Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovin on raskas peli.Kaverin "painostuksesta" latasin tämän pelin. Kokoonpanolla 5800x, rtx 3090, 32g muistia, 1080p reso (parempi näyttö tulossa) sekä high -asetuksilla fps about 160 avg. Onkohan ihan normaali? Itsestä tuntuu jotenkin alhaiselle.
Jos sulla on pakasta vedetyt high:t, onko siellä RTX:t yms? Itsellä siis ei ole, eikä muutenkaan tapissa kaikki.
Ihan multiplayer puolella asiasta myös poristu, niin MW kuin BOCW.Tähän peliin saisi tulla myös joku vastaavanlainen ranked ja normi lobby, kuten apexissa. Ei tarviisi aina pelata hiki pelejä jos ei halua.
M82 kannattaa ehdottomasti testata. FFAR sopii hyvin kaveriksi tälle aseelle.Nyt on ollut hauskaa pelata, vaikka joku cheater vastaan onkin tullut silloin tällöin mutta edelleen todella harvoin.
KD 1.16 ja lobbyt keskimäärin kultatasoa duoissa kaverin kanssa, sitten kun tulee kolmas kaveri välillä mukaan niin sitten voi tulla selkeästi heikompia lobbyja. Aseita monipuolisesti. Vähän ihmettyttää kyllä nämä videopelien metat kuinka konservatiivisia ne ovat. Porukka nukkuu ihan huolella kaikkien aseiden kohdalla kunnes joku streamaaja todistaa että ne ovat hyviä. Kaikista käsittämättömin oli pelissä alusta asti ollut Grau, joka sitten ihan yhtäkkiä räjähti täysin. Itse olin sitä käytellyt siinä vaiheessa jonkin verran jo kun se tuli kaikille käyttöön. Toki en ihan niin OP aseeksi sitä arvannut mitä se parhailla seteillä oli, mutta olihan se jo ihan ilman attachmentteja nähtävissä että hyvä ase oli. Samoiten alusta asti mukana ollut STRELA on sinkoluokassa ainakin ajoneuvoja vastaan täysin ylivoimainen vehje, mutta kukaan ei sitä käytä.
Itse olen nyt kokeillut kaikenlaista ja ihan käyttiskamaa on ainakin Cold Warin 1911, M60, Stoner 63, AK-74s ja M82, joita en näe muilla käytössä ollenkaan. Toki nuo kaksi LMG:tä ovat vähän hankalia kun niissä on ihan älytön latausaika ja Stoner varsinkin vaatii aika paljon leveliä että siitä saa kunnolla hyvän ja en silti ole varma onko silllä rynkkyihin nähden juurikaan etua. Snipusta en osaa sanoa myöskään kuinka hyvä siitä tulee paremmilla leveleillä, ehkä ei ihan pärjää parhaille vaikka onkin semiauto. 1911 on täysin käyttökelpoinen pistooli, joka on ihan luonnollista. Cold warissa kun revolveri joka on normipelissä vissiin päähän yhdestä tappava ja sitten toisaalta sitten Diamatti burstina niin 1911 on pitänyt tasapainottaa kovaa damagea tekeväksi ja rekyyliä ei ole ollenkaan
Ei siis välttämättä kovin hyvä Warzoneen-huono pitkälle matkalle, yli ~200m
-huono muita snipuja vastaan
-hidas luoti ja paljon bullet droppia
ADS aika on ihan siedettävä, ehkä hiukan nopeampi mitä HDR "hyvillä" osilla.Ei siis välttämättä kovin hyvä WarzoneenJa mites se ehkä tärkein eli aim down the sight speed? Itse en ole vielä testannut tuota asetta.
Itse olen ihan tykännyt Pelingtonista ja LW3:sta. Kuitenkin MW:n puolen snipujen kiikarit ovat paljon miellyttävämpiä, sillä niillä näyttää oikeasti kuin katsoisi kiikarin läpi eikä ole vain ympyrä jonka sisusta zoomattu.
Totta, hankaloittaa liikkuvaan kohteeseen osumista ainakin itsellä kuitenkin melkolailla.Myös "hidas" luoti on helppo oppia, koska bullet velocity on sama mitä DMR-14.
Juu se on totta, mutta nopean fire raten ansiosta ensimmäisellä luodilla voi harjoitellaTotta, hankaloittaa liikkuvaan kohteeseen osumista ainakin itsellä kuitenkin melkolailla.
