Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Oletko pc:llä? Kyllä pitäisi muuttua siinä head/helmet jossa penkkiä voi siirrellä, sillä ylemmällä fov säädöllä.Mulla ei kyl helmet camissa kai toi fow slideri tee mitään siis se kamera jossa penkkiä voi säätää
PC:llä vakio numpad napeissa tai siellä suunnalla, voit rebindata uudet.Hetkinen, mistäs penkin säädölle löytyy nappulat?
Samat puut siellä on vielä 2019 ollut.Ei tuo ek ainakaan nii paska ole vs oikea 2007, toki ojia puuttuu tai on matalampia, puita voisi kyllä olla enempi ellei ne ole hakattu vuosien saatossa. Mutta jotenki ne kuuluu Suomen ralliin
Onko siellä erikseen kaksi fov-säätöä? Ja onko siinä ylemmässä head/helmet kameran fov-säädössä iso ero on täysin vasemmalle (pc:llä on 18vfov) ja täysin oikealla asennoissa (pc:llä on 68vfov)?On konsolissa myös FOV säätö.
On kaksi eri säätöä, eri kuvakulmille. En tiedä onko vastaavat kuin PC:llä, mutta kyllä ne ainakin muuttivat fovia. Vedin lopulta ne vain takaisin 50, kun lähinnä muutenkin käytän sitä toista dashcamia (keskimmäinen kamera ohjaamossa) tai konepeltiä. Täytyy kokeilla myös oikeaa fovia (jos osaan laskea oikein), vaikka ei se yleensä itselle sovi. (65" tv ja 1,5m etäisyys ratilla ajaessa).Onko siellä erikseen kaksi fov-säätöä? Ja onko siinä ylemmässä head/helmet kameran fov-säädössä iso ero on täysin vasemmalle (pc:llä on 18vfov) ja täysin oikealla asennoissa (pc:llä on 68vfov)?
Konsolilla kun oli kans pyörimisongelmia niin voisi kokeilla enemmän vasemmalla asennossa molempia(käyttää sitä oikeaa vfov) kun kai sen tarvii rendaa vähemmän tavaraa ruudulle tjtn (no ei välttämättä ole eroja miten hyvin pyörii).
Jos on 55" tv jota katsoo 150cm päästä niin 26vfov olisi se oikea eli sliderissa jos on 100% sama kuin pc:llä niin (18 + 16x0.5 = 26) 16 arvoon se head/helmet slider niin saa 26vfov.
tai voi itse laskea täällä Modern FOV Calculator
24 siihen head/helmet fov olisi se oikea kohta kun 65" tv ja 150cm (18 + 24x0.5 = 30vfov).On kaksi eri säätöä, eri kuvakulmille. En tiedä onko vastaavat kuin PC:llä, mutta kyllä ne ainakin muuttivat fovia. Vedin lopulta ne vain takaisin 50, kun lähinnä muutenkin käytän sitä toista dashcamia (keskimmäinen kamera ohjaamossa) tai konepeltiä. Täytyy kokeilla myös oikeaa fovia (jos osaan laskea oikein), vaikka ei se yleensä itselle sovi. (65" tv ja 1,5m etäisyys ratilla ajaessa).
Konsolilla sinäänsä pyörii peli ihan tasaisesti, mutta tietyissä maissa tulee nykäisyjä ja huonoissa olosuhteissa alkaa kuva repeilemään. Silloin jopa nähnyt fps tippumisia esim. Monte light snow ja sunset.
Lisäksi konsolilla kuva huononee paljon auton liikkuessa. Oma tietämys ei riitä johtuuko se dynaamisesta resosta tai jostain muista kuvatekniikoista. Auto paikallaan kuvanlaatu ok. Vähänkin, jos liikkuu niin laatu heikkenee (sahalaitaa ja mössöä).
Helpoin esimerkki on vaikkapa autokoulun auton kierrosluku mittari, paikallaan numeroista saa selvää. Painat kaasua niin numerot muuttuu ja menee ihan epäselväksi mössöksi, ei mitään toivoa saada lukemista selvää.
Itse käytin tämän hepun säätöjä DR2.0 ja oli aika passelit tähänkin kun vähän sovelsi.Onkohan muuten jossain Thrustmasterin TS300:lle ratin säätöjä peliin? Tuntuu nuo vakioasetukset tekevän ratista raskaan käännellä vai puuttuuko meikältä vaan ruista ranteesta?
Peliin ffb lukujaTuli käytettyä tuo 5h trial EA Playn kautta ja joutuihan sitä sitten pelin käydä Steamissa ostamassa. En mä oikealla ralliautolla ajamisesta mitään muuta tiedä kuin mitä sen ohikiitävän hetken penkalta on asiaa seurannut ja tv:n kautta muuten nähnyt. Mutta noin pelillisesti pitoa tuntuu autoissa olevam vähän enemmän verrattuna rbr:ään, onko tuo sitten oikein en osaa sanoa. Hauskaa ja itselle ainakin tarpeeksi haastavaa ajettavaa riittää ja nautin jokaisesta kilometristä mitä tuolla kerkiää töiden ja mukuloiden kaitsemisen välissä ajamaan
Graafisesti en voi pelistä käytännössä mitään sanoa, kun ei tämä ikivanha pc (1600af ja 1650super, 16gb ram, pelikin tais mennä HDD:ltä pyöritettäväksi ) jaksa muuten kuin ultra low ja low asetuksilla pyöriä. Tämähän sitten aiheuttaa välillä koomisia tilanteita kun katsot jonkun mutkan leikkauksen olevan tyhjä puista ja kivistä ja päätät sitten et siitähän on hyvä painella niin metri ennen mutkaa piirtyy puu siihen keskelle ajolinjaa Nojoo naururemakoita nuo saa aikaan ja ehkä motivaation tämän raadon päivittämiseen...
Onkohan muuten jossain Thrustmasterin TS300:lle ratin säätöjä peliin? Tuntuu nuo vakioasetukset tekevän ratista raskaan käännellä vai puuttuuko meikältä vaan ruista ranteesta?
mikä tuo luku 18 on ?Infona että pelin helmet/head fov-säätö menee 18 ja 68 asteiden välillä vertikaalina ja siihen on 100pykälää joten saa 0.5asteen tarkkuudella.
Omalla kohdalla 27" näytön korkeus(vaikka 49" superultawide, kuten 34"ultrawide myös) ja etäisyys 60cm niin kohta 26 sliderissa antaa 31vfov [18 + 26x0.5 = 31]
Toinen fov slider tarkoitettu muihin kameroihin säätyy kait vain jotain 45-65 välillä ja siihenkin on jostain syystä 100pykälää (joten saa 0.2asteen tarkkuudella jossa ei paljon järkeä).
Toimii hyvin, piirtää kaikki graffat suoraan ennen lähtöviivaa kuin syttyy (lamppu palaa 5...4...3...2...1...aja)Engine.inin muokkaus kaataa täällä lähtöviivalla pelin. Toimiiko muilla?
kaatoi kunnes kommentoi tuon rivin poisEngine.inin muokkaus kaataa täällä lähtöviivalla pelin. Toimiiko muilla?
Niin kun head/helmet fov-slider on kaikista vasemmalla eli 0:ssa silloin on se 18vfov.mikä tuo luku 18 on ?
The latest update for EA SPORTS™ WRC is available to download from November 8, 11:00 UTCOho, vielä ei näy minulla Steamissa. Tuli ilmottauduttua molempiin io tech klubeihin (T&L) ja Momentsit on tosiaan myös varsin mukavaa ajeltavaa. Viimeksi pelannut DR2.0 VR-laseilla ehkä vuosi sitten, joten aika opettelua on vielä ruudulta ajelu Nuoteista mennään, kun pätkät eivät ole vielä muistissa, onneksi tuntuvat aikaisimmalla asetuksella olevan suht järkeviä. Ihan tyytyväinen olen peliin, vielä kun saataisiin se VR tuki käyttökelpoisena.
koitin tuolla kaavalla 35" 21:9 (3440x1440) näyttö 69cm päässä. sain luvuksi 20 se laskuri sivu antoi vfov 28Niin kun head/helmet fov-slider on kaikista vasemmalla eli 0:ssa silloin on se 18vfov.
Ja aina parillinen numero fov-sliderissa lisää 1 täyden asteen siihen, eli jos sliderissa on 24 arvo = 18astetta+12astetta eli 30vfov
Sataa vissiin [ainoastaan ReShade MOD päällä] mutta ei se siitä sen liukkaampaa tee..Sataako tässä ikinä? Kaikki 'wet' kisat olleet toistaseks puolipilvistä sateen jälkeistä säätä. Muistaakseni DR2.0ssa oli ihan tunnelmallinen sadekeli.
Jaahas, kiitos tästä tipsistä. Tosiaan ajan sisäkulmasta siten, että rattikin näkyy. Täytyypä koettaa kuvakulman vaihtoa.eikö tuosta joku maininnut että montessa sisäkameraa kaataa pelin. oma inhokkini tuo monte enkä ole testannut kuin momentissa olevaa pätkää joka antaa ajaa vähän matkaa ja kaataa tosiaan. en kokeillut ulkoa kun ei silleen voi autoa ajaa
ei vaatinut, se ylimmäinen fov säätö vaikutti vaan siihen sisä kuvaan missä on ratti. ei mitään vaikutusta ollut siinä ei rattinäkymässä.
Olitko varmast siinä head/helmet kamerassa kun siellä taitaa olla se toinen samanlainen näkymä (missä automaattisesti ratti+kädet poissa).Kokeilin säätää molempia slidereita, mutta ei vaikutusta. Täytyy vielä perehtyä. Ajan siis siitä kypärä kuvakulmasta jossa saa kameraa liikutettua (mutta sitäkään ei mun setupille tarpeeksi), ratti ja kädet on käännettynä pois päältä.
Pelipäivitys on versio 1.3 ja peliversio numero päivittyi 1.1.0->1.2.0Hmm... Latasin ja asensin Steamista päivityksen mikä oli patch 1.3.
Miksi pelin latausruutu silti väittää että olisi v1.2.0?