Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Mulla ei kyl helmet camissa kai toi fow slideri tee mitään siis se kamera jossa penkkiä voi säätää
 
Juu omasta mielestä sama PS5-versiossa joten siirsin sitten penkkiä sen mitään tarvitsee. Miinus sitten vaan että "ilman rattia" kuvakulmaa ei säädy, vaikka aiemmin DR:ssä sekin säätyi samalla lailla.
 
Mulla ei kyl helmet camissa kai toi fow slideri tee mitään siis se kamera jossa penkkiä voi säätää
Oletko pc:llä? Kyllä pitäisi muuttua siinä head/helmet jossa penkkiä voi siirrellä, sillä ylemmällä fov säädöllä.

Alempi fov säätö muihin kameroihin joka muutenkin rajallisempi 45-65 tmv

Konsolipuolelta ei tietoa onko niille mitään fov-säätöjä olemassa. Ainkaan dr2.0 ps/xbox ei ollut säätöjä.
Yleensä konsoleilla ei ole fov säätöjä koska se vaikuttaa framerateen joka voi tulla ongelmaksi jos vain vetää maksimiin.
Silloin fov lukittuna keskiasentoon eli tässä pelissä slider 50 kait (joka on kait 18 + 50x0.5 = 43vfov helmet kamerassa, muissa kameroissa jos skaala 45-65 niin fov-säätö keskiasennossa on sitten 55vfov.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo ek ainakaan nii paska ole vs oikea 2007, toki ojia puuttuu tai on matalampia, puita voisi kyllä olla enempi ellei ne ole hakattu vuosien saatossa. Mutta jotenki ne kuuluu Suomen ralliin
 
Ei tuo ek ainakaan nii paska ole vs oikea 2007, toki ojia puuttuu tai on matalampia, puita voisi kyllä olla enempi ellei ne ole hakattu vuosien saatossa. Mutta jotenki ne kuuluu Suomen ralliin
Samat puut siellä on vielä 2019 ollut.
Ideana ollut varmaan vain se, että se puu määrä mitä oikeastikin on, niin olisi näyttänyt samalle kuin Colin McRae Rally 2.0 vuodelta 2000 eli pelkkää 2D sprite partikkelia. Tuollei harvakseltaan puu näyttää puulta graafisesti, tietty textuureja olisi voinut tarkentaa per objekti, mutta eihän siellä puita ihailla vaan nautitaan tien pinnasta ja kyydistä. :)
 
On konsolissa myös FOV säätö.
Onko siellä erikseen kaksi fov-säätöä? Ja onko siinä ylemmässä head/helmet kameran fov-säädössä iso ero on täysin vasemmalle (pc:llä on 18vfov) ja täysin oikealla asennoissa (pc:llä on 68vfov)?

Konsolilla kun oli kans pyörimisongelmia niin voisi kokeilla enemmän vasemmalla asennossa molempia(käyttää sitä oikeaa vfov) kun kai sen tarvii rendaa vähemmän tavaraa ruudulle tjtn (no ei välttämättä ole eroja miten hyvin pyörii).

Jos on 55" tv jota katsoo 150cm päästä niin 26vfov olisi se oikea eli sliderissa jos on 100% sama kuin pc:llä niin (18 + 16x0.5 = 26) 16 arvoon se head/helmet slider niin saa 26vfov.
tai voi itse laskea täällä Modern FOV Calculator
 
Viimeksi muokattu:
Kohta viikko takana pelailua ja tuntuu koko ajan paremmalta ja paremmalta.

Olen ajanut time trial, moments ja clubs alueilla. Championship ja career ei kiinnosta. Juuri sain virallisen klubin Japanin pakettiin ja ajoin virallisen historiallisen klubin Portugalin, mikä olikin ensimmäinen ajamani 30km ek. Tulihan tuossa group 4 rwd Porschella hiki.

Pelissä ei ole itselläni ollut mitään suorituskyky ongelmia. Ajan R5 3600 & RX 6600 combolla, 16gb muistia ja peli M.2 NVMe levyllä. Keskusteluita seurailtua vaikuttaa että Nvidia korteilla on enempi ongelmia. Ainostaan minulla ääni pätkii ajoittain langattomilla USB dongle luureilla, optisesti kytketyllä soundbarilla ei mitään ongelmia. Samaa oli muistaakseni jossakin vaiheessa myös ACC:llä ja loppui jonkin päivityksen jälkeen.

Olen tykästynyt pelin ulkoasuun entistä enemmän, alkuun tosiaan näytti rumalta mutta tekee paljon jo se kun käy pudottamassa pelin kirkkautta roimasti alaspäin. Oletuksena on ihan sairaan kirkkaalla mikä tekee värit kulahtaneeksi.

Pelissä on pieniä yksityiskohtia mitkä hymyilyttää, kuten se että kerran ajellessa ajattelin illan pimenevän ja kytkin valot, mitkä ei auttaneet mitään. Sitten tajusin että tuulilasi on vain niin likainen että ei läpi näe ja kerran kun käytti pyyhkijöitä niin maailma kirkastui taas. Pöly oli pikkuhiljaa kerääntynyt lasiin. Ajan siis ilman assisteja ja valot ja pyyhkimet on bindattu ratin läpsyvaihteisiin kun on erillinen vaihdekeppi.

Oikein kivaa on ollut ja taitaa jäädä DR2.0 aika vähälle ajoille. Vielä kun tulisi ne telemetriat päivityksessä niin saisi Simhubinkin mukaan.
 
Onko siellä erikseen kaksi fov-säätöä? Ja onko siinä ylemmässä head/helmet kameran fov-säädössä iso ero on täysin vasemmalle (pc:llä on 18vfov) ja täysin oikealla asennoissa (pc:llä on 68vfov)?

Konsolilla kun oli kans pyörimisongelmia niin voisi kokeilla enemmän vasemmalla asennossa molempia(käyttää sitä oikeaa vfov) kun kai sen tarvii rendaa vähemmän tavaraa ruudulle tjtn (no ei välttämättä ole eroja miten hyvin pyörii).

Jos on 55" tv jota katsoo 150cm päästä niin 26vfov olisi se oikea eli sliderissa jos on 100% sama kuin pc:llä niin (18 + 16x0.5 = 26) 16 arvoon se head/helmet slider niin saa 26vfov.
tai voi itse laskea täällä Modern FOV Calculator
On kaksi eri säätöä, eri kuvakulmille. En tiedä onko vastaavat kuin PC:llä, mutta kyllä ne ainakin muuttivat fovia. Vedin lopulta ne vain takaisin 50, kun lähinnä muutenkin käytän sitä toista dashcamia (keskimmäinen kamera ohjaamossa) tai konepeltiä. Täytyy kokeilla myös oikeaa fovia (jos osaan laskea oikein), vaikka ei se yleensä itselle sovi. (65" tv ja 1,5m etäisyys ratilla ajaessa).

Konsolilla sinäänsä pyörii peli ihan tasaisesti (vakio fovilla), mutta tietyissä maissa tulee nykäisyjä ja huonoissa olosuhteissa alkaa kuva repeilemään. Silloin jopa nähnyt fps tippumisia esim. Monte light snow ja sunset.

Lisäksi konsolilla kuva huononee paljon auton liikkuessa. Oma tietämys ei riitä johtuuko se dynaamisesta resosta tai jostain muista kuvatekniikoista. Auto paikallaan kuvanlaatu ok. Vähänkin, jos liikkuu niin laatu heikkenee (sahalaitaa ja mössöä).

Helpoin esimerkki on vaikkapa autokoulun auton kierrosluku mittari, paikallaan numeroista saa selvää. Painat kaasua niin numerot muuttuu ja menee ihan epäselväksi mössöksi, ei mitään toivoa saada lukemista selvää.
 
On kaksi eri säätöä, eri kuvakulmille. En tiedä onko vastaavat kuin PC:llä, mutta kyllä ne ainakin muuttivat fovia. Vedin lopulta ne vain takaisin 50, kun lähinnä muutenkin käytän sitä toista dashcamia (keskimmäinen kamera ohjaamossa) tai konepeltiä. Täytyy kokeilla myös oikeaa fovia (jos osaan laskea oikein), vaikka ei se yleensä itselle sovi. (65" tv ja 1,5m etäisyys ratilla ajaessa).

Konsolilla sinäänsä pyörii peli ihan tasaisesti, mutta tietyissä maissa tulee nykäisyjä ja huonoissa olosuhteissa alkaa kuva repeilemään. Silloin jopa nähnyt fps tippumisia esim. Monte light snow ja sunset.

Lisäksi konsolilla kuva huononee paljon auton liikkuessa. Oma tietämys ei riitä johtuuko se dynaamisesta resosta tai jostain muista kuvatekniikoista. Auto paikallaan kuvanlaatu ok. Vähänkin, jos liikkuu niin laatu heikkenee (sahalaitaa ja mössöä).

Helpoin esimerkki on vaikkapa autokoulun auton kierrosluku mittari, paikallaan numeroista saa selvää. Painat kaasua niin numerot muuttuu ja menee ihan epäselväksi mössöksi, ei mitään toivoa saada lukemista selvää.
24 siihen head/helmet fov olisi se oikea kohta kun 65" tv ja 150cm (18 + 24x0.5 = 30vfov).
Sitten säädät penkin kuntoon eli eteen/taakse, ylös/alas, +katseen kallistus (head tilt).

Siltä se näyttäisi ja tuntuisi (vauhdintunne tai sen puute) oikeassakin autossa jos olisi samankokokeinen rajattu näkymä ulos (rakentaa vaikka pahvista sellaiset "lasit" jotka rajoittaa näkyvyyden n. 100 asteeseen hosisontaalisesti ja lähtee ajaan oikeaa autoa eikä saa kääntää päätä niin hitaalta tuntuu kun jutut ei vilise ohi äärinäössä).
Oikeassa autossa tuntisi vielä G-voimat jotka hillitsisi vauhtia kun sitä on hyvin paljon.

Itse kun vertaan peli vs oikean elämän vauhdintunnetta niin siinä n. 25% ero eli jos ajaa pelissä 100km/h niin ei tunnu kuin joltain 80km/h kun on oikea vfov käytössä. Sitähän voi testiksi nostaa vfov 25% isommaksi että onko paremmin irl vauhtia vastaava sitten eli sulla 38vfov eli 40 kohtaan sliderissa ja toimiiko vain pelatessakin paremmin kuin oikea fov-arvo.
Aja myötä itse kuitenkin tottunut tuohon eroon.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli käytettyä tuo 5h trial EA Playn kautta ja joutuihan sitä sitten pelin käydä Steamissa ostamassa. En mä oikealla ralliautolla ajamisesta mitään muuta tiedä kuin mitä sen ohikiitävän hetken penkalta on asiaa seurannut ja tv:n kautta muuten nähnyt. Mutta noin pelillisesti pitoa tuntuu autoissa olevam vähän enemmän verrattuna rbr:ään, onko tuo sitten oikein en osaa sanoa. Hauskaa ja itselle ainakin tarpeeksi haastavaa ajettavaa riittää ja nautin jokaisesta kilometristä mitä tuolla kerkiää töiden ja mukuloiden kaitsemisen välissä ajamaan :D

Graafisesti en voi pelistä käytännössä mitään sanoa, kun ei tämä ikivanha pc (1600af ja 1650super, 16gb ram, pelikin tais mennä HDD:ltä pyöritettäväksi :D) jaksa muuten kuin ultra low ja low asetuksilla pyöriä. Tämähän sitten aiheuttaa välillä koomisia tilanteita kun katsot jonkun mutkan leikkauksen olevan tyhjä puista ja kivistä ja päätät sitten et siitähän on hyvä painella niin metri ennen mutkaa piirtyy puu siihen keskelle ajolinjaa:rofl: Nojoo naururemakoita nuo saa aikaan ja ehkä motivaation tämän raadon päivittämiseen...

Onkohan muuten jossain Thrustmasterin TS300:lle ratin säätöjä peliin? Tuntuu nuo vakioasetukset tekevän ratista raskaan käännellä vai puuttuuko meikältä vaan ruista ranteesta?
 
Tuli käytettyä tuo 5h trial EA Playn kautta ja joutuihan sitä sitten pelin käydä Steamissa ostamassa. En mä oikealla ralliautolla ajamisesta mitään muuta tiedä kuin mitä sen ohikiitävän hetken penkalta on asiaa seurannut ja tv:n kautta muuten nähnyt. Mutta noin pelillisesti pitoa tuntuu autoissa olevam vähän enemmän verrattuna rbr:ään, onko tuo sitten oikein en osaa sanoa. Hauskaa ja itselle ainakin tarpeeksi haastavaa ajettavaa riittää ja nautin jokaisesta kilometristä mitä tuolla kerkiää töiden ja mukuloiden kaitsemisen välissä ajamaan :D

Graafisesti en voi pelistä käytännössä mitään sanoa, kun ei tämä ikivanha pc (1600af ja 1650super, 16gb ram, pelikin tais mennä HDD:ltä pyöritettäväksi :D) jaksa muuten kuin ultra low ja low asetuksilla pyöriä. Tämähän sitten aiheuttaa välillä koomisia tilanteita kun katsot jonkun mutkan leikkauksen olevan tyhjä puista ja kivistä ja päätät sitten et siitähän on hyvä painella niin metri ennen mutkaa piirtyy puu siihen keskelle ajolinjaa:rofl: Nojoo naururemakoita nuo saa aikaan ja ehkä motivaation tämän raadon päivittämiseen...

