Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autojen säädöissä tuntuu olevan bugia, väliillä säädöt menee nollille (esim. vaihdevälitykset)Joku oli mennyt laittamaan mun wrc toyotasta nopeudenrajoittimen päälle. Ei mennyt kuin 52 km/h.
Pelin uudelleen käynnistys auttoi.
Minulla on TrackIR 5 ja ei toimi.Toimiiko tässä opentrack tai vastaava ?
Painelet ratin nappeja kunnes menee eteenpäin eli löydät continue-napin.Mistä saan laitettua continue komennon ratin jollekin napille wrc 23 pelissä. Nyt pitää koneelta painaa enteriä. Olen noviisi näissä.
Onko kukaan löytänyt ongelmaan ratkaisua?Autojen säädöissä tuntuu olevan bugia, väliillä säädöt menee nollille (esim. vaihdevälitykset)
Mulla samoja ongelmia career modessa.Onko muilla kaatuillut peli incar kuvakulmilla ajettaessa Chilessä? Eilen varmaan puolenkymmentä kertaa kaatuili jos ajoi joko dashcamilla tai kypäräkameralla. Konepelliltä ajettuna pääsi sitten pätkät läpi ongelmitta. Tuli jotain unrealengine kernel erroria tuon kaatumisen yhteydessä.
Mulla on myös tämä asennettuna.
Bloom, draw distance and stutter fix. | RaceDepartment
Kiitos fikseistä, näytti kyllä siedettävämmältä.Mulla myös tuo. Huomattavasti paremman näköinen, mutta tuo autoexposure fixi oli mun näytöllä game changer eli tämä:
r.EyeAdaptation.LensAttenuation=0.45
Tuon lisää sinne engine.ini loppuun, niin näkee tien ruotsissa ja muissa vaaleiden teiden maissa ja suomikin näyttää omalla ruudulla paljon paremmalta.
Dirt Rally 2.0 verrattuna tässä tuntuu jarrutukset usein olevan tehokkaampia, eikä vanhemmissakaan rasseissa mene renkaat hallitsemattomasti lukkoon niin helposti. Itsellä kanssa vaikea arvioida jarrutusmatkoja, ja jotenkin en vielä saa oikein tuntumaa jarrutuksiin ylipäätään.Tuo patchi kyllä paransi tilannetta xboxilla. Nyt tuossa Monte Carloa testasin niin ei nykinyt edes niissä kylä kohdissa missä aikaisemmin hyytyi pahasti.
Eli oikeaan suuntaan on menossa ja yhä hauska on ajella.
Itsellä täytyis noita jarrupaikkoja treenata, niissä vähän hakemista ja tulee usein liian aikaisin jo jarrutettua...
Dirt Rally 2.0 verrattuna tässä tuntuu jarrutukset usein olevan tehokkaampia, eikä vanhemmissakaan rasseissa mene renkaat hallitsemattomasti lukkoon niin helposti. Itsellä kanssa vaikea arvioida jarrutusmatkoja, ja jotenkin en vielä saa oikein tuntumaa jarrutuksiin ylipäätään.
Itsellä kanssa stutteroi, mutta siihen tuntui auttavan dlss hömpötysten käytöstäpoisto ja fps lukko 119fps. Mutta tuo kaatuminen kesken peli, ei juma. Eipä tule tätä peliä enää pelattua, sillä ei voisi enempää ärsyttää kuin kaatuminen kesken hyvän suorituksenPäivittelin näyttiksen ajurit ja auttoi sen verran, että nyt kaatuu miltei heti pätkän alussa (ei harmita niin kovasti vs. kun kaatuu pätkän loppuvaiheilla).
Jospa tämän päivän pätsi auttaisi asiaa...
Samat perus pätkimiset/stutteroinnot aina tietyssä kohdassa ek:ta täältäkin löytyy, mut se ei ole näillä ajotaidoilla vielä vaikuttanut tuloksiin.![]()
Kiitos tämä rivi auttoi itsellekin.Mulla myös tuo. Huomattavasti paremman näköinen, mutta tuo autoexposure fixi oli mun näytöllä game changer eli tämä:
r.EyeAdaptation.LensAttenuation=0.45
Tuon lisää sinne engine.ini loppuun, niin näkee tien ruotsissa ja muissa vaaleiden teiden maissa ja suomikin näyttää omalla ruudulla paljon paremmalta.
Tuo patchi kyllä paransi tilannetta xboxilla. Nyt tuossa Monte Carloa testasin niin ei nykinyt edes niissä kylä kohdissa missä aikaisemmin hyytyi pahasti.
Eli oikeaan suuntaan on menossa ja yhä hauska on ajella.
Itsellä täytyis noita jarrupaikkoja treenata, niissä vähän hakemista ja tulee usein liian aikaisin jo jarrutettua...
Pelihän tosiaan ilmestyi viikko sitten perjantaina. Hektiseksi on mennyt maailma.Vähän on kärsivällisyys koetuksella näitten säätöjen ja vaikeusasteiden pikkuvikojen korjausten kestäessä. Noi on ohjelmallisesti niin pikku juttuja, että tohon nyt ei tarvis kummosta patchiä rakentaa, että sais ihmiset yksinpelin toimimaan.
Muuten kyllä peli vaikuttaa aina vaan paremmalta.
Jos pelejä nykyään julkaistaa keskeneräisinä, niin ne saisi olla beta versioita josta on ilmoitettu ostavalle asiakkaalle.Pelihän tosiaan ilmestyi viikko sitten perjantaina. Hektiseksi on mennyt maailma.
Itsekään en toki ala mitään kausihommia pelaamaan ennenkuin AI-sekoilut ja katoavat säädöt saadaan kuntoon.
Pelihän tosiaan ilmestyi viikko sitten perjantaina. Hektiseksi on mennyt maailma.
Itsekään en toki ala mitään kausihommia pelaamaan ennenkuin AI-sekoilut ja katoavat säädöt saadaan kuntoon.
Mikähän on vikana, kun ei saa ratin rotaatiota muutettua pelin asetuksista? Otin soft lockin pois, mutta edelleen se rotaatio asetus on harmaana ja sitä ei saa muutettua. Onkohan bugi vai sitten vain rajoitettu konsoliversiossa?
Mikähän on vikana, kun ei saa ratin rotaatiota muutettua pelin asetuksista? Otin soft lockin pois, mutta edelleen se rotaatio asetus on harmaana ja sitä ei saa muutettua. Onkohan bugi vai sitten vain rajoitettu konsoliversiossa?
Auttaisiko tähän ratin uudelleen kalibrointi? En siis tiedä, että onko tuolla mitään virkaa asian kanssa, mutta tuli vaan mieleen.
Uskosin että Rovanperä kuulee nuotit suht samalla voluumilla kaikkien moottorimölyjen ja rengasmelun keskeltä, mitä myös katsoja, jos pitää youtube videolla kuulokkeet ja volume asettelu yotubessa 100% ja master volume ~50%Nyt tuli ajettua niin huomasi että auton äänet sisätilassa aivan liian kovalla suhteessa nuotteihin vaikka engine laskettu 50% ja nuotit 100% niin suurinpiirtein yhtä kovaa kuuluvat nyt ja paikoin vieläkin nuotit hukkuu moottorin mölyyn. Yritä siinä ajaa nuoteista kun ei vain kuule.
CM nyt niin monta peliä kussut tällä samalla tavalla, ei kuule nuotteja rallipelissä ja niillä on teknisiä neuvonantajiakin. Itse ajanut 0 rallia ja silti tiedän että korvanapit ja kypärä vaimentaa mölyjä ehkä 60db verran alas johonkin 40db tasoon joten kuski kuulee jotkin 60-80db tasolla tulevat nuotit selkeästi.
Uskosin että Rovanperä kuulee nuotit suht samalla voluumilla kaikkien moottorimölyjen ja rengasmelun keskeltä, mitä myös katsoja, jos pitää youtube videolla kuulokkeet ja volume asettelu yotubessa 100% ja master volume ~50%
Kypärät sinällään ei kauheasti oikeasti vaimenna, ainakaan oma Bell MAG Rally. Käytän oikeassa kilpurissa tiimiradioon korvanappeja, koska kuulo tuhoutuisi kyllä noilla pelkillä kypärän kupeilla. Toki tilanne voi olla eri jos on joku mittatilaus kypärä.Kyllä mä olen karik134 kanssa samoilla linjoilla. Toki pelintekijä haluaa että hienot moottoriäänet ja kivenropinat kuuluu, mutta balanssi on vakiona hukassa. Se oli ensimmäinen asia, mitä itse tein oli vetää muut äänet hiljaiselle ja jättää kartturi 100. Se on vaan tyhmä kun sitten joutuu käyttiksen volaa nostaan normaalista. Pelissä pitäisi olla mahdollisuus vetää sliderit yli 100, niin olisi helpompi säätää.
Tosiaan noissa wrc pätkissä katsoja saa myös kabiinin äänet korvillensa, mutta niinkuin karik134 huomautti, kuskeilla on kypärät päässä, jotka vaimentaa mölyä. Osalla on napit ja osalla vissiin ei, mutta jo se pelkkä pottakin vaimentaa.
Itse sinänsä tykkään pelin äänistä, koneet räyhää hienosti ym, mutta kartturi saisi olla vakiona kovemmalla.
Kypärät sinällään ei kauheasti oikeasti vaimenna, ainakaan oma Bell MAG Rally. Käytän oikeassa kilpurissa tiimiradioon korvanappeja, koska kuulo tuhoutuisi kyllä noilla pelkillä kypärän kupeilla. Toki tilanne voi olla eri jos on joku mittatilaus kypärä.
Napeilla kyllä kuulee hyvin kun eristää ja varmasti oikeasti sen kartturin kuulee tavalla tai toisella.
Tätä yritin myös tuossa lopussa ilmaista. Itsellä on kartturi 100 ja kaikki muut 50, hyvin sen kuulee. Nuotithan on pääsäntöisesti ihan ok vaikka voisi olla enemmänkin infoa.Pääpointti koko keskustelussa varmaan kuitenkin oli että kuski kuulee kartturin pääsääntöisesti hyvin nykyisillä kypäräpuhelimilla ja pelissä kartturin ei meinaa kunnolla kuulla, ellei muita ääniä säädä hiljemmalle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.