Kari ja AX omia suosikkeja, mutta nyt olen käyttänyt pelkästään Cold Warin aseita vaihtelun vuoksi. HDR:stä en ole jostain syystä koskaan tykännyt.
Onko käytössä jokin Cold War -operaattoreista? Nuo ovat kai ainakin aiheuttaneet ongelmia.Viimeisestä neljästä matsista peli on kaatunut nyt kolmesti aina samalla tavalla. Joko lähestyessä toista loadout boxia pelin aikana tai jokusen sekuntti sen ottamisen jälkeen. Ei koskaan kesken loadout ottamisen tai ensimmäisellä saadulla loadout boxilla. Kuitenkin aina boxin läheisyydessä. Yhdessä matsissa toisella Suomalaisella kaatui peli samalla tavalla ja hetkellä.
Alustana siis PC. Peli jäätyy täysin noin 5-7 sek ja heittää sitten Windows. Mitään virheilmoitusta ei tule, mutta kun käynnistää pelin uusiksi, niin tiedostaa kaatumisen ja tarjoa käynnistystä ns. safety tilassa.
Onko muilla esiintynyt samaa?
Tuon uuden Warzone patchin jälkeen voi olla haastavaa korjata ongelma jos syynä tosiaan BOCW operaattori.Onko käytössä jokin Cold War -operaattoreista? Nuo ovat kai ainakin aiheuttaneet ongelmia.
Kannattaa muidenkin joilla on ongelmia vaihtaa MW operaattoriin. Itsellä tuo ei tosin ole ongelmien syy.
Pelissä on ollut varmaan pari kuukautta skini joka on näkymätön tietyillä etäisyyksillä. Ase näkyy mutta ei pahemmin muuta.Kuolin äsken näkymättömään pelaajaan. Eiköhän tämä peli ole nähty.
Activisionilla pienehkö dilemma, kun tekevät sitä enemmän rahaa maksullisilla näkymättömillä skineillä mitä kauemmin niiden korjaaminen kestää. Tätä ongelmaahan on ollu viikkokaudet.Kuolin äsken näkymättömään pelaajaan. Eiköhän tämä peli ole nähty.
Mutta jos käytät rahaa peliin, niin pääset helpompiin peleihinActivisionilla pienehkö dilemma, kun tekevät sitä enemmän rahaa maksullisilla näkymättömillä skineillä mitä kauemmin niiden korjaaminen kestää. Tätä ongelmaahan on ollu viikkokaudet.
Jonkinlainen Tukholman syndrooma kehittynyt tähän peliin. Pelaamisesta nauttii (sillon kun peli toimii ja on edes jotenkin balanssissa), mutta Activisionia haluaisi tukea mahdollisimman vähän.
No tämä juuri. Ja ylitehokkaat aseet jotka saa nopeammin käyttöön maksamalla, joiden korjaus kestää viikkotolkulla yms. kaikki Activisionin/kehittäjän perseilyt.Mutta jos käytät rahaa peliin, niin pääset helpompiin peleihin![]()
Kellään muulla tuntunut peli pyörivän erityisen huonosti lähiaikoina? Eilen tuntu että pyörii todella huonosti.... 5900X+3080+1440p ja välillä tippui fps jopa 70 paikkeille. Eikä se fps vaan, mutta ihme nykimistä. Ei tätä viime kuussa ollut.
Kuulostaa ihan loogiselta, koneessa nyt ei muutoksia ole ollut. Edes ajureita.Tämä on serveripuolen ongelma ja esiintyy täysin satunnaisesti. Välillä on niin, että kaverilla samassa squadissa pyörii täysin normaalisti ja itsellä 50% normaalista FPS:stä ja sit välillä taas kaveri valittaa täysin sietämätöntä fps:ää kun itsellä rullailee vakaasti 100fps.
Epätasainen ping aiheuttaa tässä pelissä FPS droppeja niin outoa kun se onkin
Eihän sumeus johtuisi jonkin grafiikka-asetuksen vaihtumisesta?Itse huomasin kanssa että fps putosi eilisen päivityksen jälkeen ja kuvasta tuli jotenkin sumea kauaksi katsoessa. Aikaisemmin kuva oli kauaksi katsoen yhtä tarkka kuin lähelle.
On pyörinyt todella huonosti. Tämänpäiväisten pätchien jälkeen ei ole enää ongelmiaKiva kun stim glitchin korjasivat, taas, mutta nyt on tosiaan ainakin tuo invisibility glitch.
Eiköhän stim glitch vielä paluun tee.
Tilanne on tosiaan outo, etenkin kun Warzone on tarkoitus jatkaa kehitystä reippaasti yli vuoden. Juuri kun tuli tieto, että seuraavakin CoD elää symbioosissa Warzone kansa.
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Kellään muulla tuntunut peli pyörivän erityisen huonosti lähiaikoina? Eilen tuntu että pyörii todella huonosti.... 5900X+3080+1440p ja välillä tippui fps jopa 70 paikkeille. Eikä se fps vaan, mutta ihme nykimistä. Ei tätä viime kuussa ollut.
Mulla on aina ollut tosi hyvä tuuri Modwen Warfare toimivuuden kanssa, mutta nyt pyörii huonosti ja eilen peli jopa kaatui dev erroriin. En edes muista koska viimeksi sitä ennen olisi kaatunut.
Itse huomasin kanssa että fps putosi eilisen päivityksen jälkeen ja kuvasta tuli jotenkin sumea kauaksi katsoessa. Aikaisemmin kuva oli kauaksi katsoen yhtä tarkka kuin lähelle.
Oli pois päältä, niin kuin aiemminkin. Kaikki ne post processing asetukset on pois päältä tai 0 arvossa. Ei vaikutusta asiaan.debth of field- asetus muuttunut. Aseta disabled takaisin.
Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.
Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.
Omien pelien lobbyja siis tosiaan tarkoitin. Aikalailla platinum 1 - diamond 1 pyörii nuo pelit, trioja enimmäkseen. SBMM Warzone kehuu 1.83 (tarkistin äsken) olevan top 5%, tuo Moksun taitaa tosiaan mennä sinne 0,1% paremmalle puolelle.KD keskiarvo on kyllä väistämättä kaikissa peleissä 1 tai hieman alle, jos itsemurhat ovat mahdollisia (kuten tässä ovat)
Paits jos tarkoitit peleillä siis yksittäistä matsia, niin sitten 1.20-1.30 keskiarvo-KD:lla olevat lobbyt ovat (ainakin duoissa) timantti 4-2 tasoa, eli top 5%-20% välillä
Yli 3.57 KD:lla on parasta 0,1% pelaajista. 1,85 taitaa olla jotain top 10% luokkaa. Randomeiden pelaaminen varmaan laskee statseja jonkun verran.
Kiitokset. Pelkkästään premade tiimillä discordin välityksellä. Empä ole oikeestaan BF4 jälkeen pelannut fps pelejä randomeiden kans.Kova KD siellä. Ja minä pidin omaa ~1.85 hyvänä, keskiarvo peleissä kun on jotain 1.20-1.30 luokkaa. Pelaatko enimmäkseen premade tiimillä? Ehkä tuo randomien kanssa liika pelailu laskee jonkin verran omaani, tai ainakin näin haluan uskoa.
Olin siinä ymmärryksessä ettei sitä enää olisi?Jokohan tuo Stim-glitch saatais jopa oikeasti korjattua...muutama päivä sitten sattui omallekin kohdalle kun pelattiin Trioa. Rinki pieneni ja pieneni, silti vihollistiimiä ei näkynyt missään. Oma tiimi kuoli kaasuun kun mitään ei ollut tehtävissä ja rinki meni umpeen. Voittanut tiimi nousi nätisti kopteriin kaasun seasta ilman ongelmia. Ei ollut aiemmin osunut omalle kohdalle vaan alkoihan tuo ärsyttämään ihan helvetisti etenkin kun tuo on ollut tapetilla jo niin kauan ja on ilmoitettu kuinka on saatu muka korjattua...uskomatonta paskaa tällaiset, mutta jatkan silti pelaamista.
Olin siinä ymmärryksessä ettei sitä enää olisi?
Viikko sitten korjattiin, ja omaan silmään ei kyllä enää osu tuoreampaa keskustelua asiasta.
Ei se sitä toki tarkoita etteikö joku olisi taas saanut sen onnistumaan, ja jätetty kertomatta muille miten niin ei ongelma ole levinnyt.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.