- Liittynyt
- 18.01.2023
- Viestejä
- 671
Tää on hätäseen käännetty viimmehetkellä Unreal enginelle codemasterssien omasta EGO enginestä. Deadlinejen takia sitten jääny erikoisemmat optimoinnit tekemättä. Osviittaa antaa lankaa lukemalla PC pelaajien kokemukset esim noista peilien heijastuksien pois laittamisesta ja kuinka paljon ne vaikuttaa pelin suorituskykyyn. Eli siis peli renderöi laiskan optimoinnin takia kaiken 4 kertaan, (sun peli kamera + sivupeilit + peili hytissä). Mukaan mahtuu varmaan monta muutakin tekijää mutta niistä vaikea sanoa mitään ilman lähempää tarkastelua. Lisäksi niin kiire ollut ettei noita pusikkoja ja oksia ole hienosäädetty vaan ne on kaikki betoniseiniä ja jos osut niihin niin se on täys stoppi. Osa syy helpommalle ajettavuudelle voi olla että pysyy tiellä helpommin niin ei vituta kokoajan paljoa jos nuohoat heinikkoja jos kerta jokainen oksa pysäyttää sun auton heti.Kertokaapa te viisaammat, joita täällä varmasti on. Miten ihmeessä pelistä voi tehdä noin raskaan koneelle?
Eiköhän sieltä tosiaan tule jonkin sortin fiksiä näihin ongelmiin. On kyllä aika harmi jos jättävät sikseen. Nää kaikki vaikuttaa pelin elinikään paljon. Bisnestähän heidän täytyy tehdä ja voi olla että ne pahimmat pelot täyttyy että pelit bugisia ja vasta seuraavaan osaan korjataan (osa).