Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Tämä peli on Powerissa 39,95€ Xboxille ja koska on saanut näin murskaavat arvostelut, niin pitihän se käydä hakemassa! Ensifiilikset on että paras rallipeli mitä olen pelannut! Ajaminen onnistuu tosi hyvin Xboxin vakio-ohjaimella. Kyllä konsolilla pelaaminen on helppoa, kun ei tarvi mitään säätämistä. Asennuksen yhteydessä teki 67 Gt päivityksen!
 
Toisaalta taas pari ammattikuskia on sanonut että pitoa on liikaa, ja siltähän tuo kyllä näyttää. Melkoista paiskomista ja auto menee kuin pulkka. Massaa saisi olla enemmän ja onhan tuo naurettavan näköistä miten paljon tässäkin pystyy oikomaan.

Nykyinen RBR näyttää edelleen enemmän rallin ajamiselta.
Eihän se täydellinen ole ja pinnan simulointi on vaikeaa. Olen istunut Hyundai i20 N Rally2 ja R5 versioiden kartturin paikalla ja sen verran voin sanoa, että ei se auto liukastele niin kuten rbr rallyesimfansissa. Toki moni asia vaikuttaa, mutta totuus löytynee jostain rbr ngp fysiikoiden ja codemastersin ajomallin väliltä ehkäpä.

Ratapuolella on aika paljon helpompi tehdä realistinen simulaattori. Rallissa toki jos se ajomalli on edes lähelle mitä pitäisi olla, niin mielestäni erikoiskokeille on annettava painoarvoa. Tässä ne on mielestäni hienoja. En tosin ole kovin montaa maata ajanut, mutta ne mitä olen niin hyvin tehty ja tarpeeksi kapeita.

Nuotit on sitten se kolmas asia. Osuu paremmin tässä, kuin rbr:n modipätkissä. Niissä vituttaa eniten, kun tulee mutkaan täysin väärä nuotti aika useinki ja pusikko soi sen takia. Toki rbr plussaa on suomenkielinen kartturi ja ehkä tarkempi. Kaipaisin lisää infoa tuohon wrc:n kartturiin.

RBR:ää olen ajanut tuolta 2000 luvun alusta ja sittemmin eri plugineilla. Hieno simu, mutta alkaahan se aika vähän jättämään ja fysiikat toisaalla hyvät, toisaalla huonot. Vähän epätasainen kuten modeilla monesti on tapana.
 
Kymmenen tunnin sorarallikokemuksen (Jyväskylä ja Viro) jälkeen plussat ja miinukset

+ Helppo ajaa nautiskellen
+ Tunnelma
+ Lupiinit kukkii kesällä, keväällä niitä ei näy reitin varrella
+ Molly Pettit
+ En ole törmännyt suorituskykyongelmiin

- Vauriomallinnus liian anteeksiantava, lähinnä renkaat rikkoutuu
- RBR modeilla edelleen paras rallisimulaattori
 
Näytti olevan 5h kokeilu EA PLAY:n kautta, niin pitihän se laittaa lataamaan ja edes katsoa pyöriikö se tällä meikäläisen ikivanhalla raudalla mihinkään :D Taitaa juuri ja juuri mennä kellotettu 1600af ja 1650 super tuonne laitteistovaatimuksiin mutta todennäköisesti on diashow luvassa kerran paljon tehokkaammatkin koneet on "pulassa"...
 
Tämä peli on Powerissa 39,95€ Xboxille ja koska on saanut näin murskaavat arvostelut, niin pitihän se käydä hakemassa! Ensifiilikset on että paras rallipeli mitä olen pelannut! Ajaminen onnistuu tosi hyvin Xboxin vakio-ohjaimella. Kyllä konsolilla pelaaminen on helppoa, kun ei tarvi mitään säätämistä. Asennuksen yhteydessä teki 67 Gt päivityksen!
Minkäköhän pelin sä asensit kun mulla oli ihan päinvastaiset kokemukset : D
 
Mitä täältä nyt lukenut teidän juttuja, niin ei taida olla mitään mahdollisuuksia että 1650 näyttiksellä oleva läppäri pyörittäisi tuota?

En turhaan haluaisi ladata, vaikka se refund on olemassa, mutta sekin on joskun hivenen hankalaa.
 
:hmm: Mistäs tästä pelillistä löytyy nämä dirt2.0 tutut päivä,viikko ja kuukausi kisat? Itseä kun ei oikein kiinnosta noi yksin peli modet. Vain onko tässä vaan jokun itse tekemiä klubeja vaan tarjolla.
 
:hmm: Mistäs tästä pelillistä löytyy nämä dirt2.0 tutut päivä,viikko ja kuukausi kisat? Itseä kun ei oikein kiinnosta noi yksin peli modet. Vain onko tässä vaan jokun itse tekemiä klubeja vaan tarjolla.
Moments vastaa ehkä lähimmäksi
 
Eli ei siis löydy? Tämä kyllä itselle ainakin iso pettymys, jos näin on. Muuten hyvä peli juu.
 
Miten voi AAA peli olla konsolilla näin kusista paskaa käytettävyydeltään.
Fanatecin ratilla ei pysty navigoimaan menussa.
Joka käynnistyksessä peli laittaa dual sensen primary ohjaimeksi ja sen joutuu kisan aikana muuttamaan.
Ratin napit joutuu bindaamaan itse ja ratin vielä kalibroimaan.
Default asetuksilla ratti tuntuu kuin pyörittelisi tehostamatonta civicciä afalttiparkkiksella paikallaan. Ei minkäänlaista palautetta ohjauksessa.

Upea julkaisu. Käpy palaa ennen kuin on edes ehtinyt ensimmäisen kerran pusikossa käymään.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä täältä nyt lukenut teidän juttuja, niin ei taida olla mitään mahdollisuuksia että 1650 näyttiksellä oleva läppäri pyörittäisi tuota?

En turhaan haluaisi ladata, vaikka se refund on olemassa, mutta sekin on joskun hivenen hankalaa.
Kaveri pelaa 1060 eikä oo valittanut
 
:hmm: Mistäs tästä pelillistä löytyy nämä dirt2.0 tutut päivä,viikko ja kuukausi kisat? Itseä kun ei oikein kiinnosta noi yksin peli modet. Vain onko tässä vaan jokun itse tekemiä klubeja vaan tarjolla.

Virallisilla klubeilla on ainakin jotenkin tohon suuntaan olevaa sisältöä. Moments sitten päiväkisa.
 
Kiitos tiedoista Pecu ja Wallu. Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että jää tämä peli kyllä aika vähälle peliajalle itselläni. Onneksi dirt2.0 nettikisoissa näyttäs olevan viel hyvin pelaajia, joten sitä tahkotaan viel pitkään:)
 
Asialliselta näyttää fysiikat ja auton käyttäytyminen tässäkin videossa. Itse en ole vielä suomea ajanut enkä rally1 autollakaan.

 
Kävin EA virallisessa klubissa ajamassa pätkän ja redeem promocoden Rally. Tv palveluun. Pääsee kattoon Japanin rallin kaikki pätkät suorana. En tiedä voiko sen ottaa talteen ja aktivoida vasta keväällä että osuis useampi kisa siihen 3kk mitä se sisältää, mutta mä aktivoin sen jo. Oli helppo eikä tarvinnut syöttää omia maksutietoja, niin ei tarvitse olla huolissaan palvelun perumisesta ilmaisjakson päätyttyä.
 
Kävin EA virallisessa klubissa ajamassa pätkän ja redeem promocoden Rally. Tv palveluun. Pääsee kattoon Japanin rallin kaikki pätkät suorana. En tiedä voiko sen ottaa talteen ja aktivoida vasta keväällä että osuis useampi kisa siihen 3kk mitä se sisältää, mutta mä aktivoin sen jo. Oli helppo eikä tarvinnut syöttää omia maksutietoja, niin ei tarvitse olla huolissaan palvelun perumisesta ilmaisjakson päätyttyä.
Kiitos vinkistä, koodeja on 6000 ensimmäiselle ja voimassa 1.2.2024 saakka.
Oma Rally.TV tilaus loppuu sopivasti ennen Monte Carloa ni saa sit hyödynnettyä tuon.
Tavallaan siis 30eur alennus pelistä :thumbsup:

Hain pelin tänään PS5:lle ja ohjaimella koitan taiteilla, joka on kyllä ihan oma lajinsa rattiin nähden.

Viihdyttävältä tuntuu, ja sormien nivelissä kun ajoi Chilen Bio bio lähes puolituntisen pätkän!
 
Jööh, odotellaa alelaaria sit joskus. Ehkä.

image.png
 
Kiitos tiedoista Pecu ja Wallu. Valitettavasti tämä tarkoittaa sitä, että jää tämä peli kyllä aika vähälle peliajalle itselläni. Onneksi dirt2.0 nettikisoissa näyttäs olevan viel hyvin pelaajia, joten sitä tahkotaan viel pitkään:)

Ei peliä sen takia kannata jättää ostamatta että dailyt ja weeklyt kulkee tässä nimellä moments, mutta toki muista syistä saa jättää väliin.

Itse kävin tänään tuuppaamassa sen momentsin missä ajettiin Lancia 037 Akropoliksella ja olipahan haastavaa saada auto ehjänä maaliin kaikki 4 pätkää:lol:
 
olipahan haastavaa saada auto ehjänä maaliin kaikki 4 pätkää
Tykkäsin iha pirusti tosta minkä toivat Dirt 4:ssa näihin rallipeleihin että se sun auto todellakin paskoontuu kun mälläät sillä. Kunnon rallifiilistä kun keikuttelet sen maaliin vaihderattaat rutisten, moottori yskien, yks rengas paikoillaan ja puolet autosta tippunut pois matkanvarrella. Tommone tuo sitä tunnelmaa ja fiilistä aika paljon ja luo semmosen "rally experiencen".
 
Menee järki noiden valikkonäppäinten kanssa. Pystyykö jollain kikalla siis bindaamaan ne muuksi? Kaikki kolme Fanatecin BMW-ratissa ihan vierekkäin... First world problems mut on kyllä sitten niin stanan ärsyttävää
 
Kenian ralli oli kyllä hauskaa tykitystä. Mahtava fiilis kun ratti runttaa kunnolla käsille ja mukavan lennokasta pätkää päästää.
Pitää kans ajaa tuo EA klubi niin näkee päätöskisan :thumbsup:
 
En ymmärrä tuota pidosta valittamista. Miksi ihmiset luulee, että nykyaikainen ralliauto luistelee mihin sattuu? Eli simu on realistinen, jos autossa ei ole pitoa?:facepalm:

Näyttääkö luistelevan mihin sattuu vai vaihtavan suuntaa hätäisemmin kuin siviiliauto asfaltilla?


En ole tätä vielä kokeillut, mutta useimmiten nämä kommentit juontavat juurensa siitä, jos auton käytös uhmaa kaikkia mahdollisia fysiikan lakeja ja varsinkin, jos auton ja tien käytös vaihtelee arvaamattomasti nopeudesta riippuen. Näyttää joka tapauksessa siltä, että kyllä tämä on pakko ostaa ja testata itse.
 
Kyllä tämä vaan on paljon parempi peli kun Dirt Rally 2.0, joka sekin oli jo loistava.
 
Testasin hieman tuossa yks päivä, mutta ei oikein herättänyt mitään tunteita. Toki pitäis vanhalle kunnon Thrustmasterin T300 RS GT -rattisetille löytää hyvät säädöt myös. Oletus asetukset ei ollut omaan makuun. Otin netistä jotkut mitkä oli ainakin vähän paremmat. Sattui löytymään jostain reddit langasta. Dirt Rally 2.0 ja RBR on modien kanssa tullut pelattua jonkun verran. Ja ne on kyllä maistunut.

Ainakin Chilessä tien tekstuurit oli aivan hirveän näköisiä. Jotenkin niin epätarkan näköinen että ottaa oikein silmiin. En tiedä mikä asetus tuohon vaikuttaa, mutta olin Car reflectionia ainakin laskenut kun luin että se kannattaa laittaa alas jos haluaa suorituskykyä paremmaksi. Muuten aika lailla korkelalla ja natiivi resolla mennään.

No täytyy jossain vaiheessa testailla uusiksi, mutta jotenkin vaikuttaa että tästä ei välttämättä tule sitä rallipeliä, jossa jaksaa käydä vääntämässä time trialeita ja yhteisö ralleja. En tiedä oliko odotukset turhaan liian korkealla vai viekö vaan aikaa, että alkaa tykkäämään pelistä.
 
En ymmärrä tuota pidosta valittamista. Miksi ihmiset luulee, että nykyaikainen ralliauto luistelee mihin sattuu? Eli simu on realistinen, jos autossa ei ole pitoa?:facepalm:

Näyttääkö luistelevan mihin sattuu vai vaihtavan suuntaa hätäisemmin kuin siviiliauto asfaltilla?



Eihän tässä ilmeisesti edes b-ryhmäläisiä tai vanhoja takavetoja saa menemään kunnon sladissa. Ainakin vanhoissa autoissa on pitoa liikaa.

Oliver Solberg sanoi että myös ralli ykkösissä liikaa pitoa.
 
En ymmärrä tuota pidosta valittamista. Miksi ihmiset luulee, että nykyaikainen ralliauto luistelee mihin sattuu? Eli simu on realistinen, jos autossa ei ole pitoa?:facepalm:

Näyttääkö luistelevan mihin sattuu vai vaihtavan suuntaa hätäisemmin kuin siviiliauto asfaltilla?




Se että ammattilainen, vuosia ajanut maailman huippu pystyy viemään autoa noin, ei meinaa, että äkkinäinen saisi vietyä sitä lähellekkään samalla tavalla. Onhan tämä paljon helpompaa ja sille on syynsä. Pelistä on tehty pääasiassa viihdyttävä ajaa.

RBR lähempänä pito oikeaa. Jos katot jonkun hyvän kuskin ajoa siinä, niin samallaisilla loivilla luistokulmilla ne saa vietyä wrc autoja, ei mee minne sattuu.

Realistiset simut tuntuu varsinkin aluksi paljon vaikeammilta kuin irl, kosko kehon fyysinen tuntemin puuttuu ja näkökenttä kapea, tai stereo näön uupuminen jos ajaa triploilla. Noihin kun tottuu, niin alkaa tuntumaa luonnolliselta.

 
Viimeksi muokattu:
Pitää kans ajaa tuo EA klubi niin näkee päätöskisan :thumbsup:
Welcome to EA Racenet
6500 näyttäs olevan liittynyt ja tosiaan 6000 ensimmäiselle on koodi tarjolla ehtona että ajaa sen ekan EK:n.
Kantsii siis olla nopea ellei sit jo ole kaikki koodit menneet.

1699072370355.png
Ennen Montea kun koodin aktivoi, niin näkee neljä rallia :tup:
Sen jälkeen 5 kertaa kuukauden tilaus, niin on koko vuosi paketissa.
 
Viimeksi muokattu:
Tykkäsin iha pirusti tosta minkä toivat Dirt 4:ssa näihin rallipeleihin että se sun auto todellakin paskoontuu kun mälläät sillä. Kunnon rallifiilistä kun keikuttelet sen maaliin vaihderattaat rutisten, moottori yskien, yks rengas paikoillaan ja puolet autosta tippunut pois matkanvarrella. Tommone tuo sitä tunnelmaa ja fiilistä aika paljon ja luo semmosen "rally experiencen".

Kyllä Dirt Rally ja Dirt Rally 2.0 meni auto paljon herkemmin rikki ja saisi tässäkin mennä. Tuolla kreikassa tuo 037 ei vaan meinannut omissa näpeissä pysyä tiellä :lol:
 
Nyt tuossa muutama tunti on itsekkin tullut ajettua niin voi omat mielipiteet/arvostelun kertoa.

Eli lyhyt arvostelu: Ei täydellinen mutta hyvä rallipeli. Ensimmäisenä kunhan saisivat patchattua tuota suorituskykyä paremmaksi, nyt välillä tulee ikäviä stutterointeja esiin jotka häiritsevät pahasti(alustana itsellä Xbox Series X).

Ne ketkä odottivat tästä RBR korvaajaa niin varmasti pettyvät mutta eiköhän se selvä ole ettei moista täyttä simua ole mistään ralliin tulossa koska ei se olisi taloudellisesti järkevää.

Mutta näin simuarcadena pädillä ajettuna tämä maistuu oikein mukavasti ja kun/jos esim. toi suorituskyky paranee patchien myötä niin hyvä homma. Nyt annan arvosanaksi 8/10.
 
Eihän tässä ilmeisesti edes b-ryhmäläisiä tai vanhoja takavetoja saa menemään kunnon sladissa. Ainakin vanhoissa autoissa on pitoa liikaa.

Oliver Solberg sanoi että myös ralli ykkösissä liikaa pitoa.
Ajoin tuolla rellun turbo5 ja siinä oli ainakin aika vähän pitoa. Ajettavuus oli kyllä kamala ja taisi johtua jarrulukon säädöistä, kun lähti lapasesta aina kun laski kaasulta.
Se että ammattilainen, vuosia ajanut maailman huippu pystyy viemään autoa noin, ei meinaa, että äkkinäinen saisi vietyä sitä lähellekkään samalla tavalla. Onhan tämä paljon helpompaa ja sille on syynsä. Pelistä on tehty pääasiassa viihdyttävä ajaa.

RBR lähempänä pito oikeaa. Jos katot jonkun hyvän kuskin ajoa siinä, niin samallaisilla loivilla luistokulmilla ne saa vietyä wrc autoja, ei mee minne sattuu.

Realistiset simut tuntuu varsinkin aluksi paljon vaikeammilta kuin irl, kosko kehon fyysinen tuntemin puuttuu ja näkökenttä kapea, tai stereo näön uupuminen jos ajaa triploilla. Noihin kun tottuu, niin alkaa tuntumaa luonnolliselta.


Niin kyllä mä nämä tiedän, simua on tullut ajettua pitkään ja rata autoilua tulee harrastettua ihan oikeassa elämässä. Ainakin itselleni oikea auto on helpompi viedä limitillä kuin iRacing/AC vastaava, koska nimenomaan tuo perstuntuma on erilainen.

Normisti ajan VR:llä, mutta tätä nyt 35” uw näytöltä koska ei ole vielä VR tukea. Sekin voi vaikuttaa kokemukseen. Omasta mielestä kuitenkin auton ajettavuus on niin simulaattorimainen, että jos siinä on 5% liikaa pitoa niin se unohtuu hienoja pätkiä ajaessa limitillä.

RBR:stä on hankala sanoa esim. Rally2 autoista että kuinka realistisia ovat. Aika lähellä, mutta mielestäni hitaissa nopeuksissa/jyrkissä mutkissa on pitoa liian vähän yksinkertaisesti.

Takavetoisesta onkin sitten enemmän kokemusta sorarenkailla ja mielestäni RBR on liian vähän pitoa takapäässä näissä autoissa. Toki taas voi olla säädöistä kiinni jne.

Ralli on aika vaikea mallintaa pinnan vaihteluiden vuoksi ja en usko, että kukaan nörtti kellarissa eli rallyesimfansin kehittäjät saa tehtyä ultrarealistista fysiikkaa.
 
Kyllä Dirt Rally ja Dirt Rally 2.0 meni auto paljon herkemmin rikki ja saisi tässäkin mennä. Tuolla kreikassa tuo 037 ei vaan meinannut omissa näpeissä pysyä tiellä :lol:
Joo en ole hetkeen pelannut noita mutta muistaakseni ennenkuin ostit niitä laadukkaampia viritysosia niin siinä tapasi mennä autot liiankin helposti rikki. Tyyliin jos hipaiset vähän reuna kivetystä nii saattaa rengas puhjeta tai hyvä ettei lähde irti.
Toisaalta hyvä jos ovat tehneet tuosta enemmän anteeksiantavaa ja toisaalta sitten harmi kun ei ole esim vaikka erillistä EXTREME DAMAGE moodia jossa pitää pysyä keskellä tiellä tai käy kalpaten. Vai onko valikoissa kenties jotain vahingonmallinnus kerrointa jota voi säätää?
 
Tämän pelin törmäysmallinnuksella ihan hyvä ettei ole rbr tason vahinkomallinnus... Varsinkin kreikassa tyyliin sentin eri ajolinjalla ero voi olla että auto pysähtyy leikkauksessa kuin seinään vs ettei tapahdu mitään.

Hitoksen hyvä peli tämä on. Ei varmaankaan absoluuttisesti parhaat fysiikkasimulaatiot, mutta minusta tässä on paras rallin tunnelma tähän astisista peleistä.
 
Millaiset tunnelmat teillä on noiden 35km pätkien jälkeen? :geek: En ole itse vielä niitä ajanut, kun tuntuu että fokus rakoilee jo 10km syheröissä loppua kohti.
 
Millaiset tunnelmat teillä on noiden 35km pätkien jälkeen? :geek: En ole itse vielä niitä ajanut, kun tuntuu että fokus rakoilee jo 10km syheröissä loppua kohti.
Olo on kun voittajalla jos ei ole montaa kolhua tullut 35km ajelulla. Etenkin chilen 35km kun vedin B-ryhmän nelikko Pökötillä, niin taputtelin itteäni olkapäälle :D Aika oli jotain 27:20(oli klubi kisa niin ei löydy leaderboardilta) ja ei hirveen montaa kohellusta matkalle sattunut.

Edit: Piti käydä TT ajamassa toi, nyt on lukemat Pulperian pätkällä 25:51.104, joka oikeuttaa 3 sijaan mualiman listalla.
 
Viimeksi muokattu:
Millaiset tunnelmat teillä on noiden 35km pätkien jälkeen? :geek: En ole itse vielä niitä ajanut, kun tuntuu että fokus rakoilee jo 10km syheröissä loppua kohti.

Kädet puutuu ja ehtii jo tulla nälkä loppua kohti. Loppupätkästä alkaa pääsemään flow-tilaan vaikka näin keskittymiskyvyttömälle ihmiselle pari puskaa osuu puskuriin toki.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tosiaan niin, että noista sisäkuvakulmista ainoastaan tuota kuskin pääkuvan FOV voi vaihtaa??
 
Kenelläkään Fanatecin 8dd rattia? Hiekalla säädöt ihan ok mutta asfaltilla repii ihan hulluna. Ratti vie miestä :D Pitääkö eri alustoille laittaa eri säädöt?
 
Mulla Fanatecin 5DD ja sais olla jykevämmätkin FFB:t omasta mielestä.

Kyllä tästä nyt tykkää koko ajan enemmän, mitä enemmän ajaa. Ja ei ole kyllä ajaminen helppoa jos yrittää limitillä mennä, kyllä kaseikko kahisee jos ei osu linja kohdalleen tai keskittyminen herpaantuu hetkeksikin. Noi vanhat Kitcarit on kyllä ihan hitokseen hienoja ja niissä on upeat äänet, vaikken etuvedoista varsinaisesti tykkää, mutta hyvin ne sopii kyllä esim. Italian alamäkisyheröille. Hienoa että S2000 autojakin on mukana. Tänään otin hommakseni kokeilla kaikista autoluokista ainakin yhtä autoa ja kaikista maista ainakin yhtä (yleensä lyhyttä) pätkää, että ei jää helmiä piiloon kun Suomea kuitenkin tulee varmaan eniten fiilisteltyä. S1600 en kyllä saanut pakotettua itseäni koittamaan :D

Toi on kyllä harmi kun time trialissa ei ole HC damage päällä, eikä ole time trialin kaltaista practice tilaa jossa saisi helposti haluamansa pätkän, haluamallaan kellonajalla ja kelillä. Nyt jos haluaa mennä testaan tiettyä pätkää tiettyyn aikaan tietyssä kelissä, niin pitää luoda vähintään sen pätkän mittainen ralli.

 
Onko fanatecin ratin kääntöasteelle joku järkevä set it and forget tyylinen asetus joka toimisi kaikilla autoilla?

Tähän mennessä menty pelkällä kalibraatiolla ja automaattiasetuksella, mutta nyt tuossa moments 037 rallissa tuli vastaan ongelma. Ratti ei käännykään lancialla oikeassa suhteessa ja tuota on täysin mahdoton ajaa.
 
Tuota EA:n klubia kun jonkun pätkän nyt ajellut ni huomasin sitä vaivaavan sama bugi kuin oli DR2.0:ssa klubien alkuaikoina eli illalla kun lyhyen huollon jälkeen auto jäi melko huonoon happeen ja renkaitakin oli mennyt, niin tänään aamulla peliä jatkaessa oli auto täysin ehjä ja täys satsi uusia renkaita.

Kivasti tässä menee aika ja haluaa aina ajaa vähän lisää, mutta ei autoa kyllä millään peliohjaimen tateilla ole tehty ajettavaksi!
Josko siihen ajan mittaan tottuu.
 
Tuota EA:n klubia kun jonkun pätkän nyt ajellut ni huomasin sitä vaivaavan sama bugi kuin oli DR2.0:ssa klubien alkuaikoina eli illalla kun lyhyen huollon jälkeen auto jäi melko huonoon happeen ja renkaitakin oli mennyt, niin tänään aamulla peliä jatkaessa oli auto täysin ehjä ja täys satsi uusia renkaita.

Kivasti tässä menee aika ja haluaa aina ajaa vähän lisää, mutta ei autoa kyllä millään peliohjaimen tateilla ole tehty ajettavaksi!
Josko siihen ajan mittaan tottuu.

Ainakin itsellä asetuksia muuttamalla sai paljon paremmaksi tuntuman pädillä. Herkkyyttä tuli laitettua lisää niin omaan ajotyyliin auttoi se.
 
Joo kyllähän sen ihan ajettavaksi sai hierottua ei siinä mitään, mutta kun tässä viime vuodet pelanut kunnon rateilla, ni on tähän tottumista :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 650
Viestejä
4 494 727
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom