Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

PS5 ja Logitech G29. Onko antaa ohjeistuksia sopiviin asetuksiin ratille? Jaksoi tuon kaivaa viimein käyttöön tätä varten ja näköjään vaatii säätämistä alkuun. Laitoin nyt kääntösäteen 540°, kun maksimi oli ainakin ihan liikaa tähän ja 360° liian herkkä. FF asetuksia muokkasin jonkin Reddit tmv ketjun pohjalta, mutta mielelläni kuuntelen myös jos täällä on hyviä näkemyksiä.
 
PS5 ja Logitech G29. Onko antaa ohjeistuksia sopiviin asetuksiin ratille? Jaksoi tuon kaivaa viimein käyttöön tätä varten ja näköjään vaatii säätämistä alkuun. Laitoin nyt kääntösäteen 540°, kun maksimi oli ainakin ihan liikaa tähän ja 360° liian herkkä. FF asetuksia muokkasin jonkin Reddit tmv ketjun pohjalta, mutta mielelläni kuuntelen myös jos täällä on hyviä näkemyksiä.
- Self align torque 86 (tällöin jää 15% varaa ja moottori ei ehkä ylikuumene -> base ei ala laskemaan forceja)
- Wheel frction 0
- Tyre friction 86 (tai huomattavasti vähemmän, esim. 43 tai 21 tai 10 tai 0 kun voi lisätä tuohon rattiin vain turhaa ylimääräistä kitkaa joka hidastaa pyörimistä kun pitää tehdä vastakäännöstä jne)
- Suspension 52 (tai ylös 86 asti jos parempi)
- Tyre slip 50 alkuun mutta kokeile piennempää/isompaa lukua, myös 0 ja 100 josko olisi parempi)

- engine: on vain värinöitä kun moottori rajoittimella, 0-100
- collision: isompi arvo tekee auton hallinnan vaikeammaksi törmäillessä, 0-100

-soft lock: jos käyttää 540 kaikille autoilla niin soft-lock ominaisuus myös off ja silloin tämä luku ei vaikuta mitään
- wheel center force: vain keskittää ratin lähtöviivalla ja "reset back to road" jälkeen jos se ei ole suorassa, ei vaikuta ajon aikana
 
Aika jännä... Eilen pelasin muutaman tunnin stutteria oli oikeestaan aina ku loikki tai kynsi ojan pohjia, pätkästä ja maasta riippumatta, tänää tuli tos joku reilu pari tuntii pelattuu useampaa eri maata, eikä yhden yhtä nykäsyä. :hmm: Grafiikka asetuksia koitin jopa nostaa, ja ei vaikuttanut ainakaan negatiivisesti...
 
Toi Viron ralli on kyllä perkeleen hauska, sokeita hyppyjä mutkiin ja kaasu pohjassa painamista soralla. Jiihaa!

Kroatiaa sen sijaan en meinannut millään saada haltuun, perkele.
 
Tuosta stutteroinnista ja fps:stä...

Itsellä on Ryzen 5 3600, RX 6600, 16Gb DDR4@3600Mhz ja peli asennettu M.2 NVMe PCIe 3.0 -asemalle. Näyttö on 34" ultrawide 3440 x 1440 Freesync.

Steamin FPS laskurin mukaan, parin EK:n perusteella, on FPS:n vaihteluväli 45 - 75. Keskimäärin asettuu tuohon 50-60 väliin. Varmaan saisin korkeammat lukemat, jos pelaisin 1080p resolla, mihin RX 6600 on suuniteltu, näytön natiivin 1440p sijaan.

Stutterointia ei ole esiintynyt ensimmäisten päivien jälkeen pelin julkaisusta. Jotenkin on jäänyt sellainen mielikuva, että peli toimii paremmin mitä nopeampi kiintolevy on käytössä.

Muut asetukset on minulla seuraavasti:

Basic
AA quality = Epic
Anisotropic = 4X
Upscaler = Fidelity FSR
Upscaler quality = Quality
Dynamic Resolution = OFF

Advanced
Quality Preset = High/ON pl. alla mainitut poikkeukset
Crowd = Ultra Low
Ground Cover = Medium
Car Reflections = Low
Mirrors = OFF
Motion Blur = OFF

Brightness & HDR
Brightness = 3
Ja näyttö ei tue HDR:ää.

Noilla olen ihan tyytyväisenä pelannut pelin julkaisusta lähtien, mutta kyllähän tämä vähän tehokkaampaa GPU:ta olisi vailla. Jospa onni potkaisisi io-tech joulukalenterissa :cool:
 
Tuli kokeiltua tänään ekaa kertaa peliä kunnolla. Meksikon etapit on tosiaan todella överi kirkkaita kirkaspäivä asetuksella, mutta ajettavissa pilvisellä tai ilta aikaan. Sit itse ajaminen... Jestas että hiki alko valuu kun joutuu veivaa rattia ja polkee jarrua jatkuvasti

Pitää vielä selvitellä myös tuohon Fanatecin CSL Elite rattiin jotain FF-asetuksia. Tuntuu, että se vaan täristää jotain soraa tai moottoria enemmän kuin antaa kunnollista palautetta mistään muusta.

Onko missään muuten tarkempaa aikaa tiedossa milloin se VR tuki tulee ens vuonna?
 
14.12.2023 tulee päivitys 1.4.0 ja paljon on korjattu patch notesien mukaan.
 
Yes!
Resolved an exploit where players could previously get free repairs and tyre changes by quitting an in-progress Club Championship Event.
Nyt viittii oikeasti ajaa noita clubi kisoja.
Ja myös se setupin nollautuminen korjattu
 
Mutta ei vieläkään AI aikojen korjausta... Kuulemma se virhe on syvällä ja tiimi on siihen luolaan lähetetty.
En ehkä ymmärrä täysin custom championshipin generointia, eli saako pituuksia valita, mutta mitä se nyt tällä hetkellä generoi minulle 3-5 pätkän kisoja, ei siellä ole vielä muutaman kisan perusteella bugia tullut vastaan...
Hyviä kisoja kyllä generoi eri olosuhteilla

Yksi ärsyttävyys kyllä on joissakin autoissa jäätävän isot tarrat tuulilasien yläreunoissa
Ja toinen, eli minulla on nyt käytössä T300 RS + TH8A shifteri -> rattiläpsykät ovat sama mappaus kuin keppi sekventiaalisena, en saa mäpättyä rattiläpsykkään käsijarrua. Ja kun haluaa ajaa autenttisesti, niin välillä
meinaa tulla kiusaus vaihdella vaihteita ratista, ettei tarvitse irroittaa käsiä tiukoissa paikoissa...
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla shifteri suoraan ratissa kiinni? Silloin se toimii samoina toimintoina kuin ratin läpät.

Ainakin DR2.0:ssa sai ne erikseen mäpättyä, jos shifteri oli suoraan piuhalla kiinni konsolissa/tietokoneessa. En ole varma toimiiko se näin myös EA WRC:ssä.
 
Ja toinen, eli minulla on nyt käytössä T300 RS + TH8A shifteri -> rattiläpsykät ovat sama mappaus kuin keppi sekventiaalisena, en saa mäpättyä rattiläpsykkään käsijarrua. Ja kun haluaa ajaa autenttisesti, niin välillä
meinaa tulla kiusaus vaihdella vaihteita ratista, ettei tarvitse irroittaa käsiä tiukoissa paikoissa...
Onko sulla shifteri suoraan ratissa kiinni? Silloin se toimii samoina toimintoina kuin ratin läpät.

Ainakin DR2.0:ssa sai ne erikseen mäpättyä, jos shifteri oli suoraan piuhalla kiinni konsolissa/tietokoneessa. En ole varma toimiiko se näin myös EA WRC:ssä.
Minulla on myös T300RS ja TH8A -combo (ja erillinen käsijarru).
Shifteri on kiinni USB:llä suoraan PC:ssä, ja olen mäpännyt ratin läpsyihin tuulilasinpyyhkijät ja ajovalot. Eli kyllä onnistuu mäppäys, jos shifteriä ei ole kytketty rattiin vaan suoraan pelikoneeseen.
 
En ehkä ymmärrä täysin custom championshipin generointia, eli saako pituuksia valita, mutta mitä se nyt tällä hetkellä generoi minulle 3-5 pätkän kisoja, ei siellä ole vielä muutaman kisan perusteella bugia tullut vastaan...
Hyviä kisoja kyllä generoi eri olosuhteilla.
Bugi ilmenee, jos lopettaa rallin kesken ja palaa siihen myöhemmin. Muissa tapauksissa vissiin aika epätodennäköinen, muttei mahdoton. Toi generointi vaatis kyllä muutaman lisäparameterin, tyyliin autoluokka ja rallien / etappien määrä.

On kyllä pettymys, että tota bugia ei tosiaankaan saatu korjattua..
 
Kiitos kommenteista, arvelinkin että shifteri suoraan koneeseen kiinni, niin voisi toimia, en vain ollut vielä kokeillut.
Toivottavasti AI bugi löytyisi ja korjataan siis pian... mutta varmaan menee viikkoja.
 
Päivitystä pukkaa. Central European Rally & Season 2 Update.
"Inspired by the recent official WRC rally, the new Central European location introduces fans to the fluid high-speed Czech roads in this new asphalt-based stage. It will be available for free* to all players starting December 14 in all major game modes, including Career, with various weather conditions and seasonal climates."
 
Viimeksi muokattu:
EA SPORTS™ WRC - Version 1.4.0 Patch Notes
"The latest update for EA SPORTS™ WRC is available to download from December 14, and includes several improvements and bug fixes across many areas of the game."
 
Viimeksi muokattu:
Tässähän ei ole automaattista valintaa sille mitä shifteriä mikäkin auto käyttää? Mistäs helkkarista noista nyt tietää mitkä kuuluu olla H-kaaviolla, mitkä sekventaalilla ja missä on mahdollisesti ihan paddle shifterikin? Osasta toki tiedän itekin, mutta silti…
 
Tässähän ei ole automaattista valintaa sille mitä shifteriä mikäkin auto käyttää? Mistäs helkkarista noista nyt tietää mitkä kuuluu olla H-kaaviolla, mitkä sekventaalilla ja missä on mahdollisesti ihan paddle shifterikin? Osasta toki tiedän itekin, mutta silti…
Auton tiedoissa lukee, mikä laatikko siinä on. DR2.0:ssa oli automaattinen valinta tuolle, saisi kyllä tulla tähänkin.
 
Viron pätkät pitäis opetella. Kolme club-kisaa mennyt kun hypystä suoraan liikennemerkkiin :D
 
Auton tiedoissa lukee, mikä laatikko siinä on. DR2.0:ssa oli automaattinen valinta tuolle, saisi kyllä tulla tähänkin.

Sitä onkin sitten hyvin vaikea tietää, onko sekventaalivaihteisto "läpsyttimillä" vai kepillä ja tätä on työlästä googlettaakaan. Toki varmaan harvalla on rallityylistä rattivaihdetta. Ainakin Pösö 206 on ollut molemmilla, varmaan tuossa noin 2003-2011 (jonka jälkeen keppi tuli pakolliseksi WRC:ssä) on suurin osa rattivaihteella, tosin 2005 skodasta löysin vain kepillä olevaa incar kuvaa
 
Sitä onkin sitten hyvin vaikea tietää, onko sekventaalivaihteisto "läpsyttimillä" vai kepillä ja tätä on työlästä googlettaakaan. Toki varmaan harvalla on rallityylistä rattivaihdetta. Ainakin Pösö 206 on ollut molemmilla, varmaan tuossa noin 2003-2011 (jonka jälkeen keppi tuli pakolliseksi WRC:ssä) on suurin osa rattivaihteella, tosin 2005 skodasta löysin vain kepillä olevaa incar kuvaa
@karik134 taulukosta löytyy autojen tiedot melko kattavasti, taulokot tuolla: https://twitch.tv/karik134
 
Eikös "keppi" tullut pakollisiseksi vasta nykyisiin Rally 1 autoihin? Tai ainakin vasta viime vuosina.
Ennen sitä taisi vielä monissa autoissa yhdellä rattiläpällä vaihto, eteen/taakse. No rattiläpsykkä kuitenkin.

Näkeehän sen toki pelistä, kun ajelee kypäräkamerasta pelin ratti piilotettuna, ainakin mitsussa oli vain yksi läpykkä oikealla puolella ja liikkui eteen/taakse.
 
Päivitys 1.4.0 tuntuu että autot olisivat raskaampia ohjattavia, ettei soralla pääse enää kunnolla sivuluisuun, en tiedä onko muilla samanlaista, mutta joutuu opettelee uuden ajotavan ainakin :)
 
Päivitys 1.4.0 tuntuu että autot olisivat raskaampia ohjattavia, ettei soralla pääse enää kunnolla sivuluisuun, en tiedä onko muilla samanlaista, mutta joutuu opettelee uuden ajotavan ainakin :)
Forcet varmaan resetoitu, tarkistitko ne? Itsellä ainakin oli 100% kaikki FFB asetukset.

En ole vielä päässyt testamaan itse ajamista, kun peli jumittaa mun nettiongelmien takia.
 
Forcet varmaan resetoitu, tarkistitko ne? Itsellä ainakin oli 100% kaikki FFB asetukset.

En ole vielä päässyt testamaan itse ajamista, kun peli jumittaa mun nettiongelmien takia.
Joo [steering sensitivy] oli resetoitunut, nyt toimii kuten ennenkin..
 
Lupaava alku kun hyppäsin montessa olevaan momentsiin ja peli kaatuu 1-2min ajamisen jälkeen.

Jaah, uramuoto kaatuu käynnistäessä. Kukaan ei voi valittaa AI Bugeista jos ei voi pelata uramoodia. Muutenkin stutteroi ihan pirusti, vaikka ennen ei juuri ollenkaan
 
Viimeksi muokattu:
Lupaava alku kun hyppäsin montessa olevaan momentsiin ja peli kaatuu 1-2min ajamisen jälkeen.

Jaah, uramuoto kaatuu käynnistäessä. Kukaan ei voi valittaa AI Bugeista jos ei voi pelata uramoodia. Muutenkin stutteroi ihan pirusti, vaikka ennen ei juuri ollenkaan

Mulla kaatuu kanssa aina samassa kohdassa pätkää momentsissa se monten pätkä missä lukee EA siellä alhaalla.
 
Sitä onkin sitten hyvin vaikea tietää, onko sekventaalivaihteisto "läpsyttimillä" vai kepillä ja tätä on työlästä googlettaakaan. Toki varmaan harvalla on rallityylistä rattivaihdetta. Ainakin Pösö 206 on ollut molemmilla, varmaan tuossa noin 2003-2011 (jonka jälkeen keppi tuli pakolliseksi WRC:ssä) on suurin osa rattivaihteella, tosin 2005 skodasta löysin vain kepillä olevaa incar kuvaa
Viiksivaihtaja on vain näissä autoissa varmuudella. Ohjaamossa voi myös liikkua samalla sekv keppi esim. -05 Skodassa voi näkyä hyvin mutta kaikissa paddle/rinkula-vaihtajissa on tuo siltä varalta että sen hydrauliikka-avustus pettää ja se keppi ei tarvi avustusta vaihtamiseen.

(WRC 1997-2011)
2001 Subaru
2002 Peugeot (jossa se rinkula vaihtaja)
2005 Skoda (jossa myös rinkula vaihtaja, punainen ja vihreä juttu ratissa)
2008 Ford, Subaru
2010 Citroen C4

(WRC 2017-2021)
2017 VW
2021 Ford

1999 Seat ei tietoa mutta varmaankin sekv keppi tässä

Muutamissa autoissa tuo sekventiaali keppi kiinnittyy ratin taakse esim. 2001 Ford, Peugeot R5/Rally2 jne?, mutta lasken nämä myös kepiksi koska vaihtamiseen pitää irrottaa oikea käsi kokonaan irti ratista koska se on niin kaukana, eikä vaihtoa voi tehdä kevyesti sormilla koska hydraulinen avustus puuttuu.

Tässä näkyy tuo -05 Skoda vaihtaminen sormilla ja keppi liikkuu samalla tietenkin (punainen rinkula= vaihde ylös, vihreä = vaihde alas)
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli täällä FFB asetuksia.. tässä omat Työntömestarille omaan makuun perkuleen hyvät asetukset. Tulee ajettua niin paljon h-kaaviolla ja manuaalikytkimellä että otettu huomioon se että todella usein vain yksi käsi ratissa.

Näyttökuva 2023-12-14 183832.png

Näyttökuva 2023-12-14 185812.png
 
Viimeksi muokattu:
ensi testit ffb tosiaan 100ssa. oli tuo jossai mainittukin.
stutteria pukkasi täälläkin. parit momentsit ajoin, pumalla jyskälää (Loubet in Finland, Saakoski) , ja vauxhallilla chile, restartilla katos molemmista.
ärsyttävin oli kuitenkin että molemmissa joku heijastuma tuulilasissa, pumassa punavihreä valo. oletin että on mittariston mutta tuli vaikkei ollut värejä. vauxhallissa ilmeisesti käsi.
ja kun se ennen oli poissa paitsi jossain tilantesessa pimeellä niin nyt tuli muualle sitten. prkeles
muuten kyllä tuntuu pelaavan 3ek testailun perusteella.
ja tuossa Saakoskessa oli ainakin nuottia muutettu, alun ylämäellä enne 90 oikeaa oli 4-> 3 tätä ihmettelin aiemmin ettei voi olla. ja toinenkin kohta oli muutettu.
tässä omat ffb asetukse CSL DD 8nm, nyt en muista alkuperää oliko fanatecin foorumilta vai jostain youtubesta mutta useita kokeilin ja tämä nyt jäi. pystyy ajamaan yhdellä kädellä kun tota sequ kepakko hämmentää
1702572592490.png

edit: tie efektejä on voimistettu , ainakin tonne simhubin shakeit bass shakersiin tulee kivasti enempi kun ennen.
 
Viimeksi muokattu:
Lupaava alku kun hyppäsin montessa olevaan momentsiin ja peli kaatuu 1-2min ajamisen jälkeen.

Jaah, uramuoto kaatuu käynnistäessä. Kukaan ei voi valittaa AI Bugeista jos ei voi pelata uramoodia. Muutenkin stutteroi ihan pirusti, vaikka ennen ei juuri ollenkaan
Sama homma, päivityksen jälkeen career kaataa pelin heti kun siihen klikkaa. Vasta kaksi seasonia sitä tuli ajettua, todella upeaa. Sitten koitin championshipiä, sekin kaatuu heti monten shakedownissa ja ratti kääntyy maksimit oikealle ja jää jumiin. Mulla myös FPS tuntuu myös hemmetisti huonommalta nyt päivityksen jälkeen, en kyllä vielä katsonut mitä lukemia FPS antaa. Kaiken kaikkiaan päivityksestä ei tuntunut olevan muuta kuin haittaa.

io tech clubiinkin joinasin eilen mutta kun avaan Clubs -valikon, siinä on edelleen ilmotus että mee Racenetiin, mistähän johtuu? Vai tuleeko clubi näkyviin vasta kun siellä uusi season tulee vai mistä tuo voi johtua? Mulla myös EA App on aina crashanut hetken päästä kun tämän pelin käynnistää ihan alusta asti, muilla samaa?

E: EA App näköjään alkoi pysymään päällä cachen tyhjäyksellä ja ekaa kertaa sain achievementejäkin :D Monten kaatumisongelma näköjään sama mikä aiemmin jo ollut, ehkä tuossa dx11 modessa käynnistäminen auttaisi mutta jatkuvaan restartailuun ja testaamiseen tältä päivältä kyllästyneenä totesin että ilman tuotakaan ei crashaa jos ajaa konepelliltä tai varmaan muutenkin auton ulkopuolelta, tosin ajaminen konepelliltä tuntuu oudolta kun incariin tottunut. Jos taas replayn antaa rullata monten pätkän jälkeen niin taas peli kaatuu, jännä etteivät tuota vikaa saaneet korjattua patchiin kun on ollut vissiin aika yleinen ja kauan tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:
Näinpä tuo näyttäisi 1.4.0 pätsillä kaatuvan välittömästi kun koittaa careeria käynnistää. Mutta momentsit esim. näyttäisi toimivan ihan hyvin. Suorituskyvyn osalta peli näyttäisi toimiessaan pyörivän oikein tasaisesti, ja ehkä vähemmän töksähdellen erikoistilanteissa mitä aiemmin. Mutta töksähtelyn osalta on vielä turhan varhaista parin testiajon perusteella sanoa lopullista tuomiota.
 
Minulla päivitys vain korjaili asioita, kuten ratti ei pyydä joka kerran kalirointia kun menee bindailemaan nappuloita,
hyvä että pätkän lopuksi ei enää näytä +0.00 vaan todellisen eron, samoilla graffa-asetuksilla 75FPS muuttui 85-95 eli freimejäkin tuli lisää,
Keski-Euroopan rallista tuli heti suosikkiasfalttiralli jne. Hyvä päivitys, vielä kun AI bugi korjataan ja muita pikkujuttuja.
Äärimmäisen nautittava rallipeli.
En tajunnut montea kokeilla, mutta minulla se ei ole stutteroinut tai kaatunut koskaan aiemminkaan.
Ikävää että päivitys on näköjään tuonut ongelmia, toivottavasti nuo ja AI -bugi korjattausiin hotfix tyylisesti eli heti kun viat löytyvät, eikä laitella suuremman pätsin joukkoon.
 
Itsellekin kyllä tuo Seksi-Eurooppa maistunut ja ps5:lla on muutenkin peli toiminut stabiilisti alusta alkaen. Ainoa murhe tällä hetkellä on se, etten omista mitään ajotuolia ja nuo polkimet eivät meinaa pysyä paikoillaan. Tuo jo itsessään aiheuttanut tykytyksiä monissa jarrutuksissa :D
 
Mulla PS5 tuli Suomen pätkille helvetillistä stutteria. Time trialissa tää ilmeni ja ilmeisesti paheni kun vaihtoi pätkältä toiselle. Kokeilen kohta uudestaan.
 
Mulla PS5 tuli Suomen pätkille helvetillistä stutteria. Time trialissa tää ilmeni ja ilmeisesti paheni kun vaihtoi pätkältä toiselle. Kokeilen kohta uudestaan.
Joo ihan hemmetisti kuvan repeilyä ja stutterointia eri maissa päivityksen jälkeen (PS5). Itsellä Suomessa sitä on aika vähän moneen muuhun ralliin verrattuna.

Ei oikein ole ajettavassa kunnossa tällä hetkellä. Häiritsee aivan liikaa. CER on kuitenkin hyvä lisä peliin.
 
Eiköhän siellä jo löysät päässeet kehittäjillä kun tajunneet että perseelleen meni ja päivitykset vetää vain pahemmaksi...
 
Tuntuu että Xbox käy todella kuumana tämän viimeisimmän päivityksen jälkeen! Vaikka pelaan noin puoli tuntia niin Xbox alkaa haisemaan elektroniikalta! Aiemmin ei tätä ole tapahtunut.
 
Tuntuu että Xbox käy todella kuumana tämän viimeisimmän päivityksen jälkeen! Vaikka pelaan noin puoli tuntia niin Xbox alkaa haisemaan elektroniikalta! Aiemmin ei tätä ole tapahtunut.
Mietin et olikohan samaa pleikan kanssa, mut kuulokkeet päässä rattia ruhjoessa en tietty huomannut asiaa. Kävi ekana mielessä kuitenkin…
 
Tuli nyt testattua ekaa kertaa 1.4.0 patchin tultua. Pelikoneena PC.

Sisäänkirjauksen jälkeen peli huomauttaa että ohjaimen asetukset yms. on resetoitu. Ok, no tämä oli tiedossa.

Laitetaan T300RS rattiin ffb kohdilleen, seq. shifter keppiin ja käsijarru kuosiin. Ratin nappuloihin omat custom bindaukset ja ajamaan.

Hyvältä vaikuttaa, kaikki toimii: ei stutterointeja tai muita nykimisiä, äänetkään ei enää pätki (niin usein) langattomilla luurilla Dolby Atmos päällä. On jopa vähän FPS:ää tullut lisää.

Mutta nyt se omakohtainen bugi: kun pelin sammuttaa ja käynnistää uudestaan, tulee taas se huomautus ohjainten resetoinnista. Tsekataan asetukset ja ffb on kuten pitääkin.

MUTTA ratin nappuloiden custom bindaukset on resetoituneet. Nämä joutuu nyt joka ikinen kerta tekemään uusiksi. Eihän tuo iso vaiva ole, mutta se on muistettava joka kerta ennen kuin lähtee ajamaan. Ärsyttävää. Peli joka kerta palauttaa esim. ratin läpsyvaihteisiin seq.shifterin vaikka edellisellä kerralla bindasin niihin valot/pyyhkijät.

Onko muilla ollut tuollaista bugia? Ratti on T300RS.
 
Voisin vannoa että DR tai DR2 teki tuota.. tässä ei ole tullut vastaan. Mutta aika jännä jis sama bugi sieltä asti vaikka pelimoottorikin vaihtunut..
Ja lauchissa sekä edellisellä 1.3.0 patchillä ei tehnyt tuota nappuloiden resettiä. Alkoi nyt 1.4.0 jälkeen. Outoa että vain nappulat resetoi mutta ffb asetukset säilyttää.
 
Tuli nyt testattua ekaa kertaa 1.4.0 patchin tultua. Pelikoneena PC.
....
Onko muilla ollut tuollaista bugia? Ratti on T300RS.
Oma T300RS on muistanut napit kyllä. Käytössä tosin vain pelkkä ratti ilman polkimia. Polkimina on sitten logitechin pedaalit, erillinen käkkäri ja erillinen shifteri. Yhden konffauksen jälkeen kaikki pitivät asetuksena vaikka pelin käynnistikin muutaman kerran (career kaatumisen vuoksi) uudelleen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 617
Viestejä
4 493 805
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom