Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

DMR ja kumppanit nerffattu uusiksi ja stimglitch pitäisi olla korjattuna. Joko joku ehti testaamaan?
Näemmä.
Copy pastena lopussa olevan twiitin linkin takana löytyvät muutokset:

Blueprints
  • Gallantry mac 10
    • All stats updated to match base Mac-10
Weapons

DMR-14


  • Bullet penetration reduced from sniper to AR
  • Damage falloff ranges decreased
    • 55 damage before / 48 damage after 750 units (down 70% from 2500 units)
  • Recoil increased
    • Increased moderately for second and third bullet
    • Increased slightly for subsequent bullets
  • Locational damage multipliers adjusted
    • Headshot now does less than 100 damage after 750 units
    • Lower torso reduced from 1.1 to 1.01 (~8%)
Type 63

  • Bullet penetration reduced from sniper to AR
  • Damage falloff ranges decreased
    • 60 damage before / 45 damage after 900 units (down 55% from 2000 units)
Burst Pistol

  • Max damage reduced from 45 to 40 (~11%)
Attachments

DMR-14


  • Front Grip
    • Vertical recoil reduction removed
    • Horizontal recoil reduction increased from 20% to 30%
  • Field Agent Foregrip
    • Vertical recoil reduction decreased from 35% to 25%
    • Horizontal recoil reduction increased from 35% to 30%
Type 63

  • Front Grip
    • Vertical recoil reduction removed
    • Horizontal recoil reduction increased from 20% to 30%
  • Spetsnaz Ergonomic Grip
    • Vertical recoil reduction decreased from 45% to 30%
    • Horizontal recoil reduction decreased from 45% to 40%
Burst Pistol

  • Akimbo
    • All location damage multipliers set to 1
Tactical Equipment
  • Player no longer gets infinite tactical equipment (Stim) when dropping their weapons while cooking a grenade
Challenges
  • Seasonal Challenges fixed to appear/track as intended

 
  • Tykkää
Reactions: |le
Kaverin "painostuksesta" latasin tämän pelin. Kokoonpanolla 5800x, rtx 3090, 32g muistia, 1080p reso (parempi näyttö tulossa) sekä high -asetuksilla fps about 160 avg. Onkohan ihan normaali? Itsestä tuntuu jotenkin alhaiselle.
 
Kaverin "painostuksesta" latasin tämän pelin. Kokoonpanolla 5800x, rtx 3090, 32g muistia, 1080p reso (parempi näyttö tulossa) sekä high -asetuksilla fps about 160 avg. Onkohan ihan normaali? Itsestä tuntuu jotenkin alhaiselle.
Kovin on raskas peli.

Itsellä 5900X + 3080 + 1440p näyttö, ja sanoisin että pyörii average jossain ~140fps. Paikoin päästään 160 (missä mulla limit), mutta välillä tullaan rymisten alas sinne ehkä 120 tai jopa hieman alle.

Jos sulla on pakasta vedetyt high:t, onko siellä RTX:t yms? Itsellä siis ei ole, eikä muutenkaan tapissa kaikki.

Mielenkiinnolla odotan kun tähän tulee DLSS, lähinnä sen puolesta näyttääkö quality asetus hyvältä 1440p näytöllä. BOCW:ssä 1440p ja DLSS quality näyttää ihan kamalalta, kun taas 4K vissiin näyttää ihan hyvältä. Tuntuu että tossa BOCW on jotenkin huonosti toteutettu, tai engine rassaa vastaan. Ainakin siis 1440p joka oletettavasti samplaa eri resoja kuin 4K.
Jos näyttää hyvältä ja voi jopa käyttää, niin sillä saanee ehkä jopa tasaisen 160fps.
 
3 soloa, 3 aimbotteria kymmenien tapoilla.
Asebalanssi näyttää aika hyvältä, mutta peli takas tauolle.
 
Tässähän pyörinyt aivan lähipäivinä juttua, että olisi tekeillä selvästi laajempi anticheat Warzoneen. Muutaman kuukauden sisään saattaisi olla käyttöönotto.
Siltä osin se käy järkeen että tuollaiseen panostettaisiin, kun ainakin vielä joskus tarkoitus oli että Warzone elää muiden codien rinnalla pitkään.
Tiedä sitten.
Se ei toki poista huijareita täysin, mikä lienee mahdotonta, mutta ilmeisesti codeissa on aina ollut surkea anticheat. Eli oletettavasti tuollaisesta olisi kuitenkin iso parannus vs nykyinen tilanne.

Asebalanssi on tosiaan nyt ihan kohtuullisen hyvässä paikassa.
Näkee aseita melko laidasta laitaan, vaikka siellä muutama selvä suosikki onkin.
 
Tuo anticheat olisi hyvä että edes jonkun verran vähentäisi koodareita. Tullut viimeisen noin 2 viikon aikana varmoja koodi miehiä vastaan noin 10 kpl. Tähän peliin saisi tulla myös joku vastaavanlainen ranked ja normi lobby, kuten apexissa. Ei tarviisi aina pelata hiki pelejä jos ei halua.
 
Tähän peliin saisi tulla myös joku vastaavanlainen ranked ja normi lobby, kuten apexissa. Ei tarviisi aina pelata hiki pelejä jos ei halua.
Ihan multiplayer puolella asiasta myös poristu, niin MW kuin BOCW.

Ei taida ikinä tapahtua. Nyt kun matchmaking ilmeisesti pyrkii palvelemaan mikrotransaktioiden myyntiä, eikä niinkään pelaajia. Casual vs ranked kun vaatisi ns. normaalia matchmakingia, tai sen puutetta sitten tai löysempää versiota sitten casual puolella.

Tämähän oli hyvä:




Tuosta on siis ihan Reddit postaus, mistä toi graafi on otettu, mutta mulla ainakin Reddit nyt niin sökönä etten saa auki. Perustu muistaakseni johonkin 100 rundin testiin tjsp. Muutenkin alustettu pitkällä tekstillä.

Varmasti matchmaking siis huomioi pelaajien tasoja, mutta sillä on myös tuollaista omaa "hauskaa" maustetta.
 
Nyt on ollut hauskaa pelata, vaikka joku cheater vastaan onkin tullut silloin tällöin mutta edelleen todella harvoin.

KD 1.16 ja lobbyt keskimäärin kultatasoa duoissa kaverin kanssa, sitten kun tulee kolmas kaveri välillä mukaan niin sitten voi tulla selkeästi heikompia lobbyja. Aseita monipuolisesti. Vähän ihmettyttää kyllä nämä videopelien metat kuinka konservatiivisia ne ovat. Porukka nukkuu ihan huolella kaikkien aseiden kohdalla kunnes joku streamaaja todistaa että ne ovat hyviä. Kaikista käsittämättömin oli pelissä alusta asti ollut Grau, joka sitten ihan yhtäkkiä räjähti täysin. Itse olin sitä käytellyt siinä vaiheessa jonkin verran jo kun se tuli kaikille käyttöön. Toki en ihan niin OP aseeksi sitä arvannut mitä se parhailla seteillä oli, mutta olihan se jo ihan ilman attachmentteja nähtävissä että hyvä ase oli. Samoiten alusta asti mukana ollut STRELA on sinkoluokassa ainakin ajoneuvoja vastaan täysin ylivoimainen vehje, mutta kukaan ei sitä käytä.

Itse olen nyt kokeillut kaikenlaista ja ihan käyttiskamaa on ainakin Cold Warin 1911, M60, Stoner 63, AK-74s ja M82, joita en näe muilla käytössä ollenkaan. Toki nuo kaksi LMG:tä ovat vähän hankalia kun niissä on ihan älytön latausaika ja Stoner varsinkin vaatii aika paljon leveliä että siitä saa kunnolla hyvän ja en silti ole varma onko silllä rynkkyihin nähden juurikaan etua. Snipusta en osaa sanoa myöskään kuinka hyvä siitä tulee paremmilla leveleillä, ehkä ei ihan pärjää parhaille vaikka onkin semiauto. 1911 on täysin käyttökelpoinen pistooli, joka on ihan luonnollista. Cold warissa kun revolveri joka on normipelissä vissiin päähän yhdestä tappava ja sitten toisaalta sitten Diamatti burstina niin 1911 on pitänyt tasapainottaa kovaa damagea tekeväksi ja rekyyliä ei ole ollenkaan
 
Nyt on ollut hauskaa pelata, vaikka joku cheater vastaan onkin tullut silloin tällöin mutta edelleen todella harvoin.

KD 1.16 ja lobbyt keskimäärin kultatasoa duoissa kaverin kanssa, sitten kun tulee kolmas kaveri välillä mukaan niin sitten voi tulla selkeästi heikompia lobbyja. Aseita monipuolisesti. Vähän ihmettyttää kyllä nämä videopelien metat kuinka konservatiivisia ne ovat. Porukka nukkuu ihan huolella kaikkien aseiden kohdalla kunnes joku streamaaja todistaa että ne ovat hyviä. Kaikista käsittämättömin oli pelissä alusta asti ollut Grau, joka sitten ihan yhtäkkiä räjähti täysin. Itse olin sitä käytellyt siinä vaiheessa jonkin verran jo kun se tuli kaikille käyttöön. Toki en ihan niin OP aseeksi sitä arvannut mitä se parhailla seteillä oli, mutta olihan se jo ihan ilman attachmentteja nähtävissä että hyvä ase oli. Samoiten alusta asti mukana ollut STRELA on sinkoluokassa ainakin ajoneuvoja vastaan täysin ylivoimainen vehje, mutta kukaan ei sitä käytä.

Itse olen nyt kokeillut kaikenlaista ja ihan käyttiskamaa on ainakin Cold Warin 1911, M60, Stoner 63, AK-74s ja M82, joita en näe muilla käytössä ollenkaan. Toki nuo kaksi LMG:tä ovat vähän hankalia kun niissä on ihan älytön latausaika ja Stoner varsinkin vaatii aika paljon leveliä että siitä saa kunnolla hyvän ja en silti ole varma onko silllä rynkkyihin nähden juurikaan etua. Snipusta en osaa sanoa myöskään kuinka hyvä siitä tulee paremmilla leveleillä, ehkä ei ihan pärjää parhaille vaikka onkin semiauto. 1911 on täysin käyttökelpoinen pistooli, joka on ihan luonnollista. Cold warissa kun revolveri joka on normipelissä vissiin päähän yhdestä tappava ja sitten toisaalta sitten Diamatti burstina niin 1911 on pitänyt tasapainottaa kovaa damagea tekeväksi ja rekyyliä ei ole ollenkaan
M82 kannattaa ehdottomasti testata. FFAR sopii hyvin kaveriksi tälle aseelle.
+tappaa yhestä päähän ja kolmesta kehoon
+nopea fire rate
+ei glinttiä
+ei haittaa vaikka eka kuti ei osu, toisen voi ampua heti perään
+hyvä ajoneuvoja vastaan
+hauska käyttää
-huono pitkälle matkalle, yli ~200m
-huono muita snipuja vastaan
-panokset loppuu nopeasti
-hidas luoti ja paljon bullet droppia

Tässä hyvä buildi
Screenshot_1.png
 
Viimeksi muokattu:
-huono pitkälle matkalle, yli ~200m
-huono muita snipuja vastaan
-hidas luoti ja paljon bullet droppia
Ei siis välttämättä kovin hyvä Warzoneen :whistling: Ja mites se ehkä tärkein eli aim down the sight speed? Itse en ole vielä testannut tuota asetta.

Itse olen ihan tykännyt Pelingtonista ja LW3:sta. Kuitenkin MW:n puolen snipujen kiikarit ovat paljon miellyttävämpiä, sillä niillä näyttää oikeasti kuin katsoisi kiikarin läpi eikä ole vain ympyrä jonka sisusta zoomattu.
 
Ei siis välttämättä kovin hyvä Warzoneen :whistling: Ja mites se ehkä tärkein eli aim down the sight speed? Itse en ole vielä testannut tuota asetta.

Itse olen ihan tykännyt Pelingtonista ja LW3:sta. Kuitenkin MW:n puolen snipujen kiikarit ovat paljon miellyttävämpiä, sillä niillä näyttää oikeasti kuin katsoisi kiikarin läpi eikä ole vain ympyrä jonka sisusta zoomattu.
ADS aika on ihan siedettävä, ehkä hiukan nopeampi mitä HDR "hyvillä" osilla.
Jos aseella pystyy ampua 200m tarkasti, niin se on aivan riittävä tähän peliin. Myös "hidas" luoti on helppo oppia, koska bullet velocity on sama mitä DMR-14.

Muita snipuja vastaan pelaamisen ongelmat tulevat siitä että strafe ads nopeus on aika huono, joten talon kulman/puun yms. takaa ammuskelut snipuja vastaan eivät onnistu. Tämän takia kannattaa hankkia este jonka yli voi ampua.
 
Myös "hidas" luoti on helppo oppia, koska bullet velocity on sama mitä DMR-14.
Totta, hankaloittaa liikkuvaan kohteeseen osumista ainakin itsellä kuitenkin melkolailla.

Kari ja AX omia suosikkeja, mutta nyt olen käyttänyt pelkästään Cold Warin aseita vaihtelun vuoksi. HDR:stä en ole jostain syystä koskaan tykännyt.
 
Totta, hankaloittaa liikkuvaan kohteeseen osumista ainakin itsellä kuitenkin melkolailla.

Kari ja AX omia suosikkeja, mutta nyt olen käyttänyt pelkästään Cold Warin aseita vaihtelun vuoksi. HDR:stä en ole jostain syystä koskaan tykännyt.
Juu se on totta, mutta nopean fire raten ansiosta ensimmäisellä luodilla voi harjoitella :tup:

En ole pahemmin snipuilla pelannut tässä pelissä, joten siinä mielessä on hyvä että tuo ase antaa anteeksi vaikka ampuu välillä ohi. Sopii omaan käteen, mutta on sitä muut pelikaverit myös kehunut.
 
Vaikea kyllä ymmärtää miten hidasta deveillä on puuttua näihin bugeihin/ominaisuuksiin mitkä rikkoo pelin. DMR kesti sen pari viikkoa ja nyt on ollut pidemmän aikaa rikki maksullinen skini joka tekee susta näkymättömän. Ja saisivat enemmän ilmaista asiaa että ovat korjailemassa, tietoisia jne. Tuntuu että vasta kauhean some-älämölön jälkeen avaavat suun.

Nythän tuo raven aloitti joulun jälkeen pelin ylläpidon. Toivottavasti muutoksia tulee.
 
Jaa että 60 000 accountia tänään bannattu.
Saa nähdä auttaako mitään kuin hetkeksi, mutta luku kertoo kuinka paha tilanne tällä pelillä on huijareiden kanssa. Tänään kyllä sai pelata huijareilta rauhassa pitkästä aikaa.
 
60,000 tänään, mutta vain 300,000 sitten launchin. Se kuulostaa omaan korvaan melko pieneltä numerolta.
Pitää kuitenkin muistaa, että varmaan suurimmassa osassa tapauksista accountteja luodaan yksinkertaisesti lisää. Redditissä oli juuri pätkä kun ukko kertoi huijaamisestaan striimerille, sillä oli yli 30 tiliä. Ei se nyt niin ole, mutta mieti jos jokainen huijari tekisi samaa. "10,000" bannattu sitten launchin ja tilejä/pelaajia taitaa olla jo lähemmäs 100,000,000? :lol:

Plus millä järjellä ne bannailee niitä näin harvoin? Ei se ehkä niin ole, mutta että tuollaisia laajempia aaltoja tulee melko harvaan.

Kaikenlaista parannusta lupaillaan, mutta uskon kun näen. Noh, pitäähän sitä yrittää uskoa parempaan.
Twiitin linkki avaa tuon saman linkin jonka pistin.

Eniten itseä kiinnostaisi jos Activisionin kokoinen lafka lähtisi tosissaan metsästämään noita softien tekijöitä, sillä voisi olla ihan hyvä vaikutus. Tätä taisi jokin toinen iso firma jo tehdä, ja taisi auttaa niiden pelissä melko paljon?
Linkissä mainitaan "Zero tolerance for cheat providers", mutta liekö sitten ihan niin hands-on.


 
Onko kellään muulla lisääntynyt viime aikoina jäätyily/tökkiminen? En tiedä onko syypäänä RTX 3060 Ti vai peliin tulleet päivitykset, mutta hermothan tässä meinaa mennä. Ehkä minuutin välein keskimäärin siis peli jäätyy pariksi sekunniksi tai tökkii hemmetisti. Grafiikka-asetuksista olen yrittänyt kaikenlaisia komboja sekä adv_options tiedoston VideoMemoryScale ja RendererWorkerCount -arvoja olen säätänyt, mutta ilman vaikutusta.
 
Viimeisestä neljästä matsista peli on kaatunut nyt kolmesti aina samalla tavalla. Joko lähestyessä toista loadout boxia pelin aikana tai jokusen sekuntti sen ottamisen jälkeen. Ei koskaan kesken loadout ottamisen tai ensimmäisellä saadulla loadout boxilla. Kuitenkin aina boxin läheisyydessä. Yhdessä matsissa toisella Suomalaisella kaatui peli samalla tavalla ja hetkellä.

Alustana siis PC. Peli jäätyy täysin noin 5-7 sek ja heittää sitten Windows. Mitään virheilmoitusta ei tule, mutta kun käynnistää pelin uusiksi, niin tiedostaa kaatumisen ja tarjoa käynnistystä ns. safety tilassa.

Onko muilla esiintynyt samaa?
 
Ei ole kaatunut kuin yhden kerran aikoja sitten, mutta loadouttia ottaessa nykyään lähes aina tulee 3-5 sekunnin jäätyminen peliin ja joskus ei jopa saa otettua sitä loadouttia ekalla kerralla vaan pitää uudestaan mennä laatikkoon ja valita minkä ottaa. Pelin on siis siinä vaiheessa täysin jäässä, joten voin kuvitella että jos kestäisi hetken pidempään niin varmaan vaan kaatuisi työpöydälle ilman mitään ilmoitusta.
 
Viimme aikoina on kyllä tullut erittäin paljon jäätymisiä yms...hermot menee, silloin harvoin kun on aikaa pelata, niin peli sekoilee vähän väliä. Alustana Exbox.
 
Viimeisestä neljästä matsista peli on kaatunut nyt kolmesti aina samalla tavalla. Joko lähestyessä toista loadout boxia pelin aikana tai jokusen sekuntti sen ottamisen jälkeen. Ei koskaan kesken loadout ottamisen tai ensimmäisellä saadulla loadout boxilla. Kuitenkin aina boxin läheisyydessä. Yhdessä matsissa toisella Suomalaisella kaatui peli samalla tavalla ja hetkellä.

Alustana siis PC. Peli jäätyy täysin noin 5-7 sek ja heittää sitten Windows. Mitään virheilmoitusta ei tule, mutta kun käynnistää pelin uusiksi, niin tiedostaa kaatumisen ja tarjoa käynnistystä ns. safety tilassa.

Onko muilla esiintynyt samaa?
Onko käytössä jokin Cold War -operaattoreista? Nuo ovat kai ainakin aiheuttaneet ongelmia.

Kannattaa muidenkin joilla on ongelmia vaihtaa MW operaattoriin. Itsellä tuo ei tosin ole ongelmien syy.
 
Patchia pukkaa.

Eipä tuossa oikein mitään, mutta ainakin jälleen kerran on korjattu stim glitch.
Sitähän tässä hetken aikaa taas pyörinyt.
Taisi olla peräti viides kerta kun tuosta on kärsitty.

Koko silti jotain 11-20GB väliltä riippuen alustasta.


Onko käytössä jokin Cold War -operaattoreista? Nuo ovat kai ainakin aiheuttaneet ongelmia.

Kannattaa muidenkin joilla on ongelmia vaihtaa MW operaattoriin. Itsellä tuo ei tosin ole ongelmien syy.
Tuon uuden Warzone patchin jälkeen voi olla haastavaa korjata ongelma jos syynä tosiaan BOCW operaattori. :rofl2:

 
Viimeksi muokattu:
Kuolin äsken näkymättömään pelaajaan. Eiköhän tämä peli ole nähty.
Activisionilla pienehkö dilemma, kun tekevät sitä enemmän rahaa maksullisilla näkymättömillä skineillä mitä kauemmin niiden korjaaminen kestää. Tätä ongelmaahan on ollu viikkokaudet.

Jonkinlainen Tukholman syndrooma kehittynyt tähän peliin. Pelaamisesta nauttii (sillon kun peli toimii ja on edes jotenkin balanssissa), mutta Activisionia haluaisi tukea mahdollisimman vähän.
 
Activisionilla pienehkö dilemma, kun tekevät sitä enemmän rahaa maksullisilla näkymättömillä skineillä mitä kauemmin niiden korjaaminen kestää. Tätä ongelmaahan on ollu viikkokaudet.

Jonkinlainen Tukholman syndrooma kehittynyt tähän peliin. Pelaamisesta nauttii (sillon kun peli toimii ja on edes jotenkin balanssissa), mutta Activisionia haluaisi tukea mahdollisimman vähän.
Mutta jos käytät rahaa peliin, niin pääset helpompiin peleihin :dead:
 
Kiva kun stim glitchin korjasivat, taas, mutta nyt on tosiaan ainakin tuo invisibility glitch.
Eiköhän stim glitch vielä paluun tee.
Tilanne on tosiaan outo, etenkin kun Warzone on tarkoitus jatkaa kehitystä reippaasti yli vuoden. Juuri kun tuli tieto, että seuraavakin CoD elää symbioosissa Warzone kansa.


Kellään muulla tuntunut peli pyörivän erityisen huonosti lähiaikoina? Eilen tuntu että pyörii todella huonosti.... 5900X+3080+1440p ja välillä tippui fps jopa 70 paikkeille. Eikä se fps vaan, mutta ihme nykimistä. Ei tätä viime kuussa ollut.

Mulla on aina ollut tosi hyvä tuuri Modwen Warfare toimivuuden kanssa, mutta nyt pyörii huonosti ja eilen peli jopa kaatui dev erroriin. En edes muista koska viimeksi sitä ennen olisi kaatunut.
 
Kellään muulla tuntunut peli pyörivän erityisen huonosti lähiaikoina? Eilen tuntu että pyörii todella huonosti.... 5900X+3080+1440p ja välillä tippui fps jopa 70 paikkeille. Eikä se fps vaan, mutta ihme nykimistä. Ei tätä viime kuussa ollut.

Tämä on serveripuolen ongelma ja esiintyy täysin satunnaisesti. Välillä on niin, että kaverilla samassa squadissa pyörii täysin normaalisti ja itsellä 50% normaalista FPS:stä ja sit välillä taas kaveri valittaa täysin sietämätöntä fps:ää kun itsellä rullailee vakaasti 100fps.
Epätasainen ping aiheuttaa tässä pelissä FPS droppeja niin outoa kun se onkin
 
Tämä on serveripuolen ongelma ja esiintyy täysin satunnaisesti. Välillä on niin, että kaverilla samassa squadissa pyörii täysin normaalisti ja itsellä 50% normaalista FPS:stä ja sit välillä taas kaveri valittaa täysin sietämätöntä fps:ää kun itsellä rullailee vakaasti 100fps.
Epätasainen ping aiheuttaa tässä pelissä FPS droppeja niin outoa kun se onkin
Kuulostaa ihan loogiselta, koneessa nyt ei muutoksia ole ollut. Edes ajureita.
Toisaalta päivitys voisi paskoja fps, mutta kuten sanoit se on niin satunnaista.

Onhan tosiaan muitakin pelejä missä servut aiheuttaa ongelmia client puolella.
 
Itse huomasin kanssa että fps putosi eilisen päivityksen jälkeen ja kuvasta tuli jotenkin sumea kauaksi katsoessa. Aikaisemmin kuva oli kauaksi katsoen yhtä tarkka kuin lähelle.
 
Itse huomasin kanssa että fps putosi eilisen päivityksen jälkeen ja kuvasta tuli jotenkin sumea kauaksi katsoessa. Aikaisemmin kuva oli kauaksi katsoen yhtä tarkka kuin lähelle.
Eihän sumeus johtuisi jonkin grafiikka-asetuksen vaihtumisesta?
Joskus ne saattaa itsekseen vaihtua, etenkin render resolution mutta miksi ei joku muukin.

On kyllä ärsyttävää ettei edes uunituorella high-end raudalla peli pyöri aina smoothisti.
 
Kiva kun stim glitchin korjasivat, taas, mutta nyt on tosiaan ainakin tuo invisibility glitch.
Eiköhän stim glitch vielä paluun tee.
Tilanne on tosiaan outo, etenkin kun Warzone on tarkoitus jatkaa kehitystä reippaasti yli vuoden. Juuri kun tuli tieto, että seuraavakin CoD elää symbioosissa Warzone kansa.


Kellään muulla tuntunut peli pyörivän erityisen huonosti lähiaikoina? Eilen tuntu että pyörii todella huonosti.... 5900X+3080+1440p ja välillä tippui fps jopa 70 paikkeille. Eikä se fps vaan, mutta ihme nykimistä. Ei tätä viime kuussa ollut.

Mulla on aina ollut tosi hyvä tuuri Modwen Warfare toimivuuden kanssa, mutta nyt pyörii huonosti ja eilen peli jopa kaatui dev erroriin. En edes muista koska viimeksi sitä ennen olisi kaatunut.
On pyörinyt todella huonosti. Tämänpäiväisten pätchien jälkeen ei ole enää ongelmia :hmm: Miten sinulla/muilla?

Edit. Asensin kyllä windowsinkin varmuudeksi uudelleen, jos se olisi korruptoitunut muistikellotuksista
 
Tulipa itsekin nyt kuoltua näkymättömälle pelaajalle kaksi kertaa samassa pelissä. Kaiken lisäksi omassa tiimissä oli myös näkymätön pelaaja. Helvetti sentään :facepalm:
 
debth of field- asetus muuttunut. Aseta disabled takaisin.
Oli pois päältä, niin kuin aiemminkin. Kaikki ne post processing asetukset on pois päältä tai 0 arvossa. Ei vaikutusta asiaan.

Verrokkina cold warin puolella ei mikään muuttunut ja kaikki on terävää siellä. Tiedän että eri peli, mutta siihenkin tuli joku päivitys samaan aikaan.
 
Tuntupa hyvältä tappaa cheater tiimi loppuu. Taisivat kääntää vasta lopussa koodit päälle.

Screenshot_1.png
Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.
 
Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.

KD keskiarvo on kyllä väistämättä kaikissa peleissä 1 tai hieman alle, jos itsemurhat ovat mahdollisia (kuten tässä ovat)
Paits jos tarkoitit peleillä siis yksittäistä matsia, niin sitten 1.20-1.30 keskiarvo-KD:lla olevat lobbyt ovat (ainakin duoissa) timantti 4-2 tasoa, eli top 5%-20% välillä

Yli 3.57 KD:lla on parasta 0,1% pelaajista. 1,85 taitaa olla jotain top 10% luokkaa. Randomeiden pelaaminen varmaan laskee statseja jonkun verran.
 
KD keskiarvo on kyllä väistämättä kaikissa peleissä 1 tai hieman alle, jos itsemurhat ovat mahdollisia (kuten tässä ovat)
Paits jos tarkoitit peleillä siis yksittäistä matsia, niin sitten 1.20-1.30 keskiarvo-KD:lla olevat lobbyt ovat (ainakin duoissa) timantti 4-2 tasoa, eli top 5%-20% välillä

Yli 3.57 KD:lla on parasta 0,1% pelaajista. 1,85 taitaa olla jotain top 10% luokkaa. Randomeiden pelaaminen varmaan laskee statseja jonkun verran.
Omien pelien lobbyja siis tosiaan tarkoitin. Aikalailla platinum 1 - diamond 1 pyörii nuo pelit, trioja enimmäkseen. SBMM Warzone kehuu 1.83 (tarkistin äsken) olevan top 5%, tuo Moksun taitaa tosiaan mennä sinne 0,1% paremmalle puolelle.
 
Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.
Kiitokset. Pelkkästään premade tiimillä discordin välityksellä. Empä ole oikeestaan BF4 jälkeen pelannut fps pelejä randomeiden kans.
 
On kyllä Moksulla aika jäätävä K/D, ja muullakin tiimillä erinomainen.
Täällä pysytään just ja just 1 paremmalla puolella. :D

Hieman tosin valoa tunnelin päässä kun suunta on lähiaikoina ollut selvästi ylöspäin.
Pari viikkoa sitten naureskelin kun weekly stats puolella huideltiin nelosen paikkeilla. Oli vissiin mukavat lobbyt sillä viikolla, tosin seuraavalla viikolla tultiinkin ropisten alas. :rofl:
 
Jumalauta, Dev error 5573 teki taas paluun. Viimeksi tuo ongelma oli ainoastaan FFAR1:n kanssa, eli joka kerta kun vaihtoi tuon pyssyn käteen niin peli kaatui. Ihmeellisiä fps droppeja ollut myös pari kertaa päivityksen jälkeen. Täytyy taas kerran ihmetellä että miten kuistilla pelin devaajat on, jokainen pätchi tuo uusia ongelmia ja hakkeriongelmakin vaan jatkuu. Äärimmäisen peli johon on uponnut satoja tunteja, mutta kyllä tehdään pelistä tykkääminen aika vaikeaksi.
 
Joo joku DEV error tullut nyt viimeisen patchin jälkeen muutamia kertoja. Löysäsin Afterburner curvea, mutta on tullut senkin jälkeen kerran.
Näitä ennen useampi kuukausi ilman DEV virheitä samoilla asetuksilla.

Vilkkuuko kenelläkään silloin tällöin vaalea tai musta poikittainen isohko horisontaalinen häiriö viiva/kapea kolmio? Menee tosi nopeasti ja tapahtuu randomisti melko harvoin.
Katsoin juuri Metaphorin Twitch striimiä ja huomaisin siinäkin tätä satunnaisesti tapahtuvan. Eli vika lienee pelissä? Tämäkin häiriö on tullut itselle vasta viime patchin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Jokohan tuo Stim-glitch saatais jopa oikeasti korjattua...muutama päivä sitten sattui omallekin kohdalle kun pelattiin Trioa. Rinki pieneni ja pieneni, silti vihollistiimiä ei näkynyt missään. Oma tiimi kuoli kaasuun kun mitään ei ollut tehtävissä ja rinki meni umpeen. Voittanut tiimi nousi nätisti kopteriin kaasun seasta ilman ongelmia. Ei ollut aiemmin osunut omalle kohdalle vaan alkoihan tuo ärsyttämään ihan helvetisti etenkin kun tuo on ollut tapetilla jo niin kauan ja on ilmoitettu kuinka on saatu muka korjattua...uskomatonta paskaa tällaiset, mutta jatkan silti pelaamista.
 
Jokohan tuo Stim-glitch saatais jopa oikeasti korjattua...muutama päivä sitten sattui omallekin kohdalle kun pelattiin Trioa. Rinki pieneni ja pieneni, silti vihollistiimiä ei näkynyt missään. Oma tiimi kuoli kaasuun kun mitään ei ollut tehtävissä ja rinki meni umpeen. Voittanut tiimi nousi nätisti kopteriin kaasun seasta ilman ongelmia. Ei ollut aiemmin osunut omalle kohdalle vaan alkoihan tuo ärsyttämään ihan helvetisti etenkin kun tuo on ollut tapetilla jo niin kauan ja on ilmoitettu kuinka on saatu muka korjattua...uskomatonta paskaa tällaiset, mutta jatkan silti pelaamista.
Olin siinä ymmärryksessä ettei sitä enää olisi?
Viikko sitten korjattiin, ja omaan silmään ei kyllä enää osu tuoreampaa keskustelua asiasta.

Ei se sitä toki tarkoita etteikö joku olisi taas saanut sen onnistumaan, ja jätetty kertomatta muille miten niin ei ongelma ole levinnyt. :poop:
 
Olin siinä ymmärryksessä ettei sitä enää olisi?
Viikko sitten korjattiin, ja omaan silmään ei kyllä enää osu tuoreampaa keskustelua asiasta.

Ei se sitä toki tarkoita etteikö joku olisi taas saanut sen onnistumaan, ja jätetty kertomatta muille miten niin ei ongelma ole levinnyt. :poop:

Sehän korjattiin jo kahteen eri kertaan pari viikkoa sitten :D

Melkein vois vaan poistaa warzonesta noi stimit, kun eihän niitä kukaan legitti pelaaja käytä, kun vaihtoehdot ovat jotain sata kertaa käytännöllisempiä
 
Juu, sehän on korjattu muistaakseni neljä kertaa tähän mennessä.
Silti yleisen tiedon mukaan se olisi taas toistaiseksi korjattu.

Ensin mietin että tuossa |le tapauksessa kyse olisi näkymättömästä pelaajasta joka on tunnettu aktiivinen bugi, mutta yhtä lailla nekin kai kaasuun kuolisi. Toisaalta aina voi selvitä siitä tiimistä joku sekunnin pidempään...

Ehkä siellä kuitenkin on taas se stim glitch, ja kohta voidaan kaikki nauttia samasta kun leviää tieto miten sitä nyt tehdään. :rolleyes:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 841
Viestejä
4 485 426
Jäsenet
74 005
Uusin jäsen
S Mike

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom