Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DLSS 2.0![]()
Mä niin nautin tälläisestä ulinasta että oikein toivon lisää Epic yksinoikeus julkaisuja.Jotenkin missannut koko julkaisun, mutta kävi ilmi että eipä haittaa, koska vasta elokuussa pääsee tätä pelaamaan kun Epic diili päättyy. Positiivista näissä Epic diileissä on se, että lienee jo bugit hiottu sitten kun se yksinoikeus päättynyt.
Mä niin nautin tälläisestä ulinasta että oikein toivon lisää Epic yksinoikeus julkaisuja.
Kyllä voi yksi launcher olla maan kaatava asia![]()
Nauti siitä että sitten pelit alkaa mennä siihen "yksinoikeus" moodiin ja joutuu jokaisen pelin poimimaan eri kaupasta ja jokaisella on omat paskat DRM viritykset , vai oliko yhtä nautintoa esim. hankkia pelejä nyt jo onneksi kai haudatusta "microsoft games for windows live" palvelusta, veikkaan että ei.
Se launcherhan tuossa ei ole se boikotoinnin aihe, vaan se yksinoikeus pelleily.
Päivitysten jälkeen PS4 Prolla toimi ilman ongelmia lähes koko peli. Aivan loppupuolella tuli muutama kohta, jossa sitten taas se fps meni aivan surkeaksi. Varmaan jotain 15fps ja nippa nappa selvisin niistä. Muistaakseni niitä oli kuitenkin vain 2-3 ongelmakohtaa itsellä, joten siinä mielessä voi aivan hyvin pelata myös Prolla.Oliko niin että Plesen puolella, myös Pro, kasa paskaa? Eli vaikka PSN:ssä ~20€ niin Xbox One(X) XB storen ~30€ silti järkevä hinta? Ja taas kertoo sen kuinka PSN:ssä yleisemmin ja nopeammin alhaiset hinnat suurpeleille. Molemmat konsolit kun on niin voi valita paremmuuden mukaan tai sitten hinnan, joskus.
Ja hinta lienee 40€, ainakin jossain mainostettiin maksavan $40/£30.Control ultimate edition saapuu Steamiin!
onko xbox x 4k ruudulla minulle oikea valinta jos pc on hd ja 1070 ohjain. ? peli on varmaan xbox ohjaimelle passeli?
Kaikki merkit kyllä viittaisivat siihen ja liittyyköhän Dr. Darling kenties myös tähän seuraavaan peliin. Oli kyllä ihan asiallinen tämä AWE lisäosa, mutta hankala sanoa oliko parempi kuin Foundation.Mielenkiintoinen ja sopivan lyhyt seikkailu. Talkkarihommia en alkanut asiasta tehden kiertämään vaan tein ne mitä sattui kohdille, voisihan nuo palata kiertelee. Liekköhän jo seuraava peli sitten jatkoa Alan Wakelle?
Näyttäisi saavan tämän Ultimate editionin nyt Steamistä hintaan 31,99 €. Onkohan tämä kuinka hyvä hinta vai onko esim. Epiciltä saanut paljonkin halvemmalla joskus?
Ei mene näissä missä myydään halviten. Eli Kinguit, G2A, jne.Kaipa se samalla tavalla menee joko Valvelle, Epicille tai avainkaupoille osuus mistä sen ostaakaan ja loput Remedylle ja/tai julkaisijalle?
Tietysti saavat rahaa vai kuvitteleeko joku että taikovat ilmasta niitä avaimia itseVarmaan joo noissa harmaissa mestoissa, mutta tarkoitin ihan virallisia avainkauppoja esim. 2game, siellä oli tää peli vasta 22 euroa.
/offtopic
Seuraava peli jossa Remedy on mukanaPäivitin koneen ja tämä oli ensimmäinen peli jonka otin työn alle. En oikeastaan tiennyt muuta kuin että tämä on remedyn peli ja Alan Waken olin 10? vuotta sitten pelannut.
Nyt on peruspeli ja lisäosat koluttu läpi. Jotenkin tuli sellainen twin peaks meets x-files mieleen tunnelmaltaan, joka kyllä iskee. Art direction ja RT päällä grafiikat kyllä tiputti leuan lattiaan monesti. Harmi että ei lähivuosina taida mitään remedyltä olla tulossa jos nyt vasta aletaan tekemään.
Tässä on myös se todella hyvä ominaisuus, että halutessaan voi laittaa päälle one-shot-kill-ominaisuuden tai kuolemattomuuden. Itsellä meni yhdessä bossissa hermot, niin napsautin kuolemattomuuden päälle tappelun ajaksi.Tuli tämäkin pelattua läpi, kun tuli saatavile Xbox Game Passiin.
Ei kyllä Remedy pettänyt. Sopivan erilainen perus räiskintöihin verrattuna ja omanlaisen fiiliksen toi suomalaisuuden esille tuominen pelissä.
Jonkin verran lueskelin, että peli on kohtalaisen vaikea ja osa on ollut pettyneitä, kun tasoa ei voi laittaa helpommaksi.
Mielestäni jossain (hahmon kehittämisessä?) menty vikaan, jos pitää peliä liian vaikeana. Ehkä joku kasuaali-pelaaja kaipaa helpompaa "läpijuoksu-tasoa", mutta vähänkään enemmän pelanneelle ihan passelia ajanvietettä. HC-pelaaja tietenkin toivoo vielä kovempaa tasoa.
Pari ärsyttävää bossia sai vähän kulmakarvoja ryttyyn, mutta yksinkertaisesti skippasin ne vähäksi aikaa ja parantelin ukkoa tekemällä muuta välissä, niin ei tarvinnut hikoilla niin paljoa asian kanssa.
Oikealla taktiikalla itse asiassa kaikista selviää aika helpostikin.
Sitten odotellaan milloin saapuu Control 2![]()
No näin paljon mä optionseja olen selaillut, etten edes tiennyt näistä helpotuksistaTässä on myös se todella hyvä ominaisuus, että halutessaan voi laittaa päälle one-shot-kill-ominaisuuden tai kuolemattomuuden. Itsellä meni yhdessä bossissa hermot, niin napsautin kuolemattomuuden päälle tappelun ajaksi.
Fridge ja Mold oli ne mulle pahimmat, mutta vedin ne sitten loppumetreillä kykyjen parantelujen jälkeen Levitaatiolla ja Spinillä, niin se oli 1-2min homma. Viimeisen Tommasin kanssa löin muutaman kerran päätä seinään, kunnes vaihdoin taktiikkaa ja sekin meni aika lailla ilman osuman ottamista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.