Onkohan muuten jossain Thrustmasterin TS300:lle ratin säätöjä peliin? Tuntuu nuo vakioasetukset tekevän ratista raskaan käännellä vai puuttuuko meikältä vaan ruista ranteesta?
Peliin ffb lukuja
- self align: 85
- wheel friction 0 (tuskin tarvii enempää kuin joku 20 koska ei vaikuta esiintyvän oskillointia kuten dr2.0:ssa)
- tyre friction 85
- suspension 51 (voi kokeilla enemmän vaikka 85 asti jos parempi)
- tyre slip 50 (testaa eri arvoja onko parempi)
- collision 0-100 (oman maun mukaan, 100 jos haluaa rankaista itseä osumista niin auton haltuunotto on vaikeampaa)

asteet 540 jos on vain vaihdeviikset käytössä
 
Viimeksi muokattu:
Infona että pelin helmet/head fov-säätö menee 18 ja 68 asteiden välillä vertikaalina ja siihen on 100pykälää joten saa 0.5asteen tarkkuudella.
Omalla kohdalla 27" näytön korkeus(vaikka 49" superultawide, kuten 34"ultrawide myös) ja etäisyys 60cm niin kohta 26 sliderissa antaa 31vfov [18 + 26x0.5 = 31]

Toinen fov slider tarkoitettu muihin kameroihin säätyy kait vain jotain 45-65 välillä ja siihenkin on jostain syystä 100pykälää (joten saa 0.2asteen tarkkuudella jossa ei paljon järkeä).
mikä tuo luku 18 on ?
 
Engine.inin muokkaus kaataa täällä lähtöviivalla pelin. Toimiiko muilla?
 
Engine.inin muokkaus kaataa täällä lähtöviivalla pelin. Toimiiko muilla?
kaatoi kunnes kommentoi tuon rivin pois
"NOTE: with r.TextureStreaming set to off, your game may crash if you do not have enough vidmem and system RAM. Game still looks terrible at night, that'll need a patch. "
 
mikä tuo luku 18 on ?
Niin kun head/helmet fov-slider on kaikista vasemmalla eli 0:ssa silloin on se 18vfov.
Ja aina parillinen numero fov-sliderissa lisää 1 täyden asteen siihen, eli jos sliderissa on 24 arvo = 18astetta+12astetta eli 30vfov
 
Onks jengi löytänyt jotain mielenkiintoisia klubeja? Redditistä bongasin Tämmöisen, jossa ajetaan neljätoista etappia kulahtaneella safariväylällä ilman huoltopisteitä. Hauska itsensä haasto koittaa selvitä maaliin asti. Toki bugilla voi juustottaa puhtaat renkaat joka väliin, mutta mitä järkeä?
 
Oho, vielä ei näy minulla Steamissa. Tuli ilmottauduttua molempiin io tech klubeihin (T&L) ja Momentsit on tosiaan myös varsin mukavaa ajeltavaa. Viimeksi pelannut DR2.0 VR-laseilla ehkä vuosi sitten, joten aika opettelua on vielä ruudulta ajelu :whistling: Nuoteista mennään, kun pätkät eivät ole vielä muistissa, onneksi tuntuvat aikaisimmalla asetuksella olevan suht järkeviä. Ihan tyytyväinen olen peliin, vielä kun saataisiin se VR tuki käyttökelpoisena.
 
Oho, vielä ei näy minulla Steamissa. Tuli ilmottauduttua molempiin io tech klubeihin (T&L) ja Momentsit on tosiaan myös varsin mukavaa ajeltavaa. Viimeksi pelannut DR2.0 VR-laseilla ehkä vuosi sitten, joten aika opettelua on vielä ruudulta ajelu :whistling: Nuoteista mennään, kun pätkät eivät ole vielä muistissa, onneksi tuntuvat aikaisimmalla asetuksella olevan suht järkeviä. Ihan tyytyväinen olen peliin, vielä kun saataisiin se VR tuki käyttökelpoisena.
The latest update for EA SPORTS™ WRC is available to download from November 8, 11:00 UTC
Käsittääkseni huomenna alkaen klo 13:00.
 
  • Tykkää
Reactions: TLA
Niin kun head/helmet fov-slider on kaikista vasemmalla eli 0:ssa silloin on se 18vfov.
Ja aina parillinen numero fov-sliderissa lisää 1 täyden asteen siihen, eli jos sliderissa on 24 arvo = 18astetta+12astetta eli 30vfov
koitin tuolla kaavalla 35" 21:9 (3440x1440) näyttö 69cm päässä. sain luvuksi 20 se laskuri sivu antoi vfov 28
on aivan hirveä ajaa. menee laidasta laitaan pienelläkin liikkeellä.
jatkan ajamista tuossa edellisessä kuvakulmassa kuin missä ratti näkyy kunnes saadaan vr tuki
 
Sataako tässä ikinä? Kaikki 'wet' kisat olleet toistaseks puolipilvistä sateen jälkeistä säätä. Muistaakseni DR2.0ssa oli ihan tunnelmallinen sadekeli.
 
Onko tosiaan niin, että time trialin haamua et mistään muualta saa pois päältä, kun lähtemällä pätkälle ja sieltä pausemenun kautta?
 
Sataako tässä ikinä? Kaikki 'wet' kisat olleet toistaseks puolipilvistä sateen jälkeistä säätä. Muistaakseni DR2.0ssa oli ihan tunnelmallinen sadekeli.
Sataa vissiin [ainoastaan ReShade MOD päällä] mutta ei se siitä sen liukkaampaa tee..



Normi sade sitten tässä...

 
Onhan tuo ihan maistunut. 30h takana careeria ja nyt tuli vasta ensimmäiset ongelmat vastaan.
Montesta yrittänyt tämän viikkoa selvitä läpi, mutta peli kaatuu satunnaisesti kesken pätkän suorin vartaloin (2 pätkää saanut ajettua rallista).
Päivittelin näyttiksen ajurit ja auttoi sen verran, että nyt kaatuu miltei heti pätkän alussa (ei harmita niin kovasti vs. kun kaatuu pätkän loppuvaiheilla).
Jospa tämän päivän pätsi auttaisi asiaa...

Samat perus pätkimiset/stutteroinnot aina tietyssä kohdassa ek:ta täältäkin löytyy, mut se ei ole näillä ajotaidoilla vielä vaikuttanut tuloksiin. :cool:
 
eikö tuosta joku maininnut että montessa sisäkameraa kaataa pelin. oma inhokkini tuo monte enkä ole testannut kuin momentissa olevaa pätkää joka antaa ajaa vähän matkaa ja kaataa tosiaan. en kokeillut ulkoa kun ei silleen voi autoa ajaa :)
 
Minä kyllä pääsin Monten moments ajon läpi ilman kaatumisia tai muita ongelmia. Kameranäkymä on heti tuulilasin takaa, eli onko se nyt dashboard? Auton sisällä kumminkin, eli tuulilasi ja pyyhkijät näkyvät mutta ei ratti eikä mittaristo.
 
ajan ite sillä missä näkyy mittaristo mutta ei rattia, eli tuulilasin takaa - rattinäkymän välissä olevalla. ja kaksi kertaa noin samassa kohtaa, kun lähtee sinne ylämäkeen pois kaupungista. testaan illalla muutkin näkymät.
edit: aini se pätsi tulee, tai sitten vaan pätsää ja koittaa uudelleen
 
eikö tuosta joku maininnut että montessa sisäkameraa kaataa pelin. oma inhokkini tuo monte enkä ole testannut kuin momentissa olevaa pätkää joka antaa ajaa vähän matkaa ja kaataa tosiaan. en kokeillut ulkoa kun ei silleen voi autoa ajaa :)
Jaahas, kiitos tästä tipsistä. Tosiaan ajan sisäkulmasta siten, että rattikin näkyy. Täytyypä koettaa kuvakulman vaihtoa. :thumbsup:
Hieman on joo meinannut koetella omaakin hermoa, kun jäällä liukastelee kässärin avulla 10km, peli kaatuu ja repeat. Alkaa olla monte -kiintiö aika täys hetkeksi. :lol:

Edit. Kuvakulman vaihto auttoi tai sitten pätsi. En ainakaan uskaltanut kokeilla enää sisäkuvakulmaa montessa.
 
Viimeksi muokattu:
Taistelin myös eilen Monten Speedy Machine momentsia ja rattikuvakulmasta ajelen. Siinä on hidastetöyssy jonkun verran EK:n alusta jonka tienoilla frametimet menevät villiksi ja siitä ei hirveän montaa mutkaa päässyt kun peli kaatui joka kerta. Kokeilin siinä kaikenlaista mutta sitten kun heitin asetukset ultra -> low niin kaatuminen tuossa kohtaa loppui. Lopulta peli pysyy pystyssä tuon ek:n maaliin myös custom ultra-high asetuksilla mutta en nyt muista sen tarkemmin mitä tiputin high tasolle. Googlailin vielä mutta ei osunut vastaan että tämä olisi ollut joku yleinen ongelma, mutta on se siis näköjään.
 
Vaatiiko fov säätö pelin tai erikoiskokeen uudelleen käynnistämisen? Koitin säätää mutta kuvakulma ei kutistunut tai kasvanut pisaraakaan. Koitin siis kesken pätkän auto pysäytettynä katsoa Mitkä puut näkyvät minkäkin verran.
 
ei vaatinut, se ylimmäinen fov säätö vaikutti vaan siihen sisä kuvaan missä on ratti. ei mitään vaikutusta ollut siinä ei rattinäkymässä.
 
Näköjään patchi ei korjannut liian hitaita AI aikoja, että pelataan nyt sitten tota Momentsia ja klubeja vaan seuraavaa patchiä odotellessa...
 
ei vaatinut, se ylimmäinen fov säätö vaikutti vaan siihen sisä kuvaan missä on ratti. ei mitään vaikutusta ollut siinä ei rattinäkymässä.

Kokeilin säätää molempia slidereita, mutta ei vaikutusta. Täytyy vielä perehtyä. Ajan siis siitä kypärä kuvakulmasta jossa saa kameraa liikutettua (mutta sitäkään ei mun setupille tarpeeksi), ratti ja kädet on käännettynä pois päältä.
 
Olikohan jossain listausta, mistä näkyisi nuo kokonaiset ek:t, jotka vastaavat kokonaisuudessaan "realimaailmaa"? Päijälä ja Leustu Suomesta, Evra ja Otepää Virosta taitavat olla aitoja kokonaisia ek:ta.

Löysin Redditistä tälläisen listauksen, pitänee paikkansa.

Tuon mukaan jokaisessa lokaatiossa on ~25-35km edestä aitoja teitä, joiden kautta sitten nuo kaikki pätkät on tehty, ymmärsinkö oikein?
 
PATCH 1.3 tuomat herkut :omatestipenkki:
Auton äänet sisällä paremmat, kartanlukijan nuotit radiopuhelimaisemmat, pyörii hyvin HIGH-asetuksilla DLSS balance 50 shrpness ei välinykimisiä joten ajotuntuma näin ollen parempi fps:t ollessa 71-79 1080p.
 
Oliko tuolle ylivalottumiselle mitään korjausta vielä? Varsinkin Ruotsin pätkillä välillä hieman hankalaa erottaa tietä.
 
Ite testasin tuossa, tiputti car reflectionin ultra-low ja puut high, mirrors high .. muuten ultra asetukset ja native 4k niin framet sen 110-130 fps, sit dippaa taas kun esim kattoo replaytä.. siinä tipahtaa gpu usaget sinne 60-80% alueelle kun noilla asetuksilla pelissä se pysyttelee n.80% pelistä 99%:ssa.
 
Kokeilin säätää molempia slidereita, mutta ei vaikutusta. Täytyy vielä perehtyä. Ajan siis siitä kypärä kuvakulmasta jossa saa kameraa liikutettua (mutta sitäkään ei mun setupille tarpeeksi), ratti ja kädet on käännettynä pois päältä.
Olitko varmast siinä head/helmet kamerassa kun siellä taitaa olla se toinen samanlainen näkymä (missä automaattisesti ratti+kädet poissa).
Testaa että penkki liikkuu niin olet varmasti siinä head/helmet kamerassa johon siis vaikuttaa se ylempi fov-säätö.

Itsellä fov-säätö muutos taisi tulle heti voimaan ja huomasin kyllä pienenkin muutoksen (31-> 26 joka on siis 2.5astetta) ja piti hieman säätää penkkiä uusiksi.
 
Hmm... Latasin ja asensin Steamista päivityksen mikä oli patch 1.3.
Miksi pelin latausruutu silti väittää että olisi v1.2.0?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 650
Viestejä
4 494 727
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom