuttu kun kuuluu todella selkästi pois lukien nuken rampilla minulla oli todella vaikea hahmottaa ääniä. Samalla huomasin tuon pommin räjähdysalueen isonemisen mikä yllätti kun kuolinkin rampille.
 
5 min kokeilun perusteella ainakin itsellä kauhea micro stutter. Pitänee vielä hetki odotella pelaamisen kanssa.
Redditissä väittivät että kun otta MSAA pois päältä toimii paremmin, kannattaa testata ainakin. Itse en vielä ole testaillut.
 
Vaikuttaa hyvältä kun pääsin betaan mukaan, harmi että monet kamat pitää opetella täysin uudestaan. Skyboxia ei ole niin ei saa infernossa möllyä newboxille/uusille. Tai ehkä saa, mutta en löytänyt lineuppia. Monet ratkaisevat savut joihin vaadittiin jumpthrow bindiä on myöskin opeteltava uudestaan.
 
Ma ostan uuden koneen niin ois hienoa jos tää nyt julkaistas 2vk sisällä nii pääsis hakkaa urakalla.
 
Ma ostan uuden koneen niin ois hienoa jos tää nyt julkaistas 2vk sisällä nii pääsis hakkaa urakalla.
Pakko sanoa offtopiccina... hakkaa näppäimistöä?

Tulee mieleen amisajat kun paikallinen asukas piti kotinsa varastossa pienyrityksenä tietokonekauppaa. Siellä kun kävi osia ostaa niin välillä kuului hirveä rageaminen ja pauke seinän takana. Oli molemmilla virne naamalla ja isäntä tuumas et taas taitaa pojalla mennä taas näppäimistö (sille ei kallista kannattanut kun kestoikä oli mallia lyhyt) :lol:
 
Suosittelen pelin ääreen paluun tekeviä tarkastamaan aikoinaan 5c arvoisten lootien nykyhinnat. Tuli helposti joku 100€ kasaan, vaikka ei jaksanut alle euron laatikoita klikkailla myyntiin.

Ja tuli cs2 tarjolle nyt.

Juu tuli kahlattua läpi "muutamat" vanhat smurffitilit ja ~2000€ siellä lepää laatikoissa kiinni :D
 
Open betaa vai full releases vai mitä lie?
1695242538996.png
 
Veikkaan että julkaisu + helvetin iso patchi. Tällä viikolla ei ole tullut ainuttakaan päivitystä. Mutta mistäs sen tietää vaikka olisikin open beta... :hmm:
Veikkaisin tuota open betaa, jossa alkaa olemaan jo kaikki pelimuodot auki. Tuntuu välillä olevan edelleen aika isojakin ongelmia, joita tämän tyyppisessä kilpailullisessa pelissä ei sais olla ollenkaan. Tai sitten ne on saanu korjattua kaiken
 
Tuntuu välillä olevan edelleen aika isojakin ongelmia, joita tämän tyyppisessä kilpailullisessa pelissä ei sais olla ollenkaan. Tai sitten ne on saanu korjattua kaiken

Tuskin ovat "kaikkea" saanut korjattua, mutta eipä se mitään ihan oikeasti haittaa. Sain pari viikkoa sitten itsekin vihdoin tuon CS2 kutsun ja sitä on nyt tullut pelailtua muutaman kymmenen tunnin verran, eikä itselläni ole kyllä ollut mitään ongelmia yhtään missään. Peli tuntuu ja näyttää oikein hyvältä ainakin näin "casual" pelaajan näkökulmasta, joka on kuitenkin Counter-Strikeja pelannut 1.4 versiosta lähtien välillä vähän enemmän ja välillä sitten taas vähemmän. Kerrotko vielä mitä nämä sinun havaitsemasi isot ongelmat oikein ovat?

Minua hieman huvittaa nämä tälläiset näkemykset, missä meuhkataan että peli ei todellakaan ole valmis julkaistavaksi, ei kilpapeliä voi tälläisenä julkaista vali vali jaada jaada diipa daapa. Etenkin Reddit on tätä itkua ihan pullollaan. Tuntuu siltä, että jengi unohtaa ihan tyystin mikä tilanne oli esimerkiksi CS:GOn julkaisussa? Kyllä sekin oli kilpailullinen peli ihan alusta asti ja kyllä siinäkin oli "aika isojakin ongelmia" ja kaikenlaisia pikkubugeja julkaisussa. Ne on vain tässä reilun kymmenen vuoden aikana saatu aika hyvin korjattua ja peli siloiteltua viimeisen päälle ajan kanssa nykyiseen muotoonsa. Silti sitä pelattiin ja kilpailuja järjestettiin ihan normaalisti alusta alkaen.

Ihan samoin tulee käymään tämän CS2 kanssa. Kenenkään on ihan turha odottaa tai kuvitella, että peli julkaistaan vasta kun se on yhtä bugiton ja loppuunsa hiottu kuin CS:GO nykyään on. Ei tule tapahtumaan. Peli on jo nyt paremmassa kunnossa mitä CS:GO oli oman julkaisunsa aikaan ja ajan myötä varmasti vain paranee entisestään. Kilpapelaamista se ei estä vaikka "kaikkea" ei olisi julkaisussa korjattu, tulet sen kyllä näkemään.
 
Tuskin ovat "kaikkea" saanut korjattua, mutta eipä se mitään ihan oikeasti haittaa. Sain pari viikkoa sitten itsekin vihdoin tuon CS2 kutsun ja sitä on nyt tullut pelailtua muutaman kymmenen tunnin verran, eikä itselläni ole kyllä ollut mitään ongelmia yhtään missään. Peli tuntuu ja näyttää oikein hyvältä ainakin näin "casual" pelaajan näkökulmasta, joka on kuitenkin Counter-Strikeja pelannut 1.4 versiosta lähtien välillä vähän enemmän ja välillä sitten taas vähemmän. Kerrotko vielä mitä nämä sinun havaitsemasi isot ongelmat oikein ovat?
Pelasin pari viikoa sitten pari matisia ja lähdin sillä asenteella että ei se valitus oikein voi pitää paikkaansa.

Mutta valitettavasti ei peli kyllä vielä ollut vielä CSGO tasolla siinä miltä oman aseen kontrolli on lapasessa. Enkä edes ole mikään paras, vaan keskitason pelaaja.

Sarjatulen ampuminen ei vaan jotenkin tunnu luontevalta, tätä on sitten redditissä spekuloitu mistä johtuu. Animatioista, subtick systeemistä vai mistä.

Ferraripeekiä tuli myös enemmän kun CSGOssa ehkä, mutta tähän tuli kai päivityksiä oman pelaamisen jälkeen ja tänään uutta testiä sitten.
 
Pelasin pari viikoa sitten pari matisia ja lähdin sillä asenteella että ei se valitus oikein voi pitää paikkaansa.

Mutta valitettavasti ei peli kyllä vielä ollut vielä CSGO tasolla siinä miltä oman aseen kontrolli on lapasessa. Enkä edes ole mikään paras, vaan keskitason pelaaja.

Sarjatulen ampuminen ei vaan jotenkin tunnu luontevalta, tätä on sitten redditissä spekuloitu mistä johtuu. Animatioista, subtick systeemistä vai mistä.

Ferraripeekiä tuli myös enemmän kun CSGOssa ehkä, mutta tähän tuli kai päivityksiä oman pelaamisen jälkeen ja tänään uutta testiä sitten.
Ammattipelaajat sanoi hltv:n videossa että kyllä tuon oppii. Se on vaan erillainen. Ja mitään syytä ei ole epäillä etteikö se olisi erillainen ihan tarkoituksella.

Peeker's advantage ja pelin pinginkesto sen sijaan on heidänkin mukaan huonommalla tasolla kuin entisessä. Sitä ei varsinaisesti varmaankaan kukaan väitä tarkoitukselliseksi.

 
Mutta valitettavasti ei peli kyllä vielä ollut vielä CSGO tasolla siinä miltä oman aseen kontrolli on lapasessa. Enkä edes ole mikään paras, vaan keskitason pelaaja.

Sarjatulen ampuminen ei vaan jotenkin tunnu luontevalta, tätä on sitten redditissä spekuloitu mistä johtuu. Animatioista, subtick systeemistä vai mistä.

Ferraripeekiä tuli myös enemmän kun CSGOssa ehkä, mutta tähän tuli kai päivityksiä oman pelaamisen jälkeen ja tänään uutta testiä sitten.

Joo kyllä, voin ainakin osan näistä itsekin allekirjoittaa ilman muuta. Pointti minun viestissäni olikin lähinnä juuri se, että mielestäni on vähän epärealistista ja turhaa toivoa, että CS2 olisi julkaisussa kaikilta osin yhtä loppuunsa hiottu kuin CS:GO nykyään on. Sen sijaan CS2 julkaisua tulisi verrata CS:GOn julkaisuun, ei siihen mitä CS:GO on nykyään, kun peliä on keretty päivittelemään yli vuosikymmenen ajan.

CS:GO ei ollut mikään täydellinen paketti julkaisussaan ja on aika turha odottaa että CS2 olisi sitä myöskään. Aivan varmasti pelissä on pieniä bugeja ja erinäisiä asioita jotka vaativat viilausta myös julkaisun jälkeen. Mutta pointtina siis se, että Valve tuskin rupeaa sitä julkaisua viivyttelemään siksi, että osa äänekkäistä tryhardeista netissä on sitä mieltä että peli ei ole julkaisukunnossa eikä kilpapelaamiseen vaadittavalla tasolla. Peli nimittäin on tosiaan jo nyt paremmassa kunnossa mitä CS:GO oli oman julkaisunsa aikaan. Se millaisena CS:GO julkaistiin ei estänyt kilpapelaamisen aloittamista kyseisessä pelissä, eikä pienet bugit sitä tule estämään myöskään CS2 kanssa. Peli julkaistaan ihan pian halusi sitä tai ei ja kilpapelaaminen siinä aloitetaan varmasti myöskin ihan heti sen jälkeen. Siitä asiasta voi sitten turhaan itkeä netissä, tai ymmärtää että näillä mennään ja kymmenen vuoden päästä tämäkin peli on varmasti yhtä loppuunsa hiottu kuin CS:GO nykyään on.
 
Ammattipelaajat sanoi hltv:n videossa että kyllä tuon oppii. Se on vaan erillainen. Ja mitään syytä ei ole epäillä etteikö se olisi erillainen ihan tarkoituksella.

Peeker's advantage ja pelin pinginkesto sen sijaan on heidänkin mukaan huonommalla tasolla kuin entisessä. Sitä ei varsinaisesti varmaankaan kukaan väitä tarkoitukselliseksi.


Juu kuuntelin tuota videota kans, mutta sitten esim ropz on aika eri mieltä. Toki voi olla että tottuu, eli kompensoi puutteita omalla sopeutumisella.

Nooh, eiköhän se kuntoon tule tänä vuonna, jos siellä viilattavaa on.
 
IMO peli tuntuu jo nyt oikein hyvältä betaksi. Alussa liikkuminen oli jotenkin tahmeampaa, mutta kai siihen on jo tottunut, kun enää ei tunnu ollenkaan??? Hitreg on myös mielestäni parantunut ihan huomattavasti (subtick vs. 64-tick), etenkin "one tap" headshotit tuntuu osuvan silloin kun pitääkin. Sarjan ampuminen toki tuntuu erilaiselta, mutta kyllä siihenkin tottuu, eikä sen välttämättä edes tarvitse olla 1:1 GO :n kanssa? Muutenkin peli rullaa mainiosti ja tuntuu sulavalta.

Tunteja minulla on yhteensä 3600, joista about 15 nyt CS2 :sta.
 
IMO peli tuntuu jo nyt oikein hyvältä betaksi. Alussa liikkuminen oli jotenkin tahmeampaa, mutta kai siihen on jo tottunut, kun enää ei tunnu ollenkaan??? Hitreg on myös mielestäni parantunut ihan huomattavasti (subtick vs. 64-tick), etenkin "one tap" headshotit tuntuu osuvan silloin kun pitääkin. Sarjan ampuminen toki tuntuu erilaiselta, mutta kyllä siihenkin tottuu, eikä sen välttämättä edes tarvitse olla 1:1 GO :n kanssa? Muutenkin peli rullaa mainiosti ja tuntuu sulavalta.

Tunteja minulla on yhteensä 3600, joista about 15 nyt CS2 :sta.
Sidenotena: CeRq tuossa videolla erikseen mainitsi hitreg:n huippuna. Mutta yleisväite oli että liikkumiseen ei toimi niin hyvin tämä nykydefault. Se olisi ilmeisesti niin paljon parempaa vielä faceitin servereillä jotka käyttää tähän uuteenkin 128 tickratea.

Aika lailla kaikkien toive olisi että kaikki maailma serverit päätyisi tasan samoihin yksiin asetuksiin jotka olisi ne "parhaat". Ettei faceit olisi yhtä ja valve toista jne.
 
Sidenotena: CeRq tuossa videolla erikseen mainitsi hitreg:n huippuna. Mutta yleisväite oli että liikkumiseen ei toimi niin hyvin tämä nykydefault. Se olisi ilmeisesti niin paljon parempaa vielä faceitin servereillä jotka käyttää tähän uuteenkin 128 tickratea.

Aika lailla kaikkien toive olisi että kaikki maailma serverit päätyisi tasan samoihin yksiin asetuksiin jotka olisi ne "parhaat". Ettei faceit olisi yhtä ja valve toista jne.
128 tickrate blokattiin kaikilta cs2 jossain päivityksessä, aiemmin onnistui puukottamalla jotain cs2 tiedostoja jonka takia faceit ei asiaa mainostanut ollenkaan.
 
En tiedä onko jotain yhteysongelmaa, bugia vai omaa harhaluuloa, mutta onko muilla välillä peekatessa semmoista ilmiötä että peekkaus ei joskus lopu välittömästi kun nappulaa ei enää paina? Vaan ns. "Liukuu" vielä sivuittain hetken?
 
128 tickrate blokattiin kaikilta cs2 jossain päivityksessä, aiemmin onnistui puukottamalla jotain cs2 tiedostoja jonka takia faceit ei asiaa mainostanut ollenkaan.
Videossa tuohon ei missään välissä viitata. Päinvastoin faceitin 128 mainitaan useasti. Mutta koska jotain tiesin tuosta kuviosta referoin videota kuten ymmärsin heidänkin sanovan ja tarkoittavan. Pointti ei siis missään mielessä että faceitissä voi nyt vieläkin pelata 128. Sillä ei ole väliä voiko vai ei.

Eli se ei ole "riittävä" toimi että estetään"parhaat" asetukset ja kaikki joutuu käyttämään paskoja. Vaan nimenomaan että "blockataan" käyttöön ne parhaat mahdolliset. Faceit oli kai kaikkien mielestä parempi sillä 128:lla tuossa videossa.
 
Videossa tuohon ei missään välissä viitata. Päinvastoin faceitin 128 mainitaan useasti. Mutta koska jotain tiesin tuosta kuviosta referoin videota kuten ymmärsin heidänkin sanovan ja tarkoittavan. Pointti ei siis missään mielessä että faceitissä voi nyt vieläkin pelata 128. Sillä ei ole väliä voiko vai ei.

Eli se ei ole "riittävä" toimi että blockataan "parhaat" asetukset ja kaikki joutuu käyttämään paskoja. Vaan nimenomaan että "blockataan" käyttöön ne parhaat mahdolliset. Faceit oli kai kaikkien mielestä parempi sillä 128:lla tuossa videossa.
Juu, lähinnä kommentoin että ei jää tänne väärä käsitys faceit tilanteesta kun näitä viestejä lukee joku myöhemmin esim.

Valve näyttää myös haluavan että kaikki pelaa samoilla asetuksilla, siksi blokattu 128 tick. Samat savut toimii kaikille sitten.
 
En tiedä onko jotain yhteysongelmaa, bugia vai omaa harhaluuloa, mutta onko muilla välillä peekatessa semmoista ilmiötä että peekkaus ei joskus lopu välittömästi kun nappulaa ei enää paina? Vaan ns. "Liukuu" vielä sivuittain hetken?
Puhutkohan peli ominaisuudesta? Eli sinun täytyy pysäyttää se liike näppäimellä, jolla hahmo liikkuu vastakkaiseen suuntaan. ”Counter strafe” terminä.
 
Puhutkohan peli ominaisuudesta? Eli sinun täytyy pysäyttää se liike näppäimellä, jolla hahmo liikkuu vastakkaiseen suuntaan. ”Counter strafe” terminä.
Tiedetään kyllä, mutta onko tässä jotenkin se piikkaus ilman vastapainallusta jotenkin pitempi kuin ennen? Vaikea selittää. Toki voi olla jotain servukohtaista lagiakin
 
Pelattiin joku 4 karttaa, niin ehkä tuntu paremmalta ku pari viikkoa sitten. Peekers advantage ehkä enää suurin puute, muuten varmaan omista taidoista kiinni.
 
Niin onko CS2:n siis tarkoitus korvata CS:GO? Eli toisin kuin aikaisemmin, vanha peli ei enää jää erikseen pelattavaksi?
 
Ropz oli tehny 64vs128 tick testin, 30/30 oikein. Ilmeisesti CSGO, en jaksanut kattoa videota.

 
Tiedä sitten, että onko huomenna peli jo pelattavissa vai onko kyseessä pelkkä julkistus ja tyyliin torstaina tai perjantaina peli vasta aukeaa, koska luulisi olevan jo esiladattavissa jos huomenna olisi julkaisu.
 
Tiedä sitten, että onko huomenna peli jo pelattavissa vai onko kyseessä pelkkä julkistus ja tyyliin torstaina tai perjantaina peli vasta aukeaa, koska luulisi olevan jo esiladattavissa jos huomenna olisi julkaisu.
Kyseessä on Valve. Pelin lataus muutenkin jotain 15gigan luokkaa
 
tietääkö joku tuleeko tänää päivitys ei oo vielä ainakaa tullu?
Eiköhän tässä eletä jotain steamin ja valven usan release aikaa. Monet pelit ilmestyy 10 PST aikaa. Jossa on vielä kyllä 26. päivä tiistai eikä keskiviikko. Ne on kymenen tuntia meitä jäljessä.
 
Mukava homma että natiivi linux buildikin saatiin julkaisussa. Joillain tosin ongelmia äänien kanssa. Ite en pääse vielä testailemaan kun vielä latautuu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 720
Viestejä
4 494 031
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom