Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Kertokaapa te viisaammat, joita täällä varmasti on. Miten ihmeessä pelistä voi tehdä noin raskaan koneelle?
Tää on hätäseen käännetty viimmehetkellä Unreal enginelle codemasterssien omasta EGO enginestä. Deadlinejen takia sitten jääny erikoisemmat optimoinnit tekemättä. Osviittaa antaa lankaa lukemalla PC pelaajien kokemukset esim noista peilien heijastuksien pois laittamisesta ja kuinka paljon ne vaikuttaa pelin suorituskykyyn. Eli siis peli renderöi laiskan optimoinnin takia kaiken 4 kertaan, (sun peli kamera + sivupeilit + peili hytissä). Mukaan mahtuu varmaan monta muutakin tekijää mutta niistä vaikea sanoa mitään ilman lähempää tarkastelua. Lisäksi niin kiire ollut ettei noita pusikkoja ja oksia ole hienosäädetty vaan ne on kaikki betoniseiniä ja jos osut niihin niin se on täys stoppi. Osa syy helpommalle ajettavuudelle voi olla että pysyy tiellä helpommin niin ei vituta kokoajan paljoa jos nuohoat heinikkoja jos kerta jokainen oksa pysäyttää sun auton heti.

Eiköhän sieltä tosiaan tule jonkin sortin fiksiä näihin ongelmiin. On kyllä aika harmi jos jättävät sikseen. Nää kaikki vaikuttaa pelin elinikään paljon. Bisnestähän heidän täytyy tehdä ja voi olla että ne pahimmat pelot täyttyy että pelit bugisia ja vasta seuraavaan osaan korjataan (osa).
 
Tää on hätäseen käännetty viimmehetkellä Unreal enginelle codemasterssien omasta EGO enginestä. Deadlinejen takia sitten jääny erikoisemmat optimoinnit tekemättä. Osviittaa antaa lankaa lukemalla PC pelaajien kokemukset esim noista peilien heijastuksien pois laittamisesta ja kuinka paljon ne vaikuttaa pelin suorituskykyyn. Eli siis peli renderöi laiskan optimoinnin takia kaiken 4 kertaan, (sun peli kamera + sivupeilit + peili hytissä). Mukaan mahtuu varmaan monta muutakin tekijää mutta niistä vaikea sanoa mitään ilman lähempää tarkastelua. Lisäksi niin kiire ollut ettei noita pusikkoja ja oksia ole hienosäädetty vaan ne on kaikki betoniseiniä ja jos osut niihin niin se on täys stoppi. Osa syy helpommalle ajettavuudelle voi olla että pysyy tiellä helpommin niin ei vituta kokoajan paljoa jos nuohoat heinikkoja jos kerta jokainen oksa pysäyttää sun auton heti.

Eiköhän sieltä tosiaan tule jonkin sortin fiksiä näihin ongelmiin. On kyllä aika harmi jos jättävät sikseen. Nää kaikki vaikuttaa pelin elinikään paljon. Bisnestähän heidän täytyy tehdä ja voi olla että ne pahimmat pelot täyttyy että pelit bugisia ja vasta seuraavaan osaan korjataan (osa).
Kittos kattavasta vastauksesta. Jopä määkin ymmärsin tosta jotain.
 
Iso peukku noille moments ajoille.
Tarjoaa omaan makuun pelin parasta sisältöä tähän mennessä.
Henk koht suosikki Speedy Machine jossa ajetaan R5 Turbolla Monte-Carlossa todella vauhdikasta pätkää.
Hiki lentää ja niin lentää autokin.
Maaliin kuitenkin päästiin monen yrityksen jälkeen 4:23.7 ajassa.
 
Miten pääsis kokeilemaan sadekelillä kuivan kelin renkaita? Tai kuivalla sedekelin renkaita.
 
Nyt on Iotechin eka kisa ajeltu putkeen. Vikaa rataan unohin vaihtaa renkaat jotka oli varmaa aika kuluneet sen 19km ajon jäliltä... Aikamoista mutkitteluu ei oo ennen viel tullu tätä ajettua. Plussaa niukoista huolloista oli auto teipillä kasassa vikassa radassa :D
 
(io tech) Klubi tuli tehtyä näin alkuun ja käynnistettyä Piiri mestaruus kisat 3:lla tapahtumalla 8 pv välein sisältäen 4-5 kisaa.

Kiitos. Kävin tuuppaamassa Epsanjan suoraan nuotista ja kieli keskellä suuta ja suureksi yllätyksekseni olin 7stä maaliin ajaneesta tähän mennessä nopein :D

Mites noi seuraavat eventit, tuleeko Suomi siis 8 päivän päästä auki vai pitääkö noi kaikki 3 suorittaa 8pv sisään?
 
Kiitos. Kävin tuuppaamassa Epsanjan suoraan nuotista ja kieli keskellä suuta ja suureksi yllätyksekseni olin 7stä maaliin ajaneesta tähän mennessä nopein :D

Mites noi seuraavat eventit, tuleeko Suomi siis 8 päivän päästä auki vai pitääkö noi kaikki 3 suorittaa 8pv sisään?
Itellä loppujen lopuksi pelkästää renkaan vaihtoihin meni 3 minuuttia kun tuli kiepahdettua 3 pätkällä viel...

Mutta siis 8 päivän päästä eli 13.11 aukeaa Suomi pätkät ja ajettavissa sen 8 pv kunnes se viimeinen rallitapahtuma alkaa 8 päiväksi.
 
Ei tästä flättinä tule kyllä yhtään mitään, Dirtissä VRnä pääsee joillain pätkillä time trialissa top100 joukkoon mutta tätä kun yrittää pelailla ilman laseja niin löytää vaan itsensä puskasta tai muutenvaan on toivottaman hidas jos maaliin asti pääsee:geek:

Ei kyllä pahemmin valitettavaa muuten kuin suorituskyvyn sekä VR tuen puuttumisten takia, nuo toki toivottavasti mahd pikaisesti korjataan/lisätään.
 
Ei tästä flättinä tule kyllä yhtään mitään, Dirtissä VRnä pääsee joillain pätkillä time trialissa top100 joukkoon mutta tätä kun yrittää pelailla ilman laseja niin löytää vaan itsensä puskasta tai muutenvaan on toivottaman hidas jos maaliin asti pääsee:geek:

Ei kyllä pahemmin valitettavaa muuten kuin suorituskyvyn sekä VR tuen puuttumisten takia, nuo toki toivottavasti mahd pikaisesti korjataan/lisätään.

Joo, kyllä flättinä on ihan mahdoton tietää miten kaukana se mutka on. Kaikki on myös niin pientä tossa 27 tuumasessa. Suorituskyky on mulla oikein hyvä, kunhan vaan tyytyy medium/high asetuksiin. Ei pätki, ei tutise. 2080 Super ja 3600 Ryzen tulilla.
 
Col de Turinia ajelin tossa, sillä wrc junior -Fordilla mikä pitäis opetella uramoodia varten. On kyllä ihanan kapea ränni, ja ne neulansilmät on yksiä perkeleitä kun ei vielä ole auton pito ja kääntymisominaisuudet yhtään hallussa.

PS5 tuli nykimistä ja hidastelua satunnaisesti jossain EK:n puolen välin jälkeen, mutta yllättävän hyvin muuten rullasi.

Myös sitä Suomen lyhyttä pätkää testailin muutaman kerran mistä täällä aiemmin puhuttiin, mutta hyväntuntuisesta menosta huolimatta 20 sekkaa tuli takkiin joka kerta. Hitto.
 
Tuolla Steamin yhteisössä oli joku jo kaivanut perus puukotuksia engine.ini tiedostoon, millä saa ulkonäköä ja/tai suorituskyky ongelmia vähän paranneltua.

Muunmuassa tuo shaderien lataaminen etukäteen, ettei ekalla vedolla nyi niin paljon.

Toki viralliset updatet kirjoittaa tuon uusiksi ja osa noista ongelmista poistuu toivottavasti niiden mukana, mutta tuossa linkki ja komentoja.

Linkki

[SystemSettings]
r.ViewDistanceScale=4
foliage.LODDistanceScale=4
r.Color.Mid=0.48
r.MotionBlurQuality=0
r.DefaultFeature.AntiAliasing=1
r.PostProcessAAQuality=4
r.Tonemapper.Quality=1
r.Tonemapper.Sharpen=1
r.TextureStreaming=0

[/script/engine.renderersettings]
r.CreateShadersOnLoad=1
niagara.CreateShadersOnLoad=1
 
Kiitos. Kävin tuuppaamassa Epsanjan suoraan nuotista ja kieli keskellä suuta ja suureksi yllätyksekseni olin 7stä maaliin ajaneesta tähän mennessä nopein :D

Mites noi seuraavat eventit, tuleeko Suomi siis 8 päivän päästä auki vai pitääkö noi kaikki 3 suorittaa 8pv sisään?
Itse yritin samaa ja lisäksi ekaa kertaa rally1 auto alla asfaltilla. Eihän siitä tullut mitään, meni ihan pumppaamiseksi ja lopputulos muutaman kilsan jälkeen terminal damage.
 
Laitetaas oma näyte Saakoskelta.
Yrityksiä: MONTA
Maaliin päätyneitä vetoja: ei niin monta.

Vedetty defaultti-säädöillä, kun en oo oikeen koskaan oppinut autoja peleissä säätämään, muutaman kympin pystyis ehkä puristamaan vielä pois jos jaksais itseä kiusata. Nyt mennään ihan omien taitojen rajoilla ja vähän ylikin, ns. pilvenreunaa. Mut niinku näkee, kärki vetää vielä pari sekkaa kovempaa. Kovempia kuskeja, ja varmasti autoja myös säädetty.


Noita oikomisia ei siis edelleenkään ole saatu pois. :facepalm:
Mä pikkusen elättelin toiveita jostain aikapenaltista vähintään kun poistutaan kokonaan tieltä.
 
Noita oikomisia ei siis edelleenkään ole saatu pois. :facepalm:
Mä pikkusen elättelin toiveita jostain aikapenaltista vähintään kun poistutaan kokonaan tieltä.
Samaa katoin ite. Jossain pätkällä oli merkkitolppia tai lippusiimoja mistä tuli penaltya, mutta toi Suomi näyttää toistaiseks muutenkin vähän kiireellä kasaan huitaistulta.
 
Noita oikomisia ei siis edelleenkään ole saatu pois. :facepalm:
Mä pikkusen elättelin toiveita jostain aikapenaltista vähintään kun poistutaan kokonaan tieltä.
Joo, toi alun ladon jälkeinen oikee pellon yli on viel semitörkee mut joku oli löytän et just sitä edeltävän vasurin voi oikoo kokonaa siit mettän läpi:facepalm:
 
Toivottavasti lisäävät puita/puskia tai lippusiimaa ja penaltya noihin. Tästäki varmaa löytyy joku palautekanava jos sinne laittaa porukalla nii onpahan ainaki mainittu
 
Nyt kun kerran täällä on niin kovasti "kehuttu" tätä peliä, niin kiinnosti käydä itsekin kokeilemassa tätä EA Playn ilmaiskokeilun kautta. Viime vuosina kun on tullut ajeltua pelkästään VR:nä, niin meinasin tämän hommata vasta, kun tuki tulee tuolle. Ei tämä peli mun mielestä ole ollenkaan hullumpi. Grafiikat nyt ei päätä huimaa ja silloin tällöin saattaa nykäistä, mutta ajaminen on hauskaa näin yhden klubikisan kokemuksella. Kävin siis täysin kylmiltään surauttamassa tuon Espanjan klubikisan malliin pelin lataus ja viivalle. Odotetusti oli aikamoista pumppaamista, tokalla ek:lla parit mojovat tällit ja sen seurauksena melkoisen vajaatehoisena loppukisa. Eiköhän tästä hyvä peli tule vielä...
 
Ens vuonna sit on hyvä julkaista viimeistellympi versio. En pidättäis hengitystä tämän kanssa. Niin pahalta purkkaviritykseltä vaikuttaa.
 
Okei, toi bugi että AI unohtaa miten ajetaan servicen jälkeen pilaa kyllä fiilikset.. Tiukka vääntö ja sit seuraavaks oonkin useita minuutteja edellä. Toivottavasti korjataan pian.
 
Iotechissä terminal damage. Ois ehkä pitäny treenaa vähän etukäteen :C Sillan kaiteeseen ja siitä alas......Kolmas pätkä joka oli eka joka meni omasta mielestä hyvin.:sangry:
 
Tosiaan auton tallennetut säädöt näköjään nollaantuu itsekseen, tai oikeastaan se tallennustiedosto ihan korruptoituu ja säätöinä on pelkkää nollaa. Hetken ihmettelin kun ei auto kulje viittäkymppiä kovempaa millään vaihteella, mutta syy selvisi.

Lisäksi time trialissa kun ajaa samaa pätkää useamman kerran, niin se näyttää aina sun ajan suhteessa parhaaseen aikaasi. Paitsi kun ajat uuden enkan, niin se ei enää osaakaan näyttää sitä vanhaa enkkaa verrokkina.
 
Toivottavasti lisäävät puita/puskia tai lippusiimaa ja penaltya noihin. Tästäki varmaa löytyy joku palautekanava jos sinne laittaa porukalla nii onpahan ainaki mainittu
Eikös noissa Dirt peleissä edelleen löydy niitä skippejä mitä voit tehdä ilman mitään rangaistuksia...

Varmaan löytyy enemmän mutta porukka ei niistä ilmoittele missään vaan pitää omana tietonaan. Rallycross kentät on ainakin ihan hulluja oikoreitti hakuja Dirt peleissä 4:sta lähtien :D
Oma ehdotus olisi että joka kerta kun ruutupäivittyy niin jokin laskuri laskee jos on renkaat reitin (tien) ulkopuolella. Sitte lopuksi aikaan tulee lisää jonkin kaavan mukaan paljonko laskurissa lukemia, kuitenkin niin että plussaa aikaa roimasti kannustamaan pysymään mielummin siinä tiellä..

Esimerkkiä näistä oikoreiteistä:
 
Eikös noissa Dirt peleissä edelleen löydy niitä skippejä mitä voit tehdä ilman mitään rangaistuksia...

Varmaan löytyy enemmän mutta porukka ei niistä ilmoittele missään vaan pitää omana tietonaan. Rallycross kentät on ainakin ihan hulluja oikoreitti hakuja Dirt peleissä 4:sta lähtien :D
Oma ehdotus olisi että joka kerta kun ruutupäivittyy niin jokin laskuri laskee jos on renkaat reitin (tien) ulkopuolella. Sitte lopuksi aikaan tulee lisää jonkin kaavan mukaan paljonko laskurissa lukemia, kuitenkin niin että plussaa aikaa roimasti kannustamaan pysymään mielummin siinä tiellä..

Esimerkkiä näistä oikoreiteistä:

Joo eiköhä niitä oo, en halua tietää... Lisää vaan tuskaa :D
 
bugittaa nuo klubi kisatkin. kaatu peli juuri kun starttasin iotekin kisaan, peliin takaisin niin oltiin toisella pätkällä. silti ajoin 6. viimesellä höyrykone sen verran pskana ettei oikein kulkenut :D
tämä on just hienoa rallia kun voi ajaa kylmiltään ekaa kertaa ekn, eikä tässä kyllä pysty opettelemaan ulkoa noita pitkiä millään.
 
bugittaa nuo klubi kisatkin. kaatu peli juuri kun starttasin iotekin kisaan, peliin takaisin niin oltiin toisella pätkällä. silti ajoin 6. viimesellä höyrykone sen verran pskana ettei oikein kulkenut :D
tämä on just hienoa rallia kun voi ajaa kylmiltään ekaa kertaa ekn, eikä tässä kyllä pysty opettelemaan ulkoa noita pitkiä millään.

Oon hinkannu Korsikan ja Meksikon Moments-pätkiä niin paljon, että ne kaks ek:ta on jo kyllä muistissa. Onneks on viel 202 pätkää opeteltavana. Nekin kyllä tulee tutuiks vielä.
 
Eikös noissa Dirt peleissä edelleen löydy niitä skippejä mitä voit tehdä ilman mitään rangaistuksia...

Varmaan löytyy enemmän mutta porukka ei niistä ilmoittele missään vaan pitää omana tietonaan. Rallycross kentät on ainakin ihan hulluja oikoreitti hakuja Dirt peleissä 4:sta lähtien :D
Oma ehdotus olisi että joka kerta kun ruutupäivittyy niin jokin laskuri laskee jos on renkaat reitin (tien) ulkopuolella. Sitte lopuksi aikaan tulee lisää jonkin kaavan mukaan paljonko laskurissa lukemia, kuitenkin niin että plussaa aikaa roimasti kannustamaan pysymään mielummin siinä tiellä..

Esimerkkiä näistä oikoreiteistä:

Onhan noita.
Melko huvittavaa kun joissain ajoklubeissa missä ajanut niin kielletään törkeät oikomiset säännöissä.
Just.
Miten niitä valvotaan?
No ei mitenkään. :facepalm:

Sääntö jota ei pysty valvomaan on täysin turha.

Yksi huijausetu dirt 2.0:ssa tulee myös rengaspuolelta.
Jos menee pätkällä rengas, eikä ole ehjää tilalle ja pätkiä jäljellä ilman huoltoa, niin riittää kun poistut pätkän jälkeen pelistä ja tadaa... kun palaat niin kumi on maagisesti ehjä seuraavalle pätkälle.
 
Tekasin toisen klubin viel toho Iotechin kylkeen, liittykää jos tuntuu et ei oo tarpeeks ajettavaa muuten! Alkaa Italialla ja takapotkuilla...
Ei muuten itselleni näkynyt tuota klubia racenet apin kautta, vaikka linkkiäkin käytin(tämä puhelinta käyttäessä). Tietokonetta käyttäessä linkki ohjaa kyllä oikeaan osoitteeseen. Itse en siis löytänyt klubia, vaan tarvitsi apissa tietää klubin nimen, että sain haettua kisan. Eli klubin nimen vois lisätä tänne, niitä tehtäessä.
 
Onpa muuten jännä tuo "analyze" työkalu tuolla Racenetissä. Voi verrata omaa ajoa johonkin toiseen ja se näyttää tommosena 3D härpäkkeenä sen ajon. Avautuu tuolta jokaisen pelaajan ajan perässä olevasta nuolesta alaspäin. Tuolla näkee kyl suoraan kaikkein röyhkeimmät oikasut.
 
Pelistä vähän kaksijakoiset fiilikset. Autot soralla ajettaessa tuntuu hyviltä ja minusta hiukan helpompi ajaa kuin dirtissä. Asvaltilla pito on minusta parantunut ja vastekkin ratissa kovempi(säädöt kopioitu dirtistä), vaikka ei se nyt kummoinen ole tässä G29 ratissa. Mutta itse kaipaisin tähän vauhti ralleja, kuten New England dirtissä. Toki olen ajanut vain noin kymmenisen eri etappia tässä rallissa, joten voihan niitä sieltä löytyäkin. Nämä mitä on tullut ajeltua, niin aikamoista syheröä on ollut radat, mutkaa mutkan perään ja usein vielä tiukkoja sellaisia. Ajelin tossa eilen EA historic kisan pätkän Meksikossa, 5 vaihdetta en käyttänyt kertaakaan ja 4 vaihdekkaan ei hirveästi kulunut. Enemmän se oli 1-3 vaihteilla hinkkausta ja säädöt oli 5:lla 1020 ja final drive oli minimissä. No onhan nämä radat ilmeisesti autenttisiä, mutta silti kaipaisi enemmän jalka suorana ajamista, kun jatkuvaa nykimistä. Mutta annan tälle kyllä peliaikaa, niin eiköhän se siitä lähde maistumaan.
 
Pelistä vähän kaksijakoiset fiilikset. Autot soralla ajettaessa tuntuu hyviltä ja minusta hiukan helpompi ajaa kuin dirtissä. Asvaltilla pito on minusta parantunut ja vastekkin ratissa kovempi(säädöt kopioitu dirtistä), vaikka ei se nyt kummoinen ole tässä G29 ratissa. Mutta itse kaipaisin tähän vauhti ralleja, kuten New England dirtissä. Toki olen ajanut vain noin kymmenisen eri etappia tässä rallissa, joten voihan niitä sieltä löytyäkin. Nämä mitä on tullut ajeltua, niin aikamoista syheröä on ollut radat, mutkaa mutkan perään ja usein vielä tiukkoja sellaisia. Ajelin tossa eilen EA historic kisan pätkän Meksikossa, 5 vaihdetta en käyttänyt kertaakaan ja 4 vaihdekkaan ei hirveästi kulunut. Enemmän se oli 1-3 vaihteilla hinkkausta ja säädöt oli 5:lla 1020 ja final drive oli minimissä. No onhan nämä radat ilmeisesti autenttisiä, mutta silti kaipaisi enemmän jalka suorana ajamista, kun jatkuvaa nykimistä. Mutta annan tälle kyllä peliaikaa, niin eiköhän se siitä lähde maistumaan.
Suomi ja Ruotsi on nopeaa tietä ja myös Viro (Estonia) vaikuttaa sellaiselta jos 125-140km/h keskituntinopeus on riittävää nopeaa sinusta Rally1:llä.

Tällainen säätö noihin maihin alkuun jos ajelee TT:tä Rally1:llä

Rally1 Ford Puma säätö mutta tämän voi kopioida Toyotaan ja Hyundaihin kaikilta osin (voi olla että nuo ei ehkä toimi optimaalisesti ilman pientä säätöä). Ja voi lähteä samoilla säädöillä Ruotsiin ja Viroon myös (hienosäätää jos tarvetta)
TIME TRIALFINLAND Nov 6th 2023, TESTED: only on Saakoski TT dry 4.83km pb 2:12.7 (wr 2:08?)
Alignment:Front: Toe 0.00, Camber -1.50 / Rear: Toe 0.00, Camber -1.39
Brakes:Force 3000, Bias 66% (test down to 60% if better)
Differential:Front: driv 50%, brak 50%, Preload 80.00 / Rear: driv 70%, brak 64%, preload 100.00
Gearing:0.250 (70kph?) / 0.380 / 0.530 / 0.705 / 0.910 / FD 0.200
Damping:Front: Slow 2, Fast 3, Zone 0.65mps, Rebound 1 / Rear: Slow 2, Fast 3, Zone 0.65mps Rebound 1
Springs:Front: Rh 40.00mm(lowest in use), Spr 130, Arb 6.00 / Rear: Rh 40.00mm(lowest in use), Spr 109, Arb 8.80 <- adjust rear arb if need
setup: test damping rebounds F+R 2 (if better/faster)

Jos pohjailee liikoja niin nostelee Ride Height etu+taka vähä vähältä kunnes hyvä. Ehkä sen jälkeen pitää kiriä arb hieman esim. Front 8.00 ja Rear 11.50 (tai Front 10.00 ja Rear 14-15) jotta olisi yhtä vakaa kuin alemmilla maavaroilla.

Välityksiä voi säätää pitemmiksi Final Drive longer (tai tätäkin lyhyemmäksi sitten sinne Shorter suuntaan)
 
Viimeksi muokattu:
Asfaltilla pitoa tuntuu tosiaan riittävän. Ajelin espanjaa kit car pösöllä, vakioasetuksilla, ja Dirt 2.0:ssa ton auton ohjastaminen oli mulle ihanan hirveää reunalla taiteilua. Nyt tuli todella nätisti, vaikka hauskaa silti olikin. Aika oli kaikilla vedoilla ihan sysipaska.
 
Onpa muuten jännä tuo "analyze" työkalu tuolla Racenetissä. Voi verrata omaa ajoa johonkin toiseen ja se näyttää tommosena 3D härpäkkeenä sen ajon. Avautuu tuolta jokaisen pelaajan ajan perässä olevasta nuolesta alaspäin. Tuolla näkee kyl suoraan kaikkein röyhkeimmät oikasut.

Tuo on kyllä hyvä, olen käytellyt yllättävänkin paljon tarkistaakseni että missä olen hävinnyt aikaa tiukoissa väännöissä.
 
Kerkesin tätä sen verran "pelailemaan" ettei enää kuulemma kelpaa palautettavaksi Steamin mukaan joten ei auta kun jättää kirjastoon ja toivoa että tulis korjauspätsit jotta toimisi kunnolla.

Kyllä tuo johonkin jamppojen saunaillan kylkeen menee tekemisestä mutta jatkan muuten kyllä RBR:llä.
 
Täällä oli se engine.ini fixi joka kyllä paransi suorituskykyä ihan reilusti. Tosin on tossa wrc omat ongelmat silti mutta eipähän pätki enää
 
Infona että pelin helmet/head fov-säätö menee 18 ja 68 asteiden välillä vertikaalina ja siihen on 100pykälää joten saa 0.5asteen tarkkuudella.
Omalla kohdalla 27" näytön korkeus(vaikka 49" superultawide, kuten 34"ultrawide myös) ja etäisyys 60cm niin kohta 26 sliderissa antaa 31vfov [18 + 26x0.5 = 31]

Toinen fov slider tarkoitettu muihin kameroihin säätyy kait vain jotain 45-65 välillä ja siihenkin on jostain syystä 100pykälää (joten saa 0.2asteen tarkkuudella jossa ei paljon järkeä).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 829
Viestejä
4 567 251
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
Wisbargo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom